Ухвала
від 31.08.2011 по справі 2а-5043/11/1470
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Миколаївський окружний адміністративний суд вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54002 У Х В А Л А

31.08.2011 р. № 2а-5043/11/1470

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Желєзного І.В., при секретарі Саловій І.О., розглянувши у попередньому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "МЕЖДУНАРОДНИЙ ТРУД", (вул. Садова, 1, м. Миколаїв, 54001)

доДПІ у Центральному районі м. Миколаєва, (вул. Потьомкінська, 24/2,Миколаїв,54030)

провизнання неправомірною бездіяльності, визнання неправомірними дій,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом про визнання неправомірною бездіяльність ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва щодо неповноти оформлення документів за результатами перевірки та не прийнятті податкового повідомлення рішення за наслідками перевірки зафіксованої актом 04.04.11 р. № 418/23-300/36622234; визнання неправомірними дій ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва, що полягають: у визнанні правочинів, укладених між ТОВ В«МЕЖДУНАРОДНИЙ ТРУДВ» з ТОВ"КСІЛ 11" (код за ЄДРПОУ 37391167) та ТОВ "СТІЛБРОК" (код за ЄДРПОУ 13612147) нікчемними та у визнанні відсутності поставок між ТОВ В«МЕЖДУНАРОДНИЙ ТРУДВ» січень 2011 року та невизнанні права ТОВ "МЕЖДУНАРОДНИЙ ТРУД" з ТОВ"КСІЛ 11" (код за ЄДРПОУ 37391167) та ТОВ "СТІЛБРОК" (код за ЄДРПОУ 13612147) СІЧЕНЬ 2011 року та невизнанні права ТОВ В«МЕЖДУНАРОДНИЙ ТРУДВ» на податковий кредит в розмірі 176841 гривня 71 копійка.

Представником відповідача заявлено клопотання про закриття провадження у справі в зв’язку з тим, що спір не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, оскільки фактично предметом судового розгляду є акт перевірки, який не несе негативних наслідків для суб’єкта господарювання.

Позивач двічі не забезпечив явку представника у попереднє судове засідання.

Клопотання є обгрунтованим та підлягає задоволенню.

Так, із тексту позовної заяви слідує, що предметом судового оскарження фактично є положення (тези), викладені в акті перевірки, в тому числі в розділі 4 акта перевірки - В«висновкиВ» , складеному контролюючим органом за результатами проведеної перевірки.

При цьому, акт перевірки не є рішенням суб’єкта владних повноважень, не спричиняє виникнення будь-яких прав і обов’язків осіб чи суб’єктів владних повноважень, а отже, не породжує правовідносини, що можуть бути предметом спору. А відсутність правовідносин в свою чергу виключає можливість звернення до суду, оскільки відсутнє право, що підлягає судовому захисту.

Загальне поняття акта перевірки визначено п.1.3. Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, який затверджений наказом ДПА України від 10.08.2005 №327 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.08.2005року №925/11205), а саме ОСОБА_1 - службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання.

Таким чином, не можуть оспорюватися в адміністративному суді акти документальних перевірок, дії службових осіб, вчинені у процесі чи за результатами перевірок тощо (написання висновків, тексту акта перевірки та ін.), оскільки ці акти не мають обов'язкового характеру.

В даному випадку, акт перевірки, в якому відображено узагальнений опис виявлених перевіркою порушень законодавства, що в свою чергу відповідає встановленим правилам складання акта перевірки, не є правовим документом відповідальності. Однією ж з ознак рішень, діянь суб’єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб’єктів відповідних правовідносин і носять обов’язковий характер. ОСОБА_1 перевірки не є актом індивідуальної дії (рішення дія якого поширюється на конкретну особу), а його висновки не тягнуть за собою юридичних наслідків. В той же час, судження контролюючого органу про нікчемність окремих угод є висновками тільки контролюючого органу, зазначення яких в акті перевірки не суперечить чинному законодавству.

Застосування в позовній заяві терміну В«дії посадових осіб ДПІВ» не змінює сутності вимог, які полягають в оскарженні саме акта перевірки.

Вищенаведене є підставою для закриття провадження у справі, в зв’язку з тим, що спір не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.157 ч.1 п.1, 165 КАС України,

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Провадження у справі №2а– 5043/11/1470 закрити.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п’яти днів в порядку ст. 186 КАС України.

Суддя Желєзний І. В.

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2011
Оприлюднено22.10.2015
Номер документу52445371
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5043/11/1470

Ухвала від 31.08.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Желєзний І. В.

Ухвала від 04.07.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Желєзний І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні