Постанова
від 23.05.2011 по справі 2а-6140/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

23 травня 2011 року 10:06 № 2а-6140/11/2670

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі:

Суддя Добрянська Я.І.,

Секретар судового засідання Пузій М.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Державної податкової інспекції у Дніпровському районі міста Києва

до відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_2 Строй»

про стягнення заборгованості в сумі 1 190, 00 грн.

За участю представників сторін:

від позивача -ОСОБА_3 (довіреність № 195/10/9 від 19.01.2011 р.)

від відповідача -не прибув

Відповідно до п. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України 23.05.2011р. у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулася Державна податкова інспекція у Дніпровському районі міста Києва (надалі - позивач) з позовом до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_2 Строй»(надалі - відповідач) про стягнення податкової заборгованості в сумі 1 190, 00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем не сплачено, у встановлені законодавством строки, суми штрафних санкцій в розмірі 1 190, 00 грн., визначених позивачем в податкових повідомленнях-рішеннях за порушення відповідачем п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»щодо термінів подачі (неподання) податкової звітності.

В судове засідання відповідач не прибув та не скерував свого представника, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового засідання судовою кореспонденцією на адресу відповідача, визначену у витягу з ЄДРПОУ: 02092, м. Київ, вул. Машиністівська, буд.10.

Судова кореспонденція, скерована на адресу відповідача, була повернута до суду з відміткою поштового відділення «за зазначеною адресою не проживає».

ОСОБА_4 ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Із заявами та клопотаннями відповідач до суду не звертався, заперечень чи будь-яких пояснень щодо адміністративного позову відповідач до суду також не надав.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_2 Строй»є юридичною особою, яка зареєстрована Дніпровською районною в м. Києві державною адміністрацією 24.06.2008 р.

ОСОБА_4 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідач знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Машиністівська, 10, та присвоєно ідентифікаційний код 35976504.

Державна податкова інспекція у Дніпровському районі м. Києва 26.06.2008 року за № 16995 взяла на облік відповідача, як платника податків, про що зазначається в довідці про взяття на облік платника податків від 26.06.2008 р. №10242/14/29-16995.

Позивачем неодноразово були проведені невиїзні планові перевірки на предмет порушення терміну подачі податкової звітності відповідачем, якими виявлені порушення податкового законодавства.

16.03.2010 р. позивачем була проведена перевірка ТОВ «ОСОБА_2 Строй»на предмет порушення термінів подачі (неподання) податкової звітності, за результатами якої складено акт про порушення податкового законодавства № 1840-15/35976504, яким встановлено, що відповідачем несвоєчасно подано декларації з податку на додану вартість, чим порушено пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», в результаті чого, на підставі пп.17.1.1. п. 17.1 ст. 17 зазначеного Закону, 29.03.2010 року було винесено податкове повідомлення-рішення № 0008311520/0, яким донараховано суму штрафних санкцій в розмірі 680,00 грн.

Крім того, позивачем 17.11.2009 року була проведена перевірка ТОВ «ОСОБА_2 Строй»на предмет порушення термінів подачі (неподання) податкової звітності, за результатами якої складено акт про порушення податкового законодавства № 7017-15/35976504, яким встановлено, що відповідачем несвоєчасно подано декларації з податку на додану вартість, чим порушено пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», в результаті чого, на підставі пп.17.1.1. п. 17.1 ст. 17 зазначеного Закону, 27.11.2009 року винесено податкове повідомлення-рішення № 0028471520/0, яким донараховано суму штрафних санкцій в розмірі 510,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, зазначені податкові повідомлення-рішення, якими відповідачу визначені штрафні санкції на загальну суму 1 190, 00 грн., відповідачем в адміністративному або судовому порядку оскаржені не були.

Заходи, спрямовані на погашення податкового боргу, а саме: направлення першої податкової вимоги від 24.12.2009 р. №1/3751 та другої податкової вимоги від 25.06.2010 р. №2/1777, не принесли позитивних результатів.

Також, як вбачається з матеріалів справи, станом на день подачі позову, у зв'язку з несплатою відповідачем боргу, все майно та майнові права відповідача знаходяться у податковій заставі.

Як зазначено представником позивача в судовому засіданні, станом на час розгляду даної справи, заборгованість відповідача перед державним бюджетом погашена не була та становить 1 190, 00 грн., що підтверджується зокрема зворотнім боком облікові картки відповідача по податку на додану вартість станом на 10.01.2011 р.

ОСОБА_4 п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств.

Платник податку звільняється від обов'язку подавати податкову декларацію за звітний (податковий) період протягом поточного року у разі, якщо його податкові зобов'язання були відображені у річній податковій декларації на поточний рік відповідно до закону з питань окремого податку, збору (обов'язкового платежу).

ОСОБА_4 п.п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону, платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Відповідно до п.5. 4 ст. 5 Закону податкове зобов'язання, не сплачене у передбачений законом термін, вважається сумою податкової заборгованості.

ОСОБА_4 п.п.6.2.1 п.6.2 ст. 6 Закону, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

ОСОБА_4 п.п.6.2.3 п.6.2 ст. 6 Закону, податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

ОСОБА_4 п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону, активи платника податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

В позовній заяві позивач також просить суд поновити йому пропущений строк звернення до суду з даним позовом.

З даного приводу суд зазначає наступне. В позовній заяві позивачем заявлено до стягнення з відповідача суми податкового боргу, що виникли на момент дії Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

п.п.15.2.1 п.15.2 ст. 15 зазначеного Закону встановлено, що у разі, коли податкове зобов'язання було нараховане податковим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 15.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні податкового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів від дня узгодження податкового зобов'язання. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або до визнання боргу безнадійним.

Крім того, як вбачається з матеріалів справи, друга податкова вимога була надіслана відповідачу 25.06.2010 р., а саме на час дії КАС України в редакції, якою в ст.99 було визначено річний строк для звернення до адміністративного суду.

За таких обставин, судом не вбачається пропущення податковим органом строку звернення до суду з позовною заявою про стягнення податкового боргу.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які він посилається.

Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті необхідно позов задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази існування у відповідача податкового боргу перед державним бюджетом.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Оскільки позивач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність заявлених позовних вимог, а відповідач будь-яких заперечень проти позовної заяви суду не надав, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі шляхом примусового стягнення в рахунок погашення боргу з ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_2 Строй»податкової заборгованості в розмірі 1 190, 00 грн.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69-71, 99-100, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_2 Строй»(код ЄДРПОУ 35976504, адреса: 02092, м. Київ, вул. Машиністівська, буд.10) до Державного бюджету (рахунок: УДК у Дніпровському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077906, Банк одержувач ГУ УДК у м. Києві, МФО 820019, р/р 34122999700005) суму податкової заборгованості на загальну суму 1 190, 00 грн. за рахунок активів боржника.

Стягувач - Державна податкова інспекція у Дніпровському районі міста Києва (02094, м. Київ, бул. Верховної Ради, 24-Б).

Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя Я.І.Добрянська

Дата складання та підписання постанови в повному обсязі 25.05.2011 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.05.2011
Оприлюднено19.10.2015
Номер документу52251830
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6140/11/2670

Ухвала від 29.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 23.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні