Ухвала
від 12.10.2015 по справі 5/145-05
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про затвердження звіту, ліквідаційного балансу банкрута,

та припинення провадження у справі

12 жовтня 2015 р. Справа № 5/145-05

Господарський суд Вінницької області в складі

головуючого судді Тісецького С.С.,

при секретарі судового засідання Сидоренко О.О. ,

розглянувши в приміщенні суду справу

за заявою : Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області, м. Козятин, Вінницька область

до : Колективного підприємства "Спецсільгоспмонтаж", с. Козятин, Козятинський район, Вінницька область

про визнання банкрутом

представники :

Спілки громадян-співвласників майна реорганізованого КП "Спецсільгоспмонтаж" : ОСОБА_1- голова

арбітражний керуючий ОСОБА_2

Козятинського міськрайонного центру зайнятості : ОСОБА_3 - за довіреністю

В С Т А Н О В И В :

Господарським судом Вінницької області здійснюється провадження у справі у справі № 5/145-05 про банкрутство КП "Спецсільгоспмонтаж" за заявою Козятинської ОДПІ Вінницької області.

Ухвалою суду від 01.07.2005 року порушено провадження за вказаною заявою у справі № 5/145-05 про банкрутство КП "Спецсільгоспмонтаж" та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою суду від 13.10.2005 року по справі № 5/145-05 визнано вимоги та затверджено реєстр вимог кредиторів боржника, в такому вигляді : Козятинської ОДПІ - 331 419,42 грн. - третя черга; Управління Пенсійного фонду України у Козятинському районі - 21 155,60 грн. - третя черга.

29.05.2007 року судом винесено постанову у даній справі про визнання банкрутом - колективне підприємство "Спецсільгоспмонтаж", відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого арбітражного керуючого ОСОБА_4.

Ухвалою суду від 29.11.2007 року у справі № 5/145-05 визнано поточні вимоги кредитора - ТОВ "Спецмонтаж -В" до боржника в сумі 90 237,08 грн. в четверту чергу.

Ухвалою суду від 11.07.2012 року припинено повноваження ліквідатора КП "Спецсільгоспмонтаж" арбітражного керуючого ОСОБА_4 та призначено ліквідатором КП "Спецсільгоспмонтаж" арбітражного керуючого ОСОБА_2.

15.07.2015 року до господарського суду Вінницької області арбітражним керуючим ОСОБА_2 подано для розгляду та затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - колективного підприємства "Спецсільгоспмонтаж" станом на 03.07.2015 року.

При цьому, згідно розпорядження керівника апарату господарського суду Вінницької області від 03.08.2015 року та відповідно до автоматизованого розподілу справ, справу № 5/145-05 передано на розгляд судді Тісецькому С.С., в зв'язку із закінченням повноважень судді Лабунської Т.І..

Ухвалою суду від 03.08.2015 року, вказану справу прийнято до провадження, продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута - КП "Спецсільгоспмонтаж" та повноваження арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2 у справі № 5/145-05 до 12.10.2015 року з призначення судового засідання на 12.10.2015 року.

На визначену дату, в судове засідання з'явилися арбітражний керуючий (ліквідатор) ОСОБА_2, представники Спілки громадян-співвласників майна реорганізованого КП "Спецсільгоспмонтаж" та Козятинського міськрайонного центру зайнятості. Інші учасники у справі № 5/145-05 правом участі своїх представників в судовому засіданні не скористалися.

В судовому засіданні, 12.10.2015 року, суд розглянув вказаний вище звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - колективного підприємства "Спецсільгоспмонтаж".

В ході розгляду справи по суті, арбітражний керуючий ОСОБА_2, підтримав затвердження поданого звіту ліквідатора. Представники Спілки громадян-співвласників майна реорганізованого КП "Спецсільгоспмонтаж" та Козятинського міськрайонного центру зайнятості стосовно даного звіту ліквідатора не заперечили.

Суд, розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши письмові докази, надані на підтвердження викладеної у звіті інформації, заслухавши пояснення учасників процесу, проаналізувавши норми діючого законодавства України, встановив наступне.

За змістом поданого 15.07.2015 року звіту ліквідатора, вказані слідуючі відомості.

Після оголошення в газеті "Урядовий кур'єр" про порушення справи № 5/145-05 про банкрутство КП "Спецсільгоспмонтаж" до суду надійшли заяви кредиторів з майновими вимогами до боржника на суму 352 574,02 грн.. Заявлені вимоги включені до реєстру вимог кредиторів.

13.10.2005 року по справі № 5/145-05 відбулось попереднє засідання, на якому затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму 352 574,02 грн..

Арбітражним керуючим (розпорядником майна) ОСОБА_4 було сформовано реєстр вимог кредиторів, до якого ввійшли : Козятинська ОДПІ з сумою вимог - 331 419,42 грн. (друга черга); УПФУ у Козятинському районі з сумою вимог - 21 155,60 грн. (друга черга).

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 29.11.2007 року вимоги ТзОВ "Спецмонтаж-В" до КП "Спецсільгоспмонтаж" внесені до реєстру вимог кредиторів, як поточні, в четверту чергу з сумою вимог - 90 237,08 грн..

В ході ліквідаційної процедури було відкрито розрахунковий рахунок в ВОД "Райффайзен банк "Аваль" та КБ "Національний кредит". По рахунку в КБ "Національний кредит" було переоформлено картки із зразками підписів на арбітражного керуючого, залишки перераховано на основний рахунок та рахунок закрито.

Заборгованість перед кредиторами виникла в результаті несплати кредиторської заборгованості, податків та обов'язкових платежів.

За час провадження процедури банкрутства відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звільнено всіх працівників підприємства-банкрута та поставлено їх на облік в центрі зайнятості.

Також було повністю виплачено вихідну допомогу (заборгованість 1-ї черги) - 25 тис. грн. та всю заборгованість з заробітної плати в розмірі 128 тис. грн. та 24 тис. грн. іншої заборгованості фізичним особам у відповідності до ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", при цьому сплачено всі поточні нарахування.

З метою реалізації майна та виконання вимог постанови та ухвал господарського суду Вінницької області були скасовані 2 податкові застави майна підприємства-банкрута.

Ліквідатором проведено інвентаризацію майна підприємства-банкрута. Майно було включено до ліквідаційної маси. 11.06.2007 року комітет кредиторів затвердив ліквідаційну масу, експертну оцінку банкрута та спосіб реалізації майна.

У відповідності до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", майно було оцінено експертною організацією. Сума оцінки 445,00 тис. грн..

З метою збереження працездатності в майбутньому, майно підприємства виставлено на реалізацію цілісним майновим комплексом.

Все майно реалізоване в погашення кредиторської заборгованості. Реалізація майна здійснена на конкурентних засадах через спеціалізовану організацію - біржу за ціною 460 тис. грн..

В ході ліквідаційної процедури встановлено, що придатних до стягнення дебіторських заборгованостей немає, оскільки термін позовної давності минув.

Отримані кошти були використані згідно вимог ст. 31 Закону на погашення вимог 1-ї, 2-ї та частини 3-ї черг : виплата вихідної допомоги - 25 тис. грн.; виплата заборгованості по зарплаті - 128 тис. грн.; виплата інших заборгованостей фіз. особам - 24 тис. грн.; сплата податків та обов'язкових нарахувань - 74 тис. грн.; оплата праці ліквідатора - 11,7 тис. грн.; додаткова винагорода -54 тис. грн.; оплата за експертну оцінку майна - 9,6 тис. грн.; оплата послуг по бухгалтерському супроводу процедури банкрутства, виплаті заборгованої та поточної зарплати - 6 тис. грн.; оплата послуг по документальній підготовці до реалізації майна, підготовка документів для біржових торгів, оформлення в БТІ - 13,2 тис. грн.; оплата послуг по проведенню звірок з кредиторами, списанню непридатного майна, закриттю рахунків - 4 тис. грн.; оплата послуг по складанню та підготовці ліквідаційного балансу - 4,0 тис. грн.; оплата за фінансово-економічну аудиторську перевірку ліквідаційного балансу - 4 тис. грн.; оплата за упорядкування документів, які підлягають здачі в державний архів та здачу їх в архів - 2,5 тис. грн.; сплата заборгованості перед ПФУ - 21,2 тис. грн.; сплата заборгованості перед ДПІ - 39 тис. грн.; оплата послуг біржі, реєстраційний збір, брокерські - 32,5 тис. грн.; послуги установи банку - 7,3 тис. грн.. Всього: 460 тис. грн..

Майно передане покупцю після повної сплати згідно договору купівлі-продажу. Залишились непогашені вимоги : з податків 292,4 тис. грн. Козятинській ОДПІ; ТзОВ "Спецсільгоспмонтаж-В" - 90,2 тис. грн. поточних вимог.

Зазначені вище відомості були викладені у звіті, який був підготовлений арбітражним ОСОБА_4.

01.08.2014 року Козятинський районний суд Вінницької області відмов фізичним особам членам спілки пайовиків КП "Спецсільхозмонтаж" у справі № 133/1170/13-ц в задоволенні первісного позову про визнання недійсним та скасування рішення виконкому сільської ради, свідоцтв про право власності, протоколу проведення публічних торгів, договорів купівлі-продажу, витребування майна з чужого володіння та відмовив в задоволенні зустрічного позову ОСОБА_5 про визнання недійсними рішення загальних зборів, акту прийому-передачі основних засобів та визнання права власності на майно.

17.09.2014 року Вінницький апеляційний суд залишив в силі рішення Козятинського міськрайонного суду від 01.08.2014 року по справі № 133/1170/13-ц.

Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 06.04.2015 року відмовлено в допуску справи до провадження Верховного суду України про перегляд ухвали Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 24.12.2014 року.

За змістом вказаної ухвали суду, ухвалою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 24.12.2014 року у справі № 6-39024св14, касаційну скаргу ОСОБА_1 відхилено. Рішення Козятинського міськрайсуду Вінницької області від 01.08.2014 року та рішення апеляційного суду Вінницької області від 17.09.2014 року залишено без змін.

За наведених обставин, ліквідатор вказує, що внаслідок вирішення усіх питань по справі в судовому порядку, звіт ліквідатора необхідно затвердити та провадження у справі припинити.

Окрім того, як вбачається з додано до звіту ліквідатора протоколу засідання комітету кредиторів КП "Спецсільхозмонтаж" № 2 від 03.07.2015 року, вирішено затвердити звіт ліквідатора КП "Спецсільхозмонтаж" та ліквідаційний баланс станом на 03.07.2015 року.

Обставини викладені у звіті ліквідатора станом на 03.07.2015 року, підтверджуються доданими документами.

Згідно п. 1-1 ч.1 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній з 19.01.2013 року), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення вказаного Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом. Положення даного Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Беручи до уваги, що провадження у справі № 5/145-05 порушено та постанову про визнання банкрутом прийнято до набрання чинності даного Закону в редакції чинній з 19.01.2013 року, в зв'язку з чим застосуванню підлягають норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції чинній до 19.01.2013 року.

Відповідно до ч. 1, ч. 5 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

За змістом п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону. Про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала, яка може бути оскаржена у встановленому порядку. Провадження у справах про банкрутство може бути припинено у випадку передбаченому пунктом 6, - лише після визнання боржника банкрутом.

В силу ч. 2 ст. 4-3 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Згідно ч.1 ст. 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

За змістом статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Відповідно до ст. ст. 34, 43 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення провадження у справі.

Суд оглянувши наданий звіт ліквідатора та поданні докази, приходить до висновку, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

При цьому, в зв'язку з відсутністю коштів у боржника - КП "Спецсільхозмонтаж" залишились не погашеними вимоги кредиторів, а саме : з податків 292 404,26 грн. - Козятинській ОДПІ та ТзОВ "Спецсільгоспмонтаж-В" в сумі 90 237,08 грн. поточних вимог.

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - КП "Спецсільхозмонтаж" ліквідації, що є наслідком припинення провадження у справі.

Згідно ч. 7 ст. 12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

Частинами 5, 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", визначено, що вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись ч. 7 ст. 12, ч. 5, ч. 6 ст. 31, ч. 1, ч. 5 ст. 32, п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній до 19.01.2013 року), ст. ст. 4-1, 32-34, 43, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, -

УХВАЛИВ :

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - колективного підприємства "Спецсільхозмонтаж" станом на 03.07.2015 року у справі № 5/145-05.

2. Колективне підприємство "Спецсільхозмонтаж" (код ЄДРПОУ 00911026, вул. Карла Маркса, 151, с. Козятин, Козятинський район, Вінницька область, 22109) як юридичну особу ліквідувати.

3. Встановити, що вимоги кредиторів до банкрута, що заявлені та визнані по справі № 5/145-05, а також ті вимоги кредиторів, що не заявлені взагалі по даній справі, вважаються погашеними.

4. Повноваження ліквідатора ОСОБА_2 у справі № 5/145-05 припинити.

5. Припинити дію мораторію введеного ухвалою господарського суду Вінницької області від 01.07.2005 року в справі № 5/145-05.

6. Провадження у справі № 5/145-05 припинити.

7. Ухвалу направити згідно переліку.

Суддя Тісецький С.С.

віддрук. 11 прим.:

1 - до справи;

2 - КП "Спецсільгоспмонтаж" - вул. Карла Маркса, 151, с. Козятин, Козятинський район, Вінницька область, 22109;

3 - арбітражний керуючий ОСОБА_2;

4 - Козятинський МЦЗ Вінницької області;

5 - Козятинська ОДПІ Вінницької області;

6 - ТОВ "Спецмонтаж-В" - 22109, с. Козятин, вул. К. Маркса, 151;

7 - ОСОБА_6 - 22109, АДРЕСА_1;

8 - УПФУ в Козятинському районі Вінницької області;

9 - ОСОБА_1 - вул. ОСОБА_7, б. 147, кв. 4, с. Козятин, Вінницька область, 22109;

10 - Відділ ДВС Козятинського міськрайонного управління юстиції - вул. Червоноармійська, 39, м. Козятин, Козятинський район, Вінницька область, 22100;

11 - Реєстраційна служба Козятинського міськрайонного управління юстиції Вінницької області - 22100, м. Козятин, пров. Довженка, 2А, Вінницька область.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення12.10.2015
Оприлюднено22.10.2015
Номер документу52457314
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/145-05

Ухвала від 12.10.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 07.11.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 21.11.2012

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.06.2012

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 10.12.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 07.08.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 02.10.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 29.04.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні