Рішення
від 06.10.2015 по справі 914/3176/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.10.2015р. Справа №914/3176/15

Господарський суд Львівської області у складі судді Іванчук С.В. при секретарі Білані О.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи за позовом: Львівського міського комунального підприємства В«ЛьвівводоканалВ» , м.Львів

до відповідача: Товариства з додатковою відповідальністю В«Львівський МаякВ» , м.Львів

про стягнення додаткової плати в сумі 7239грн. 16коп. за скид стічних вод з перевищенням допустимих забруднень.

Представники сторін:

від позивача: ОСОБА_1 - представник;

від відповідача: ОСОБА_2 - представник.

Права та обов'язки сторін, передбачені ст.ст.20, 22 ГПК України роз'яснено, заяв про відвід судді не поступало, за клопотанням присутніх представників сторін технічна фіксація судового процесу не проводилася.

Суть спору : Позовні вимоги заявлено Львівським комунальним підприємством „ЛьвівводоканалВ» до Товариства з додатковою відповідальністю В«Львівський МаякВ» про стягнення додаткової плати в сумі 7239грн. 16коп. за скид стічних вод з перевищенням допустимих забруднень.

Ухвалою господарського суду Львівської області від 09.09.2015р. порушено провадження у справі та призначено її до розгляду в судовому засіданні на 28.09.2015р. З метою повного всебічного та об'єктивного вивчення усіх обставин справи, вислухавши пояснення присутніх представників сторін, в судовому засіданні 28.09.2015р. оголошувалась перерва до 06.10.2015р.

05.10.2015р. представник позивача, через канцелярію суду подав пояснення (вх.№42536/15) на заперечення відповідача, із долученими додатками.

В судове засідання 06.10.2015р. представник позивача явку забезпечив, позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві і просить суд позов задоволити. Позовні вимоги обґрунтовані наступним. Представниками позивача було проведено відбір контрольних вибіркових проб стічних вод відповідача - акт про відбір №64081. На підставі досліджень відібраної проби, встановлено, що у скинутій стічній воді міститься забруднення, що перевищує відповідні ДК. Позивач вказує на те, що відповідачем порушено вимоги Державних Правил, Місцевих Правил і умов Договору, оскільки не здійснено технічних та інших заходів для запобігання понадлімітному забрудненню стічних вод, що скидаються у каналізацію м.Львова. Відповідно до розрахунку сума додаткової плати становить 7239грн. 16коп., яку відповідачем не оплачено.

В судове засідання 06.10.2015р. представник відповідача явку забезпечив, проти позову заперечив з підстав, викладених у запереченні на позовну заяву (вх.№41607/15 від 28.09.2015р.). Крім цього, представник відповідача, через канцелярію суду подав клопотання від 06.10.2015р. про розстрочення виконання рішення, зокрема суми боргу та судового збору, строком на 3 (три) місяці рівними частинами, починаючи з 01.11.2015р. Представник позивача не заперечив проти задоволення судом даного клопотання.

В обґрунтування своїх заперечень, відповідач, посилаючись на Правила приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, зазначає, що із наявних доказів, які містяться в матеріалах справи, випливає, що головний аналіз водоканалом не проводився, а відтак відсутній аналіз, за результатами якого визначаються концентрації забруднювальних речовин. Зроблений же контрольний аналіз може бути використаний лише з метою перевірки і уточнення результатів головного аналізу. Однак, на думку відповідача, контрольний аналіз проводиться підприємством лише в хімічній лабораторії Інспекції. Якщо головний аналіз проводився в лабораторії Інспекції - контрольний аналіз здійснює лабораторія ЛМКП "Львівводоканал". Відповідач стверджує, що усі розрахунки щодо концентрації компонентів у стічних водах повинні виконуватися згідно результатів головного аналізу, який, як зазначалось вище, водоканалом не проводився. Отже, на думку відповідача, в матеріалах справи відсутні допустимі за законодавством докази перевищення концентрації компонентів у стічних водах підприємства.

Крім цього, в вищезазначеному запереченні, у зв'язку із відсутністю, на думку відповідача, головного аналізу, заявлено клопотання про призначення експертизи, на вивчення якої поставити наступне запитання, зокрема: Який вміст у пробах води наступних компонентів: аміаку, завислих речовин та фосфатів в кожній із посудин, наданих для експертизи, окремо?

У судовому засіданні 06.10.2015р. представник відповідача не підтримав заявлене клопотання про призначення експертизи. Судом розглянуто заявлене представником відповідача клопотання про призначення експертизи та враховуючи надання представником позивача результатів вимірювань №764 від 13.11.2014р., згідно акту про відбір вибіркової проби №6408 від 13.11.2014р., відмовлено у його задоволенні в зв'язку із безпідставністю та необґрунтованістю.

Дослідивши подані суду документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, господарський суд Львівської області,

в с т а н о в и в:

08.10.2012р. між Львівським міським комунальним підприємством В«ЛьвівводоканалВ» (Львівводоканал) та Товариством з додатковою відповідальністю В«Львівський МаякВ» (абонент) укладено договір №300087 на подачу води з комунального водопроводу та приймання стічних вод до каналізаційної мережі (надалі - договір). Згідно із умовами п.1.1 договору позивач зобов'язався забезпечувати відповідача питною водою та прийманні стічних вод, а відповідач - користуватися послугами: здійснювати забір води з водопроводу, скидати стічні води у каналізацію і сплачувати вартість наданих послуг на умовах, які визначені договором та чинним законодавством України, зокрема: Законом України В«Про питну воду і питне водопостачанняВ» , В«Правилами користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах та селищах УкраїниВ» (надалі - Правила користування), В«Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведенняВ» (надалі - Правила експлуатації), В«Правилами приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації міст і селищ УкраїниВ» , В«Правилами приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації ЛьвоваВ» (надалі - Правила приймання).

Відповідно до п.2.1.1 договору Львівводоканал зобов'язався згідно з технічними умовами на приєднання абонента до міської мережі водопроводу та каналізації, виданими Львівводоканалом, забезпечити в розмірі лімітів, зокрема, приймання стічних вод, у яких не перевищено допустимі концентрації забруднювальних речовин в об'ємі: 2200 (дві тисячі двісті) куб.м./міс., дощових (талих) стічних вод - 896 (вісімсот дев'яносто шість) куб.м./міс.

Згідно з п.2.2.1 договору абонент зобов'язався отримати в Львівводоканалі технічні умови на приєднання до мереж водопроводу та каналізації, погодити Паспорт водного господарства протягом одного місяця з моменту укладення договору та в установленому порядку отримати Дозвіл на скид стічних вод, погодивши проект Ліміту на скид забруднювальних речовин. Абонент, також, зобов'язувався не перевищувати встановлені ліміти водоспоживання і водовідведення та допустимі концентрації забруднювальних речовин в контрольних колодязях на каналізаційних випусках абонента.

Відповідно до п.2.2.7 договору відповідач зобов'язався не перевищувати встановлені ліміти водоспоживання і водовідведення та допустимі концентрації забруднювальних речовин в контрольних колодязях на каналізаційних випусках Абонента.

За умовами п.3.6. договору сторони погодили, що скидання абонентом стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій на його каналізаційному випуску оплачується з відповідним підвищеним коефіцієнтом. Визначення допустимих концентрацій і нарахування додаткової плати за послуги водовідведення проводиться Львівводоканалом відповідно до Правил приймання.

Згідно із умовами п.2.2.3 договору та додатком №1, відповідач використовує для виробничих потреб воду з комунального водопроводу та здійснює скид стічних вод у систему каналізації м.Львова за адресою: м.Львів, вул.Промислова, 27. До договору на подачу води з комунального водопроводу та приймання стічних вод до каналізації №300087 від 08.10.2012р. ЛМКП „ЛьвіводоканалВ» затверджено Ліміт №282 від 10.02.20104р., відповідно до яких відповідач здійснює свою діяльність за адресою: м.Львів, вул.Промислова, 27. Названим лімітом визначено допустимі концентрації (ДК) забруднюючих речовин у стічних водах підприємства.

13.11.2014р. представниками позивача, в присутності представника відповідача за адресою знаходження об'єкта відповідача, а саме: м.Львів, вул.Промислова, 27, здійснено вибірковий відбір проб стічних вод з контрольного колодязя КК-1 ТДВ В«Львівський МаякВ» , про що складено Акт №6408 про відбір контрольної вибіркової проби стічних вод для проведення головного і контрольного хімічних аналізів, вид проби - разова. Зазначений акт підписаний представниками ЛМКП В«ЛьвівводоканалВ» та представником відповідача - головним енергетиком ОСОБА_3, без зауважень. В даному акті міститься посилання на те, що проби в ємкостях 1,5л. для проведення контрольного аналізу запломбовано (пломба ЛВК-12) передано абонентові. Акт про відбір проб №6408 від 13.11.2014р., підписаний представниками сторін без зауважень.

Хіміко-бактеріологічною лабораторією ЛМКП В«ЛьвівводоканалВ» складено результати вимірювань №764 (показники якості стічних вод) згідно із рішенням міськвиконкому від 18.09.2002р. №292 відповідно до акту про відбір вибіркової проби №6408 від 13.11.2014р., із датою початку робіт - 13.11.2014р. та датою оформлення результатів - 19.11.2014р. На підставі результату вимірювань відібраної проби стічних вод позивачем встановлено, що вміст завислих речовин у стічних водах становить 960г/куб.м. при допустимій концентрації 380г/куб.м, вміст заліза (загального) складає 10.0г/куб.м. при допустимій концентрації 2,5г/куб.м. та вміст фосфатів - 20,5г/куб.м при допустимій концентрації 10г/куб.м.

14.11.2014р. за участю представника ЛМКП «Львівводоканал» - провідного інженера ОСОБА_4, представника ТзДВ «Львівський Маяк» - головного енергетика ОСОБА_3, а також в присутності представника лабораторії КП В«Адміністративно-технічне управлінняВ» - хіміка-аналітика ОСОБА_5 проведено зняття пломб з проб стічних вод для проведення контрольного аналізу, опечатування проб стічних вод для проведення арбітражного аналізу, на підставі чого складено акт №64081 про здачу контрольної вибіркової проби стічних вод для проведення контрольного хімічного аналізу. В даному акті також зазначено, що проби для проведення контрольного аналізу передано в Лабораторію, проби для арбітражного аналізу опечатано та передано на зберігання ЛМКП «Львівводоканл». З правом та порядком проведення аналізу контрольних проб ознайомлені, а також погодили порядок застосування результатів арбітражної проби.

Хімічною лабораторією КП В«Адміністративно-технічне управлінняВ» , відповідно до акта №64081 про здачу контрольної вибіркової проби стічних вод для проведення контрольного хімічного аналізу, складено лабораторний аналіз стічних вод, із датою початку робіт - 14.11.2014р. та датою оформлення результатів - 19.11.2014р. На підставі результату вимірювань відібраної проби стічних вод КП В«Адміністративно-технічне управлінняВ» встановлено, що вміст завислих речовин у стічних водах становить 426г/куб.м. при допустимій концентрації 380г/куб.м, вміст аміаку складає 33,2г/куб.м. при допустимій концентрації 30г/куб.м. та вміст фосфатів - 11,28г/куб.м при допустимій концентрації 10г/куб.м.

19.11.2014р. між представником позивача - ОСОБА_6 та представником відповідача - ОСОБА_3 складено акт №6408-2 відповідно до акту №6408-1 від 14.11.2014р. про здачу контрольної вибіркової проби стічних вод для проведення контрольного хімічного аналізу. В даному акті зазначено, що представник ТДВ «Львівський Маяк», головний енергетик ОСОБА_3 передав, а представник служби контролю ЛМКП «Львівводоканал», начальник бюро контролю водовідведення ОСОБА_6 прийняв результати контрольного аналізу стічних вод, проведеного хімічною лабораторією КП «Адміністративно-технічне управління». Передача результатів аналізу відбулась в приміщенні служби контролю 19.11.2014р. о 16-00год.

На підставі проведених досліджень, відображених у лабораторних аналізах стічних вод КП В«Адміністративно-технічне управлінняВ» , в якому зафіксовано перевищення величин допустимих щодо їх складу і властивостей концентрацій стічних вод, проведено розрахунок №5821/36 від 03.12.2014р., та позивачем нараховано відповідачу додаткову плату в сумі 7239грн. 16коп.

При виявленні перевищення допустимих концентрацій забруднень, установлених договором або місцевими Правилами приймання стічних вод, Водоканал після закінчення аналізу направляє підприємству повідомлення про виявлене перевищення допустимих концентрацій забруднень (листом або телефонограмою) у термін, визначений місцевими Правилами приймання стічних вод, але не більше 15 днів. Протягом шестимісячного терміну після виявлення перевищення допустимих концентрацій Водоканал направляє підприємству претензію, до якої додаються: копія акта про відбір проби, копія результатів аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод (передаються лише ті документи, що відсутні на підприємстві) (пункт 7.10 Правил приймання стічних вод).

Позивачем було направлено відповідачу претензію №5821 від 12.01.2015р. із актом про відбір проби від 13.11.2014р. №6408, розрахунок додаткової плати за скид стічних вод №5821/36 від 03.12.2014р., рахунки П1 №5821/ЕК та П2 №5821/ВК та акт про приймання стічних вод №5821, що підтверджується фіскальним чеком №7890 від 16.01.2013р. Проте, відповідачем оплати не проведено.

28.01.2015р. позивач отримав від відповідача лист №7 від 27.01.2015р., в якому зазначено, що у зв'язку із опадами (дощ) відбулося велике змивання з території підприємства, тому при відборі стічних вод службою контролю «Львівводоканал» було виявлено перевищення допустимих якісних показників стоків: завислі речовини, фосфати та азот амонійний, а відтак відповідач просив позивача не нараховувати додаткову плату за скид та направити представника позивача для повторного забору води та відновити договір про приймання наднормово забруднених стічних вод на 2015 рік.

Станом на день прийняття рішення заборгованість відповідача перед позивачем не погашена.

За п.3 ч.1 ст.44 Водного кодексу України водокористувачі зобов'язані дотримувати встановлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин та встановлених лімітів забору води, лімітів використання води та лімітів скидання забруднюючих речовин, а також санітарних та інших вимог щодо впорядкування своєї території.

За правилами ст.526 ЦК України, ст.193 ГК України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно із умовами Правил Держбуду України, від 19.02.2002р., №37 В«Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів УкраїниВ» Підприємства, які скидають стічні води до міської каналізації, повинні забезпечити можливість проведення Водоканалом у будь-який час доби контролю за скидом стічних вод, включаючи надання необхідних відомостей та експлуатаційного персоналу. Порядок та періодичність відбору контрольних проб визначається у місцевих Правилах приймання (п.7.4). Водоканал здійснює контроль за витратою та якістю стічних вод, що скидають Підприємства. Цю роботу організовує адміністрація Водоканалу, яка розробляє інструктивні матеріали щодо контролю за стічними водами Підприємств, які затверджує керівник Водоканалу. Адміністрація Водоканалу повинна передбачити виділення відповідних трудових та матеріальних ресурсів, обладнання, транспортних засобів, виходячи з потреби контролю обсягів та якості стічних вод кожного Підприємства не менше одного разу на три місяці (п.7.5). Для визначення вмісту забруднень у стічних водах Підприємств використовуються як дані лабораторії Водоканалу, так і результати вибіркового контролю, виконаного лабораторіями місцевих органів Держсанепіднагляду, охорони навколишнього природного середовища або іншими лабораторіями, акредитованими у даній галузі акредитації (п.7.6). При проведенні вимірювань на випусках стічних вод Підприємств засоби вимірювань повинні бути повірені органами Держстандарту України та зареєстровані у Водоканалі. (п.7.7).

З метою контролю якості стічних вод Підприємств Водоканал здійснює відбір разових проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень. Відбір контрольних проб стічних вод Підприємств виконується уповноваженими представниками Водоканалу, що фіксується у спеціальному журналі або акті, який підписують як представники Водоканалу, так і представник Підприємства-абонента (п.7.8).

При виявленні перевищення ДК забруднень, установлених договором або місцевими Правилами приймання, Водоканал після закінчення аналізу направляє Підприємству повідомлення про виявлене перевищення ДК забруднень (листом або телефонограмою) у термін, визначений місцевими Правилами приймання, але не більше 15 днів. Протягом шестимісячного терміну після виявлення перевищення Водоканал направляє Підприємству претензію, до якої додаються: копія акта про відбір проби, копія результатів аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод (передаються лише ті документи, що відсутні на Підприємстві) (п.7.10). У місцевих Правилах приймання конкретизується порядок відбору проб стічних вод на аналіз, порядок їх оформлення, а також порядок проведення аналізу проб (п.7.11).

За п.3.5.1. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова затверджених рішенням Виконкому Львівської міської ради від 18.09.2002р. №292 підприємство зобов'язане здійснювати систематичний контроль за кількістю та якістю стічних вод, які вони скидають до системи міської каналізації (п.7.3.). Не перевищувати встановлені ліміти водовідведення та допустимі показники стічних вод в КК на своїх випусках.

Пунктами 3.1.4, 3.1.5 Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова визначено, що Водоканал зобов'язаний здійснювати контроль за якістю стічних вод, що скидають Підприємства, а також за режимом і обсягом скиду, виставляти Підприємствам до оплати рахунки за послуги водовідведення. У випадку виявлення з боку Підприємств порушень Правил (перевищення встановлених показників об'єму та якості стічних вод, скид без Дозволу, невиконання вимог Акту тощо), Водоканалом нараховується додаткова плата із застосуванням коефіцієнта кратності.

Відповідно до п.3.2.4, п.3.2.3. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова Водоканал має право у будь-який час самостійно або за участю представника Абонента (попередивши підприємство) відбирати проби стічних вод. Проводити обстеження водопровідних і каналізаційних систем будь-якого водоспоживача та складати акти за результатами цих обстежень. Згідно із п.3.2.6, п.3.5.5 місцевих Правил Водоканал має право проводити хімічний аналіз проб стічних вод підприємств та робити офіційні висновки про відповідність фактичних концентрацій забруднювальних речовин стічних вод допустимим. Підприємство зобов'язане забезпечити можливість проведення контролюючими службами у будь-який час доби обстеження підприємства з питання роботи локальних КОС та контролю за скиданням стічних вод у міську каналізацію, надавати необхідні документи та експлуатаційний персонал. Відповідно до п.3.10.3. місцевих Правил акт підписується уповноваженими представниками водоканалу і підприємства.

Згідно п.6.2. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова для підприємств, внесених до переліку (п.4.3.1), допустима концентрація встановлюється згідно з доведеним Лімітом на скид (п.4.5), дотримання встановлених допустимих концентрацій визначається в КК на Випусках Підприємства. Відповідно до пунктів 7.4.3.,7.4.4. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, на відібранні проби складається акт про відбір проб. Відбір проб проводиться уповноваженими працівниками контролюючих служб. При цьому на підприємство покладаються обов'язки згідно з п.3.5.5.

Пунктом 5.16. Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова встановлено, що об'єднання випусків стічних вод від кількох підприємств дозволяється тільки після контрольного колодязя на випуску кожного підприємства.

Згідно із п.5.15 Правил приймання стічних вод підприємств у систему міської каналізації Львова, підприємство яке допускає у свою каналізаційну мережу стічні води іншого підприємства, несе перед водоканалом відповідальність за якісні показники усієї суміші стічних вод на своїх випусках.

Згідно до п.2.3, 2.4 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України затверджених наказом Держбуду України від 19.02.02р. №37, зареєстрованих Мінюстом України 26.04.02р. №403/6691 підприємства мають право перевіряти розрахунки допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах свого підприємства, виконані водоканалом та оскаржувати їх, звертатися до господарського суду з оскарженням неправомірно (на їх погляд) виставлених рахунків та вимагати проведення аналізу стічних вод підприємства. Однак, даним правом відповідач не скористався, та на день прийняття рішення судом, доказів оскарження проведених розрахунків позивачем допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах відповідача не надано, належних та допустимих доказів в підтвердження підключення будь-яких інших абонентів до КК та доказів внесення відповідних змін до погодженого Проекту ліміту чи змін до договору №30087 від 08.10.2012р. також суду не подано.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень (ст.33 ГПК України). Відповідно до ст.34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Однак, відповідач не подав належних доказів в підтвердження своїх заперечень, не представив доказів які б спростовували наведені обставини, доказів сплати заборгованості не надав.

Враховуючи вищевикладене, подані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, не спростованими, підтвердженими належними доказами та підлягають задоволенню.

За умовами ст.121 ГПК України, при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, за поданням прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою у виняткових випадках, залежно від обставин справи, суд може відстрочити або розстрочити виконання рішення.

Відповідачем не подано жодних доказів у підтвердження фінансового стану товариства, жодних доказів в підтвердження наявності виняткових обставин, які могли б бути підставою для розстрочення судового рішення. Як вбачається з вимог ст.121 ГПК України, задоволення заяви про розстрочку виконання рішення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (надзвичайні події, стихійне лихо, тощо). В поданій заяві не надано обґрунтувань, що підтверджують скрутний фінансовий стан відповідача, а також винятковості обставин, відтак за даних обставин, суд приходить до висновку про безпідставність та необґрунтованість заявленого відповідачем клопотання, яке задоволенню не підлягає.

За умовами п.4.2 "Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів" затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 19.02.2002р. №37, 20 відсотків плати за скид понаднормативних забруднень перераховуються до міського фонду охорони навколишнього природного середовища, що утворений у складі міського бюджету та 80 відсотків залишаються у розпорядженні водоканалу і використовуються на відшкодування збитків водоканалу, викликаних цими скидами, на ремонт і поліпшення експлуатації каналізаційної мережі та очисних споруд, а також на розвиток каналізаційного господарства населеного пункту.

Судовий збір покладається на відповідача, згідно ст.49 ГПК України.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.22, 33, 36, 43, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задоволити.

2. Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю В«Львівський МаякВ» (79024, м.Львів, вул.Промислова, 27, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 00309507) на користь Львівського міського комунального підприємства В«ЛьвівводоканалВ» (79017, м.Львів, вул.Зелена, 64, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 03348471) 5991грн. 03коп. як додаткову плату за скид стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій забруднень та 1827грн. 00коп. витрат по сплаті судового збору.

3. Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю В«Львівський МаякВ» (79024, м.Львів, вул.Промислова, 27, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 00309507) в дохід міського бюджету Львова (фонд охорони навколишнього природного середовища м.Львова, рахунок 33110331700002 за кодом бюджетної класифікації: 24062100 В«Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього середовища внаслідок господарської та іншої діяльностіВ» банк ГУДКУ у Львівській області, код ЄДРПОУ: 23949066, код МФО 825014) нарахування у розмірі 1248грн. 13коп. за скид понаднормативних забруднень.

4. Накази видати відповідно до статті 116 ГПК України.

Суддя Іванчук С.В.

Повне рішення складено 12.10.2015р.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення06.10.2015
Оприлюднено20.10.2015
Номер документу52318009
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/3176/15

Рішення від 06.10.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

Ухвала від 09.09.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні