Октябрський районний суд м.Полтави
м. Полтава, вул. Навроцького, 5, 36002, (05322) 53-25-10
Справа № 554/10771/14-к
Провадження № 1-КС/554/4157/2014
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 квітня 2014 року Октябрський районний суду м. Полтави в складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2
за участю слідчого ОСОБА_3
розглянувши клопотання старшого слідчий слідчого відділу Полтавського МУ УМВС України в Полтавській області старший лейтенант міліції ОСОБА_3 про проведення позапланової ревізії, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся в суд з клопотанням про проведення позапланової ревізії, посилаючись на те, що У провадженні СВ Полтавського МУ УМВС України в Полтавській області перебуває кримінальне провадження №42014170010000009 від 04 квітня 2014 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364-1 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи КП «ПМШЕД» (ЄДРПОУ 03351987, м. Полтава, вул. Гончарова, 17) зловживаючи своїми повноваженнями в результаті проведення тендеру, 30.04.13 уклали з ПП «Полтава-Паритет» (ЄДРПОУ 30732375, м. Полтава, вул. Фрунзе, 113 буд. А-3) договір на закупівлю товарів за державні кошти № 79, на підставі якого діючи в інтересах третіх осіб придбали за завищеними цінами машину для виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки LineLazer IV 5900, на загальну суму 318 574,80 грн.
Також в провадженні СВ Полтавського МУ УМВС України в Полтавській області перебуває кримінальне провадження №120414170010000154 від 04 квітня 2014 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим слідством встановлено, що посадові особи Приватного підприємства «Полтава-Паритет» (м. Полтава, вул. Фрунзе, 113А-3, код ЄДРПОУ 30732375) під час проведення закупівлі товарів за державні кошти Комунальним підприємством «Полтавська міська шляхово-експлуатаційна дільниця» Полтавської міської ради, а саме машини для виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки LineLazer IV 5900, внесли до офіційних документів, а саме довідки на сертифікат походження на запропоновану пропозицію, недостовірні відомості щодо походження продукції за номером митної декларації №00250000/2013/05013, з метою отримання перемоги у тендері та укладання договору про закупівлю товарів за державні кошти.
16.04.2014 року кримінальні провадження № 42014170010000009 та № 120414170010000154 об`єднане в одне провадження, яке зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань під № 42014170010000009.
Так встановлено, що в квітні 2013 року КП «ПШЕД» Полтавської міської ради було проведено тендер щодо закупівлі машину для виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки LineLazer IV 5900. Участь у проведені конкурсних торгів приймали ТОА «Мост» (код ЄРДПОУ 37591574, м. Запоріжжя, вул. Яценка, 4), ПП «Вольт-Монтаж» (код ЄРДПОУ 63792612, м. Полтава, вул. Чураївни, 3/2, кв. 110) та ПП «Полтава Паритет» » (код ЄРДПОУ 30732375, м. Полтава, вул. Шевченка, 121А). Згідно протоколу № 46 від 05 квітня 2013 року засідання комітету з конкурсних торгів КП «Полтавська МШЕД» ПМР пропозиція ТОВ «Мост» була відхилена у зв`язку з відсутністю документів у поданій ними пропозиції конкурсних торгів. Хоча дані документи маються в наданій ТОВ «Мост» пропозиції конкурсних торгів. В подальшому після відхилення пропозиції ТОВ «Мост» залишилося два учасника конкурсних торгів, а саме ПП «Вольт Монтаж» та ПП «Полтава Паритет». За результатом якого із ПП «Полтава-Паритет» було укладено договір закупівлі товарів за державні кошти на загальну суму 318574,80 грн. Також встановлено, що ПП «Полтава-Паритет» надало відомості щодо придбання вказаної продукції у ТОВ «Спецтехніка-Україна» (м. Київ, вул. Каховська, 71-А,приміщення 8, код ЄДРПОУ 32305932).
19.05.2014 року на адресу Полтавського обласного територіального відділення АМКУ направлено документи для проведення дослідження дій учасників (прийняття рішення тендерним комітетом) під час участі у державних закупівлях на предмет виявлення порушення економічної конкуренції, у тому числі антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів (тендеру), поданих пропозицій суб`єктами господарювання (наявності необхідного переліку документів, пов`язаності юридичних осіб), а також дотримання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» у діяльності КП «ПМШЕД» під час проведення процедури закупівель за бюджетні кошти машини для виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки LineLazer IV 5900.
01.07.2014 року отримано перевірку з Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України і якій зазначено, що між ПП «Вольт-Монтаж» та ПП «Полтава-Паритет» вбачаються порушення, передбачене пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», у вигляді анти конкурентних Узгоджених дій, що стосується спотворення результатів торгів на закупівлю машини для виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки LineLazer IV 5900.
Згідно порядку про взаємодію між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України , затвердженого наказом Головного контрольно- ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України,Генеральної прокуратури України 19.10.2006 N 346/1025/685/53 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за N 1166/13040, передбачено, що при проведенні за зверненнями правоохоронних органів ревізій у підконтрольних установах органи ДКРС перевіряють питання використання і збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов`язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності. При проведенні позапланової виїзної ревізії на підставі постанови слідчого, прокурора або особи, що проводить дізнання, винесеної для забезпечення розслідування кримінальної справи , або з інших установлених законом підстав, у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ, посадові особи служби перевіряють питання використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, стан і достовірність бухгалтерського обліку і фінансової звітності. Позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним: постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу, - для ревізії у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ; постанови про призначення ревізії, винесеної після порушення кримінальної справи проти посадових (службових) осіб об`єкта контролю - підконтрольної установи. Якщо справу порушено не проти цих осіб, а за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи, до постанови додається дозвіл суду на проведення ревізії; інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю - підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, який надає органам ДКРС право на проведення ревізії, у якому зазначаються підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення.
Відповідно до Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами 29. Позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним: клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ); постанови слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії, винесеної після повідомлення посадовій особі підконтрольної установи, що ревізується, про підозру у вчиненні нею кримінального правопорушення; інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю - підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, в якому зазначаються підстави проведення, дати початку та закінчення. У разі надходження зазначеної інформації без рішення суду Держфінінспекція, її територіальний орган в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі протягом 7 робочих днів самостійно подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії із зазначенням дати початку та закінчення.
Оскільки не надано даних щоб свідчили про призначення слідчим по справі позапланової ревізії у КП «Полтавська МШЕД» в межах наявного кримінального провадження, відсутні відомості про особу якій повідомленно про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, що є обов`язковим як для ревізії суб`єкта господарської діяльності, що не віднесене Законом до підконтрольних установ та і для підконтрольних установ, то в задоволенні клопотання слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 93 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Відмовити старшому слідчому СВ Полтавського МУ УМВС України в Полтавській області старший лейтенант міліції ОСОБА_3 у задоволенні клопотання про проведення позапланової ревізії.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Октябрського
районного суду м. Полтави ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2014 |
Оприлюднено | 13.01.2023 |
Номер документу | 52639136 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Троцька А. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні