Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 жовтня 2015 р. Справа № 805/4631/15-а
приміщення суду за адресою : 84112, Донецька область, місто Слов'янськ, вулиця Добровольського, 2
час прийняття : 20:59
Донецький окружний адміністративний суд у складі колегія суддів:
головуючого судді Аканова О.О.,
суддів Смагар С.В., Маслоід О.С.
при секретарі : Зима М.О.
за участю :
представника позивача : ОСОБА_1., Рябчин М.Л., ;
представника відповідача : Міхненко О.І.;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» до Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області про визнання бездіяльності неправомірною; визнання протиправною та скасування постанови від 01.10.2015 року № 14; зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
02.10.2015 року об 16 год. 11 хвл. вхідний № 4697/15 Мар’їнська районна партійна організація Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» звернулась до суду з позовом до Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області про визнання бездіяльності Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області в частині не надання часу, не зазначення способу та порядку виправлення допущених неточностей в документах Мар’їнської районної партійної організації Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року неправомірною; визнання протиправною та скасування постанови Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області від 01.10.2015 року № 14 «Про відмову реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина»; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області негайно розглянути повторно надані Мар’їнською районною партійною організацією «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області надати час, вказати спосіб та порядок виправлення допущених неточностей (якщо такі мають місце) в документах Мар’їнської міської партійної організації «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області зареєструвати кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.
В обґрунтування позову позивач зазначає, що 30.09.2015 ним надано до відповідача документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради Донецької області в багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.
01.10.2015 відповідачем прийнято постанову від 01.10.2015 № 14 «Про відмову реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».
Позивач вважає, що постанова відповідача від 01.10.2015 № 14 є неправомірною, такою, що прийнята з порушенням ст. 25, ч. 12 ст. 41, ст. 46 Закону України «Про місцеві вибори», а тому підлягає визнанню протиправною та скасуванню.
Також, позивач зазначає, що усі документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради Донецької області надані відповідачу 30.09.2015 року о 09 год. 30 хв., про, що свідчить довідка про прийняття документів для реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі 30.09.2015 року.
Як зазначає позивач підставою для прийняття спірної постанови для відмови в реєстрації є те, що позивачем не надано для реєстрації виборчий список кандидатів у депутати з виборів Курахівської міської ради Донецької області, але позивач зазначає, що вони надавали до відповідача саме: виборчий список кандидатів у депутати з виборів Курахівської міської ради Донецької області, а не Мар’їнської районної ради.
Позивач просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали у повному обсязі, просили суд задовольнити позов.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позову у повному обсязі, крім того зазначив, що спірна постанова відповідає вимогам діючого законодавства. Наполягає на тому, що у наданих позивачем документах відсутній виборчий список кандидатів у депутати з виборів Курахівської міської ради.
Колегія суддів, заслухавши пояснення представників сторін і дослідивши матеріали справи, встановила наступне.
Згідно ч. 1 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Спірні відносини є такими, що пов'язані із виборчим процесом по проведенню місцевих виборів, тому справу належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.
Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства, визначені Законом України «Про місцеві вибори».
Відповідно до статті 11 Закону України «Про місцеві вибори», виборчий процес місцевих виборів - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.
Частиною 1 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб'єкти ініціювання референдуму.
Частиною 6 ст. 172 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п'ятиденний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
Статтею 12 вказаного Закону встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: 1) виборець; 2) Центральна виборча комісія; 3) виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; 4) кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; 5) місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; 6)офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 19 вказаного Закону, систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів, становлять: 1)Центральна виборча комісія, яка є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів; 2) територіальні виборчі комісії: а)виборча комісія Автономної Республіки Крим; б) обласні виборчі комісії; в)районні виборчі комісії; г)міські виборчі комісії; ґ) районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); д) селищні, сільські виборчі комісії; 3) дільничні виборчі комісії.
Районні у місті виборчі комісії у містах з районним поділом, де не утворені районні у місті ради, утворюються для здійснення передбачених цим Законом повноважень у відповідному виборчому територіальному окрузі стосовно виборів депутатів міських рад та міських голів.
Пунктом 1 частиною 5 статті 25 вказаного Закону встановлено, що міська, районна в місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальна виборча комісія забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради.
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про місцеві вибори», встановлено, що центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України «Про Центральну виборчу комісію» та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань.
Статтею 38 вказаного Закону встановлено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, у тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, за умови отримання таких документів, зокрема, виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, підписаного керівником місцевої організації партії, засвідченого печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді.
Частиною 12 статті 41 вказаного Закону встановлено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.
Пунктом 2 частини 1 статті 46 вказаного Закону встановлено, що Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.
Постановою Мар’їнської районної виборчої комісії від 12 вересня 2015 №7 «Про формування складу міської та сільських виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів» сформовано склад Курахівської міської виборчої комісії.
Згідно свідоцтва про реєстрацію структурного утворення політичної партії від 28 березня 2000 № 11 Мар’їнським районним управлінням юстиції зареєстровано Мар’їнську районну партійну організацію Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».
Згідно витягу від 30.07.2015 з протоколу № 5 засідання бюро Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання «Батьківщина» затвердили ОСОБА_1 головою Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».
Згідно довідки про прийняття документів для реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі вбачається, що Мар»їнська районна партійна організація Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» 30 вересня 2015 року о 09 год. 30 хв. надала Курахівській міській виборчій комісії Мар'їнського району Донецької області документи для реєстрації у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, зокрема, на паперовому носії та в електронному вигляді виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації партії (пункт 5).
01.10.2015 Курахівською міською виборчою комісією Мар'їнського району Донецької області прийнято постанову № 14, якою відмовлено в реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Курахівської міської ради, висунутих Мар’їнською районною партійною організацією Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».
Підставою прийняття спірної постанови стало те, що Курахівською міською виборчою комісією встановлено відсутність виборчого списку кандидатів у депутати з виборів Курахівської міської ради, висунутих у багатомандатному виборчому окрузі. Поданий пакет документів містить виборчий список 13 кандидатів у депутати з виборів депутатів Мар’їнської районної ради висунутих у багатомандатному виборчому окрузі. Також, цей пакет документів містить електронний примірник відповідного виборчого списку кандидатів у депутати з виборів депутатів Мар’їнської районної ради на доданому CD диску, що виключає можливі сумніви щодо наявності технічної описки у паперовому носії виборчого списку та доказує подання саме: виборчого списку кандидатів у депутати з виборів депутатів Мар’їнської районної ради.
Як вбачається із матеріалів справи, фактично позивачем до відповідача подано виборчий список кандидатів у депутати Мар’їнської районної ради, висунутих Мар’їнською районною партійною організацією Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» у багатомандатному виборчому окрузі на конференції цієї організації політичної партії, що відбулася 22.09.2015 року.
Під час судового засідання з пояснень представників позивача судом встановлено, що позивач допускає можливість наявності технічної описки у виборчому списку стосовно визначення назви ради, до якої висунуті кандидати у депутати.
Відповідач посилається на те, що позивачем не надано виборчого списку кандидатів у депутати з виборів Курахівської міської ради, висунутих у багатомандатному виборчому окрузі, але судом встановлено, що позивачем подано виборчий список за формою встановленою ЦВК, що не заперечується сторонами. Крім того, 13 кандидатів які висунути від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» відповідають рішенню від 25.09.2015 №06-10-090 конференції Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина».
Як вбачається із спірної постанови вона прийнята на підставі пункту 2 частини 1 статті 46 Закону України «Про місцеві вибори», тобто відповідач вважає, що при поданні документів був відсутній виборчий список, колегія суддів з таким висновком не погоджується, оскільки виборчий список було надано позивачем до відповідача, але помилково вказано замість «Курахівської міської ради» «Марїнську районну раду».
Таким чином, колегія суддів вважає, що допущена описка позивачем не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів в депутати і така підстава не визначена законом, а тому спірна постанова підлягає визнанню протиправною та скасуванню.
З урахуванням викладеного, колегія суддів вважає за необхідне задовольнити позовну вимогу щодо зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області повторно розглянути надані Мар’їнською районною партійною організацією «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.
Суд зазначає, що повторний розгляд відповідачем наданих позивачем документів має відбутись з урахуванням висновків суду викладених, у даній постанові.
Щодо позовних вимог позивача про визнання бездіяльності Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області в частині не надання часу, не зазначення способу та порядку виправлення допущених неточностей в документах Мар’їнської районної партійної організації Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року неправомірною, суд зазначає наступне.
Вчинення дій суб'єктом владних повноважень є способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції. Здійснення дії є процес реалізації наданих законом функцій суб'єкту владних повноважень. Самі по собі дії не тягнуть за собою будь-яких правових наслідків. Правові наслідки для позивача несуть акти індивідуальної дії - постанова відповідача. Саме вона має вплив на його права та інтереси.
Крім того, суд не встановив бездіяльності відповідача, оскільки ним розглянуто питання про реєстрацію кандидатів про, що постановив спірне рішення.
За таких обставин, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в цій частині.
Щодо позовних вимог позивача про зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області надати час, вказати спосіб та порядок виправлення допущених неточностей (якщо такі мають місце) в документах Мар’їнської міської партійної організації «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області зареєструвати кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року, суд зазначає наступне.
З системного аналізу положень ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 2 КАС України в кореспонденції з приписами ст. 6 Конституції України, якою закріплений принцип розподілу Державної влади та ст. 8 Конституції України, якою запроваджений принцип верховенства права, вбачається, що адміністративному суду при вирішенні адміністративного спору належить перевірити, зокрема, обґрунтованість саме тих висновків, стосовно обставин спірних правовідносин, які покладені суб'єктом владних повноважень в основу спірного рішення. Перевірка судом інших обставин спірних правовідносин виходить за межі предмету доказування в адміністративній справі і має своїм фактичним наслідком перебирання судом на себе функцій суб'єкта владних повноважень, а правовим - мотивування спірного рішення додатковими фактичними підставами, що не відповідає запровадженому ст. 6 Конституції України принципу розподілу державної влади та запровадженому ст. 8 Конституції України принципу верховенства права.
При цьому, суд зауважує, що з приписів перелічених норм права вбачається неприпустимість підміни судом суб'єкта владних повноважень в реалізації відповідних управлінських функцій і вирішенні питань, віднесених до виключної компетенції такого суб'єкта.
За таких обставин, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в цій частині.
За таких обставин, проаналізувавши норми законодавства, вивчивши та оцінивши наявні письмові докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на безпосередньому, всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку про те, що викладені в позовній заяві твердження позивача знайшли часткове підтвердження під час судового розгляду справи, тому є частково обґрунтованими.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст. 11 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а ч. 1 ст.71 КАС України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, колегія суддів дійшла висновку про те, що викладені в позовній заяві вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, колегія суддів зазначає наступне.
На підставі пункту 9 статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Частинами 1, 3 статті 94 КАС України встановлено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Статтею 4 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Частиною 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах за подання юридичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору - 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Водночас, мінімальна заробітна плата станом на 1 січня 2015 року визначена у розмірі 1218 грн.
Як вбачається із матеріалів справи позивач Мар’їнська районна партійна організація Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» не є юридичною особою, а є структурним утворенням Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання «БАТЬКІВЩИНА», яка є юридичною особою, ідентифікаційний код № 2650229.
Таким чином, зважаючи на те, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачем судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, останнім доказів не надано, а тому суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання «БАТЬКІВЩИНА» за кожну не задоволену немайнову вимогу у розмірі 1218 грн., а всього : 3654 грн. = (1218 х 3 немайнових позовних вимог) на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч.2 ст. 4 Закон України «Про судовий збір».
Також, зважаючи на те, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує сплату позивачем судового збору, про існування випадків, коли його не належить сплачувати, останнім доказів не надано, а тому суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області за кожну немайнову позовну вимогу яку задоволено у розмірі 1218 грн., а всього : 2436 грн. = (1218 х 2 немайнових позовних вимог) на користь Державного бюджету України, як того вимагає ч.2 ст. 4 Закон України «Про судовий збір».
Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 122-143, 151-154, 158, 160-163, 167, 172, 177, 185, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» до Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області про визнання бездіяльності Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області в частині не надання часу, не зазначення способу та порядку виправлення допущених неточностей в документах Мар’їнської районної партійної організації Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року неправомірною; визнання протиправною та скасування постанови Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області від 01.10.2015 року № 14 «Про відмову реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина»; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області негайно розглянути повторно надані Мар’їнською районною партійною організацією «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області надати час, вказати спосіб та порядок виправлення допущених неточностей (якщо такі мають місце) в документах Мар’їнської міської партійної організації «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року; зобов'язання Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області зареєструвати кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року - задовольнити частково.
Визнати протиправною та скасувати постанову Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області від 01.10.2015 року № 14 «Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина.
Зобов'язати Курахівську міську виборчу комісію Мар'їнського району Донецької області повторно розглянути надані Мар’їнською районною партійною організацією «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» документи для реєстрації кандидатів у депутати Курахівської міської ради від Мар’їнської районної партійної організації Політичної партії «Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних та міських голів, які відбудуться 25 жовтня 2015 року.
В решті позову - відмовити.
Стягнути з Донецької обласної партійної організації Всеукраїнського об'єднання «БАТЬКІВЩИНА», ідентифікаційний код 2650229, (87500, Донецька область, м. Маріуполь, провулок Нахімова, будинок в„–3 квартира 31-32) на користь Державного бюджету України на р/р № 31214206784075, отримувач Слов'янське УК/м.Слов'янськ/22030001, банк отримувача ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 35099148, ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016 судовий збір у розмірі 3654 грн.
Стягнути з Курахівської міської виборчої комісії Мар'їнського району Донецької області, ідентифікаційний код 33877132, (85612, Донецька область, Мар'їнський район, місто Курахове, ПРОСПЕКТ МАЯКОВСЬКОГО, будинок 2) на користь Державного бюджету України на р/р № 31214206784075, отримувач Слов'янське УК/м.Слов'янськ/22030001, банк отримувача ГУДКС України у Донецькій області, код ЄДРПОУ 35099148, ЄДРПОУ 37803368, МФО 834016 судовий збір у розмірі 2436 грн.
Постанова виготовлена у нарадчій кімнаті, повний текст проголошений у судовому засіданні 03 жовтня 2015 року.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двох днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий суддя Аканов О.О.
Судді Смагар С.В.
Маслоід О.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2015 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51888609 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Аканов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні