Постанова
від 24.09.2015 по справі 810/2970/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 вересня 2015 року (17:14) м. Київ 810/2970/15

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., за участю секретаря судового засідання Касьянової О.В., представника позивача ОСОБА_1, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області до Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області про визнання недійсним запису, відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

Суть спору: Державна податкова інспекція у Києво-Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області, в якому просить суд:

- визнати недійсним запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 16.01.2014 за № 13561120010003545 про державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг» (код ЄДРПОУ 38237381) в результаті реорганізації;

- відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг» (код ЄДРПОУ 38237381) від 16.01.2014 за № 13561120010003545.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає про те, що державна реєстрації припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг», вчинена державним реєстратором з порушенням вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», оскільки відповідачем перед внесененям оскаржуваного запису не було проведено державну реєстрацію новоутвореної юридичної особи шляхом перетворення. У зв'язку з цим вважає, що така реєстрація має бути відмінена, а відповідний запис в ЄДРПОУ повинен бути визнаний недійсним.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, вказуючи на те, що відсутність відомостей щодо реєстрації новоутвореної юридичної особи не є підставою для відмови в проведенні державної реєстрації припинення юридичної особі в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи-підприємця».

Відповідач зазначає про те, що у державного реєстратора відсутні повноваження щодо перевірки факту реєстрації новоутвореної юридичної особи в результаті перетворення, під час здійснення реєстрації припинення юридичної особи.

Окрім того, відповідач зазначає про те, що позивачем було надіслано на адресу Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця) № 13101328200126 від 05.12.2013, що свідчить про відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг», а тому державна реєстрація припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг» від 16.01.2014 за № 13561120010003545 є правомірною.

22.09.2015 на адресу суду від позивача надійшли додаткові пояснення № 2115/9/10-13-10-09 від 22.09.2015 (вх. № 15165/15 від 22.09.2015), до яких долучені документи по справі.

Відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, що підтверджується рекомендованим повідомленням з відміткою про вручення, у судове засідання не з'явився, про причини неявки суду не повідомив.

Відповідно до ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

За таких обставин суд дійшов висновку про відсутність поважних причин неявки представника відповідача та можливість розгляду справи за даної явки осіб, що беруть участь у справі.

Заслухавши пояснення представника позивача, всебічно та об'єктивно дослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Судом встановлено, що 14.05.2012 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис за № 10701020000046398 про проведення державної реєстрації юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» (код ЄДРПОУ 38237381).

Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» перебуває на обліку як платник податків та зборів у ДПІ у Києво-Святошинському районі Київської області, що підтверджується довідкою № 107 від 25.01.2013.

Матеріалами справи встановлено, що 05.11.2013 державним реєстратором Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області був внесений запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осбі-підприємців про прийняття рішення засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» про припинення юридичної особи.

Як вбачається з матеріалів справи, 16.01.2015 державним реєстратором Реєстраційної служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області був внесений запис № 13561120010003545 про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» (код ЄДРПОУ 38237381) за рішенням засновників.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду, з приводу чого суд зазначає наступне.

Згідно з ч. 9 ст. 59 Господарського кодексу України, порядок припинення суб'єкта господарювання визначається законодавством.

Частиною 1 ст. 104 Цивільного кодексу України передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 №755-IV (далі - ОСОБА_2 №755).

Відповідно до вимог ст. 33 Закону №755 юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Частинами 1, 2 ст. 34 Закону №755 встановлено, що для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи. У випадках, встановлених законом, крім документів, що передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ, який підтверджує одержання згоди відповідних державних органів на припинення юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 35 Закону № 755 державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.

Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.

Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону № 755 для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;

підписаний головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, до повноважень якого належить прийняття рішення про припинення юридичної особи, примірник оригіналу передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, чи розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, або їх нотаріально засвідчені копії;

довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;

документ про узгодження плану реорганізації з органом доходів і зборів (за наявності податкового боргу);

довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;

довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

Згідно ч. 3 ст. 37 Закону № 755 передбачено, що у разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами четвертим - сьомим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.

Разом з тим, ч. 17 ст. 37 Закону № 755 визначено, що державна реєстрація юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення, здійснюється у порядку, який встановлено статтями 24 - 27 цього Закону. Перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.

Системний аналіз наведених норм дає підстави дійти висновку, що процес державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення проходить у три етапи.

Першим етапом, відповідно до ст. 34 Закону про реєстрацію, є внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення засновників (учасників) щодо припинення юридичної особи. Частиною 1 цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору.

Другим етапом є безпосереднє проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, але не раніше двох місяців з дня публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення про припинення юридичних осіб, що перетворюється. Порядок проведення державної реєстрації новоутвореної юридичної особи здійснюється у порядку, встановленому статтями 24-27 Закону про реєстрацію.

Крім того, абзацом другим ч. 3 ст. 107 ЦК України встановлено, що підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.

Відтак третім етапом, що наступає після проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, є проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, яка припиняється в результаті перетворення, що проводиться в порядку, встановленому статтею 37 Закону про реєстрацію. Зокрема, частиною першою цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб.

Така сама правова позиція викладена в постанові Вищого адміністративного суду України від 12.02.2015 у справі № 826/17434/13-а (номер в Єдиному державному реєстрі судових рішень 42763050).

Таким чином, законодавством визначено, що державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється в результаті перетворення та державна реєстрація новоутвореної юридичної особи, до якої переходять права та обов'язки попередньої, здійснюється державним реєстратором в один день, а державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється без державної реєстрації юридичної особи - правонаступника - не допускається.

При цьому, суд звертає увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 33 Закону України № 755 юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Аналогічні положення закріплені в частині 2 статті 104 Цивільного кодексу України.

Таким чином, внесення державним реєстратором до Реєстру запису про припинення юридичної особи до проведення державної реєстрації новоутвореної юридичної особи фактично означатиме завершення процедури припинення юридичної особи, що суперечить вищевказаним положенням ч. 17 ст. 37 Закону України № 755.

Як вбачається з письмових заперечень відповідача, останній, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, вказував на те, що ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області було винесено повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, що свідчить про відсутність підстав для відмови у державній реєстрації припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг».

Проте, суд не приймає до уваги твердження відповідача, з огляду на таке.

Згідно з ч. 9 ст. 37 Закону України № 755 державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи подані не у повному обсязі; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону; передавальний акт або розподільчий баланс не відповідає вимогам, які встановлені частиною четвертою цієї статті; документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи;не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством;від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, і воно не відкликане;не зазначені та не підтверджені особистим підписом голови комісії з припинення або уповноваженою ним особою відомості, передбачені частиною другою цієї статті.

Частиною 10 ст. 37 Закону України № 755 встановлено, що порядок залишення документів, які передбачені частинами першою та другою цієї статті, без розгляду встановлюється частиною дев'ятою статті 36 цього Закону.

Відповідно до ч. 9 ст. 36 Закону України № 755 органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме: повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи; повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи.

У разі надіслання державному реєстраторові повідомлення про неможливість проведення органами доходів і зборів, Пенсійного фонду України позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи, таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено відповідним органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомленням про проведення позапланової перевірки або про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено.

Органи доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України зобов'язані не пізніше десяти робочих днів з дати, коли вони дізналися про усунення обставин, які були підставою заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, відкликати повідомлення про наявність таких заперечень.

Зазначені повідомлення мають бути засвідчені підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку.

Форми повідомлень, зазначених у цій частині, порядок їх заповнення та подання державному реєстраторові встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та Пенсійним фондом України відповідно.

Дата надходження до державного реєстратора повідомлень органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Отже, зі змісту вищевказаних положень вбачається, що однією із підстав залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, без розгляду є наявність невідкликаного повідомлення податкових органів про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Як встановлено вище, ДПІ у Києво-Святошинському районі ГУ Міндоходів у Київській області було надіслано відповідачу повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця) № 1310132800126 від 05.12.2013.

Проте, відповідно до письмових пояснень позивача, підставою для винесення контролюючим органом вищевказаного повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, ТОВ «Оптіматехторг» був лист від голови комісії з реорганізації ТОВ «Оптімтехторг», ОСОБА_2 від 29.11.2013.

Як вбачається зі змісту вищевказаного листа, голова комісії з реорганізації ТОВ «Оптімтехторг» просив позивача винести повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення ТОВ «Оптімтехторг» та направити його на адресу відповідача, мотивуючи це тим, комісією з реорганізації ТОВ «Оптіматехторг» розпочато такі дії: змінено склад учасників у ТОВ «Оптіматехторг»; змінено місце реєстрації на м. Васильків, Київської області; здійснено реєстрацію відміни рішення учасників про припинення платника податку, з метою продовження здійснення господарської діяльності; розпочато процедуру перетворення (зміни організаційно-правової форми).

Отже, позивач був повідомлений про початок процедури реорганізації ТОВ «Оптіматехторг». Проте, як вбачається з відомостей з витягу з ЄДРПОУ щодо ТОВ «Оптіматехторг», останній не містить інформації щодо реєстрації новоутвореної юридичної особи.

При цьому, суд зазначає, що наявність або відсутність заперечень контролюючого органу проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в жодному разі не впливає на необхідність дотримання державним реєстратором відповідної процедури вчинення реєстраційних дій, яка ним була порушена. За таких обставин, суд дійшов висновку, що відповідачем порушено порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її перетворення, оскільки запис № 13561120010003545 від 16.01.2014 про припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» був внесений до реєстру без реєстрації новоутвореної особи як правонаступника особи, що припиняється.

Статтею 1 Закону України № 755 визначено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є автоматизованою системою збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до ст. 4 Закону № 755 державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Згідно з ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» до Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців заноситься інформація про дату затвердження передавального акта та про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа. У той же час, з електронного витягу щодо юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг» вбачається, що інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про правонаступника припиненого ТОВ «Оптіматехторг» відсутня.

Наведене свідчить про обґрунтованість тверджень позивача про протиправне внесення реєстраційним органом до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису № 13561120010003545 від 16.01.2014 про припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг».

У зв'язку з цим, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача в частині відміни державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг».

Щодо вимоги позивача про визнання недійсним запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 16.01.2014 за № 13561120010003545 про державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ «Оптіматехторг» (код ЄДРПОУ 38237381) в результаті реорганізації, суд зазначає таке.

Відповідно до частин 1-3 статті 41 Закону України № 755 підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи є постановлення судом рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи.

Суд, який постановив рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

Дата надходження судового рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо відміни держаної реєстрації припинення юридичної особи внести до Єдиного державного реєстру запис про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, а також повідомити юридичну особу про внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації її припинення.

Отже, з урахуванням вищевказаного, суд звертає увагу, що вимога позивача щодо визнання недійсним запису про припинення юридичної особи самостійного правового значення не має, оскільки метою позову є повернення до процедури припинення (ліквідаційної процедури) ТОВ «Оптіматехторг», яка надає податковому органу можливість для здійснення податкового контролю.

При цьому, належним способом захисту, встановленим Законом України № 755, є саме відміна державної реєстрації припинення юридичної особи, що в повній мірі відновлює порушені права позивача.

За наведених обставин суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню шляхом постановлення судового рішення про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

У судовому засіданні 24.09.2015 оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Повний текст постанови складений та підписаний 28.09.2015.

Керуючись ст. ст. 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити частково.

2.Відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіматехторг» (ідентифікаційний код - 38237381), проведену 16.01.2014 Реєстраційною службою Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області (запис в ЄДР № 13561120010003545).

3.Відмовити в іншій частині позовних вимог.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2015
Оприлюднено22.10.2015
Номер документу52390566
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2970/15

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Постанова від 24.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Постанова від 24.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 08.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 08.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 12.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.07.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.07.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні