Ухвала
від 19.11.2013 по справі 758/14982/13-к
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Подільський районний суд міста Києва

Справа № 758/14982/13-к

У Х В А Л А

19 листопада 2013 року слідчий суддя Подільського районного суду м. Києва Войтенко Т.В., при секретарі - Злобар А.Г., за участі старшого прокурора Прокуратури Подільського району м.Києва Малого Є.І., розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ФР ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м.Києві Чабана Д.О. про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Київський міський бізнес центр» (код ЄДРПОУ 31305884) в межах кримінального провадження №32012110070000003 за ознаками складу злочинів, передбачених ст.ст. 205 ч. 2, 191 ч. 4 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчий СУ ФР ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м.Києві Чабан Д.О. за погодженням з процесуальним прокурором Малим Є.І. звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Київський міський бізнес центр» (код ЄДРПОУ 31305884) в межах кримінального провадження №32012110070000003 за ознаками складу злочинів, передбачених ст.ст. 205 ч. 2, 191 ч. 4 КК України.

Своє клопотання слідчий мотивував тим, що в провадженні СУ ФР ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м.Києві знаходиться кримінальне провадження №32012110070000003 за ознаками складу злочинів, передбачених ст.ст. 205 ч. 2, 191 ч. 4 КК України.

Досудовим слідством встановлено, що з метою покриття незаконної діяльності було створено ряд підприємств, в тому числі ТОВ «Червона хвиля-плюс».

Через рахунки вказаних підприємств суб'єкти господарської діяльності реального сектору економіки незаконно переводили безготівкові кошти в готівкові під виглядом легальних фінансово-господарських операцій з придбання товарів та послуг.

Так, у слідства є підозра вважати, що директор КП «Київський міський бізнес центр» при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «Червона хвиля-плюс» заволодів чужим майном у великих розмірах шляхом зловживання службовим становищем.

Так, встановлено, що ТОВ «Червона хвиля-плюс» нібито надавало на адресу КП «Київський міський бізнес центр» послуги по проведенню семінарів, тренінгів, круглих столів, внаслідок чого КП «Київський міський бізнес центр» формувало податковий кредит з ПДВ.

Разом з тим, працівники КП «Київський міський бізнес центр», допитані як свідки, повідомили, що їм нічого не відомо про те, що їм надавалися якісь послуги з проведення семінарів.

Під час допиту як свідків головного бухгалтера КП «Київський міський бізнес центр» гр. ОСОБА_3 та бухгалтера ОСОБА_4, вони повідомили, що дійсно, протягом 2011-2012 років КП «Київський міський бізнес центр» мало фінансово-господарські взаємовідносини із ТОВ «Червона хвиля-плюс». Характер взаємовідносин із вказаним товариством їм відомий лише із первинних документів. Особисто вони із представниками ТОВ «Червона хвиля-плюс» не спілкувалися. Хто із співробітників КП «Київський міський бізнес центр» контактував із ТОВ «Червона хвиля-плюс» їм також не відомо. Всі первинні документи по взаємовідносинам із ТОВ «Червона хвиля-плюс» були проведені по облікам в повному об'ємі.

Під час допиту як свідка начальника відділу звітності комунальних підприємств департаменту комунальної власності м. Києва ОСОБА_5, остання повідомила, що засновником КП «Київський міський бізнес центр» являється Київська міська рада. майно, яке перебуває на балансі КП «Київський міський бізнес центр», є власністю територіальної громади м. Києва. Кошти, які надходять на рахунки КП «Київський міський бізнес центр» за результатами фінансово-господарської діяльності підприємства, є також власністю територіальної громади м. Києва.

КП «Київський міський бізнес центр» (код ЄДРПОУ - 31305884) перебуває на обліку в Д1II у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

Посилаючись на те, що слідчий та прокурор не є фахівцями в галузі бухгалтерського та фінансового обліку, а тому для перевірки та встановлення вищевказаних фактів виникла необхідність у залучення фахівців, які мають спеціальні знання у вказаних сферах, слідчий звернувся до суду з даним клопотанням.

На думку слідчого є достатньо підстав вважати, що дані, які будуть отримані під час проведення позапланової документальної ревізії КП «Київський міський бізнес центр» матимуть значення для встановлення істини у справі.

В судовому засіданні слідчий подання підтримав та просив його задовольнити. Прокурор проти задоволення подання не заперечував.

Згідно ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підставдля її проведення на підставі рішення суду.

Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частий п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Приймаючи до уваги те, що з метою повного, об'єктивного розслідування даного кримінального провадження та встановлення істини по справі необхідно перевірити цільове використання грошових коштів службовими особами КП «Київський міський бізнес центр», прихожу до висновку, що дане подання підлягає задоволенню.

Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 40 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,-

У Х В А Л И В :

Надати згоду на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Київський міський бізнес центр» (код ЄДРПОУ 31305884) по взаємовідносинах з ТОВ «Червона хвиля-плюс» (код ЄДРПОУ 31025093) за період їх взаємовідносин.

Початком проведення ревізії визначити 9 грудня 2013 року, тривалість проведення ревізії - 15 робочих днів.

Проведення ревізії доручити спеціалістам Державної фінансової інспекції у м. Києві.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Cлідчий суддя Подільського районного суду м. КиєваТ.В. Войтенко

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.11.2013
Оприлюднено16.10.2015
Номер документу52184754
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —758/14982/13-к

Ухвала від 19.11.2013

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Войтенко Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні