Ухвала
від 10.09.2010 по справі 10/324
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел: 278-43-43

У Х В А Л А

10 вересня 2010 року № 10/324

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О. при секретарі судового засідання Ємельяновій А.С. розглянув адміністративну справу

за позовом Дочірнього підприємства «Бест Альтернатива»

до відповідача ОСОБА_1 регіональної митниці, Департаменту аналізу аналітичної роботи та інформаційного моніторингу

про про скасування податкових повідомлень-рішень від 11.02.2008 р. №7 та № 8 та скасування акту перевірки від 11.01.2008 р. №0001/8/128000000/НОМЕР_1

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_2,

від відповідача 1 : ОСОБА_3,

від відповідача 2 : ОСОБА_4

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Дочірнє підприємство «Бест Альтернатива»(ідентифікаційний код 24583590) (далі -Позивач, Підприємство) з позовом до ОСОБА_1 регіональної митниці (далі -Відповідач-1), Департаменту аналізу аналітичної роботи та інформаційного моніторингу (далі -Відповідач-2) про скасування податкових повідомлень-рішень від 11.02.2008 р. №7 та № 8 та скасування акту перевірки від 11.01.2008 р. №0001/8/128000000/НОМЕР_1 (з урахуванням уточнень позовних вимог).

Ухвалами Окружного адміністративного суду м. Києва від 02.06.2008 р. відкрито провадження в адміністративній справі № 10/323 та в адміністративній справі № 10/324. Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.05.2009 р. справи об'єднано для спільного розгляду під загальним номером № 10/324.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 29.06.2010 р. справу № 10/324 прийнято до провадження суддею Маруліною Л.О.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.07.2010 р. закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду.

В судове засідання 10.09.2010 р. Позивач, Відповідачі прибули.

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін щодо предмету позову - скасування акту перевірки від 11.01.2008 р. №0001/8/128000000/НОМЕР_1, приходить до висновку, що провадження у справі в цій частині слід закрити з наступних підстав.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження (ч. 2 ст. 2 КАС України).

Кодекс адміністративного судочинства України не містить визначення термінів нормативно-правовий акт та правовий акт індивідуальної дії. В теорії права нормативно-правовий акт -це виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування. Правовий акт індивідуальної дії -виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту/актів/ щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта /суб'єктів/, якому він адресований.

Обов'язковою ознакою як нормативно-правового, так і правового акту індивідуальної дії є юридичний характер, тобто обов'язковість його приписів для відповідного суб'єкта /суб'єктів/, дотримання якої забезпечується правовими механізмами.

Так згідно ст. 1 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(далі -Закон №2181-ІІІ) рішеннями контролюючих органів, які несуть для платника юридичні наслідки є податкові повідомлення та податкові вимоги.

Такі рішення приймаються з урахуванням п. п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 та ст. 17 Закону № 2181-III.

Відповідно, акт перевірки від 11.01.2008 р. №0001/8/128000000/НОМЕР_1 Департаменту аналізу аналітичної роботи та інформаційного моніторингу про результати перевірки дотримання митного законодавства Позивачем в силу зазначеної норми не може вважатися правовими актом індивідуальної дії, оскільки не містить обов'язкового для нього припису, а відтак не може бути оскаржене до адміністративного суду.

Суд звертає увагу, що відповідно до Порядку оформлення результатів проведення митними органами на підприємствах перевірок системи звітності та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого Наказом Державної митної служби від 30.03.2006 р. № 254 (чинний з 12.06.2006 р.), акт про проведення перевірки стану дотримання на підприємстві законодавства України з питань митної справи (далі - акт перевірки) - службовий документ, який підтверджує факт проведення перевірки, відображає її результати, зокрема виявлені й систематизовані за тематичною однорідністю порушення законодавства України з питань митної справи.

Тому, оскарженню в адміністративному суді можуть підлягати податкові повідомлення-рішення, винесені контролюючим органом за результатами апеляційного узгодження сум податкового зобов'язання, оскільки вони є правовими актами індивідуальної дії.

Відповідно до статей 109, 157 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі або закриває провадження у справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі викладеного та керуючись ч.2 ст. 2, п.1 ч.1 ст. 17, п.1 ч.1 ст.157 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва -

У Х В А Л И В:

1. Закрити провадження в адміністративній справі № 10/324 в частині позовних вимог щодо скасування акту перевірки від 11.01.2008 р. №0001/8/128000000/НОМЕР_1.

Ухвала набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.О. Маруліна

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.09.2010
Оприлюднено15.10.2015
Номер документу52146406
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10/324

Ухвала від 19.06.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 08.06.2023

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 09.10.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 28.09.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 04.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Ковзель П.О.

Ухвала від 10.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 29.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Постанова від 03.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 24.04.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні