Ухвала
від 30.09.2015 по справі 310/9796/14-ц
БЕРДЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 310/9796/14-ц

6/310/202/15

У Х В А Л А

Іменем України

30 вересня 2015 року м.Бердянськ

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

у складі: головуючого - судді Парій О.В.

при секретарі - Мирошниченко Н.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Бердянського міськрайонного суду справу за заявою ОСОБА_1 про встановлення способу і порядку виконання рішення,-

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернулася до суду з заявою, в якій просить встановити спосіб і порядок виконання судового рішення у справі № 310/9796/14-ц від 21 січня 2015 року шляхом стягнення з Головного управління Державної Казначейської служби України у Донецькій області, як з організації, якій підпорядковане Управління Державної Казначейської служби України в м.Шахтарську Донецької області, яке в свою чергу обслуговує рахунки Шахтарської районної державної адміністрації і не здійснює функціональні обов'язки щодо казначейського обслуговування бюджетів, в тому числі і пов'язаних із стягненням коштів з рахунків боржників, на користь ОСОБА_1 заборгованості з нарахованої але не виплаченої заробітної плати в розмірі 16146 гривень 56 копійок, а також середнього заробітку за затримку розрахунку при звільненні за період з 01 жовтня 2014 року по 21 січня 2015 року за 79 робочих днів в розмірі 11639 гривень 07 копійок, всього 27785 гривень 63 копійки. Зазначила, що рішенням суду від 21 січня 2015 року на її користь з Шахтарської районної державної адміністрації Донецької області стягнуто заборгованість з нарахованої, але не виплаченої заробітної плати в розмірі 16146,56грн., а також середній заробіток за затримку розрахунку при звільненні за період з 01 жовтня 2014 року по 21 січня 2015 року за 79 робочих днів в розмірі 11639,07грн., всього 27785,63грн.. На виконання рішення виданий виконавчий лист. Вказує, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду. Управління Державного Казначейства у районах, містах, районах у містах, підпорядковуються відповідним Головним Управлінням Державного Казначейства в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Зазначає, що нею отримано відповідь Головного Управління Казначейської служби України у Донецькій області, в якій повідомляється про те, що Управління Казначейської служби України у м.Шахтарську Донецької області у кінці грудня 2014 року було перереєстровано з міста Шахтарськ у місто Дебальцеве, яке на теперішній час є непідконтрольною українським органам державної влади територією. Зазначений орган Казначейства не здійснює свої функціональні обов'язки щодо казначейського обслуговування бюджетів, в тому числі і пов'язаних із стягненням коштів з рахунків боржників. Заявник вказує, що зазначені обставини унеможливлюють реалізацію її конституційних прав та виконання рішення суду по суті. Вважає, що, оскільки Управління Державної Казначейської служби України в місті Шахтарськ Донецької області є структурним підрозділом Головного управління Державної Казначейської служби України у Донецькій області та на даний час зазначений орган казначейства не здійснює свої функціональні обов'язки щодо казначейського обслуговування бюджетів, в тому числі і пов'язаних зі стягненням коштів з рахунків боржників, стягнення коштів повинно відбуватися з Головного управління Державної Казначейської служби України у Донецькій області, як з організації, якій підпорядковане Управління Державної Казначейської служби України у місті Шахтарськ Донецької області.

В судове засідання заявник не з'явилася. На адресу суду направлено заяву про підтримання заяви та про розгляд справи за її відсутності.

Відповідач представника в судове засідання не направив. Заяв про відкладення розгляду справи не надходило.

Аналізуючи надані докази суд приходить до наступного.

Рішенням Бердянського міськрайонного суду від 21 січня 2015 року позовну заяву ОСОБА_1 до Донецької обласної державної адміністрації та Шахтарської районної державної адміністрації Донецької області про стягнення заробітної плати та середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні задоволено частково. Стягнуто з Шахтарської районної державної адміністрації Донецької області (ЄДРПОУ 05420161 Донецька область м.Шахтарськ вул.Крупської, 1-а) на користь ОСОБА_1 (ІПН АДРЕСА_1) заборгованість з нарахованої але не виплаченої заробітної плати в розмірі 16146 гривень 56 копійок, а також середній заробіток за затримку розрахунку при звільненні за період з 01 жовтня 2014 року по 21 січня 2015 року за 79 робочих днів в розмірі 11639 гривень 07 копійок, всього 27785 (двадцять сім тисяч сімсот вісімдесят п'ять) гривень 63 (шістдесят три) копійки. Стягнуто з Шахтарської районної державної адміністрації Донецької області (ЄДРПОУ 05420161 Донецька область м.Шахтарськ вул.Крупської, 1-а) на користь держави судовий збір в розмірі 277 (двісті сімдесят сім) гривень 86 (вісімдесят шість) копійок. В задоволенні позовних вимог до Донецької обласної державної адміністрації відмовлено.

На виконання рішення суду ОСОБА_1 виданий виконавчий лист.

Відповідно до листа Головного управління Державної казначейської служби України у Донецькій області від 07 серпня 2015 року № 09.2-08/1967 на заяву ОСОБА_1 щодо надання інформації про координати органу Казначейства, в якому обслуговується Шахтарська районна державна адміністрація, повідомлено, що Управління Державної Казначейської служби України у м.Шахтарську Донецької області у кінці грудня 2014 року згідно розпорядчих документів Державної Казначейської служби України було перереєстровано з міста Шахтарськ, на території якого органи державної влади не здійснювали свої повноваження, у місто Дебальцеве, яке на теперішній час також є непідконтрольною українським органам державної влади територією. Зазначений орган Казначейства не здійснює свої функціональні обов'язки щодо казначейського обслуговування бюджетів, в тому числі і пов'язаних із стягненням коштів з рахунків боржників.

Судом встановлено, що порядок виконання рішень про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ встановлюється Законом України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 р. № 845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників».

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень», виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду. Стягувач за рішенням суду про стягнення коштів з державного органу звертається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у строки, встановлені Законом України «Про виконавче провадження», із заявою про виконання рішення суду. Разом із заявою стягувач подає до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, документи та відомості, необхідні для перерахування коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України. У разі якщо стягувач подав не всі необхідні для перерахування коштів документи та відомості, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти днів з дня надходження заяви повідомляє в установленому порядку про це стягувача. У разі неподання стягувачем документів та відомостей у місячний строк з дня отримання ним повідомлення центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, повертає заяву стягувачу. Стягувач має право повторно звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для виконання рішення суду у визначені частиною другою цієї статті строки, перебіг яких починається з дня отримання стягувачем повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Перерахування коштів стягувачу здійснюється у тримісячний строк з дня надходження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, необхідних для цього документів та відомостей.

Відповідно до ст. 373 ЦПК України за наявності обставин, що утруднюють виконання рішення (хвороба боржника або членів його сім'ї, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), за заявою державного виконавця або за заявою сторони суд, який видав виконавчий документ, розглядає питання про відстрочку або розстрочку виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання рішення в судовому засіданні з викликом сторін і у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Підставою для застосування правил цієї норми є обставини, що перешкоджають належному виконанню судового рішення в цивільній справі: утруднюють його виконання. Для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення такою обставиною може бути неможливість виконання судового рішення внаслідок хвороби боржника або членів його сім'ї, відсутності присудженого майна в натурі, стихійного лиха або з інших причин.

Таким чином, для зміни чи встановлення способу і порядку виконання рішення є такі підстави - обставини, які роблять виконання неможливим.

З матеріалів справи вбачається, щоОСОБА_1 до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, із заявою про виконання рішення суду не зверталася та документи і відомості, необхідні для перерахування коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України не надавала.

Шахтарська районна державна адміністрація Донецької області є юридичною особою та відомості про її ліквідацію відсутні.

Управління Державної Казначейської служби України у місті Шахтарську Донецької області є органом, який обслуговує бюджети Шахтарської районної державної адміністрації Донецької області.

Суд приходить до висновку, що виконання рішення суду фактично можливе, хоча й за певних умов, тому відсутні підстави для встановлення способу і порядку виконання рішення суду.

Враховуючи викладене, заява про встановлення способу і порядку виконання рішення задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 210, 293, 294, 373 ЦПК України (2004 рік), суд

У Х В А Л И В :

В задоволенні заяви ОСОБА_1 про встановлення способу і порядку виконання рішення, - відмовити.

Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана протягом п'яти днів з дня отримання її копії.

Суддя: О.В.Парій

СудБердянський міськрайонний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення30.09.2015
Оприлюднено20.10.2015
Номер документу52338780
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —310/9796/14-ц

Ухвала від 09.02.2016

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Петягін В. В.

Ухвала від 30.09.2015

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Ухвала від 10.09.2015

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Ухвала від 12.12.2014

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Ухвала від 12.12.2014

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Ухвала від 26.11.2014

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Рішення від 21.01.2015

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

Рішення від 21.01.2015

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Парій О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні