Справа № 592/9685/15-к
Провадження № 1-кс/592/3217/15
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 жовтня 2015 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю слідчого з ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_2 , та заступника директора ПП « ОСОБА_3 » ОСОБА_4 розглянув клопотання слідчого, погоджене з прокурором про тимчасовий доступ до документів щодо проведення тендеру на будівництво тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , а також виконання вказаних робіт, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_3 ».
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку слідчого з ОВС ОСОБА_2 та заступника директора ПП « ОСОБА_3 » ОСОБА_4 , -
встановив:
В суд 07.10.2015 року надійшло клопотання слідчого з ОВС ОСОБА_2 , погоджене з прокурором про тимчасовий доступ до документів щодо проведення тендеру на будівництво тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , а також виконання вказаних робіт, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_3 ».
Клопотання мотивується тим, що вказані документи мають значення для встановлення істини в кримінальному провадженні №12015200440004506, розпочатому 04.08.2015 р. про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.358, ч.3 ст.212 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » включило до складу податкового кредиту фінансово-господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на суму ПДВ 2573086,69грн. Згідно даних ЄРПН ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у травні-червні 2015 року ніби-то реалізували в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » кабельну продукцію та електричне обладнання.
Проте, встановити походження даних ТМЦ не виявилось можливим, оскільки в ЄРПН відсутні податкові накладні на попереднє придбання цих товарів підприємствами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », імпортні операції даними СГД взагалі не проводились.
Встановлено, що особи, які є засновниками та керівниками ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та ОСОБА_6 відношення до діяльності цих СГД не мають, зареєстрували їх на прохання невстановленої особи.
Вказане свідчить, що підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є ризиковими суб`єктами господарювання, які використані посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою ухилення від сплати податків шляхом формування незаконного податкового кредиту з ПДВ у травні-червні 2015 року на загальну суму 4366033,00 грн.
У той же час, під час аналізу податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у ланцюгах реалізації встановлені операції через пов`язане підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », яке виконувало роботи по будівництву тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 за договором укладеним з ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Крім того, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_6 у 2015 р. проведено тендер на будівництво тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , переможцем якого визначено ПП « ОСОБА_3 » (код НОМЕР_1 ).
Також встановлено, що 09.09.2015 ПП « ОСОБА_3 » отримало від ІНФОРМАЦІЯ_6 687908 грн. оплати за будівельні роботи по будівництву тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , згідно договору №100/15 від 28.07.2015 року, тобто за ті ж роботи , що виконує ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Таким чином, є підстави вважати про розкрадання бюджетних коштів з боку службових осіб ПФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » спільно з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за рахунок відображення придбання товарно-матеріальних цінностей у «ризикових» суб`єктів господарювання та формування «схемного» податкового кредиту на суму 306197,76 грн. по ланцюгу постачання.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, -
ухвалив:
1. Надати тимчасовий доступ, з можливістю зробити копії, до документів щодо проведення тендеру на будівництво тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , а також виконання вказаних робіт, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_3 », а саме: проектної документації на будівництво тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 , договорів, додаткових угод, специфікацій, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок, видаткових накладних, прибуткових накладних, накладних, приймально-здавальних актів, товарно-транспортних накладних, актів форми КБ 2В, матеріальні та виробничі звіти, первинні документи по роботі машин та механізмів, первинні документи за якими обчислюється виробіток та заробітна плата щодо будівництва тролейбусної лінії по АДРЕСА_1 за період з 01.01.2015 по 01.10.2015
2. Особа, яка має надати тимчасовий доступ до документів ПП « ОСОБА_3 » (код НОМЕР_2 ).
3. Строк дії ухвали двадцять днів з дня постановлення ухвали.
4. Право тимчасового доступу до документів надається слідчому з ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ДФС у Сумській області ОСОБА_2 .
Ухвала оскарженню не підлягає.
Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 52045923 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Хитров Б. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні