Постанова
від 02.10.2015 по справі 822/5766/15
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/5766/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2015 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі судді Фелонюк Д.Л. розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом публічного акціонерного товариства "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" до Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державне підприємство "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля" про скасування рішень та зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ :

Публічне акціонерне товариство "Хмельницьке виробниче сільськогосподарсько-рибоводне підприємство" (далі - позивач) звернулось в суд з позовом до Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - державне підприємство "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля" (далі - третя особа, ДП "СГЦР "Поділля") про скасування рішення державного реєстратора ОСОБА_1 районного управління юстиції ОСОБА_2:

- індексний номер №6691167 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою з реєстраційним номером 176148468227, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:06:001:0001;

- індексний номер №6658892 від 10.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою з реєстраційним номером 176275968227, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0003;

- індексний номер №6659135 від 10.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою з реєстраційним номером 176311568227, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:003:0002;

- індексний номер №6706056 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою з реєстраційним номером 176298068227, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0004;

- індексний номер №6704238 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою з реєстраційним номером 176213568227, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0001

та зобов'язання реєстраційну службу ОСОБА_1 районного управління юстиції внести запис до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав на зазначені земельні ділянки.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідачем неправомірно зареєстровано право постійного користування земельними ділянками на території Гриценківської с/р за ДП "СГЦР "Поділля". Зазначає, що розпорядженням Хмельницької обласної державної адміністрації №451/2014-р від 26.11.2014 скасовано розпорядження ОСОБА_1 районної державної адміністрації №360/2013-р від 03.09.2013 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування Державному підприємству "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля". 14.08.2015 Красилівська РДА винесла розпорядження №322/2015-р "Про скасування розпоряджень голови районної державної адміністрації", яким скасувала розпорядження ОСОБА_1 РДА від 03.09.2013 №360/2013-р "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування Державному підприємству "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля". Вказує, що Красилівська РДА 21.06.2006 винесла розпорядження №239/2006-р, яким надала дозвіл ВАТ "Хмельницькрибгосп" (на сьогодні ПАТ "Хмельницькрибгосп" на розробку технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право оренди земельних ділянок водного фонду для рибогосподарських потреб та відпочинку, загальною площею 1361,92 га, що розташовані за межами населених пунктів с.Гриценки (Гриценківська с/р), с.Тріски (Гриценківська с/р), с.Малі Пузиркми, с.Великі Зозулинці, с.Малі Зозулинці і перебувають у державній власності. Звертає увагу на те, що на зазначених земельних ділянках, якими сьогодні користується ДП "СГЦР "Поділля", розташоване нерухоме майно ПАТ "Хмельницькрибгосп", зокрема, на підставі наказу РВ ФДМ України по Хмельницькій області №833 від 08.12.1998 ВАТ "Хмельницькрибгосп", на сьогодні ПАТ "Хмельницькрибгосп", було передано у власність нерухоме майно, в тому числі "Склад комбікормів" (інвентарний номер №2-653) та "Склад комбікорму" (інвентарний №2-660).

Представник позивача у судове засідання не з'явився, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду. 02.10.2015 до суду надійшла заява представника позивача (вх.№36174 від 02.10.2015), відповідно до якого позовні вимоги підтримує в повному обсязі, просить розгляд справи провести за відсутності представника позивача.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду. 30.09.2015 до суду надійшли письмові заперечення (вх.№35598 від 30.09.2015), відповідно до яких просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що оскаржувані рішення прийняті з дотриманням норм чинного законодавства України. При поданні заяв ДП "СГЦР "Поділля" про державну реєстрацію прав та їх обтяжень були відсутні виключні підстави для відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень та були подані правовстановлюючі документи для реєстрації.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ДП "СГЦР "Поділля" в судове засідання не з'явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи. 30.09.2015 до суду надійшли письмові пояснення (вх.№35566 від 30.09.2015), відповідно до яких просить вирішити спір на розсуд суду та без участі представника третьої особи. Зазначає, що розпорядженням ОСОБА_1 РДА від 25.04.2013 №154/2013-р надано дозвіл ДП "СГЦР "Поділля" на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості), на території Красилівського району, загальною площею 1255,9011 га для рибогосподарських потреб, з послідуючою передачею в постійне користування. Розпорядженням голови ОСОБА_1 РДА №360/2013-р від 03.09.2013, затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування ДП "СГЦР "Поділля", відповідно до якого затверджено технічну документацію із землеустрою на земельні ділянки, площею 24,0013 га, 27,6055 га, 0,4325 га, 10,5 га та 1,7645 га на території Гриценківської сільської ради Красилівського району та передано їх у постійне користування ДП "СГЦР "Поділля". Зазначає, що розпорядженням першого заступника голови Хмельницької обласної державної адміністрації ОСОБА_3 №451/2014-р від 26.11.2014 скасовано розпорядження голови ОСОБА_1 РДА від 25.04.2013 №154/2013-р та від 03.09.2013 №360/2013-р, після чого ДП "СГЦР "Поділля" припинило користування земельними ділянками на території Гриценківської сільської ради Красилівського району.

Згідно частин 4, 6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи, що позивач, відповідач та третя особа були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, представник позивача подав заяву, а представник третьої особи подав клопотання про розгляд справи без їх участі, зважаючи на відсутність визначених ст.128 КАС України перешкод для розгляду справи, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч.6 ст.12 та ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання по справі не здійснюється.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку і сукупності, суд вважає, що позовні вимоги належать до задоволення частково на підставі наведеного нижче.

Суд встановив, що згідно розпорядження ОСОБА_1 районної державної адміністрації №293/2006-р від 21.06.2006 надано дозвіл ВАТ "Хмельницькрибгосп" на розробку технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право оренди земельних ділянок водного фонду для рибогосподарських потреб та відпочинку загальною площею 1361,92 га, що розташовані за межами населених пунктів с.Гриценки, с.Кульчини, с.Росолівці, с.Манівці, с.Кузьмин, с.Ключівка, смт. Антоніни, с.Тріски, с.Малі Пузирки, с.Великі Зозулинці, с.Малі Зозулинці і перебувають у держаній власності.

Розпорядженням голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації №360/2013-р від 03.09.2013 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування Державному підприємству "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля" затверджено ДП "СГЦР "Поділля" технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості), загальною площею 1185,8590 га, для рибогосподарських потреб, що розташовані за межами населених пунктів на території Красилівського району згідно з додатком та передано їх в постійне користування ДП "СГЦР "Поділля".

Згідно додатку до розпорядження голови районної державної адміністрації 03.09.2013 №360/2013-р затверджено технічну документацію із землеустрою на земельні ділянки за межами населеного пункту на території Гриценківської сільської ради Красилівського району Хмельницької області, площею 24,0013 га, 27,6055 га, 0,4325 га, 10,5000 га та 1,7645 га і передано їх у постійне користування ДП "СГЦР "Поділля".

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області №6704238 від 11.10.2013, за заявою уповноваженої особи ДП "СГЦР "Поділля" від 11.10.2013 та на основі розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації Хмельницької області №360/2013-р від 03.09.2013, за ДП "СГЦР "Поділля" було здійснено державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0001 та видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області №6691167 від 11.10.2013, за заявою уповноваженої особи ДП "СГЦР "Поділля" від 10.10.2013 та на основі розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації Хмельницької області №360/2013-р від 03.09.2013, за ДП "СГЦР "Поділля" було здійснено державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:06:001:0001 та видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області №6659135 від 10.10.2013, за заявою уповноваженої особи ДП "СГЦР "Поділля" від 09.10.2013 та на основі розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації Хмельницької області №360/2013-р від 03.09.2013, за ДП "СГЦР "Поділля" було здійснено державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:003:0002 та видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області №6658892 від 10.10.2013, за заявою уповноваженої особи ДП "СГЦР "Поділля" від 09.10.2013 та на основі розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації Хмельницької області №360/2013-р від 03.09.2013, за ДП "СГЦР "Поділля" було здійснено державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0003 та видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Рішенням державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області №6706056 від 11.10.2013, за заявою уповноваженої особи ДП "СГЦР "Поділля" від 11.10.2013 та на основі розпорядження голови ОСОБА_1 районної державної адміністрації Хмельницької області №360/2013-р від 03.09.2013, за ДП "СГЦР "Поділля" було здійснено державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька обл., ОСОБА_1 р., с/рада Гриценківська, кадастровий номер земельної ділянки 6822782500:07:002:0004 та видано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Однак, розпорядженням голови Хмельницької обласної державної адміністрації №451/2014-р від 26.11.2014 "Про скасування розпоряджень голів районних державних адміністрацій" на підставі статей 6, 33, 39, 43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", листа-клопотання Державної інспекції сільського господарства України від 03.07.2014 №4500/6-3/2-14, враховуючи запит депутата Хмельницької обласної ради ОСОБА_4 від 16.10.2014 №75/54/ВМ та інші подані документи: скасовано розпорядження голів, в тому числі, ОСОБА_1 районної державної адміністрації №360/2013-р від 03.09.2013 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування Державному підприємству "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля".

Розпорядженням ОСОБА_1 районної державної адміністрації №322/2015-р від 14.08.2015 року скасовано розпорядження голови районної державної адміністрації від 03 вересня 2013 року №360/2013-р "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок водного фонду в натурі (на місцевості) та передачу їх в постійне користування Державному підприємству "Селекційно-генетичний центр по рибництву "Поділля".

Вважаючи рішення державного реєстратора ОСОБА_1 районного управління юстиції індексний номер 6691167 від 11.10.2013, індексний номер 6658892 від 10.10.2013, індексний номер 6659135 від 10.10.2013, індексний номер 6706056 від 11.10.2013, індексний номер 6704238 від 11.10.2013 неправомірними, позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд встановив та враховує наступне.

Відповідно до ч.3 ст.59 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), землі водного фонду за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування надаються у постійне користування:

а) державним водогосподарським організаціям для догляду за водними об'єктами, прибережними захисними смугами, смугами відведення, береговими смугами водних шляхів, гідротехнічними спорудами, а також ведення аквакультури тощо;

б) державним підприємствам для розміщення та догляду за державними об'єктами портової інфраструктури;

в) державним рибогосподарським підприємствам, установам і організаціям для ведення аквакультури.

Згідно п. "а" ч.3 ст.122 ЗК України, районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для ведення водного господарства.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" №1952-IV від 01.07.2004 (далі - Закон №1952-IV).

Відповідно до ст.2 Закону №1952-IV державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав (ч.1 ст.3 Закону №1952-IV).

Держава гарантує достовірність зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень (ч.2 ст.3 Закону №1952-IV).

За змістом п.2 ч.1 ст.4 Закону №1952-IV, обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме право постійного користування та право оренди земельної ділянки.

Відповідно до ч.1 ст.15 Закону №1952-IV, державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Відповідно до ч.4 ст.15 Закону №1952-IV державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Згідно п.12 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703, під час розгляду заяви і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо:

1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках);

2) повноважень заявника;

3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;

4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону;

5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

Частиною 2 ст.26 Закону №1952-IV встановлено, що у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

Відповідно до п.41 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1141, державний реєстратор вносить записи до Державного реєстру прав про скасування державної реєстрації прав у разі скасування на підставі рішення суду рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

На підставі аналізу зазначених вище норм, суд приходить до висновку, що внесення запису про скасування державної реєстрації в реєстрі без наявності судового рішення про скасування рішення про державну реєстрацію прав неможливе.

У позивача відсутні передбачені законодавством можливості звернення до реєстраційної служби з заявою про внесення запису до Державного реєстру про скасування державної реєстрації права постійного користування земельними ділянками без скасування у судовому порядку таких рішень про державну реєстрацію.

Таким чином, враховуючи, що розпорядження ОСОБА_1 районної державної адміністрації від 03.09.2013 №360/2013-р скасоване, суд приходить до висновку, що державна реєстрація права постійного користування земельними ділянками за третьою особою, яка була проведена на підставі такого розпорядження, також належить до скасування.

Щодо позовних вимог в частині зобов'язання реєстраційну службу внести записи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав на земельні ділянки, суд зазначає наступне.

Процедуру прийняття і розгляду заяв щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) та скасування записів (далі - заява) Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), перелік документів, необхідних для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначає Порядок прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затверджений наказом Міністерства юстиції України 12.12.2011 №3502/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.12.2011 за №1429/20167 (далі - Порядок №3502/5).

Згідно з п.2.6 Порядку №3502/5, для внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування записів Державного реєстру прав заявник подає рішення суду про скасування рішення державного реєстратора, що набрало законної сили, та копії документів, визначених у пункті 2.3 цього розділу.

Таким чином, державний реєстратор вносить запис про скасування державної реєстрації прав на підставі рішення суду з дотриманням зацікавленою особою заявочного принципу проведення державної реєстрації прав.

Суд враховує, що зобов'язання внесення такого запису поза визначеною законодавством процедурою вважатиметься перебиранням з боку суду повноважень державного реєстратора та втручанням в його дискреційні повноваження, що є неправомірним та не може виправдовуватись з підстав доцільності та необхідності врегулювання спірних правовідносин.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.ст.11, 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Положення ч.2 ст.71 КАС України передбачають, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування в спорі покладається на відповідача - орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відтак, з врахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити частково, скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Корнія ОСОБА_1 районного управління юстиції індексний номер 6691167 від 11.10.2013, індексний номер 6658892 від 10.10.2013, індексний номер 6659135 від 10.10.2013, індексний номер 6706056 від 11.10.2013, індексний номер 6704238 від 11.10.2013, а в задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 12, 14, 41, 71, 86, 104, 128, 158-163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_2 Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області індексний номер рішення №6704238 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька область, Красилівський район, сільська рада Гриценківська, кадастровий номер 6822782500:07:002:0001.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_2 Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області індексний номер рішення №6691167 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька область, Красилівський район, сільська рада Гриценківська, кадастровий номер 6822782500:06:001:0001.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_2 Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області індексний номер рішення №6659135 від 10.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька область, Красилівський район, сільська рада Гриценківська, кадастровий номер 6822782500:07:003:0002.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_2 Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області індексний номер рішення №6658892 від 10.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька область, Красилівський район, сільська рада Гриценківська, кадастровий номер 6822782500:07:002:0003.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно ОСОБА_2 Реєстраційної служби ОСОБА_1 районного управління юстиції Хмельницької області індексний номер рішення №6706056 від 11.10.2013 про державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою, що розташована за адресою: Хмельницька область, Красилівський район, сільська рада Гриценківська, кадастровий номер 6822782500:07:002:0004.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_5

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2015
Оприлюднено15.10.2015
Номер документу52122837
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/5766/15

Постанова від 02.10.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Фелонюк Д.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні