Справа № 7327/09/1570
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 січня 2010 року 17 год. 16 хв. м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Корой С.М.
при секретарі судового засідання Нейковій Т.М..
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Одеського міського центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми «МВА» про стягнення штрафу у розмірі 34 844 гривень, суд -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Одеського міського центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю виробничо
- комерційної фірми «МВА» в якій позивач просить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми «МВА» на користь Одеського міського центру зайнятості штраф у сумі 34 844 гривні.
В своєму позові позивач зазначив, що ним була проведена перевірка додержання товариством з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційною фірмою «МВА» законодавства України про зайнятість населення та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, за результатами якої встановлено, що відповідач при звільненні працівників ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4 та ОСОБА_5 у зв’язку із скорочення штату, порушив вимоги п.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»: не повідомив у письмовій формі державну службу зайнятості за два місяці про заплановане вивільнення, а також в десятиденний строк після вивільнення - не подав список фактично вивільнених працівників, у зв’язку з чим згідно із п.5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення» до підприємства, у разі не подання або порушення строків подання цих даних передбачено стягнення штрафу у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі посилаючись на обставини викладені в позові та просив задовольнити позов.
На юридичну адресу відповідача: 65045, м.Одеса, пров. Успенський, 23/11, за якою підприємство - відповідач включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.52-56), судом неодноразово надсилались повістки про виклик до суду та інша судова кореспонденція, яка повернута на адресу суду з відміткою відповідальної особи відділення зв’язку про відсутність підприємства відповідача за вказаною адресою (а.с.42, 50, 63, 67, 73). Представник відповідача у судові засідання 21.07.2009р., 03.11.2009р., 30.11.2009р. та 12.01.2009р. не з'явився. Суд із врахуванням зазначених обставин, керуючись приписами ч.8 ст.35 КАС України, вважає, що відповідач належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання, запереченнь на позов не надав у зв'язку з чим справу розглянуто на підставі наявних у ній доказів відповідно до ч.б ст.71 Кодексу адміністративного
судочинства України .
Розглянувши надані письмові докази та матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
16.01.2009 року головним спеціалістом інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Одеського обласного центру зайнятості була проведена перевірка товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми «MBA» з питань додержання вимог законодавства про зайнятість населення та про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, за результатами якої було складено акт від 16.01.2009 року № 12-19/2 (а.с. 5-8).
Крім того на підставі вказаної перевірки був складений акт про порушення законодавства України про зайнятість населення від 22 січня 2009 року №12-14/4 (копія а.с.8). Із зазначеного акту вбачається, що товариство з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційна фірма «MBA» при вивільненні працівників ОСОБА_1 (дата вивільнення 21.11.2008 року), ОСОБА_2 (дата вивільнення 21.11.2008 року), ОСОБА_3 (дата вивільнення 21.11.2008 року), ОСОБА_4 (дата вивільнення 28.11.2008 року), ОСОБА_5 (дата вивільнення 28.11.2008 року) за п.1 ст.40 КЗпП України у зв’язку із скороченням штату порушило вимоги п.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення»: а саме не повідомило у письмовій формі державну службу зайнятості за два місяці про заплановане вивільнення, а також в десятиденний строк після вивільнення - не подало список фактично вивільнених працівників та запропоновано відповідачу добровільно у десятиденний строк внести штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника у загальній сумі 34 844 гривні.
Судом досліджено накази директора ТОВ ВКФ «MBA» від 21.11.2008 року №14, від
21.11.2008 року №15, від 21.11.2008 року №16, від 27.11.2008 року №18 та від 27.11.2008 року №19 (копії а.с. 9-13) про звільнення зазначених вище працівників у зв’язку із скороченням штату.
Відповідно до довідок про річну заробітну плату: у ОСОБА_4, що працював з 01.09.2004 року по 28.11.2008 року оператором виробничої ділянки ТОВ ВКФ «MBA» річний розмір заробітної плати складає 7860 гривень; у ОСОБА_5, що працював з 01.11.2005 року по 28.11.2008 року начальником виробничої ділянки ТОВ ВКФ «MBA» складає 8700 гривень; у ОСОБА_2, що працював з
01.06.2008 року по 21.11.2008 року оператором виробничої ділянки ТОВ ВКФ «MBA» складає 4028 гривень; у ОСОБА_1, що працював з 02.01.2008 року по 21.11.2008 року оператором виробничої ділянки ТОВ ВКФ «MBA» складає 7 128 гривень; у ОСОБА_6, що працював з 02.01.2008 року по 21.11.2008 року оператором виробничої ділянки ТОВ ВКФ «MBA» складає 7 128 гривень.
Таким чином загальна сума заборгованості, що її просить позивач стягнути з відповідача складає 34 844 гривні.
Відповідно до ч.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення» при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.
У разі неподання або порушення строків подання зазначених даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Кошти нарахованих штрафних санкцій зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.
Виходячи з вищевикладеного, оцінюючи надані позивачем докази та давши їм правову оцінку в сукупності, суд дійшов висновку, що позов Одеського міського центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційна фірма «МВА» про стягнення штрафу у розмірі 34 844 гривні, є обґрунтованим, підтверджений належними доказами, відповідає чинному законодавству та підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 2, 4, 6, 8, 9-11, 69-71, 86, 158-163,167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Одеського міського центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми «МВЛ" про стягнення штрафу у розмірі 34 844 гривні - задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю виробничо - комерційної фірми «МВА» (юридична адреса: 65045, м.Одеса, пров. Успенський, 23/11 код ЄДРПОУ 30495628, р\р26001312249, МФО 328209, Акціонерний банк «Південний») на користь Одеського міського центру зайнятості штраф у розмірі 34 844 (тридцять чотири тисячі вісімсот сорок чотири) гривні на користь Одеського міського центру зайнятості (р/р 37174001004828, ГУДКУ в Одеській області, м. Одеса, МФО 828011).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана протягом 20 днів, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції може бути подана протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, а також апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 15.01.2010 року.
Суддя С.М.Корой
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2010 |
Оприлюднено | 23.10.2015 |
Номер документу | 52515523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні