Постанова
від 07.10.2015 по справі 816/4230/15
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2015 року м. ПолтаваСправа № 816/4230/15

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Довгопол М.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Кулик - Куличок О.Л.,

представника позивача - Січкар О.С. ,

представника відповідача - Жили Г.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" до Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації про зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

17 вересня 2015 року Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" /надалі - позивач, ПАТ "Гадячгаз"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації /надалі - відповідача, УПСЗН Гадяцької РДА/ про зобов'язання включити до загального обсягу фактичних витрат на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період звіти Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень - грудень 2014 року на суму 27 430 грн 50 коп., в тому числі у березні 2014 року на суму 464 грн, у квітні 2014 року на суму 1948 грн 80 коп, у травні 2014 року на суму 1763 грн. 20 коп., у червні 2014 року на суму 1763 грн 20 коп., у липні 2014 року на суму 2134 грн. 40 коп., у серпні 2014 року на суму 2808 грн 50 коп., у вересні 2014 року на суму 4137 грн. 10 коп., у жовтні 2014 року на суму 4325 грн. 15 коп., у листопаді 2014 року на суму 3 761 грн., у грудні 2014 року на суму 4325 грн 15 коп.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначав, що відповідачем протиправно не внесено надані позивачем відомості про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень-грудень 2014 року до загального обсягу фактичних витрат на виплату компенсацій підприємству у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті. Вказував на те, що обов'язки щодо виплати середнього заробітку мобілізованим працівникам за період до одного року та подання до Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації відповідних звітів встановленої форми ПАТ "Гадячгаз" виконано в повному обсязі.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позов та просив його задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог, посилаючись на те, що ПАТ "Гадячгаз" відмовлено у відшкодуванні компенсації коштів у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за період з березня по грудень 2014 року, оскільки на реалізацію бюджетної програми передбачено видатки на 2015 рік, а не на покриття компенсації за 2014 рік. Зазначав, що за період з 01.01.2015 по 31.08.2015 кошти на виплату компенсації підприємствам, установам та організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період виплачено, заборгованість відсутня.

Заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що ПАТ "Гадячгаз" супровідним листом від 29.05.2015 № 1042/649 /а.с. 20/ направлено до Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації звіти про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період у березні-грудні 2014 року на загальну суму 27 430 грн 50 коп.

Як вбачається із звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період у березні-грудні 2014 року, працівникам позивача - ОСОБА_3 нарахована у березні 2014 року середня заробітна плата в сумі 464 грн, у квітні 2014 року в сумі 1948 грн 80 коп, у травні 2014 року в сумі 1763 грн. 20 коп., у червні 2014 року в сумі 1763 грн 20 коп., у липні 2014 року в сумі 2134 грн. 40 коп., у серпні 2014 року в сумі 1856 грн 00 коп., у вересні 2014 року в сумі 2041 грн. 60 коп., у жовтні 2014 року в сумі 2134 грн. 40 коп., у листопаді 2014 року в сумі 1856 грн., у грудні 2014 року в сумі 2134 грн 40 коп.; ОСОБА_4 нарахована середня заробітна плата у серпні 2014 року в сумі 952 грн 50 коп., у вересні 2014 року в сумі 2095 грн. 50 коп., у жовтні 2014 року в сумі 2190 грн. 75 коп., у листопаді 2014 року в сумі 1905 грн., у грудні 2014 року в сумі 2190 грн 75 коп. /а.с. 10-19/.

Вказані звіти погоджено військовим комісаром Гадяцького районного військового комісаріату Полтавської області.

Матеріалами справи підтверджено, що гр. ОСОБА_3 був призваний на військову службу до Збройних Сил України 25.03.2014 під час мобілізації на підставі Указу Президента України від 17.03.2014 № 303, а гр. ОСОБА_4 був призваний на військову службу до Збройних Сил України 15.08.2014 під час мобілізації на підставі Указу Президента України від 21.07.2014 № 607, про що свідчать довідки Гадяцького районного військового комісаріату Полтавської області /а.с. 27 - 28/.

Відповідно до наказу ПАТ «Гадячгаз» від 23.06.2014 № 95 гр. ОСОБА_3 був увільнений від роботи з 25.03.2014 на період військової служби у зв'язку із мобілізацією на особливий період із збереженням місця роботи і середнього заробітку на період служби /а.с. 25/, а згідно із наказом від 17.03.2015 № 47 гр. ОСОБА_3 у зв'язку із звільненням у запас з військової служби приступив до виконання своїх обов'язків 18.03.2015 /а.с. 23/.

Гр. ОСОБА_4 відповідно до наказу ПАТ «Гадячгаз» від 20.08.2014 № 158-2 був увільнений від роботи з 15.08.2014 на період військової служби у зв'язку із мобілізацією на особливий період із збереженням місця роботи і середнього заробітку на період служби /а.с. 26/, а згідно із наказом від 10.08.2015 № 225 гр. ОСОБА_4 у зв'язку із звільненням у запас з військової служби приступив до виконання своїх обов'язків 10.08.2015 /а.с. 22/.

Листом від 15 червня 2015 року № 01-49/2586 відповідачем повернуто без виконання звіти про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень-грудень 2014 року та повідомлено, що компенсація підприємствам середньої заробітної плати, яка виплачується працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, здійснюється відповідно до Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 105. Додатком 3 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" передбачені видатки на компенсацію підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (КПКВК 2501350). Тобто звіти про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, підприємства, установи, організації подають за кожний місяць окремо починаючи з січня 2015 року /а.с. 21/.

Вважаючи відмову відповідача щодо не включення наданих ПАТ "Гадячгаз" відомостей про здійснені підприємством компенсаційні виплати працівникам на час їх призову на військову службу по мобілізації за березень-грудень 2014 року на загальну суму 27 430 грн. 50 коп. до загального обсягу фактичних витрат на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період - протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Надаючи правову оцінку діям відповідача та обґрунтованості позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 39 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу", призов військовозобов'язаних та резервістів на військову службу під час мобілізації проводиться в порядку, визначеному цим Законом та Законом України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".

Громадяни України, призвані на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, або прийняті на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, користуються гарантіями, передбаченими частинами третьою та четвертою статті 119 Кодексу законів про працю України, а також частиною першою статті 51, частиною п'ятою статті 53, частиною третьою статті 57, частиною п'ятою статті 61 Закону України "Про освіту".

Гарантії для працівників на час виконання державних або громадських обов'язків передбачено статтею 119 Кодексу законів про працю України.

Частиною 1 статті 119 КЗпП України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що на час виконання державних або громадських обов'язків, якщо за чинним законодавством України ці обов'язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку.

Працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу" і "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів (ч. 2 ст. 119 КЗпП України).

В силу приписів частини 3 статті 119 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

При цьому, дію частини третьої статті 119 КЗпП України поширено на громадян України, які починаючи з 18 березня 2014 року були призвані на військову службу на підставі Указу Президента України від 17.03.2014 року № 303 "Про часткову мобілізацію", згідно із Законом України від 20.05.2014 року № 1275-VII.

Механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі - працівники), за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 "Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період" визначено Порядком виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 105 (далі - Порядок № 105).

Відповідно до п. 2 Порядку № 105, головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.

Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є:

- Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - структурні підрозділи соціального захисту населення );

- структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім мм. Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення ).

Пунктом 4 Порядку № 105 визначено, що для виплати компенсації підприємство, установа або організація подає щомісяця до 15 числа органу соціального захисту населення звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 1, погоджений районним (міським) військовим комісаріатом, який здійснював призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби, для подання до 19 числа їх копій, а також зведених звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 2 структурним підрозділам соціального захисту населення.

Структурні підрозділи соціального захисту населення щомісяця до 23 числа подають відомості про загальний обсяг фактичних витрат на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 3 Мінсоцполітики для спрямування їм бюджетних коштів, що спрямовуються органам соціального захисту населення для перерахування підприємствам, установам, організаціям.

Таким чином, підприємства несуть витрати по виплаті середнього заробітку працівникам, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, а бюджетні кошти спрямовуються підприємствам на компенсацію їх витрат на зазначені виплати.

З огляду на вищенаведене, та враховуючи, що дію ч. 3 ст. 119 КЗпП України поширено на громадян України, які починаючи з 18 березня 2014 року були призвані на військову службу на підставі Указу Президента України від 17.03.2014 № 303 "Про часткову мобілізацію", дія Порядку №105 поширюється на виплату підприємствам компенсаційних витрат на виплату середнього заробітку таким працівникам, в межах наявних ресурсів державного бюджету на зазначені цілі.

Матеріалами справи підтверджено, що позивач, маючи право на отримання відповідної компенсації, дотримався зазначених вище вимог і здійснивши виплату працівникам середнього заробітку за березень-грудень 2014 року, склав відповідні звіти установленої форми про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівниками згідно з додатком 1 Порядку №105, погодив їх з районним військовим комісаріатом, який здійснював призов працівників на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби та подав їх до органу соціального захисту населення.

При цьому доводи відповідача про те, що в Законі України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" не передбачено видатків на компенсацію підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень-грудень 2014 року, суд не приймає до уваги, оскільки позивачем звіти було подано в 2015 році, а відтак і виплати повинні бути проведені в 2015 році.

Пунктом 1 Порядку №105 визначено, що компенсації у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період здійснюється за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 "Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період", при цьому жодних застережень щодо періоду, за який мають здійснюватися відповідні виплати, Порядок №105 не містить.

Посилання відповідача на листи - роз'яснення Міністерства соціальної політики України від 19.05.2015 №587/13/84-15 від 12.05.2015 №550/13/84-15, від 04.06.2015 №638/13/84-15, згідно яких компенсація підприємствам середньої заробітної плати, яка виплачується працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, здійснюється тільки за 2015 рік, судом не враховуються як достатня підстава для невиконання вимог Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" та Порядку № 105, оскільки дані листи носять лише рекомендаційний, роз'яснювальний та інформаційний характер, а тому не можуть породжувати права та обов'язки, виконання яких обумовлено законом.

Відтак суд приходить до висновку, що відповідач як розпорядник нижчого рівня (орган соціального захисту) зобов'язаний включити до зведеного звіту про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 2 до Порядку №105 відомості про виплату позивачем середнього заробітку працівникам ОСОБА_3 та ОСОБА_4 згідно із звітами ПАТ «Гадячгаз» за березень - грудень 2014 року, для подання такого зведеного звіту разом з копіями звітів позивача до Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації (структурного підрозділу соціального захисту населення).

За таких обставин суд, обираючи належний спосіб захисту прав позивача, вважає за необхідне частково задовольнити позовні вимоги та, вийшовши за межі позовних вимог відповідно до частини 2 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України з метою повного захисту прав позивача, зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації включити до зведеного звіту про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період відомості звітів Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень - грудень 2014 року, в тому числі у березні 2014 року на суму 464 грн, у квітні 2014 року на суму 1948 грн 80 коп, у травні 2014 року на суму 1763 грн. 20 коп., у червні 2014 року на суму 1763 грн 20 коп., у липні 2014 року на суму 2134 грн. 40 коп., у серпні 2014 року на суму 2808 грн 50 коп., у вересні 2014 року на суму 4137 грн. 10 коп., у жовтні 2014 року на суму 4325 грн. 15 коп., у листопаді 2014 року на суму 3 761 грн., у грудні 2014 року на суму 4325 грн 15 коп.

Позовні вимоги в частині зобов'язання відповідача включити до загального обсягу фактичних витрат на виплату компенсацій середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період звіти Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень - грудень 2014 року на суму 27 430,50 грн, не підлягають задоволенню, оскільки, зважаючи на положення пункту 4 Порядку № 105, складання загального обсягу фактичних витрат на виплату компенсацій середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, не належить до компетенції відповідача, натомість здійснюється структурними підрозділами соціального захисту населення, тобто органами соціального захисту обласного рівня.

Отже, адміністративний позов ПАТ "Гадячгаз" підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з частиною 3 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Враховуючи те, що адміністративний позов задоволено частково, суд вважає за необхідне стягнути на користь ПАТ "Гадячгаз" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 609 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" до Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації про зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.

Зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 03195205, вул. 50 років Жовтня, 44, м. Гадяч, Полтавська область) включити до зведеного звіту про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період відомості звітів Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період за березень - грудень 2014 року, в тому числі у березні 2014 року на суму 464 грн, у квітні 2014 року на суму 1948 грн 80 коп, у травні 2014 року на суму 1763 грн. 20 коп., у червні 2014 року на суму 1763 грн 20 коп., у липні 2014 року на суму 2134 грн. 40 коп., у серпні 2014 року на суму 2808 грн 50 коп., у вересні 2014 року на суму 4137 грн. 10 коп., у жовтні 2014 року на суму 4325 грн. 15 коп., у листопаді 2014 року на суму 3 761 грн., у грудні 2014 року на суму 4325 грн 15 коп.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Гадячгаз" (ідентифікаційний код 05524660) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 609 грн (шістсот дев'ять гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Управління праці та соціального захисту населення Гадяцької районної державної адміністрації.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складено 12 жовтня 2015 року.

Суддя М.В. Довгопол

Дата ухвалення рішення07.10.2015
Оприлюднено19.10.2015
Номер документу52262723
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/4230/15

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 07.10.2015

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Постанова від 07.10.2015

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 21.09.2015

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 21.09.2015

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні