10.07.2013
Справа №642/5711/13к
Провадження №1кс/642/1531/13
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 липня 2013 року м. Харків
Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого слідчої групи Харківської міжрайонної прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері ОСОБА_3 , розглянувши клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий слідчої групи Харківської міжрайонної прокуратури з нагляду та додержанням законів у транспортній сфері ОСОБА_3 звернувся у суд з клопотанням, погодженим з Прокурором, у якому просить дозволити тимчасовий доступ та вилучення у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , документів щодо виконання та оплати за виконані послуги з підготовки залізничних вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив за договорами №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12., укладеними між службою вагонного господарства ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також документів пов`язаних з виконанням взятих на себе обов`язків ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 перед ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 , у тому числі установчих та реєстраційних документів (копії) ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ; наказів про призначення керівників та службових осіб, що підписували акти здачі-приймання наданих послуг, їх посадових обов`язків; договори оренди з додатками укладені ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 та оплату по ним; договори по виконанню робіт по підготовці залізничних вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив з ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.; договорів №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12., укладених між службою вагонного господарства ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 та додатків до них (завдань, календарних планів, кошторисів, додаткових угод та ін.); акти форми ВУ-20 (ВУ-20а) Акт про придатність цистерни для наливання за період 01.01.2010р. по 01.06.2013 р.; акти форми ВУ-19, які складаються на підготовлену цистерну для виконання вогневих робіт; акти здачі-приймання наданих послуг за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.; акти здачі-приймання наданих послуг за звітний місяць за період 01.01.2010р. по 01.06.2013 р.; податкові накладні та платіжні доручення за період 01.01.2010р. по 01.06.2013 р.; пам`ятки про подавання/забирання вагонів ф. ГУ-45 за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.; відомість плати за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу ГУ-46а; прихід на товари, роботи, послуги, які були придбані ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 для виконанню своїх зобов`язань за договорами укладеними з ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 (накладні, акти виконання робіт, договору з доповненнями, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, банківські виписки тощо); виписок банку про перерахування ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 грошових коштів на рахунок ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ; інших документів, що відносяться до взаємин ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за договорами №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12.
Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України суд розглядає дане клопотання без судового виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення частини зазначених документів.
Суд вислухавши слідчого ОСОБА_3 який підтримав клопотання, дослідивши надані матеріали, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Як вбачається з наданих матеріалів, 26.04.13. у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за №42013220000000133, зареєстроване кримінальне провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що згідно з актом ревізії №05-20/25 від 26.02.13. проведеної ІНФОРМАЦІЯ_3 , основним надавачем послуг для ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 з підготовки залізничних вагонів цистерн парку Укрзалізниці під налив, є ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , м. Полтава, яке є орендарем цілісного майнового комплексу для підготовки цистерн під налив, а саме промивально-пропарювальної станції ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Підставою для передачі цілісного майнового комплексу в оренду є угода від 15.09.04. за №1-Ц/2004, укладена ІНФОРМАЦІЯ_5 з ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 .
До передачі в оренду, відповідно до Статуту, промивально-пропарювальна станція Кагамлицька значилася як структурний підрозділ ІНФОРМАЦІЯ_6 СТГО ІНФОРМАЦІЯ_2 (правонаступник ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 ).
Згідно з плановою калькуляцією ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 на виконання в 2-4 кварталах 2010, 2011 та 2012 роках робіт з підготовки однієї цистерни під налив, до вартості, крім прямих (матеріали, паливо, електроенергія, заробітна плата, промислові стоки, маневрові роботи), змінних загальновиробничих та постійно розподілених витрат, адміністративних витрат, включено 20% від собівартості, як прибуток (рентабельність).
Упродовж 2010-2012 р.р., послуги з виконання робіт по підготовці цистерн проводились на підставі договорів, а саме:
- договір від 24.02.10. №П/В-10255/НЮ, відповідно до п.4.3. Договору орієнтовна вартість послуг в місяць складає 3 697 302 грн.(з ПДВ), загальна вартість послуг не може перевищувати 37 900 000 грн. (з ПДВ).
- договір від 15.02.11. №П/В-11231/НЮ, відповідно до п.4.3. Договору орієнтовна вартість послуг складає 46 505 636 грн. (з ПДВ), загальна вартість послуг не може перевищувати 46 632 861 грн. (з ПДВ).
До вказаного договору укладена додаткова угода від 30.12.11. №1, якою збільшено суму по договору до 55 807 911, 79 грн. з ПДВ.
- договір від 28.02.12. №П/В-12195/НЮ, відповідно до п.3.3 Договору орієнтовна вартість послуг складає 51 375 556, 68 грн. (з ПДВ). Вартість підготовки чотирьохвісного вагону-цистерни під налив 2 620,2 грн. з ПДВ, восьмивісного 3 194,76 грн. з ПДВ.
Відповідно до актів приймання виконаних робіт ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом 2-4 кварталів 2010, 2011 та 9 місяців 2012 року надано відокремленому підрозділу ІНФОРМАЦІЯ_7 ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 послуг з підготовки цистерн на загальну суму 120 989 257,14 грн., фактично оплачено 98 665 647,11 гривень.
Сума отриманого ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 прибутку в складі загальної вартості послуг складає 16 804 063,49 грн.
Таким чином, внаслідок передачі в оренду ІНФОРМАЦІЯ_5 цілісного майнового комплексу промивальнопропарювальної станції ІНФОРМАЦІЯ_4 , протягом 2-4 кварталів 2010, 2011 та 9 місяців 2012 року ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 додатково понесла витрати у вигляді оплати прибутків (рентабельності закладеної в калькуляцію) ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 у розмірі 16 804 063,49 гривень.
Разом з цим, бухгалтерські, фінансово-господарські, адміністративно-розпорядчі, обліково-реєстраційні та уповноважуючи документи, що відображають взаємовідносини між ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо виконання та оплати за виконані послуги з підготовки залізничних вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив за договорами №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12., укладеними між службою вагонного господарства ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами даного кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин по ньому, та повинні знаходитися у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Отже слідчим доведено, що завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.
Надані матеріали дають суду підстави для висновку, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, повинні знаходитись у володінні зазначеної в клопотанні юридичної особи, відомості які містяться в них та самі вони, можуть бути використані як докази, та іншими способами довести обставини скоєння злочину неможливо, та вилучення цих документів необхідно.
Таким чином, вищезазначене свідчить про наявність передбачених ст.132, ч.ч.5,6,7 ст.163 КПК України підстав для задоволення клопотання.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162-164 КПК України -
УХВАЛИВ:
1. Клопотання задовольнити.
2. Надати слідчому слідчої групи Харківської міжрайонної прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері ОСОБА_3 тимчасовий доступ та вилучення в товаристві з обмеженою відповідальністю ІНФОРМАЦІЯ_1 ( НОМЕР_1 ), яке розташоване за адресою АДРЕСА_1 , документів щодо виконання та оплати за виконані послуги з підготовки залізничних вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив за договорами №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12., укладеними між службою вагонного господарства ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також документів пов`язаних з виконанням взятих на себе обов`язків ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 перед ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 у тому числі:
- установчих та реєстраційних документів (копії) ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
- наказів про призначення керівників та службових осіб, що підписували акти здачі-приймання наданих послуг, їх посадових обов`язків;
- договорів оренди з додатками укладені ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 та оплату по ним;
- договорів по виконанню робіт по підготовці залізничних вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив з ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- договорів №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12., укладеними між службою вагонного господарства ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 та додатків до них (завдань, календарних планів, кошторисів, додаткових угод та ін.);
- актів форми ВУ-20 (ВУ-20а) Акт про придатність цистерни для наливання за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- актів форми ВУ-19, які складаються на підготовлену цистерну для виконання вогневих робіт;
- актів здачі-приймання наданих послуг за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- актів здачі-приймання наданих послуг за звітний місяць за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- податкові накладні та платіжні доручення за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- пам`ятки про подавання/забирання вагонів ф. ГУ-45 за період 01.01.2010 р. по 01.06.2013 р.;
- відомість плати за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу ГУ-46а;
- прихід на товари, роботи, послуги, які були придбані ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 для виконання своїх зобов`язань за договорами укладеними з ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 (накладні, акти виконання робіт, договори з доповненнями, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, банківські виписки тощо);
- виписки банку про перерахування ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 грошових коштів на рахунок ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
- інших документів, що відносяться до взаємин ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за договорами №П/В-10255/НЮ від 24.02.10., №П/В-11231/НЮ від 15.02.11., №П/В-12195/НЮ від 28.02.12.
3. Строк дії ухвали становить 1 місяць.
Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання зазначеної ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право доступу до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ленінський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 10.07.2013 |
Оприлюднено | 18.08.2023 |
Номер документу | 52181967 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Харкова
Лазарєв А. В.
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Харкова
Лазарєв А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні