Постанова
від 07.06.2011 по справі 3-207/11
ВАРВИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 3-207/11

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 червня 2011 року суддя Варвинського районного суду Чернігівської області Павлов В.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи № 3-207/2011 року, яка надійшла від Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС України в Чернігівській області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1,

ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина

України, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2

району Чернігівської області, вул. Польова

буд.27, непрацюючого,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП,-

ВСТАНОВИВ:

24.05.2011 року до Варвинського районного суду від Варвинського ВДАІ при УДАІ УМВС України в Чернігівській області надійшов протокол від 02.05.2011 року про адміністративне правопорушення серії СВ1 № 119265, складений відносно ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 130 КУпАП.

Як вбачається з адміністративного протоколу - о 02 годині 10 хвилин 02.05.2011 року ОСОБА_1 в смт. Варва Чернігівської області по вулиці Шевченка керував автомобілем «ВАЗ 21102» /реєстр. Номер НОМЕР_1/, перебуваючи з явними ознаками алкогольного сп'яніння: різкий запах алкоголю з ротової порожнини, почервоніння очей, тремтіння рук. Від проходження медичного огляду в медичному закладі для встановлення факту алкогольного сп'ягніння, водій відмовився в присутності понятого ОСОБА_2

В судовому засіданні ОСОБА_1 факт вчинення ним правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 130 КУпАП визнав та пояснив, що дійсно вживав алкогольні напої, після чого керував транспортним засобом. Їхати в лікарню для проведення медичного огляду на встановлення факту алкогольного сп'яніння - відмовився в присутності понятих. В скоєному щиро кається та просить суворо не карати.

Факт вчинення ОСОБА_3 даного адміністративного правопорушення підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення від 02.05.2011 року серії СВ1 № 119265, усними поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, наданими під час судового засідання, письмовими поясненнями понятих ОСОБА_2, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 на окремих аркушах в матеріалах справи про адміністративне правопорушення та показаннями приладу «Drager» за результатом обстеження якого вміст алкоголю в крові ОСОБА_1 становить 1,73 проміле.

Суд, вислухавши пояснення ОСОБА_1, повно та всебічно дослідивши матеріали справи, приходить до висновку, що в його діях вбачаються ознаки складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП.

Згідно п. 2.5 Правил дорожнього руху України, водій повинен на вимогу працівника міліції пройти в установленому порядку медичний огляд для визначення стану алкогольного сп»ягніння, впливу наркотичних чи токсичних речовин.

Відповідно до положень ч.1 ст.130 КУпАП складом адміністративного правопорушення є керування транспортними засобами особами в стані алкогольного сп'ягніння, а так само відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

Відповідно до п. 2.7 Інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства охорони здоров»я України від 09.09.2009 року № 400/666 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 6 жовтня 2009 року за № 931/16947, установлення стану алкогольного сп'ягніння здійснюється на підставі огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції уповноваженими особами Державтоінспекції МВС з використанням спеціальних технічних засобів, показники яких після проведення тесту у видихуваному повітрі мають цифровий показник більше 0,2 проміле в крові.

У відповідності до ст. 23 КУпАП України, адміністративні стягнення є мірою відповідальності і застосовуються з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобіганню вчинення нових правопорушень, як самим правопорушником, так і іншими особами.

Обставиною, що пом'якшує відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення ОСОБА_1, є щире розкаяння. Обтяжуючих відповідальність обставин за вчинення адміністративного правопорушення, передбачених ст. 35 КУпАП, не встановлено.

Згідно положень ч.1 ст.130 КУпАП України за вчинення даного адміністративного правопорушення може бути застосований такий вид адміністративного стягнення як штраф.

У відповідності до ст. 33 КУпАП при накладенні адміністративного стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують та обтяжують відповідальність.

Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 за скоєння ним адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП, суд враховує характер вчиненого адміністративного правопорушення, особу правопорушника: вік та соціальне положення, ступінь його вини та відношення до скоєного адміністративного правопорушення, свідоме ігнорування норм Правил дорожнього руху та не бажання дотримуватись встановленого порядку в забезпеченні безпеки учасників дорожнього руху. Разом з тим суд бере до уваги повне визнання вини особою, яка притягується до адміністративної відповідальності в ході судового засідання.

За таких обставин, дотримуючись принципу співвідношення між тяжкістю вчиненого адміністративного правопорушення та заходом державного примусу, за умов відсутності негативних наслідків скоєного адміністративного правопорушення, вважаю за необхідне та достатнє для виховання особи, запобігання вчинення нових правопорушень застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення, в межах санкції статті, у виді штрафу.

Разом з цим, суд також вважає, що в даному випадку таке стягнення, як штраф, буде достатнім та повністю досягне мети його застосування, у зв'язку з чим, суд не вбачає підстав для накладення більш суворих видів стягнення, таких як громадські роботи чи адміністративний арешт.

Керуючись ч.1 ст.130 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП.

Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 2550 /дві тисячі п'ятсот п'ятдесят/ гривень.

Роз'яснити правопорушнику, що згідно зі ст. 307 КУпАП штраф повинен бути сплачений порушником не пізні як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніше як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

У разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 КУ-пАП, постанова про накладення штрафу, згідно з ч.1 ст.308 КУпАП, надсилається для примусового виконання до відділу державно виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

Згідно ст. 291 КУпАП постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.

Постанова судді може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Суддя Варвинського районного суду

Чернігівської області ОСОБА_6

СудВарвинський районний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення07.06.2011
Оприлюднено22.10.2015
Номер документу52352395
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-207/11

Постанова від 26.05.2011

Адмінправопорушення

Тальнівський районний суд Черкаської області

Міщенко К. М.

Постанова від 12.04.2011

Адмінправопорушення

Буринський районний суд Сумської області

Комлєва В. С.

Постанова від 11.04.2011

Адмінправопорушення

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Кривошея С. С.

Постанова від 16.05.2011

Адмінправопорушення

Городищенський районний суд Черкаської області

Савенко О. М.

Постанова від 19.04.2011

Адмінправопорушення

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ковальчук С. Я.

Постанова від 21.03.2011

Адмінправопорушення

Літинський районний суд Вінницької області

Білик Н. В.

Постанова від 12.01.2011

Адмінправопорушення

Білгород-Дністровський міськрайонний суд Одеської області

Толкаченко О. О.

Постанова від 22.03.2011

Адмінправопорушення

Заставнівський районний суд Чернівецької області

Стрілець Я. С.

Постанова від 07.06.2011

Адмінправопорушення

Варвинський районний суд Чернігівської області

Павлов В. Г.

Постанова від 28.02.2011

Адмінправопорушення

Галицький районний суд Івано-Франківської області

Мельник І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні