Рішення
від 29.09.2015 по справі 916/2848/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"29" вересня 2015 р.Справа № 916/2848/15

За позовом: Виконуючого обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради Одеської області

До відповідача: Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

Суддя Н.В. Рога

Представники:

Від прокуратури: ОСОБА_2 - згідно посвідчення № 031643 від 26.01.2015 р., ОСОБА_3 - згідно посвідчення №031420 від 19.01.2015р.

Від Білгород-Дністровської міської ради Одеської області: не з'явився.

Від відповідача: не з'явився.

В засіданні брали участь:

Від прокуратури: ОСОБА_3 - згідно посвідчення №031420 від 19.01.2015р.

Від Білгород-Дністровської міської ради Одеської області: не з'явився.

Від відповідача: не з'явився.

СУТЬ СПОРУ: Виконуючий обов'язків заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради Одеської області, звернувся до господарського суду Одеської області із позовом до Фізичної особи-підприємця (далі - ФОП) ОСОБА_1 про внесення змін до Договору оренди землі від 25.01.2007р., укладеного між Білгород-Дністровською міською радою та ФОП ОСОБА_1 на земельну ділянку площею 0,0748 га, яка розташована в м. Білгород-Дністровському, вул. Першотравнева,75/7, який зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис за №04.07.506.00006 від 20.02.2007р., а саме: викласти п. 3.2 Договору у наступній редакції "Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки складає 552 472грн. 80 коп.", викласти п. 3.3 Договору у наступній редакції :"Орендна плата за місяць складає 3 222грн. 76коп." та викласти п. 3.4 Договору у наступній редакції: "Орендна плата за рік складає 38 673грн. 10коп."

27 серпня 2015р. в.о. заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області надав додаткові письмові пояснення до позовної заяви щодо необхідності залучення до участі у справі у якості третьої особи відділу Держземагенства у м. Білгород-Дністровському, в яких в.о. обов'язків заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області зазначає, що відповідно до п. 2.19 Постанови Пленуму ВГСУ від 17.05.2011р. №16 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" під час вирішення спору щодо внесення змін до договору оренди землі, зокрема, в частині розміру орендної плати, господарський суд може залучити як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, відповідний територіальний органа центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів (Державного агентства земельних ресурсів України).

З урахуванням матеріалів справи та суті позовних вимог, суд дійшов висновку про відсутність необхідності для залучення до участі у справі в якості третьої особи відділу Держземагенства у м. Білгород-Дністровському Одеської області, оскільки з позовної заяви та додаткових письмових пояснень не вбачається, яким саме чином рішення з даного господарського спору може вплинути на права або обов'язки відділу Держземагенства у м. Білгород-Дністровському Одеської області щодо однієї з сторін у справі. Крім того, суд зазначає, що п. 2.19 Постанови Пленуму ВГСУ від 17.05.2011р. №16 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" передбачено, що під час вирішення спору щодо внесення змін до договору оренди землі, зокрема, в частині розміру орендної плати, господарський суд може залучити як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, відповідний територіальний органа центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів (Державного агентства земельних ресурсів України). Отже, залучення відповідного територіального органу центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів (Державного агентства земельних ресурсів України) не є обов'язковим.

Позивач про місце та дату судових засідань був повідомлений належним чином, але представник позивача в судові засідання не з'являвся, про поважність причин нез'явлення суд не повідомив. Своїх міркувань щодо позову до суду не надав.

Відповідач про місце та дату судових засідань був повідомлений за юридичною адресою, але, судову кореспонденцію повернуто поштою із відмітками "за закінченням терміну зберігання". До повноважень суду не відноситься розшук місцезнаходження сторін у справі. За таких обставин, суд вважає відповідача належним чином повідомленим про місце та дату судових засідань , та розглядає справу за наявними в ній матеріалами відповідно до ст. 75 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, заслухавши пояснення представників прокуратури, суд встановив:

25 січня 2007р. між Білгород-Дністровською міською радою (Орендодавець) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (Орендар) був укладений Договір оренди земельної ділянки, згідно якого Орендодавець надає, а Орендар приймає у тимчасове довгострокове користування на умовах оренди строком на 49 років земельну ділянку загальною площею 0,0748га, яка розташована в м. Білгород-Дністровському, вул. Першотравнева, 75/7 для експлуатації і обслуговування торгівельного центру. Строк дії Договору - 49 років. Договір посвідчено нотаріально та зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис від 20.02.2007р. за №04.07.506.00006.

Згідно розділу 3 Договору орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 274 605грн. 76 коп. Орендна плата за місяць складає 1 144грн. 19 коп., за згодою Орендаря. Орендна плата за рік складає 13 730грн. 28коп. Розмір орендної плати щорічно переглядається Орендодавцем. Розмір орендної плати переглядається також у випадках і з моменту, зокрема, підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; у разі збільшення розмірів ставки земельного податку; і в інших випадках, передбачених законодавством України.

Відповідно до п. 7.2.4 Договору Орендодавець має право вимагати від Орендаря збільшення розмірів орендної плати у разі збільшення відповідно до закону розміру земельного податку, а також у випадках, визначених у п. 3.7 цього Договору.

Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 17.04.2008р. №473-V "Про визначення та встановлення орендної плати за землю в місті Білгород-Дністровському" вирішено додаток №1 "Коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (КФ)" до рішення Білгород-Дністровської міської ради від 11.06.2004р. №669-ХХІV"Про внесення змін до рішення міської ради від 11.07.2003 року №427-ХХІV "Про встановлення орендної плати за землю в місті Білгород-Дністровському" викласти в новій редакції. При цьому, для категорії земель за функцією використання - обслуговування магазину визначено коефіцієнт "7".

Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 31.05.2013р. №565-VІ "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Білгород-Дністровського" вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Білгород-Дністровського, яку ввести в дію з 01.01.2014р.

Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 27.12.2013р. №731-VІ "Про внесення змін до рішення Білгород-Дністровської міської ради від 17.04.2008р. №473-У "Про визначення та встановлення орендної плати за землю в місті Білгород-Дністровському" вирішено внести зміни в додаток до рішення Білгород-Дністровської міської ради від 17.04.2008р. №473-V доповнивши перелік категорій земель за функціональним використанням пунктом 15 "інші" (які не входять до жодної зазначеної категорії) з застосуванням значення коефіцієнту подібної категорії та доповнити перелік категорій земель за функціональним використанням пунктом 16 "Змішаного використання", з застосуванням середньозваженого значення коефіцієнту. Згідно п.2 рішення воно набирає чинності з 01.01.2014р.

Виконуючий обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області зазначає, що згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 18.05.2015р. №10-1529-0.1-803/2-15 нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,0748кв.м, що розташована за адресою: Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 75/7, землекористувачем якої є Фізична особа-підприємець ОСОБА_1, становить 552 472грн. 80 коп.

На підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 18.05.2015р. зроблено новий розрахунок розміру орендної плати за користування Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 орендованою земельною ділянкою, яка склала 38 673грн. коп. на рік та 3 222грн. 76коп. на місяць.

Виконуючий обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради зазначає, що згідно ст.15 Закону України "Про оренду землі" орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією із істотних умов договору оренди землі. Згідно ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

За приписами ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Згідно ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.

За таких обставин, виконуючий обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області вважає, що внесення змін щодо розміру орендної плати у договір оренди земельної ділянки у зв'язку із проведенням нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідає, як вимогам чинного законодавства, так і умовам Договору оренди земельної ділянки від 25 січня 2007 р. між Білгород-Дністровською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1.

Крім того, виконуючий обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області зазначає, що відповідно до п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" (із змінами та доповненнями) у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Представник позивача письмових міркувань щодо позову не надав.

Відповідач своїм правом на захист в судовому порядку не скористався.

Розглянувши матеріали справи, суд доходить до такого висновку:

Згідно з п.2 ст. 121 Конституції України на Прокуратуру України покладається представництво інтересів громадян або держави в суді у випадках, визначених законом. Зазначене конституційне положення знайшло своє відображення в ст. 5 Закону України "Про прокуратуру", де зазначено, що прокуратура виконує функцію представництва інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.

Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Однією з форм представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави. Представництво інтересів громадянина або держави здійснюється прокурором також на підставі заподіяння громадянину або державі шкоди внаслідок вчинення кримінального правопорушення чи іншого суспільно небезпечного діяння, передбаченого законом про кримінальну відповідальність.

Частина 1 ст. 2 Господарського процесуального кодексу України, в якій визначено підстави порушення справ у господарському суді, відносить до таких підстав позовні заяви прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Відповідно до положень ч. 3 цієї статті прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Як зазначено в п. 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 р. N 3-рп/99 (справа про представництво прокуратурою України інтересів держави в арбітражному суді), поняття "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", що міститься в частині другій статті 2 Арбітражного процесуального кодексу України, означає орган, на який державою покладено обов'язок щодо здійснення конкретної діяльності у відповідних правовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави. Відповідно до п. 2 резолютивної частини зазначеного Рішення Конституційного Суду України під поняттям "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах", зазначеним у частині другій ст. 2 Арбітражного процесуального кодексу України, потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

Виходячи з матеріалів справи, на думку суду, виконуючий обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області правомірно звернувся до суду з даним позовом в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Як вбачається з матеріалів справи, 25 січня 2007р. між Білгород-Дністровською міською радою (Орендодавець) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (Орендар) був укладений Договір оренди земельної ділянки, згідно якого Орендодавець надає, а Орендар приймає у тимчасове довгострокове користування на умовах оренди строком на 49 років земельну ділянку загальною площею 0,0748га, яка розташована в м.Білгород-Дністровському, вул. Першотравнева, 75/7 для експлуатації і обслуговування торгівельного центру. Строк дії Договору - 49 років. Договір посвідчено нотаріально та зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис від 20.02.2007р. за №04.07.506.00006.

Згідно розділу 3 Договору орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 274 605грн. 76 коп. Орендна плата за місяць складає 1 144грн. 19 коп., за згодою Орендаря. Орендна плата за рік складає 13 730грн. 28коп. Розмір орендної плати щорічно переглядається Орендодавцем. Розмір орендної плати переглядається також у випадках і з моменту, зокрема, підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; у разі збільшення розмірів ставки земельного податку; і в інших випадках, передбачених законодавством України.

Відповідно до п. 7.2.4 Договору Орендодавець має право вимагати від Орендаря збільшення розмірів орендної плати у разі збільшення відповідно до закону розміру земельного податку, а також у випадках, визначених у п. 3.7 цього Договору.

Згідно ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Тобто договір - це домовленість, що свідчить про волевиявлення сторін та узгодження їхніх дій. Він є інститутом добровільного виконання зобов'язань для отримання результату, задля якого його укладено, і якого намагаються досягти сторони шляхом вчинення певних дій.

Зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України). Отже, уклавши договір сторони за цим договором домовилися щодо його умов .

За таких обставин, між сторонами за Договором виникли правовідносини щодо користування зазначеною у Договорі земельною ділянкою, які, у першу чергу, регулюються умовами Договору, нормами земельного законодавства, а також загальними нормами матеріального права.

Згідно ст.15 Закону України "Про оренду землі" орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією із істотних умов договору оренди землі. Згідно ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України. Відповідно до ч.1 ст.632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до вимог ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень , визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з п. п. 34, 35 ч.1 ст.26 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами , що є у власності відповідних територіальних громад. Так, рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 31.05.2013р. №565-УІ "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Білгород-Дністровського" вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Білгород-Дністровського. Таким чином, нормативно грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Такої правової позиції дотримується Верховний Суд України, зокрема у постанові від 20.08.2013р. у справі №5009/3430/12.

Статтями 5, 20 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, зокрема, для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 18.05.2015р. №10-1529-0.1-803/2-15 нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,0748кв.м, що розташована за адресою: Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 75/7, землекористувачем якої є Фізична особа-підприємець ОСОБА_1, становить 552 472грн. 80 коп. На підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 18.05.2015р. зроблено новий розрахунок розміру орендної плати за користування Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 орендованою земельною ділянкою, яка склала 38 673грн. коп. на рік та 3 222грн. 76коп. на місяць.

Згідно із ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.

Отже, нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати , а орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Таким чином, суд доходить до висновку про наявність правових підстав для внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині встановлення нового розміру орендної плати з урахуванням нової нормативної грошової оцінки.

Слід також зауважити, що Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002 р. № 15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) визначено, що положення ч. 2 ст. 124 Конституції України (254к/96-ВР) стосовно поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.

Отже, надсилання орендарю пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком орендодавця, тому недотримання вимог ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє заінтересовану особу права звернутися до суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору (аналогічну правову позицію висловлено Верховним судом України у постанові від 20.11.2012р. у справі №28/5005/640/2012).

За таких обставин, позовна заява виконуючого обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради є обґрунтованою, підтверджена матеріалами справи та підлягає задоволенню.

Судові витрати по сплаті судового збору покласти на відповідача відповідно до ст.ст. 44, 49 ГПК України.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

1.Позовну заяву виконуючого обов'язки заступника Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Білгород-Дністровської міської ради Одеської області задовольнити повністю.

2.Внести зміни до Договору оренди землі від 25.01.2007р., укладеного між Білгород-Дністровською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 стосовно земельної ділянки площею 0,0748 га, яка розташована в м. Білгород-Дністровському, вул. Першотравнева,75/7 та надання для експлуатації і обслуговування торгівельного центру строком на 49 років, який зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис за №04.07.506.00006 від 20.02.2007р.

3.Викласти п. 3.2 Договору оренди землі від 25.01.2007р., укладеного між Білгород-Дністровською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, який зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис за №04.07.506.00006 від 20.02.2007р. у наступній редакції: "Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки складає 552 472грн. 80 коп.".

4. Викласти п. 3.3 Договору оренди землі від 25.01.2007р., укладеного між Білгород-Дністровською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, який зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис за №04.07.506.00006 від 20.02.2007р. у наступній редакції: "Орендна плата за місяць складає 3 222грн. 76коп."

5. Викласти п. 3.4 Договору оренди землі від 25.01.2007р., укладеного між Білгород-Дністровською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, який зареєстровано у Білгород-Дністровському міському відділі Одеської регіональної філії ДП "ЦДЗК", про що у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі вчинено запис за №04.07.506.00006 від 20.02.2007р. у наступній редакції: "Орендна плата за рік складає 38 673грн. 10коп."

6.Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Комсомольська, 26, код ЄДРПОУ 38342236) на користь Державного бюджету України (код ЄДРПОУ 38016923, № рахунку 31210206783008, отримувач - УК у м. Одесі/Приморський район, банк отримувача - ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, КБК 22030001, символ звітності банку 206, код ЄДРПОУ 03499997) судовий збір у розмірі 1 218 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги , якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 05 жовтня 2015р.

Суддя Н.В. Рога

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено09.10.2015
Номер документу51942646
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2848/15

Рішення від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 06.08.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 06.08.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 16.07.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні