Рішення
від 13.10.2015 по справі 924/804/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"13" жовтня 2015 р.Справа № 924/804/15

Господарський суд Хмельницької області у складі: суддя Заярнюк І.В., розглянувши матеріали справи

за позовом Прокурора Городоцького району в інтересах держави в особі Городоцької районної державної адміністрації м. Городок, Головного управління Держземагенства у Хмельницькій області м.Хмельницький

до товариства з обмеженою відповідальністю "Поділля - Агросервіс", с. Водички, Хмельницький район

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007р. №040775100001

Представники сторін:

від позивача 1: не з'явився

від позивача 2: не з'явився

від відповідача: не з'явився

від прокуратури: ОСОБА_1 - згідно посвідчення №033151 від 24.04.2015 р.

Відповідно до ст. 85 ГПК України в судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

встановив: прокурор Городоцького району в інтересах держави в особі позивачів звернувся до суду з позовом до відповідача, в якому просить внести зміни до п. 9 договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007р., укладеного між Городоцькою РДА та ТОВ "Поділля-Агросервіс", зареєстрованого Городоцьким районним відділом ХРФ ЦДЗК 15.08.2007 р. за №040775100001, виклавши п. 9 договору в наступній редакції: - "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Річна орендна плата становить 272 198,76 грн."

Позовні вимоги мотивовані невідповідністю розміру орендної плати за договором вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України, якими визначено, що розмір орендної плати встановлюються у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки. При цьому прокурор посилається на положення договору (п. п. 5, 9, 36), пп. 288.5.1 п.288.5 ст. 288, ч. 3 ст. 275 Податкового кодексу України, ст. ст. 632, 651, 652 ЦК України.

Позивач - Городоцька районна державна адміністрація повноважного представника в судове засідання не направила. На адресу суду надіслала заяву від 16.06.2015 р., в якій зазначила про підтримання позовних вимог в повному обсязі та просила розглядати справу без участі її представника.

Позивач - Головне управління Держземагенства у Хмельницькій області повноважного представника в судове засідання не направив. У листі від 02.06.2015 р. повідомив, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі і просить розглянути справу за відсутності його представника.

Прокурор з'явився в судове засідання 13.10.2015р. В порядку ст. 22 ГПК України подав заяву про зменшення позовних вимог з врахуванням нормативно-грошової оцінки станом на 2012 рік, де просить внести зміни до п. 9 договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007, укладеного між Городоцькою районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю "Поділля-Агросервіс", зареєстрованого Городоцьким районним відділом ХРФ ЦДЗК 15 серпня 2007 року за №040775100001, виклавши п. 9 Договору в наступній редакціїї: - "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Річна орендна плата становить 217 922,46 грн."

Відповідач в судове засідання 13.10.2015 року не з'явився, у відзиві на позов (письмові заперечення на позов від 04.06.2015 р.) пояснив, що з позовними вимогами не погоджуються. Зокрема, зазначає, що посилання прокурора та позивачів на ст. 288 Податкового кодексу України безпідставне, оскільки в зазначеній статті йдеться про випадки, коли орендар сплачує менше, ніж передбачено законодавством, та не регулює випадки, коли орендар фактично сплачує орендну плату в розмірі більшому, ніж передбачено договором оренди та законодавством. Також звертає увагу на те, що згідно з листом Городоцької об'єднаної ДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області № 557/10/15-019 від 13.05.2015 р. відповідачем подано податкову декларацію з орендної плати за землю на 2015 р., в якій визначене податкове зобов'язання в сумі 362931,81грн. (4%). Вважає, що цим спростовуються доводи позивачів та прокурора про порушення економічних інтересів держави внаслідок невідповідності розміру орендної плати за договором законодавству та ненадходження коштів до відповідного бюджету, що стало підставою для звернення до суду з позовом та представництва в суді інтересів держави. З огляду на зазначене, стверджує, що в діях відповідача відсутнє порушення ст. 288 Податкового кодексу України та інтересів держави, а відтак - відсутній предмет спору.

Розглядом матеріалів справи встановлено:

Розпорядженням Городоцької РДА від 15.08.2007 р. № 456/2007-р. вирішено затвердити проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ТОВ "Поділля-Агросервіс" на території Старопісочнянської сільської ради (п. 1); надати в оренду ТОВ "Поділля-Агросервіс" земельні ділянки загальною площею 386,2399 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, а саме: - земель запасу площею 98,29 га та резервного фонду площею 287,94 га (п. 2). Також відповідно до п. п. 3 та 4 вказаного розпорядження вирішено укласти договори оренди земельних ділянок на вищевказані площі терміном на 49 років, провести їх державну реєстрацію та встановити орендну плату в розмірі 1,5% від грошової оцінки земель.

15.08.2007 р. між Городоцькою РДА (орендодавець) та ТОВ "Поділля-Агросервіс" (орендар) укладено договір оренди землі (далі - договір), відповідно до п. 1.1 якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельні ділянки запасу та резервного фонду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходяться на території Старопісочнянської сільської ради.

Згідно з п. 2 договору в оренду передаються земельні ділянки загальною площею 386,2399 га, в тому числі рілля - 386,2399 га.

Пунктом 5 договору встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок становить 3 774 556,71 грн. Договір укладено на 49 років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію (п. 8 договору).

В п. 9 договору сторони погодили, що орендна плата вноситься орендарем у формі грошовій, щорічно, в розмірі 56 618,35 грн. (1,5% від грошової оцінки земельних ділянок).

При цьому розмір орендної плати переглядається щорічно у разі, зокрема, зміни умов господарювання, передбачених договором, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами, в інших випадках передбачених законодавством (п. 13 р. 4 договору).

Відповідно до п. 36 договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

Згідно з п. 43 договору договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Договір підписаний сторонами, скріплений печатками сторін та зареєстрований у Городоцькому районному відділі ХРФ ЦДЗК 15.08.2007 р. за № 040775100001.

Згідно додатку 3 до рішення чотирнадцятої позачергової сесії Городоцької районної ради від 11.10.2012 року №4-14/2012 затверджено технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів Городоцького району в тому числі Старопісочнянської сільської ради, що надані в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва ТОВ "Поділля-Агросервіс" в розмірі 386,2399 га на суму 7264082,11 грн.

Головне управління Держземагентства у Хмельницькій області листами від 06.08.2014 р., 30.09.2014 р. та відділ Держземагентства у Городоцькому районі листами від 05.09.2014 р., 31.10.2014 р. звернулись до відповідача з пропозицією переглянути договори оренди земельних ділянок державної власності, укладені між Городоцькою РДА та відповідачем, зокрема, договір, зареєстрований 15.08.2007 р. (кадастрові номера 3821287800:06:003:0001, 3821287800:06:004:0001, 6821287800:06:005:0001, 3821287800:05:005:0001, 6821287800:05:006:0001), з метою приведення його у відповідність до вимог пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України, для чого оформити відповідні додаткові угоди.

Відповідно до листа №5854/0/2-15 від 07.10.2015 р. відділ Держземагентства у Городоцькому районі повідомив прокуратуру Городоцького району про те, що згідно з технічною документацією про нормативну грошову оцінку земельних ділянок ТОВ "Поділля-Агросервіс" на території Старопісочнянської сільської ради за межами населеного пункту станом на 16.07.2012 р. грошова оцінка земельних ділянок становить: 77,1479 га ріллі - 1276919,95 грн., 62,8554 га ріллі - 1543251,13 грн., 53,9056 га ріллі - 739561,68 грн., 46,6403 га ріллі - 757 899,71 грн., 43,8949 га ріллі - 913304,30 грн., 36,0006 га - 1137172,18 грн., 23,1622 га ріллі - 422648,07 грн., 21,4854 га ріллі - 284870,62 грн., 21,1476 га ріллі - 188454,47 грн. (всього 386,2399 га ріллі - 7264082,11грн.) з урахуванням коефіцієнтів індексації 3,2 та 1,756 для ріллі.

З огляду на невідповідність розміру орендної плати, встановленої договором оренди земельної ділянки від 15.08.2007 р., укладеного між Городоцькою РДА та ТОВ "Поділля-Агросервіс", вимогам законодавcтва, зокрема, підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України, прокурор в інтересах держави в особі позивачів звернувся із цим позовом до суду.

Аналізуючи подані докази, оцінюючи їх у сукупності, суд до уваги бере таке.

13.10.2015 року прокурором через канцелярію суду в порядку ст. 22 ГПК України подано клопотання про зменшення позовних вимог №15-25-15 від 09.10.2015 року, в якому останній зазначає, що згідно інформації відділу Держгеокадастру у Городоцькому районі, станом на 2012 рік розроблена технічна документація про нормативну грошову оцінку земельних ділянок ТОВ "Поділля Агросервіс" площею 386,2399 га на території Старопісочнянської сільської ради за межами населеного пункту, яка становить 7 264 082,11 грн. Відповідно до ст. 18 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться за межами населених пунктів земель сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, на підставі викладеного просить суд внести зміни до п. 9 договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007, укладеного між Городоцькою районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю "Поділля-Агросервіс", зареєстрованого Городоцьким районним відділом ХРФ ЦДЗК 15 серпня 2007 року за №040775100001, виклавши п. 9 Договору в наступній редакціїї: - "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Річна орендна плата становить 217 922,46 грн."

Суд, враховуючи ст. 22 ГПК України вважає заяву від 09.10.2015 року №15-25-15 обґрунтованою, та такою, що не порушує чиї-небудь права та охоронювані законом інтереси, задовольняє заяву прокурора.

Враховуючи задоволене клопотання прокурора предмет позову складають вимоги прокурора Городоцького району в інтересах держави в особі Городоцької районної державної адміністрації м. Городок, Головного управління Держземагенства у Хмельницькій області до товариства з обмеженою відповідальністю "Поділля - Агросервіс" про внесення змін до п. 9 договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007, укладеного між Городоцькою районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю "Поділля-Агросервіс", зареєстрованого Городоцьким районним відділом ХРФ ЦДЗК 15 серпня 2007 року за №040775100001, виклавши п. 9 Договору в наступній редакціїї: - "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Річна орендна плата становить 217 922,46 грн."

Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що до повноважень прокурора віднесено представництво прокурором інтересів держави в суді, що полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів держави у випадках та порядку, встановлених законом. Підставою представництва в суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави.

Рішенням Конституційного Суду України від 08.04.1999 у справі №1-1/99 встановлено, що прокурор самостійно визначає і обґрунтовує в позовній заяві, в чому полягає порушення інтересів держави чи в чому існує загроза інтересам держави. Інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарських товариств з часткою державної власності у статутному фонді. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону України, гарантування її державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

З урахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спільних відносинах.

Заявлені прокурором позовні вимоги у цій справі мотивовані невідповідністю розміру орендної плати, встановленого в договорі оренди землі державної власності, вимогам чинного законодавства, що створює загрозу порушення економічних інтересів держави. З огляду на зазначене, суд вважає непереконливими та оцінює критично посилання відповідача на добровільну сплату орендної плати в більшому розмірі, ніж передбачений законодавством, та, як наслідок, відсутність будь-якої загрози порушення інтересів держави у випадку невнесення змін в договір оренди землі щодо встановлення передбаченого законодавством розміру орендної плати.

Відповідно до ст. 21 Закону України „Про оренду земліВ» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Згідно зі ст. ст. 288.1-288.3 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, платником орендної плати є орендар земельної ділянки, а об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Відповідно до ст. 288.4 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

У договорі оренди землі від 15.08.2007 року визначено, що орендна плата вноситься у грошовій формі щорічно в розмірі 1,5% від нормативної вартості земельної ділянки (п. 9 договору). Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, згідно з даними відділу Держземагентства у Городоцькому районі Хмельницької області, станом на 16.07.2012р. становить: 77,1479 га ріллі - 1276919,95 грн., 62,8554 га ріллі - 1543251,13 грн., 53,9056 га ріллі - 739561,68 грн., 46,6403 га ріллі - 757 899,71 грн., 43,8949 га ріллі - 913304,30 грн., 36,0006 га - 1137172,18 грн., 23,1622 га ріллі - 422648,07 грн., 21,4854 га ріллі - 284870,62 грн., 21,1476 га ріллі - 188454,47 грн. (всього 386,2399 га ріллі - 7264082,11грн.) з урахуванням коефіцієнтів індексації 3,2 та 1,756 для ріллі.

Статтею 288.5 Податкового кодексу України (зі змінами, внесеними Законом України від 27.03.2014 р. "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні") передбачено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки (п. 288.5.1 Податкового кодексу) та не може перевищувати для інших земельних ділянок, наданих в оренду, 12 відсотків нормативної грошової оцінки (пп. „вВ» п. 288.5.2 Податкового кодексу України).

Згідно ст. 289.1 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель (п. 289.2 Податкового кодексу України).

Згідно зі ст. 5 Закону України "Про оцінку землі" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Тобто нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати (правова позиція, викладена в постанові ВСУ № 5009/3430/12 (3-34гс13) від 03.12.2013р.).

При цьому суд бере до уваги п. 13 договору оренди від 15.08.2007 року, яким встановлено право щорічного перегляду розміру орендної плати, зокрема, у випадках: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; в інших випадках, передбачених законом.

Частиною 1 ст. 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ст. 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюються за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Аналогічні положення містяться в п. 36 договору оренди землі від 15.08.2007 року.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачено можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (аналогічна правова позиція викладена у постановах ВСУ №10/58 від 27.12.2010р., №11/042 від 30.05.2011р., № 41/81пд від 04.07.2011р., №17/299-10 від 30.05.2011р., №7/105-10 (30/234-09) від 23.05.2011р., № 5017/781-2012 від 20.08.2013р., у п. 2.19 Постанови Пленуму ВГСУ № 6 від 17.05.2011 р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин").

Таким чином, враховуючи наявність підстав для зміни розміру орендної плати у договорі через його невідповідність встановленому законом розміру, вимога до відповідача про приведення цього договору у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою усунення порушення сторонами договору вимог законодавства, обов'язкового для сторін, є правомірною.

При цьому суд критично оцінює посилання відповідача про припинення провадження у справі у зв'язку з відсутністю предмету спору, мотивоване тим, що відповідач сплачує орендну плату в більшому розмірі (4%), ніж встановлений законодавством, оскільки предметом спору у цій справі є внесення змін до договору оренди землі, а не стягнення орендної плати. Доказів про внесення змін до договору, про що просять прокурор та позивачі у позові, на час прийняття рішення у справі суду не подано, а тому підстава припинення провадження у справі, передбачена п. 1-1 ч. 1 ст. 80 ГПК України, відсутня.

Згідно з частиною 1 статті 32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення спору.

Статтями 33, 34 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу; господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Відповідно до частини 1 статті 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

На підставі зазначеного вище, суд доходить висновку, що позов є обґрунтованим, підтверджений належними доказами та підлягає задоволенню.

Витрати по сплаті судового збору у зв'язку із задоволенням позову покладаються на відповідача згідно зі ст. 49 ГПК України.

Керуючись ст. ст. 1, 2, 13, 33, 43, 49, 82, 85, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Внести зміни до п. 9 договору оренди земельної ділянки від 15.08.2007р., укладеного між Городоцькою районною державною адміністрацією та товариством з обмеженою відповідальністю "Поділля-Агросервіс", зареєстрованого Городоцьким районним відділом ХРФ ЦДЗК 15.08.2007р. за №040775100001, виклавши п. 9 договору в наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Річна орендна плата становить 217922,46 грн.".

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю „Поділля-АгросервісВ» , Хмельницька область, Хмельницький район, с. Водички, вул. Подільська, буд. 5 (код 31412668) в доход Державного бюджету України (по коду бюджетної класифікації 22030001, р/р 31218206783002, отримувач коштів УДКСУ у м.Хмельницькому, код ОКРО 38045529, банк отримувача - ГУ ДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013, призначення платежу: "Судовий збір, код 03500128") судовий збір у розмірі 1218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять грн. 00 коп.).

Видати наказ.

Повне рішення складено 15.10.2015р.

Суддя І.В. Заярнюк

Віддрук. 4 прим. :

1 - до справи;

2 - позивачу 1 (32000, м. Городок вул. Шевченка, 20);

3 - позивач 2 (29000, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1);

4 - відповідачу (31334, Хмельницький р-н, с. Водички, вул. Подільська, 5);

2, 3, 4---------- рекомендованим із повідомленням

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення13.10.2015
Оприлюднено23.10.2015
Номер документу52502956
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/804/15

Рішення від 13.10.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заярнюк І.В.

Ухвала від 28.09.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заярнюк І.В.

Ухвала від 02.09.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заярнюк І.В.

Ухвала від 12.08.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заярнюк І.В.

Ухвала від 28.07.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заярнюк І.В.

Ухвала від 17.06.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Шпак В.О.

Ухвала від 04.06.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Шпак В.О.

Ухвала від 21.05.2015

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Шпак В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні