Справа № 511/2753/15-к
Номер провадження: 1-кс/511/358/15
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.10.2015 року Роздільнянський районний суд Одеської області в складі слідчого судді ОСОБА_1 , секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
за участю: слідчого ОСОБА_3 ,
прокурора ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Роздільна клопотання слідчого ОСОБА_3 , про проведення позапланової ревізії, -
ВСТАНОВИВ:
06.10.2015 року до слідчого судді звернувся слідчий Роздільнянського РВ ГУМВС України в Одеській області ОСОБА_3 з клопотанням про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Буцинівської сільської ради, погодженого прокурором прокуратури ОСОБА_4 .
Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань кримінальне провадження зареєстроване за №12015160390001085, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.09.2015 року, за ознаками кримінального злочину, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.
На підставі ст. 107 ч.1 КПК України, за відсутності клопотання учасників процесуальної дії, слідчим суддею прийнято рішення розглянути матеріали без застосування засобів фіксування кримінального провадження.
Розглянувши матеріали кримінального провадження, які подані слідчим на обґрунтування клопотання, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав вказане клопотання, суд приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судовим розглядом встановлено, що 09.09.2015 надійшов рапорт про те, що службові особи Буцинівської сільської ради внесли завідомо неправдиві відомості в офіційний документ, а саме згідно договору з капітального ремонту водогону та арт. свердловини в с. Буценівка, укладеного з ТОВ "Агрошляхбуд" на суму 391704,5 грн., внесли до акту виконаних робіт, роботи, які фактично не проводились.
При проведенні візуального огляду обсягу фактично виконаних робіт, встановлена явна відсутність робіт з капітального ремонту водогону та арт. свердловини в с. Буценівка, Роздільнянського району, які вказані в акті про виконання робіт.
В подальшому встановлено, що відповідно до Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (даліЗакону), перевірки державних закупівель в державних установах покладено на органи фінансового контролю в Україні.
Згідно ст. 11 Закону, проведення позапланової ревізії органами фінансового контролю здійснюється за дорученням органів Міністерства внутрішніх справ України.
Відповідно до ст. 11 Закону, позапланові ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форм власності також проводяться органом фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Так для повного, всебічного, об`єктивного досудового розслідування по вказаному кримінальному провадженню необхідні знання спеціаліста, ревізора-будівельника, щодо проведення перевірки правильності нарахування та обчислення вартості виконаних робіт з завершення будівництва артезіанської свердловини, виявлення переліку робіт, внесених до акту виконаних робіт, які фактично не проводились.
В судовому засіданні прокурор та слідчий подання підтримали у повному обсязі, просили його задовольнити.
П.4 ч.2 ст. 40 КПК України передбачає, що слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Абзац 1 ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначає, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
П.5 ч.5 ст. 11 Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказує, що позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Таким чином збирання доказів слідчим здійснюється, зокрема, шляхом витребування та отримання ним висновків ревізій та актів перевірок. В той же час, згідно з нормами ст. 40 КПК України, законодавець наділяє його і повноваженням щодо призначення ревізій та перевірок у порядку, визначеному законом. Такий порядок встановлено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Ч. 7 ст. 11 вказаного закону передбачає, що позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
При цьому у ч.8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». У зв`язку із тим, що судом уже було надано дозвіл на проведення Державній фінансовій інспекції позапланової виїзної ревізії, однак із тим, що за час виділений судом не можливо в повній мірі відповісти на поставлені питання, виникає необхідність продовжити строки проведення вище вказаної ревізії.
Оскільки стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, доведено про необхідність отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Буцинівської сільської ради т.я. висновок уповноваженого фінансового органу контролю у сфері використання бюджетних коштів має важливе значення для встановлення обставин кримінального провадження, що підтверджується і матеріалами самого кримінального провадження, відтак призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 9, 91-94, 99, 369-372 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого ОСОБА_3 про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності - задовольнити.
Призначити проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Буцинівської сільської ради, щодо проведення перевірки правильності нарахування, обчислення вартості виконаних робіт з капітального ремонту водогону та арт. свердловини, виявлення переліку робіт, внесених до акту виконаних робіт які фактично не проводились, відповідно до договору про закупівлю послуг за державні кошти № 7. (ЄДРПОУ 04590263), знаходиться за адресою: Одеська область, Роздільнянський р-н, с. Буцинівка, вул. Наливаного 51, строком на 15 робочих днів.
Розпочати ревізію 12.10.2015 року.
Проведення ревізії доручити Державній фінансовій інспекції в Одеської області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя:ОСОБА_1
Суд | Роздільнянський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2015 |
Оприлюднено | 17.03.2023 |
Номер документу | 52020504 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Роздільнянський районний суд Одеської області
Іванова О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні