Ухвала
від 17.02.2014 по справі 208/797/14-к
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА 

справа № 208/797/14-к

№ провадження 1-кс/208/191/14

УХВАЛА

17 лютого 2014 р. м. Дніпродзержинськ

слідчий суддя Заводського районного суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області ОСОБА_1 , розглянувши матеріали клопотання т.в.о. слідчого СВ Дніпродзержинського МУ ГУМВС України в Дніпропетровській області майора міліції ОСОБА_2 про дозвіл на проведення позапланової ревізії, що до матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42013040160000100 від 12.12.2013р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

До Заводського районного суду м. Дніпродзержинська звернувся т.в.о. слідчого СВ Дніпродзержинського МУ ГУМВС України в Дніпропетровській області майор міліції ОСОБА_2 з клопотанням, в якому просить суд про дозвіл на проведення позапланової ревізії, що до матеріалів досудового розслідування, внесеного 12.12.2013р. до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42013040160000100, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, мотивуючи його тим, що в період 2012-2013 р.р. за результатами проведених торгів, між Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради та ТОВ «Укрспецстройсервіс» було укладено договори: №11-601 від 03.12.2012 на закупівлю послуг в лісовому господарстві «Ліквідація наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів», на суму 264 417 грн.; №7-601 від 09.07.2013 «Ліквідація наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів», на суму 289000 грн., а також №6-601 від 09.07.2013 про надання послуг з благоустрою території «Заходи по догляду за зеленими насадженнями», на суму 269 136 грн. Прокуратурою м. Дніпродзержинська здійснено вивчення стану використання бюджетних коштів Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради в продовж 2013 року за результатами якого було встановлено, що 09.07.2013 року між Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради та ТОВ «Укрспецстройсервіс» укладено договір про надання послуг з благоустрою території «Заходи по догляду за зеленими насадженнями» на загальну суму 269136,00 грн. Відповідно до підписаних актів приймання виконаних робіт за липень, серпень та вересень 2013 року витрати на заробітну плату, яка наведена у складі прямих витрат складають 74429, 00 грн. За інформацією наданою Дніпродзержинською ОДПІ за 3 квартал 2013 року ТОВ «Укрспецстройсервіс» сума виплаченого доходу працівникам зазначеного підприємства складає 29627, 00 грн. Так, службові особи ТОВ «Укрспецстройсервіс» достовірно знаючи, що затрати на виконання робіт по догляду за зеленими насадженнями за договором №6-601 від 09.07.2013 складуть 29627 грн., діючи умисно в особистих інтересах зловживаючи своїм службовим становищем завищили вартість виконаних робіт на суму 44 802 грн. В подальшому, шляхом проведення безтоварних фінансових операцій з ТОВ «Торг Консар» і ТОВ «Трейд Лайн М», привласнили зазначені грошові кошти та розпорядились ними у власних цілях, чим завдали майнові збитки державним інтересам на вказану суму. 14.01.2014 до слідчого відділу Дніпродзержинського МУ ГУМВС України в Дніпропетровській області надійшла письмова вказівка прокурора прокуратури м. Дніпродзержинська ОСОБА_3 , складена в порядку ст.36 КПК України щодо винесення постанови про призначення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради щодо господарських взаємовідносин з ТОВ «Укрспецстройсервіс». На теперішній час, враховуючи викладене виникає необхідність у проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради (управління охорони навколишнього природного середовища ДМР) (ЄДРПОУ 33247458) щодо господарських взаємовідносин з ТОВ «Укрспецстройсервіс» (ЄДРПОУ 38028622), за період 2012-2013 р.р., тому слідчий просить клопотання задовольнити.

Згідно до вимог п.1 ч.1 ст.113 Бюджетного кодексу України, до повноважень органів Державної фінансової інспекції України з контролю за дотриманням бюджетного законодавства належить здійснення контролю за цільовим та ефективним використанням коштів державного бюджету та місцевих бюджетів (включаючи проведення державного фінансового аудита).

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про проведення ревізій органами державної контрольно-ревізійної служби» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин.

Згідно з п.5 ч.5 Закону України «Про проведення ревізій органами державної контрольно-ревізійної служби» у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби.

За вимогами ч.6 цього закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Згідно з ч. 8 орган державної контрольно-ревізійної служби, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду інші відомості.

Згідно до ч.11 тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Враховуючи, що по кримінальній справі виникає необхідність у проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради (управління охорони навколишнього природного середовища ДМР) (ЄДРПОУ 33247458) щодо господарських взаємовідносин з ТОВ «Укрспецстройсервіс» (ЄДРПОУ 38028622), за період 2012-2013 р.р., клопотання є обґрунтованим та підлягаючим задоволенню.

Керуючись ст. ст. 40 КПК України та ст. 11-1 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", Постановою КМУ від 20 квітня 2006 р. № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою», спільним наказом ГКРУ МВС СБУ та Генеральної прокуратури України «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» від 19.10.2006 р. №346/1025/685/53, -

УХВАЛИВ:

Клопотання т.в.о. слідчого СВ Дніпродзержинського МУ ГУМВС України в Дніпропетровській області майора міліції ОСОБА_2 про дозвіл на проведення позапланової ревізії, що до матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42013040160000100 від 12.12.2013р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України - задовольнити.

Дозволити працівникам ДФІ в Дніпропетровській області провести позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності Управління промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради (управління охорони навколишнього природного середовища ДМР) (ЄДРПОУ 33247458), розташованого за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Москворецька, 19, за період з 01.10.2012 по 01.01.2014, для дослідження поставити наступні питання:

- щодо дотримання процедури державних закупівель під час закупівлі робіт та послуг в 2012-2013 р.р. з ліквідації наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів, а також надання послуг з благоустрою території «Заходи по догляду за зеленими насадженнями», виконавцем яких було ТОВ «Укрспецстройсервіс» (ЄДРПОУ 38028622);

- щодо законністі укладання між Управлінням промисловості та екології Дніпродзержинської міської ради (управління охорони навколишнього природного середовища ДМР) та ТОВ «Укрспецстройсервіс» (ЄДРПОУ 38028622) договорів підряду: №11-601 від 03.12.2012; №7-601 від 09.07.2013 № 6-601 від 09.07.2013; чи було проведено процедуру державної закупівлі послуг (робіт) з ліквідації наслідків буреломів, сніголамів, вітровалів, а також надання послуг з благоустрою території «Заходи по догляду за зеленими насадженнями»; чи були зареєстровані вказані договори та фінансові зобов`язання по ним в УДК в м. Дніпродзержинську, стан розрахунків;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №92-07/VІ від 29.04.2011 «Про екологічний стан міста та затвердження Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012-2013 р.р. видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №365-18/VІ від 27.01.2012 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №436-22/VІ від 27.04.2012 року «Про внесення змін у додаток 2 до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №492-24/ІV від 25.06.2012 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №537-26/VІ від 31.08.2012 року «Про внесення змін у додаток 2 до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №557-27/VІ від 01.10.2012 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №606-29/VІ від 30.11.2012 року «Про внесення змін у додаток 2 до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №305-17/VІ від 28.12.2012 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2012 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №865-39/VІ від 31.07.2013 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2013 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

- щодо дослідження рішення Дніпродзержинської міської ради №940-43/VІ від 29.11.2013 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.04.2011 №92-07/VІ» на предмет його відповідності вимогам чинного бюджетного законодавства України, з`ясування чи були згідно даного рішення заплановані на 2013 рік видатки міського бюджету на реалізацію заходів Програми виходу з екологічної кризи м. Дніпродзержинська на 2011-2015 роки;

Встановити строк проведення ревізії в межах передбаченого чинним законодавством України із зазначеного питання, починаючи з 17.03.2014 року.

Ухвала оскарженню не підлягає

Суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м.Дніпродзержинська 
Дата ухвалення рішення17.02.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу51895983
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —208/797/14-к

Ухвала від 17.02.2014

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Ричка С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні