ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 жовтня 2015 року Житомир справа № 806/4584/15
категорія 8.4.3
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Токаревої М.С.,
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до Житомирської обласної громадської організації "Федерація хокею на траві" про припинення юридичної особи,-
встановив:
Коростенська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області звернулась до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу - Житомирську обласну громадську організацію "Федерація хокею на траві" - з тих підстав, що відповідач з моменту взяття на облік як платника податків, тобто з 03.12.2010 року не звітується перед податковим органом.
Представник позивача просив справу розглянути у порядку письмового провадження.
Відповідач до суду не з'явився, щодо причин неявки до суду не повідомив, незважаючи на те, що про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином, тому суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представника відповідача.
На адресу суду відповідачем направлено заперечення у яких він просить відмовити у задоволенні позову та визнає факт неподання звітності.
Враховуючи, що сторони у судове засідання не з'явились, суд вважає за можливе розглянути справу у порядку письмового провадження.
Суд, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з вимогами п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
За правилом, встановленим частиною 1 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб-підприємців.
Частиною 2 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що Законом можуть бути встановлені особливості державної реєстрації об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок), благодійних організацій, політичних партій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, асоціацій органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій.
За приписами частини 3 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) об'єднання громадян, благодійні організації, політичні партії, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, асоціації органів місцевого самоврядування, банки, торгово-промислові палати, фінансові установи (у тому числі кредитні спілки), біржі, інші установи та організації, для яких законом встановлені особливості державної реєстрації, набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України "Про об'єднання громадян" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) у випадку реєстрації об'єднання громадян набуває статус юридичної особи.
З огляду на викладене, норми Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" є загальними відносно спеціальних норм Закону України "Про об'єднання громадян", які регулюють питання реєстрації об'єднання громадян, їх ліквідації і не суперечать спеціальним нормам.
Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Таким чином, органи державної податкової служби наділені правом звернення до суду з позовом про припинення громадської організації за неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Аналогічної позиції притримується і ВАС України зокрема у постанові від 25 березня 2014 р. К-30395/10 у справі № 2а-13947/10/0570, 22" жовтня 2014 р. К/9991/8293/11 у справі № 2-а-2861/09/1570.
Як свідчать довідки Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області відповідач з моменту взяття на облік як платника податків, а саме з 03.12.2010 року не звітується перед податковим органом. тобто на день подачі позову до суду – більше року, заборгованість перед бюджетом відсутня.
Доказів подання податкової звітності відповідачем надано не було.
За наведених обставин суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд -
постановив:
Адміністративний позов Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області задовольнити.
Припинити юридичну особу – Житомирську обласну громадську організацію "Федерація хокею на траві" (ідентифікаційний номер 37233868, вул. Грушевського,15 м. Коростень, Житомирської області).
Копію постанови для внесення запису в Єдиний державний реєстр направити державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи після набрання постановою законної сили.
Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя М.С. Токарева
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2015 |
Оприлюднено | 20.10.2015 |
Номер документу | 52311157 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні