Рішення
від 22.10.2015 по справі 907/1020/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

22.10.2015 Справа № 907/1020/15

Суддя Ващиліна Н.М., розглянувши матеріали справи

за позовом фірми «Радмір» дочірнього підприємства ОСОБА_1, м.Харків

до Управління охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації, м.Ужгород

про стягнення суми 1455 000 грн.,

Представники:

від позивача - ОСОБА_2 - представник по довіреності №545 від 14.09.15;

від відповідача - ОСОБА_3 - представник по довіреності №1438/02-24 від 21.10.2015.

СУТЬ СПОРУ: фірмою «Радмір» дочірнього підприємства ОСОБА_1, м.Харків заявлено позов до Управління охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації, м.Ужгород про стягнення суми 1455 000 грн.

У судовому засіданні 22.10.2015 оголошено вступну та резолютивну частини рішення згідно ст. 85 ГПК України.

Передставник позивача заявив клопотання про виправлення його найменування так, як це вказано у витягу з ЄДРЮОФОП за №21142784 станом на 09.09.2015, а саме: фірма «Радмір» дочірнє підприємство ОСОБА_1. Враховуючи, що вказана назва фактично тотожна вказаній позивачем у позовній заяві (має місце тільки переставлення слів та скорочення назви), судом дане клопотання задоволено.

Крім того, позивачем подано клопотання в порядку ст.24 ГПК України про заміну первісного відповідача на належного - Управління охорони здоровВ»я Закарпатської ОДА, у зв'язку з тим, що договір №21/102-12 від 15.11.2012р. укладено саме з останнім, його назва не змінювалась. Розглянувши дане клопотання у судовому засіданні суд задовольнив його у зв'язку з тим, що дійсно договір на поставку медичного обладнання, про оплату якого позивач заявив позовні вимоги, укладений з Управлінням охорони здоров'я, назва якого не змінювалась; департаменту охорони здоров'я Закарпатської ОДА не існує.

Представник позивача також надав належним чином завірені копії документів, доданих до позовної заяви.

Позовні вимоги просить задоволити в повному обсязі з мотивів, викладених у позовній заяві. Поставку медичного обладнання по договору №21/102-12 від 15.11.2012р ним здійснено, проведено його встановлення, введено в експлуатацію, про що відповідач не заперечує. Наголосив, що ним заявлено позов тільки про стягнення вартості поставленого обладнання без застосування інших нарахувань за порушення обов'язку оплати.

Від відповідача поступило письмове пояснення (а.с 36-50), в якому визнав поставлення йому позивачем медичного обладнання на суму 1455000 грн.; його неоплату пояснив не проведенням ГУДКСУ Закарпатській обл. оплати по платіжному дорученні №175 від 18.12.2012р. Пояснив, що відповідач, а також Закарпатська ОДА, Закарпатсько обласна рада неодноразово зверталась до міністерства охорони здоров'я України щодо виділення коштів для погашення кредиторської заборгованості перед позивачем за поставлене в 2012 році медичне обладнання вітчизняного виробництва, однак кошти на вказані цілі не поступили. Вважає що кредиторська заборгованість буде погашена після отримання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом на погашення заборгованості за поставлене в 2012 р. медичне обладнання.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Між управлінням охорони здоров'я Закарпатської ОДА ( Замовник) та фірмою «Радмір» дочірнього підприємства ОСОБА_1 (Продавець) 15.11.2012р укладено договір №21/102-12 на поставку медичного устаткування, а саме: прилад ультразвуковий-скануючий ULTIMAPA Expert 2-шт, прилад ультразвуковий-скануючий ULTIMA SM50-1 шт. вартістю 1455000 грн. (п.п. 1.2., 3.1. договору).

Продавець (Позивач) свої зобовВ»язання виконав, про що свідчать накладні №387 від 12.12.2012р., №378 від 12.12.2012р., довіреність №112 від 12.12.12р., технічні акти про проведення пусконалагоджувальних робіт, введення в експлуатацію та навчання персоналу на вище зазначені прилади.

Покупець свої зобов'язання по договору щодо оплати одержаного обладнання не виконав. Пунктом 6.1.1 договору сторін передбачено обов'язок покупця своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари, а п. 4.1.2 договору сторін, що оплата товару здійснюється протягом 10 днів від дня поставки.

За своєю правовою природою вищезазначений договір є договором купівлі-продажу.

У відповідності до ст.692 ЦК покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаротранспортних документів, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлено інший строк оплати товару.

Статтею 193 ГК України передбачено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.

Таким чином, оскільки матеріали справи підтверджена заборгованість відповідача перед позивачем в сумі 1455000 грн. за поставленим медичне устаткування по договору № 21/102-12 від 15.11.12р., позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі; порушення право позивача підлягає захисту.

Доводи відповідача, викладені в письмовому поясненні судом не можуть бути взяті до уваги. Той факт, що в 2012р. Міністерством охорони здоров'я України були передбачені асигнування Управлінню охорони здоров'я Закарпатської ОДА в сумі 5190,6 тис. грн. з яких профінансовано 4554,7 тис. грн.; що для оплати отриманого від позивача медичного устаткування відповідач подав до ГУДКСУ Закарпатської області платіжне доручення №175 від 18.12.12р., яке останнім не проведено, внаслідок чого виникла зареєстрована кредиторська заборгованість перед фірмою «Радмір» ДП ОСОБА_1 на суму 145500 грн., не звільняє його від обов'язку оплатити отримане медичне устаткування.

У відповідності до ст. 49 ГПК України судові витрати покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог, в даному випадку-на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 24, 44, 49, 82-85

Господарського процесуального кодексу України,

СУД ВИРІШИВ:

1 . Замінити відповідача - Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації на Управління охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації.

2. Позов задоволити повністю.

3. Стягнути з Управління охорони здоровВ»я Закарпатської обласної державної адміністрації (88000, м.Ужгород, пл. Народна, буд. 4, код ЄДРПОУ 02012852) на користь Фірми „РАДМІРВ» дочірнього підприємства ОСОБА_1 (61054, м. Харків, вул. Академіка Павлова, буд.. 271, код ЄДРПОУ 24487685) суму 1455000 грн. (один мільйон чотириста п'ятдесят п'ять тисяч гривень) заборгованості за поставленим медичне устаткування по договору № 21/102-12 від 15.11.12р., а також суму 21825 грн. (двадцять одну тисячу вісімсот двадцять п'ять гривень) на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили

Рішення суду набирає законної сили і підлягає обов'язковому виконанню на території України в порядку ст.85 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 26.10.2015.

Суддя Н.М. Ващиліна

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення22.10.2015
Оприлюднено30.10.2015
Номер документу52751132
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/1020/15

Рішення від 22.10.2015

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ващиліна Н.М.

Ухвала від 18.09.2015

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ващиліна Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні