Постанова
від 10.10.2015 по справі 813/5759/15
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 жовтня 2015 року 12 год. 30 хв. №813/5759/15

Львівський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого-судді Сасевича О.М.

судді Братичак У.В.,

судді Гулкевич І.З.,

за участю секретаря судового засідання Чижук М.М.,

представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представника відповідача ОСОБА_3,

третьої особи ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» до Львівської обласної виборчої комісії, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання прийняти рішення,-

В С Т А Н О В И В :

08 жовтня 2015 року на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» до Львівської обласної виборчої комісії, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, в якій позивач просить:

-визнати протиправною бездіяльність Львівської обласної виборчої комісії щодо нерозгляду заяви від 05.10.2015 р. Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 р. в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32;

-зобов'язати Львівську обласну виборчу комісію прийняти рішення за результатами розгляду заяви від 05.10.2015 року Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 05 жовтня 2015 року керуючим справами виконавчого комітету Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» до Львівської обласної виборчої комісії було подано заяву в порядку п.2 ч.2 ст.47 Закону України «Про місцеві вибори» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидата в депутати ОСОБА_4, закріпленого за територіальним виборчим округом №32.

Позивач вважає, що останнім днем скасування рішення про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Львівської обласної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі кандидата в депутати ОСОБА_4, закріпленого за територіальним виборчим округом №32, був вівторок - 06.10.2015 року. Однак, як зазначив позивач, станом на день звернення до суду із позовом відповідного рішення Львівською обласною виборчою комісією не було прийнято, чим допущено протиправну бездіяльність.

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги, надали пояснення, аналогічні тим, що викладені у позовній заяві та просили суд позовні вимоги задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечив проти позовних вимог та наголосив, що заява від Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про скасування рішення в частині реєстрації кандидатом в депутати Львівської обласної ради ОСОБА_4 відповідно до рішення конференції Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05.10.2015 року надійшла до Львівської обласної виборчої комісії 06.10.2015 року, тобто із порушенням вимог п.2 ч.2 ст.47 Закону України «Про місцеві вибори». Також зазначив, що відсутні будь-які порушення відповідачем прав позивача та просив суд у задоволенні адміністративного позову відмовити за безпідставністю.

Третя особа у судовому засіданні заперечив проти позову, оскільки заява позивача про скасування його реєстрації як кандидата у депутати до Львівської обласної ради надійшла до Львівської обласної виборчої комісії із порушенням строку, заяви про відмову від балотування він не подавав.

Заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, показання свідків, розглянувши і дослідивши подані документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Судом із матеріалів справи встановлено, що постановою Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року «Про реєстрацію кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Львівської обласної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, включених до виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» були зареєстровані кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Львівської обласної ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, включених до виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч». Зокрема, кандидатом у депутати до Львівської обласної ради за територіальним виборчим округом №32 було зареєстровано ОСОБА_4.

Рішенням конференції Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05 жовтня 2015 року ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, закріпленого за територіальним виборчим округом №32, було виключено з виборчого списку Львівської обласної організації Політичної партії «Об'єднання «Самопоміч». Вказане рішення та заява Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 р. в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32, зареєстрована у Львівській обласній виборчій комісії 06.10.2015 року за вх.№№89, 90 відповідно.

Згідно протоколу засідання Львівської обласної виборчої комісії від 06.10.2015 року, головою комісії, враховуючи порушення вимог п.2 ч.2 ст.47 Закону №595, було запропоновано прийняти рішення про залишення без розгляду заяви від Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про скасування рішення в частині реєстрації кандидатом в депутати Львівської обласної ради ОСОБА_4, відповідно до рішення конференції Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05.10.2015 року. За вищевказане рішення проголосували наступним чином: «за» - 9 голосів, «проти» - 2 голоси, «утрималися» - 4 голоси, у результаті чого рішення не було прийнято.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про місцеві вибори» від 14.07.2015 року №595-VIII (надалі по тексту - Закон №595), виборчий процес місцевих виборів - це здійснення суб'єктами виборчого процесу відповідних місцевих виборів, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Статтею 12 вказаного Закону №595 встановлено, що суб'єктами виборчого процесу на відповідних місцевих виборах є: 1)виборець; 2)Центральна виборча комісія; 3)виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону або інших законів України, які уповноважені забезпечувати організацію та проведення відповідних місцевих виборів; 4)кандидати в депутати, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови, старости; 5)місцева організація партії, яка висунула кандидата (кандидатів) для участі у відповідних місцевих виборах; 6)офіційний спостерігач від кандидата, від місцевої організації партії - суб'єкта відповідного виборчого процесу, від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Законом.

Судом встановлено, що Львівська обласна організація політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» є суб'єктом виборчого процесу.

Одним із етапів виборчого процесу є висування та реєстрація кандидатів.

Згідно п.6 ч.2 ст.25 Закону №595, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна територіальна виборча комісія розглядає питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у депутати у випадках, передбачених цим Законом.

У відповідності до п.18 ч.2 ст.25 Закону №595, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна територіальна виборча комісія розглядає звернення, заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів до відповідної ради, приймає щодо них рішення.

Відповідно до п.2 ч.2 ст.47 Закону №595, територіальна виборча комісія скасовує рішення в частині реєстрації в багатомандатному виборчому окрузі окремого кандидата в депутати, включеного до виборчого списку від місцевої організації партії, з виключенням його з виборчого списку в разі звернення місцевої організації партії в будь-який час після його реєстрації, але не пізніш як за 19 днів до дня голосування, про скасування рішення про реєстрацію кандидата в депутати відповідно до рішення цієї місцевої організації. Це звернення відкликанню не підлягає.

Згідно із ч.13 ст.27 Закону №595, виборча комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлені і визнані комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією. Акти i протоколи виборчої комісії за формами, затвердженими Центральною виборчою комісією, складаються у випадках та у кiлькостi примiрникiв, встановлених цим Законом. Акт або протокол комісії підписується всіма присутніми на засіданні членами виборчої комісії, підписи яких скріплюються печаткою виборчої комісії. Перший примірник акта чи протоколу мають право підписати присутні на засіданні кандидати, зареєстровані для участі у відповідних виборах, їх довірені особи, офіційні спостерігачі. Копія акта чи протоколу надається суб'єкту виборчого процесу відповідних виборів на його вимогу.

Рішення територіальної виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням її повноважень, може бути скасоване в установленому законом порядку територіальною виборчою комісією вищого рівня з відповідних місцевих виборів, Центральною виборчою комісією або судом. Територіальна виборча комісія вищого рівня, Центральна виборча комісія у такому випадку має право прийняти рішення по суті питання (ч.19 ст.27 Закону №595).

В силу ч.3 ст.47 вказаного Закону територіальна виборча комісія може скасувати рішення про реєстрацію кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.

Як підтверджується матеріалами справи, а саме - витягом із протоколу засідання Львівської обласної виборчої комісії від 06.10.2015 року, головою комісії було запропоновано прийняти рішення про залишення без розгляду заяви від Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про скасування рішення в частині реєстрації кандидатом в депутати Львівської обласної ради ОСОБА_4, відповідно до рішення конференції Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05.10.2015 року. За вищевказане рішення проголосували наступним чином: «за» - 9 голосів, «проти» - 2 голоси, «утрималися» - 4 голоси, у результаті чого рішення не було прийнято.

Згідно долучених до матеріалів справи копій витягів із вхідної кореспонденції Львівської обласної виборчої комісії, наданих у судовому засіданні представником відповідача, заява Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05.10.2015 року була зареєстрована у Львівській обласній виборчій комісії 06.10.2015 року.

Для з'ясування усіх обставин у справі, у судовому засіданні судом було допитано в якості свідків наступних членів комісії, що були присутні на засіданні Львівської обласної виборчої комісії 06.10.2015 року: голову комісії ОСОБА_5, секретаря комісії ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та ОСОБА_11

Показаннями свідків ОСОБА_5, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_10 підтверджено, що заява Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32, розглядалась на засіданні комісії 06.10.2015 року. Як вбачається, на засіданні комісії було поставлено на голосування рішення про відмову в задоволенні заяви, у зв'язку із порушенням строку подання такої заяви, і саме це рішення не набрало потрібну кількість голосів членів комісії, та як наслідок - не було прийнято. Також свідки зазначили, що інших пропозицій від членів комісії щодо розгляду вищевказаної заяви позивача не надходило.

Свідки секретар комісії ОСОБА_6 та член комісії ОСОБА_9 у судовому засіданні пояснили, що на їхню думку було невірне формулювання - технічна описка в протоколі комісії від 06.10.2015 року. Ствердили, що голосування комісії відбулось з приводу відмови у задоволенні заяви Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 р. в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32. При цьому, в протоколі зазначено, що голосувалось питання про залишення без розгляду такої заяви, у зв'язку із порушенням строку на її подання.

Крім того, в ході судового розгляду справи проведено перегляд наданого третьою особою відеоматеріалу, на якому зафіксовано два фрагменти засідання виборчої комісії 06.10.2015 року. Стосовно використання його як доказу, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст.70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Третьою особою заявлено клопотання про перегляд відеоматеріалу засідання комісії від 06.10.2015 року та повідомлено суд, що цей відеоматеріал отриманий від присутніх на засіданні комісії журналістів. Сторони у справі не заперечили проти долучення вказаного доказу до матеріалів справи та перегляду в судовому засіданні.

Вказане клопотання судом задоволено.

Загалом, зміст відеоматеріалу підтверджує факт розгляду та обговорення заяви Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32.

З приводу тверджень та обґрунтувань представників позивача щодо вчасно поданої заяви Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» від 05.10.2015 року саме - 05.10.2015 року уповноваженій особі - члену виборчої комісії для реєстрації у Львівській обласній виборчій комісії, то суд такі до уваги не бере і зазначає таке.

Згідно п.п.13.1, 13.2, 13.3 Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, що є Додатком до постанови Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 року №228, при реєстрації та розгляді документів і звернень, що надходять до виборчої комісії, комісія керується Законом, іншими актами законодавства України, постановами Центральної виборчої комісії та цим Порядком; документи та звернення, що надходять до виборчої комісії, мають право приймати голова комісії, заступник голови комісії, секретар або інші члени комісії, уповноважені на це її рішенням; документи та звернення до виборчої комісії надсилаються поштою або подаються до комісії особисто або через уповноважену особу, якщо її повноваження посвідчено відповідно до законодавства України.

Водночас, як стверджується показаннями свідка ОСОБА_9, який був на чергуванні у виборчій комісії із 21 год. 00 хв. до 24 год. 00 хв. 05.10.2015 року, жодної вхідної кореспонденції до цієї години поточного дня не надходило. При цьому, судом з'ясовано у судовому засіданні, у тому числі із показань свідка - голови виборчої комісії ОСОБА_5, що станом на 05.10.2015 року інших осіб - членів комісії не уповноважувалось рішенням, окрім чергових по прийому вхідної кореспонденції, отримувати будь-які документи для передачі таких на реєстрацію.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що заява позивача розглядалась на засіданні комісії, а відтак, відсутні підстави для задоволення позовних вимог у частині визнання протиправною бездіяльності комісії щодо нерозгляду заяви Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» прийняти рішення про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 р. в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32.

Щодо позовних вимог про зобов'язання Львівської обласної виборчої комісії прийняти рішення за результатами розгляду заяви від 05.10.2015 року про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_2, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32, то суд зазначає наступне.

Як уже згадувалось судом вище, відповідно до п.18 ч.2 ст.25 Закону №595, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна територіальна виборча комісія розглядає звернення, заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів до відповідної ради, приймає щодо них рішення.

Статтею 27 Закону України «Про місцеві вибори» встановлено порядок роботи виборчої комісії.

Згідно положень вказаної статті, Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України «Про Центральну виборчу комісію» та Регламенту Центральної виборчої комісії. Територіальні та дільничні виборчі комісії організовують свою роботу відповідно до вимог цього Закону у формі відкритих засідань. Виборча комісія є колегіальним органом. Проведення голосування виборців не є засіданням дільничної виборчої комісії.

Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.

Перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня формування її складу (утворення), а наступні засідання - у разі необхідності.

Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини членів комісії від складу цієї комісії.

Однак, як вбачається із протоколу й показань свідків, рішення щодо залишення без розгляду заяви позивача не прийнято, позаяк таке приймається більшістю голосів («за» проголосувало - 9 членів комісії, за необхідної кількості в 10 голосів).

Водночас, суд зауважує, що жодних інших пропозицій та питань щодо заяви позивача на розгляд комісії не висувалось та на голосування не ставилось, що підтверджується показаннями свідків й переглянутими відеоматеріалами.

Таким чином, кінцеве рішення виборчої комісії, яке би свідчило про задоволення чи відмову у задоволенні заяви позивача про виключення третьої особи із виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» прийнято не було, відтак, вбачається бездіяльність відповідача, а тому комісії слід розглянути повторно заяву позивача та прийняти рішення щодо неї.

Щодо клопотання третьої особи про постановлення окремої ухвали, то суд вважає, що таке не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Відповідно до ч.1 ст.166 Кодексу адміністративного судочинства України, суд виявивши під час розгляду справи порушення закону, може постановити окрему ухвалу і направити її відповідним суб'єктам владних повноважень для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону.

Вказана норма закону дає можливість суду першої інстанції відреагувати на деякі порушення закону, стосовно яких він не може самостійно вжити заходів для усунення цих порушень, причин та умов, що їм сприяли, для встановлення винних осіб та притягнення їх до юридичної відповідальності.

Окрема ухвала є реакцією на ті порушення, що не усуваються постановою, а також на причини й умови вчинення порушень для запобігання їх повторенню.

Більш того, суд звертає увагу третьої особи на те, що винесення окремої ухвали є правом суду, а не його обов'язком. Проте обставин, які б були підставою для реалізації права суду для направлення повідомлення про злочин до правоохоронних органів під час розгляду справи не встановлювались, оскільки не були предметом судового розгляду.

Загалом, суд роз'яснює, що третя особа не позбавлена права особистого звернення до правоохоронних органів, у зв'язку із можливим вчиненням злочину проти нього.

Отже, в даному випадку суд не вбачає підстав для постановлення окремої ухвали.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, про часткове задоволення адміністративного позову.

Згідно з ч.9 ст.172 КАС України, у разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених зазначеним Кодексом.

Відповідно до ч.3 ст.6 Закону України «Про судовий збір», у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Згідно п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою судовий збір становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ст.8 Закону України «Про Державний Бюджет України на 2015 рік», розмір мінімальної заробітної плати станом на січень 2015 року становить 1 218,00 грн.

При поданні до суду даного позову позивачем судовий збір не було сплачено, тому, у відповідності до вимог ст.94 КАС України, з позивача слід стягнути судовий збір у розмірі 1 218,00 грн., пропорційно до задоволених судом позовних вимог.

Керуючись ст.ст.2, 6-12, 17, 18, 19, 50, 69, 71, 86, 94, 138, 143, 158-163, 167, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Львівської обласної виборчої комісії в частині неприйняття рішення щодо заяви Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32.

Зобов'язати Львівську обласну виборчу комісію повторно розглянути заяву Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» про виключення кандидата у депутати до Львівської обласної ради ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, з виборчого списку Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» та скасування рішення Львівської обласної виборчої комісії №26 від 30.09.2015 року в частині реєстрації ОСОБА_4 кандидатом в депутати до Львівської обласної ради в багатомандатному виборчому окрузі, закріпленого за територіальним виборчим округом №32 та прийняти рішення щодо неї.

В задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути з Львівської обласної організації політичної партії «Об'єднання «Самопоміч» (код ЄДРПОУ 38582948) на користь Державного бюджету України 1 218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) грн. 00 коп. судового збору.

Згідно ч.5 ст.177 КАС України, судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.

Відповідно до ч.3 ст.177 КАС України, судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Сасевич О.М.

Суддя Братичак У.В.

Суддя Гулкевич І.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2015
Оприлюднено15.10.2015
Номер документу52150107
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/5759/15

Постанова від 10.10.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні