Ухвала
від 31.08.2010 по справі 2а-11488/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел: 278-43-43

У Х В А Л А

31 серпня 2010 року № 2а-11488/10/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Маруліна Л.О., при секретарі судового засідання Ємельяновій А.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про закриття провадження у справі

за позовом Фермерського господарства «Вишеньки» до Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах»в особі Київської обласної філії, третя особа -Управління Держкомзему у Бориспільському районі Київської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, за участю представників сторін:

позивача: ОСОБА_1;

відповідача: ОСОБА_2;

третьої особи: не з'явились.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позовні вимоги заявлено про визнання бездіяльності протиправною щодо невнесення відомостей з реєстраційної картки щодо державної реєстрації права власності ФГ «Вишеньки»на земельну ділянку до бази даних АС ДЗК, зобов'язання Київську обласну філію ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України»внести відомості про право власності Фермерського господарства «Вишеньки»(ідентифікаційний код 33088354) на земельну ділянку, що посвідчується Державним актом на право власності на земельну ділянку Серія ЯА №220774, виданим Бориспільським районним відділом земельних ресурсів 21.10.2004р. (кадастровим номером 3220882600:04:003:0005) до Державного земельного кадастру (Державного реєстру земель).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.08.2010р. відкрито провадження в адміністративній справі №2а-11488/10/2670.

В судове засідання 31.08.2010р. Позивач, Відповідач прибули, третя особа не з'явилася, належним чином повідомлена про дату, час та місце проведення судового засідання.

В судовому засіданні представник Відповідача подав до суду клопотання про закриття провадження по справі з наступних підстав.

Відповідач зазначає, що Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» не є суб'єктом владних повноважень. Відповідно до статуту Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», а саме п. 3.4 Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»діє на принципах госпрозрахунку, самофінансування та самоокупності і функціонує як самостійний суб'єкт господарювання.

З огляду на суб'єктний склад спірних правовідносин, даний спір, вважає Відповідач, не відноситься до сфери публічно-правових відносин. Відповідно до ст. З Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Враховуючи вищезазначене, Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»не є суб'єктом владних повноважень (орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень - ст. З Кодексу адміністративного судочинства України), а тому не може бути стороною у справі адміністративної юрисдикції.

Розглянувши клопотання, заслухавши думку Позивача, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні клопотання з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до Положення про Державний комітет України із земельних ресурсів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 р. № 224, Державний комітет із земельних ресурсів України (Держкомзем) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів, забезпечує реалізацію державної політики та управління у сфері регулювання земельних відносин, використання, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, та здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Держава делегувала Держкомзему України та його структурними підрозділам (до яких належить Відповідач) виконання передбачених Земельним кодексом України та іншими законами і нормативними актами повноважень по землеустрою, землевпорядкуванню, державній системі земельно-кадастрових робіт, та інші повноваження по земельним правовідносинам.

Так, Наказом Держкомзему від 04.11.1997 р. №110 створено на базі Госпрозрахункового бюро наукових, проектно-вишукувальних, проектно-технологічних робіт та державної землевпорядної експертизи Київського міського управління земельних ресурсів Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах з метою впровадження автоматизації ведення державного земельного кадастру в Україні на базі широкого використання комп'ютерної техніки для забезпечення органів державної влади та місцевого самоврядування, громадян, підприємств, установ, організацій достовірною інформацією про землю, виконання робіт, для інформаційного забезпечення ведення державного земельного кадастру та відпрацювання технологій робіт у відповідності з Положенням про Державний комітет України по земельних ресурсах.

В свою чергу, Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»створене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.1997 р. №1355 «Про Програму створення автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру»та підставі зазначеного вище наказу Держкомзему від 04.11.1997 р. №110 на базі госпрозрахункового бюро наукових, проектно-вишукувальних, проектно-технологічних робіт та державної землевпорядної експертизи шляхом реорганізації, є правонаступником його майнових прав та зобов'язань.

Основною метою Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру»є функціонування автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру України та системи реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них для забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадян, підприємств, установ і організацій достовірною інформацією про землю та отримання прибутку від здійснювальної діяльності (п. 2.1. Статуту Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», затвердженого наказом Держкомзему 22.01.2009 р. №33).

Відповідно до п. 1, 7 ч.1. ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) -це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі, на виконання делегованих повноважень. Суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Таким чином, спір, який виник між Позивачем і Відповідачем по цій справі, є публічно-правовим, оскільки виник за участю суб'єкта владних повноважень Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», що реалізував у спірних правовідносинах надані йому чинним законодавством владні управлінські функції, тому справа має розглядатись за правилами адміністративного судочинства.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 157, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва

У Х В А Л И В:

1. У задоволенні клопотання Відповідача відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Маруліна Л.О.

Суддя Л.О. Маруліна

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.08.2010
Оприлюднено15.10.2015
Номер документу52146270
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11488/10/2670

Ухвала від 07.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 31.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 07.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 24.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 18.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 31.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 04.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 14.12.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні