Постанова
від 21.04.2010 по справі 7172/09/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 7172/09/1570

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 квітня 2010 року 12 год. 50 хв. м. Одеса

Одеського окружного адміністративного суду у складі: головуючого судді Корой С.М.

при секретарі судового засідання Кравець Я.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом прокурора м. Іллічівська Одеської області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до ОСОБА_1 про стягнення 510 гривень,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява прокурора м.Іллічівська Одеської області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до ОСОБА_1 в якій позивач просить стягнути з ОСОБА_1 фінансові санкції в сумі 510 гривень на користь державного бюджету.

У позові вказано, що при проведенні перевірки стану дотримання законодавства про автомобільний транспорт встановлено, що відповідач - ОСОБА_1, порушив вимоги законодавства про автомобільний транспорт. На підставі ч.І абз.4 ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" до ОСОБА_1 застосовані фінансові санкції в сумі 510 гривень. Відповідно до п.28 Порядку здійснення контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006р. №1567 фінансова санкція повинна бути перерахована на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п’ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій. До теперішнього часу фінансові санкції відповідачем не сплачені.

В судовому засіданні представник прокуратури та представник Головної державної інспекції на автомобільному транспорті підтримали позовні вимоги в повному обсязі посилаючись на обставини викладені в позовній заяві та просили позов задовольнити.

Відповідач до судового засідання не з’явився, його позиція щодо позову не відома, оскільки він заперечень на позовну заяву не подав та повноважного представника у судове засідання не направив. На адресу відповідача: АДРЕСА_1 судом неодноразово надсилались повістки про виклик до суду та інша судова кореспонденція, яка повернута на адресу суду з відміткою відповідальної особи відділення зв’язку про те, що адресат за зазначеною адресою не знаходиться та про відмову адресата від отримання судової повістки, крім того відповідач викликався до суду через оголошення опубліковане у засобах масової інформації (а.с. 30, 38, 43), виходячи із зазначених обставин суд вважає, що відповідача, про дату, час і місце розгляду справи було повідомлено належним чином та своєчасно. У судові засідання 18.12.2009 р., 29.01.2010р., 15.03.2010р. та 16.04.2010р. він не з'явився, у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів відповідно до ч.б ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України.

Судом під час судового розгляду досліджені наступні докази:

акт №000961 від 22.04.2008 року про проведення перевірки додержання вимог

законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень

пасажирів і вантажів автомобільним транспортом (копія а.с.6);

запрошення відповідача на розгляд справи про порушення законодавства про

автомобільний транспорт від 12.05.08 року №21042/02 (копія а.с.7);

постанова про застосування фінансових санкцій №050112 від 21.05.2008 року

(копія а.с.8).

Розглянувши подані документи та матеріали, заслухавши пояснення представників прокуратури та позивача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Одеській області при виконанні повноважень з контролю дотримання законодавства України про автомобільний транспорт встановило порушення, а саме: при перевірці 22.04.08 року в м.Іллічівськ, вул. Паркова, 4, відповідач - ОСОБА_1, порушив вимоги ст.39 Закону України "Про автомобільний транспорт", здійснюючи експлуатацію легкового автомобіля облаштованого, як таксі, без наявності ліцензійної картки, що підтверджується актом перевірки №000961 від 22.04.08 року (копія а.с.6).

21.05.08р. територіальним управлінням винесено постанову №050112 "Про застосування фінансових санкцій", у відповідності з якою до відповідача - ОСОБА_1 застосовано фінансові санкції у сумі 510 грн. (копія а.с.8).

Відповідач у добровільному порядку зазначений штраф не сплатив.

Статтею 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що для фізичної особи, яка здійснює перевезення пасажирів на таксі необхідна наявність у водія ліцензії, посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та інших документів передбачених законодавством України.

Відповідно до ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт та передбачено, що від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про накладення стягнень у вигляді штрафів за встановлені порушення мають - посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, а також встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт передбачено застосування до автомобільних перевізників санкцій за експлуатацію легкового автомобіля, облаштованого як таксі, без наявності ліцензійної картки у вигляді штрафу у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи вище викладене, а також, що в судовому засіданні доведено, що дійсно мало місце порушення законодавства про автомобільний транспорт з боку відповідача, суд вважає, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими, підтвердженими дослідженими у судовому засіданні доказами та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 11, 69 -71, 86, 160-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов прокурора м. Іллічівська Одеської області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до ОСОБА_1

ОСОБА_2 про стягнення 510 гривень - задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 (68000, АДРЕСА_2) на користь державного бюджету на р/р 31115106700015 м.Іллічівськ, банк ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, отримувач: ГУДКУ в Одеській області, код 23215045, код платежу: 21081100 фінансові санкції в сумі 510 ( п’ятсот десять) гривень.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана протягом 20 днів, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції може бути подана протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, а також апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 21.04.2010 року.

Суддя Корой С.М.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.04.2010
Оприлюднено22.10.2015
Номер документу52447108
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7172/09/1570

Постанова від 21.04.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні