Постанова
від 21.10.2015 по справі 804/10814/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 жовтня 2015 р. Справа № 804/10814/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "МНТ" до Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

Позивач звернувся з позовом до суду, у якому з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог року просить суд:

- визнати протиправним дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області по проведенню документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), за результатами якої складено акт № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року»;

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо коригування показників податкової звітності ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України», здійсненні на підставі Акту № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року»;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області відновити показники податкової звітності ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), в тому числі зобов'язати відобразити в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень 2015 року.

Ухвалою суду від 28.08.2015 року відкрито провадження у справі.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач не мав передбачених Податковим кодексом України підстав для направлення обов'язкової вимоги, яка викладена у листі № 22.12.2014 року «Про надання документів та письмових пояснень». Також позивач наголосив на тому, що наказ про призначення перевірки та лист № 22.12.2014 року «Про надання документів та письмових пояснень» платник податків взагалі не отримував. Також позивач звернув увагу суду на той факт, що відповідач протиправно здійснив коригування (зміну) податкових зобов'язань та податкового кредиту, які ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень 2015 року, у електронних базах даних.

Відповідач у судовому засіданні заперечував проти позову, оскільки обов'язкова вимога, яка викладена у листі № 22.12.2014 року «Про надання документів та письмових пояснень» направлялася позивачу та повернулася на адресу відповідача із відміткою відділення поштового зв'язку «за закінченням терміну зберігання». Оскільки на обов'язковий письмовий запит податкового органу платник податків не надав відповіді, то відповідач прийняв наказ від 05.01.2015 року № 9 про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, який направлено позивачу кур'єрською поштою. Однак кур'єр не зміг вручити поштове відправлення. Також відповідач повідомив суд про те, що ним здійснено коригування (зміна) сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) зазначило у податковій декларації з податку на додану вартість за період травень 2015 року, в автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України».

Сторони у судове засідання 21.10,2015 року не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином; позивач подав клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Суд дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, встановив наступне.

Предметом позову є визнання протиправними дій податкового органу стосовно проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача.

Судом встановлено, що перевірка призначена відповідачем на підставі наказу № 9 від 05.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) щодо дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з платниками податків по податковій декларації з ПДВ за період: травень 2015 року».

Перевірка призначена на підставі п.п.78.1.1 ст. 78 та п.79.2 ст. 79 ПК України.

Суд також зазначає про те, що відповідачем проведено саме позапланову невиїзну документальну перевірку позивача згідно статті 79 ПК України, якою не передбачено право платника податків відмовити у допуску до перевірки.

Оскільки перевірка була невиїзною, то позивач не міг висловити свою не згоду з її проведенням та скористатися своїм правом не допустити працівників податкового органу до перевірки, адже Податковим кодексом України не передбачено процедури допуску до невиїзної перевірки, а тому позивач вправі оскаржити дії стосовно проведення невиїзної перевірки навіть після оформлення її результатів у вигляді акту та податкового повідомлення - рішення.

Судом під час розгляду справи встановлено, що відповідач направляв позивачу листа від 22.12.2014 року «Про надання документів та письмових пояснень», копія якого міститься у матеріалах справи.

Факт направлення листа підтверджується фіскальним чеком відділення поштового зв'язку та повідомленням про вручення поштового відправлення, копії яких містяться у матеріалах справи.

Вказаний вище лист повернулася на адресу відповідача із відміткою відділення поштового зв'язку «за закінченням терміну зберігання», що підтверджується копією конверту, яка міститься у матеріалах справи.

Суд зазначає, що особливості регулювання проведення документальної невиїзної перевірки, встановлені статтею 79 ПК України, не виключають необхідності дотримання загальних вимог до наявності підстав та порядку проведення документальних позапланових перевірок.

Як зазначено у пункті 79.1 зазначеної вище статті, документальна невиїзна перевірка здійснюється, зокрема, у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу.

У підпункті 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 ПК, який був правовою підставою для проведення перевірки у цій справі (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин), передбачено, що перевірка здійснюється за наявності такої обставини: за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Таким чином, з наведеної норми вбачається, що виявлені факти, які свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, можуть бути підставою для проведення перевірки лише у випадку, коли сумніви не усунуті наданими поясненнями та документальними підтвердженнями.

За таких обставин у контролюючого органу є право на оцінку пояснень і їх документальних підтверджень. Якщо ці пояснення не обґрунтовані або документально не підтверджені, перевірка може бути призначена.

Суб'єкт господарювання має право не погодитися з рішенням про призначення перевірки і оспорити його у суді.

У такому спорі суб'єкт владних повноважень зобов'язаний довести обґрунтованість свого рішення з посиланням на недоліки пояснень суб'єкта господарювання та їх документальне обґрунтування.

Слід звернути увагу на те, що до підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 ПК пізніше були внесені зміни. Його нинішня редакція свідчить, що перевірка може проводитись у випадку, коли за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть протягом 10 робочих днів пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства. Тобто зміни були направлені на гарантування дотримання прав платників податків, звуження підстав для проведення перевірки, усунення можливості зловживання правом на перевірку.

Норма пункту 79.2 статті 79 ПК встановлює, що документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Пункт 79.2 статті 79 доповнено абзацом другим згідно із Законом України від 24 травня 2012 року № 4834-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм" такого змісту: "Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки". Це доповнення не змінює регулювання, воно уточнює дійсний зміст попередньої норми.

Як буквальне тлумачення аналізованої норми, так і системне тлумачення приписів ПК України, КАС України виключають тлумачення вказано норми як таке, що остання не містять жодної вимоги про необхідність отримання платником податків наказу про її проведення та письмового повідомлення про дату початку та місце її проведення саме виключно до початку перевірки.

Право платника оскаржувати рішення контролюючого органу про проведення перевірки стосовно нього не залежить від виду такої. Реалізація такого права за відсутності обов'язку у контролюючого органу повідомляти про перевірку до її проведення була б неможливою.

Окрім того, незважаючи на проголошену підпунктом 79.3 статті 79 ПК необов'язковість присутності платника податків під час проведення документальних невиїзних перевірок, останній має право бути присутнім. Такий висновок узгоджується з приписами підпункту 17.1.6 пункту 17.1 статті 17 ПК.

Згідно правової позиції колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, яка викладена у постанові від 27.01.2015 року по справі № 21-425а14 (номер у ЄРСР 43075087), аналізованими нормами ПК України, з дотриманням балансу публічних і приватних інтересів, встановлені умови та порядок прийняття контролюючими органами рішень про проведення перевірок, зокрема документальних позапланових невиїзних. Лише їх дотримання може бути належною підставою наказу про проведення перевірки. З наказом про перевірку, відомостями про дату її початку та місце проведення платник має бути ознайомлений у встановлений законом спосіб до її початку. Невиконання вимог підпункту 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 та пункту 79.2 статті 79 ПК призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої.

В якості доказу направлення наказу № 9 від 05.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) щодо дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з платниками податків по податковій декларації з ПДВ за період: травень 2015 року» відповідач надав суду копію декларації кур'єрської служби доставки SkyNet Worldwide Express за № НОМЕР_1.

На виконання вимог ухвали суду кур'єрська служба доставки SkyNet Worldwide Express та агент вказаної компанії у Дніпропетровську ТОВ «Антарес-Плюс» повідомили суд листами від 02.10.2015 року та від 01.10.2015 року відповідно, що декларація кур'єрської служби доставки SkyNet Worldwide Express за № НОМЕР_1 не реєструвалась; кур'єрські послуги відповідачу не надавали 05.01.2015 року та 06.01.2015 року.

За вказаних обставин декларація кур'єрської служби доставки SkyNet Worldwide Express за № НОМЕР_1 не може бути належним доказом направлення позивачу наказу на перевірку.

Інших доказів направлення позивачу наказу на перевірку відповідачем не надано.

На підставі викладеного, позовна вимога - визнати протиправним дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області по проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), за результатами якої складено акт № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року», є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Що інших заявлених позовних вимог, то суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що позивач подав податкову декларацію з ПДВ за травень 2015 року, у якій відобразив суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ.

У матеріалах справи містяться скриншот з бази даних автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України», у з якого вбачається, що відповідач здійснив коригування (зміну) показників сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з ПДВ, які відображені позивачем у податковій декларації з ПДВ за травень 2015 року, на підставі акту № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року».

Вказане підтверджується поясненнями також поясненнями представника відповідача, які були надані у судовому засіданні.

Податкового повідомлення - рішення відповідач не приймав на підставі Акту № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року, що підтверджується поясненнями представника відповідача, які були надані у судовому засіданні.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, щодо компетенції контролюючих органів, повноважень і обов'язків їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальності за порушення податкового законодавства, урегульовані ПК.

У пункті 61.1 статті 61 цього Кодексу визначено, що податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.2 статті 62 ПК).

Відповідно до статті 71 ПК інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно з приписами підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 ПК для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.

У пункті 74.1 статті 74 ПК зазначено, що податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Висновки, викладені у акті перевірки звірки, є відображенням дій податкових інспекторів, не породжують правових наслідків для платника податків і, відповідно, такий акт не порушує прав останнього.

Включення суб'єктом владних повноважень до бази даних інформації про таку перевірку не створює жодних перешкод для діяльності платника податку.

Виходячи із системного тлумачення статей 71, 72, 74 ПК суд доходить до висновку про те, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і остання не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Аналогічну позицію займає і Верховний Суд України у постанові від 09.12.2014 року по справі № 21-511а14.

Оскільки дії відповідача з проведення позапланової невиїзної перевірки позивача, тобто дії зі здійснення податкового контролю, визначні судом протиправними, то задоволенню підлягають позовні вимоги:

визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо коригування показників податкової декларації ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з ПДВ за травень 2014 року в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України», здійсненні на підставі Акту № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року»;

зобов'язати Державну податкову інспекцію у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області відновити показники податкової звітності ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), в тому числі зобов'язати відобразити в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень 2015 року.

Одночасно суд зазначає про те, що позивач не пропустив встановлений ч.2 ст. 99 КАС України строк звернення з позовом до суду, оскільки суд не може встановити чітку дату отримання позивачем наказу на перевірки та акту перевірки, оскільки докази направлення відповідачем їх позивачу не є належними, що підтверджується листами кур'єрської служби доставки SkyNet Worldwide Express та агента вказаної компанії у Дніпропетровську ТОВ «Антарес-Плюс» від 02.10.2015 року та від 01.10.2015 року,

У відповідності до ч.1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 11, 50, 70, 71, 72, 86, 159-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов - задовольнити повністю.

Визнати протиправним дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області по проведенню документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), за результатами якої складено акт № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року»;

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо коригування показників податкової декларації ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з податку на додану вартість за травень 2014 року в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України», здійсненні на підставі Акту № 6/04-65-22-03/33054503 від 06.01.2015 року «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) з питання дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинам з платниками податків на період травень 2014 року»;

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області відновити показники податкової звітності ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503), в тому числі зобов'язати відобразити в комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі В«Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України «Податковий блок», у тому числі в базах даних «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які ПП «МНТ» (код ЄДРПОУ 33054503) зазначило у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період травень 2015 року

Стягнути з Державної податкової інспекції у Кіровському районі ГУ ДФС у Дніпропетровській області за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ПП «МНТ» судовий збір у розмірі 219,24 грн.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 21.10.2015 року Суддя З оригіналом згідно Помічник судді ОСОБА_1 ОСОБА_1 ОСОБА_2

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2015
Оприлюднено26.10.2015
Номер документу52567594
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/10814/15

Ухвала від 16.12.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 09.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Постанова від 21.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 21.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 23.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 23.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 28.08.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

Ухвала від 20.08.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Златін Станіслав Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні