УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
від "22" жовтня 2015 р. № 7/63"Б"
За заявою ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (смт.Чуднів, Житомирська область)
До боржника ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка, Любарський район)
про визнання банкрутом
Суддя Костриця О.О.
Присутні:
від кредиторів: ОСОБА_3 - представник УПФУ в ОСОБА_2 районі Житомирської області, довіреність №196/01 від 14.01.2015р.; ОСОБА_4 - представник ОСОБА_1 ОДПІ, дов. від 19.08.2015р.
- від боржника: ОСОБА_5 - ліквідатор
Присутні:
ОСОБА_6 - представник Регіонального відділення Фонду державного майна України по Житомирській області, дов. №05/4296 від 12.12.2014р.;
ОСОБА_7 - представник Міністерства юстиції України, дов. №13.0.2-32/124 від 26.01.2015р.
ОСОБА_8 - представник Міністерства надзвичайних ситуацій України, дов. №04-9/08 від 14.01.2015р.
В проваджені господарського суду перебуває справа про визнання банкрутом ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт.
12.08.2015р. на адресу суду від Реєстраційної служби ОСОБА_2 РУЮ надійшла Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо наявної в реєстрі інформації щодо боржника.
20.10.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну кредитора по справі ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.
22.10.2015р. від представника ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява про долучення до матеріалів справи копій документів, що підтверджують реорганізацію шляхом приєднання ОСОБА_1 ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області в ОСОБА_1 ОДПІ ДФС у Житомирській області.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.
Разом з тим, з огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника в порядку статті 52, при вирішенні судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.
В судовому засіданні розглядалась заява ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.
Свою заяву ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області обгрунтовує тим, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби", 01.11.2014р. було утворено та зареєстровано (внесено запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №13031020000000672) ОСОБА_1 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до ст.25 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміна кредитора чи боржника в зобов'язані, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь -якій стадії судового процесу.
Отже, заявник просить суд замінити кредитора ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області, код 38500603, на ОСОБА_1 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області, код 39485419.
Як зазначалося вище, в підтвердження правонаступництва ОСОБА_1 об'єднаної державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області ОСОБА_1 об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області надано до суду супровідним листом 22.10.2015р. наступні документи:
- копію постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311;
- копію виписку з ЄДРПОУ від 08.12.2014р. щодо внесення відомостей до ЄДР щодо ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекцієї Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області;
- копію повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області 29.09.2015р.;
- копію наказу Державної фіскальної служби №56 від 20.08.2014р. "Про затвердження положень про територіальні органи ДФС у Житомирській області"
- копію положення про ОСОБА_1 об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області, затвердженого наказом ДФС України від 20.08.2014р. №56 та зареєстрованого державним реєстратором 11.11.2014р. №13031020000000672.
Представник ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області в судовому засіданні вищезазначену заяву підтримав в повному обсязі.
Заслухавши представника ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, дослідивши матеріали справи, судом було встановлено наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів ДФС, які утворюються" у Житомирській області утворюється ОСОБА_1 об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів Міндоходів, які реорганізуються", ОСОБА_1 об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів реорганізується шляхом приєднання до ОСОБА_1 об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС.
Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 08.12.2014р., у ЄДР міститься інформація про юридичну особу - ОСОБА_1 об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (ідентифікаційний код 39485419).
Частиною 1 ст. 25 ГПК України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Разом з тим, слід зазначити, що з поданих документів не вбачається правонаступництва, оскільки, вказані вище документи свідчать лише про утворення та набуття статусу юридичної особи - ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, а не про правонаступництво ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області прав та обов'язків ОСОБА_1 ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області.
Слід зазначити, що в листі Державної фіскальної служби України від 04.02.2015р. №3485/7/99-99-13-01-02-17 зазначено, що постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014р №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено територіальні органи ДФС згідно з додатком 1. Пунктом 2 постанови №311 прийнято рішення про реорганізацію територіальних органів Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2. Таким чином, Кабінетом Міністрів України у додатку 2 до постанови №311 визначено конкретних правонаступників територіальних органів Міндоходів - територіальні органи ДФС, до яких вони приєднуються.
Також, в даному листі вказано, що зміни до положень територіальних органів ДФС щодо правонаступництва ними прав та обов'язків територіальних органів Міндоходів будуть внесені відповідно до частини тринадцятої статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" після реєстрації припинення територіальних органів Міндоходів на підставі передавальних актів, складених з дотриманням вимог статті 107 ЦК.
Частиною 2 та 3 ст.107 Цивільного кодексу України передбачено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом. Підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.
Згідно ч.13 ст.37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", зміни до установчих документів юридичної особи, що не припиняється в результаті приєднання, підлягають державній реєстрації після державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті приєднання у порядку, встановленому статтею 29 цього Закону. Приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.
Разом з тим, заявником ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області не додано відповідних доказів правонаступництва прав та обов'язків ОСОБА_1 ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, зокрема, передавального акту та відповідних змін до положення, а також вчинення реєстраційних дій у відповідності до норм вищезазначеного Закону, які б свідчили про правонаступництво.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні заяви ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.
Ліквідатор боржника ОСОБА_5 в засіданні суду надала остаточний звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка, Любарський район).
Ліквідатор в засіданні суду заявив усне клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.
Представники кредиторів в засіданні суду підтримали клопотання ліквідатора відносно затвердження остаточного звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та припинення провадження у справі.
Окрім того, на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасників судового процесу, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 10.03.2006р. за заявою ОСОБА_1 міжрайонної державної податкової інспекції у Житомирській області (смт.Чуднів, Житомирська область) було порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_2 будівельно - монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стижівка, Любарський район) на підставі Закону України "Про відновлення платоспроможності боржникам або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно (а.с.3 том 1).
ОСОБА_2 будівельно - монтажну дільницю ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, як юридичну особу зареєстровано головою ОСОБА_2 районної ради народних депутатів 26.01.1995, за юридичною адресою: Житомирська область, Любарський район, с.Стрижівка (свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності №02903918, а.с.51 том 1).
Відповідно до довідки про включення до ЄДРПОУ від 12.10.2006р., ОСОБА_2 будівельно - монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, ідентифікаційний код 02903918, здійснює такі види діяльності; лісопильне та стругальне виробництво, просочування деревини, загальне будівництво будівель (нові роботи, роботи із заміни, реконструкції та відновлення) (а.с.8 том 1).
Згідно довідки з Єдиного державного реєстру, ОСОБА_2 будівельно-монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт являється державним підприємством, яке засноване на державній власності.
Керівником державного підприємства є ОСОБА_9.
Як вбачається з Статуту ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, вказане підприємство створено на базі ОСОБА_2 МРСУ Житомирського облпобутрембудтреста, який переданий до складу об'єднання "Укрдезактиваціябуд", відповідно до розпорядження Ради Міністрів УРСР від 11.04.91 № 127-р, рішення виконавчого комітету Житомирської обласної Ради народних депутатів від 09.07.91 № 174, та у відповідності до наказів республіканського ПО "Укрдезактиваціябуд" від 29.07.91 та від 15.08.91 № 17. Крім того, вказано, що ОСОБА_2 будівельно-монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (далі - БМД) входить до складу тресту "Житомирдезактиваціябуд" Республіканського ПО "Укрдезактиваціябуд" Міністерства Чорнобиля України.
Відповідно до п. 5 Статуту, до майнових активів БМД відносяться основні фонди та оборотні активи, а також інші цінності, які знаходяться у господарському віданні підприємства. Також передбачено, що ліквідація та реорганізація БМД проводиться за рішенням тресту "Житомирдезактиваціябуд" або республіканського ПО "Укрдезактиваціябуд" або республіканського ПО "Укрдезактиваціябуд" МінЧорнобиля України (п.6.2. Статуту).
Постановою суду від 04.04.2006р. визнано банкрутом ОСОБА_2 будівельно - монтажну дільницю ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, відкрито ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство ОСОБА_2 будівельно - монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, призначено ліквідатором у справі про банкрутство ОСОБА_1 МДПІ (а.с. 73 том 1).
Як свідчать матеріали справи, судом вживались заходи щодо пошуку майнових активів банкрута, так, судом було направлено повідомлення до прокуратури Любарського району Житомирської області з метою встановлення фактів правомірності відчуження державного майна боржника (а.с. 74 том 1).
Листом №872в.06 від 19.07.2006р. прокуратура Любарського району Житомирської області повідомила про те, що в порушенні кримінальної справи відносно колишнього керівника ОСОБА_2 БМД ОСОБА_9 відмовлено із-за відсутності в його діях складу злочинів, передбачених ст.ст. 364,365 КК України (а.с.94 том 1).
Ухвалою суду від 07.11.2006р. було зупинено провадження у справі на строк дії мораторію на застосування примусової реалізації майна державним підприємств, з врахуванням тих обставин, що банкрут знаходиться у державній власності та норм Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна".
Ухвалою суду від 03.07.2013р. було поновлено провадження у справі №7/63 "Б".
Ухвалою суду від 12.12.2013р. було припинено повноваження ліквідатора ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт (с.Стрижівка Любарського району) - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області та призначено ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_5.
Ухвалою суду від 21.08.2014р. було затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (с.Стрижівка Любарського району).
В період здійснення своїх повноважень ліквідатором ОСОБА_5 здійснювались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", і зокрема: були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді, тощо.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до акту обстеження приміщення ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт комісією в складі сільського голови ОСОБА_10 та ГДПІ юридичного сектору ОСОБА_1 МДПІ ОСОБА_11 було встановлено наявність майна, а саме:
- приміщення пилорами;
- приміщення майстерні;
- два топлевні склади (а.с. 134 том 1).
Згідно акту обстеження майна ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт, комісією у складі кредиторів ОСОБА_1 ОДПІ, УПФУ в ОСОБА_2 районі, представника Міністерства надзвичайних ситуацій України та ліквідатора ОСОБА_5 було вирішено списати топлевні склади в кількості 2 шт., у зв'язку із непридатністю та неможливістю їх подальшого використання (а.с.216 том 3).
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів боржника від 21.10.2015р., присутніми членами комітету кредиторів боржника було вирішено по питанню першому порядку денного - списати два топлевні склади, що знаходяться в с.Стрижівка, Любарський район.
Бердичівське МБТІ Житомирської міської ради повідомило, що згідно архівних паперових носіїв за адресою Любарський район, с. Стрижівка, вул. Леніна, 72 за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт зареєстровано право власності на пилорамний цех №1 та пилорамний цех №2, згідно свідоцтва про право власності від 21.02.2001р. (а.с. 131 том 3).
Згідно акту інвентаризації ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт №1 від 20.05.2014р. комісією у складі ліквідатора боржника ОСОБА_5, голови ліквідаційної комісії ОСОБА_12, ОСОБА_13, представника РВ ФДМУ по Житомирській області ОСОБА_14 було встановлено наявність цінностей: пилорамний цех та пилорама (а.с. 251-253 том 1).
Наказом №3 від 21.05.2014р. "Про ліквідаційну масу", ліквідатором боржника ОСОБА_5 було затверджено акт інвентаризації майна №1, прийнято до свого відання майно боржника та затверджено ліквідаційну масу ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт (а.с.6 том 2).
Рішенням ліквідатора ОСОБА_5 організатором аукціону з продажу майна ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт визначено ПП "Торги. УА" (а.с.134 том 3).
Відповідно до протоколу проведення аукціону №47 від 20.05.2015р. переможцем аукціону з продажу майна боржника став ОСОБА_15 (а.с.135 том 3).
За договором купівлі-продажу майна банкрута на відкритих торгах від 22.05.2015р. продавець (ОСОБА_2 будівельно-монтажна дільниця ремонтно - будівельних та дезактиваційно - відновлювальних робіт в особі ліквідатора ОСОБА_5Ю.) передав у власність, а покупець (ОСОБА_15) прийняв у власність нерухоме майно: пилорамний цех та пилораму. Ціна за даним договором становить 39423,41грн. (а.с. 136-139 том 3).
Як свідчать матеріали справи, кошти в сумі 39429,19грн., що були отримані від реалізації майна розподілені та сплачені наступним чином:
- судовий збір звільнених кредиторів в сумі - 1052,00грн.;
- заборгованість по заробітній платі перед колишніми працівниками в сумі 11268,71грн.;
- витрати ліквідатора під час ліквідаційної процедури - 5235,71грн.;
- часткова оплата послуг ліквідатора 16910,00грн.;
- частково погашена кредиторська заборгованість УПФУ в ОСОБА_2 районі - 4962,77грн.
Відповідно до пояснень ліквідатора ОСОБА_5, у зв'язку з відсутністю будь-яких бухгалтерських документів встановити наявність дебіторської заборгованості виявилось не можливим (а.с. 39 том 4).
Територіальне управління Держгірпромнагляду у Житомирській області повідомило, що в період з 01.01.2005р. по 29.09.2015р. за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт у теруправлінні не зареєстровані великовантажні автомобілі та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування (довідка №1487/1,3 від 29.09.2015р., а.с.41 том 4).
Згідно довідки Центру надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування Любарького, Романівського та ОСОБА_1 районів підпорядкований УДАІ УМВС України в Житомирській області, станом на 30.06.2015р. транспортні засоби за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт на реєстрації не значаться (а.с.45 том 4).
Відповідно до довідки Головного управління Держземгенства у Житомирській області №33-6-0.32-4099/2-15 від 13.03.2015р., згідно інформаційних даних та даних Державного земельного кадастру за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт на реєстрації, земельні ділянки не обліковуються (а.с. 185 том 3).
Управління державної архітекрутно-будівельної інспекції у Житомирській області в своїй довідці №1006-52-17/672/15 від 06.03.2015р. повідомило, що звернень ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт щодо здійснення господарської діяльності (набуття права на виконання будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів) до Управління державної архітекрутно-будівельної інспекції у Житомирській області не надходило (а.с.194 том 3).
ОСОБА_2 районне комунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів спільної власності територіальних громад ОСОБА_2 районної ради повідомило, що документи з особового складу ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт передані на зберігання до архіву (а.с.47 том 4).
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №09/04/6143/НК від 24.03.2015р. повідомила, що за наявними щоквартальними адміністративним даними, наданими депозитарними установами відповідно до Положення про порядок звітування депозитарними установами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ОСОБА_2 будівельно-монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів - відсутня (а.с.190 том 3).
Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо об'єкта нерухомого майна щодо боржника - відомості відсутні (а.с.195 том 3).
Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо боржника, в Державному реєстрі інформація відсутня (а.с. 133 том 4).
Згідно довідки Філії - Житомирське обласне управління АТ "Ощадбанк" №26-10/477 від 04.08.2015р., поточний рахунок ПСП "Ірпінь" №26001300893036 - закрито (а.с. 42 том 4).
Відповідно до довідки Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області, згідно уніфікованої бази даних сільськогосподарська техніка за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт в інспекції не зареєстрована (а.с.189 том 4).
Згідно довідки Управління надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №370-05/2/3 від 31.03.2015р., відповідно до записів електронної версії Державного суднового реєстру України та Судової книги України, записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_2 будівельно-монтажна дільниця ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт - відсутні (а.с.188 том 3).
Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України довідкою від 17.04.2015р. №21.2.19-7289, повідомив, що в державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ОСОБА_2 будівельно-монтажною дільницею ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, повітряні судна не зареєстровані (а.с.186 том 3).
Згідно витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відомості щодо засновника-юридичної особи в ЄДР відсутні (а.с.132 том 3).
Печатка банкрута була знищена, що підтверджується актом знищення печатки ОСОБА_2 будівельно-монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт (а.с.48 том 4).
Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює задоволення вимог кредиторів по справі.
Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.
У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.
Згідно до п.5 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.
Відповідно до п.6 ст. 31 Закону вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Частиною 2 ст. 32 Закону передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п.6 ч.2 ст. 40 вищезгаданого Закону, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.
Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ПСП "Ірпінь" підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.
Керуючись ст.ст. 25-32, п.6 ч.1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року №2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно, ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", ст. 86 ГПК України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Відмовити у задоволенні заяви ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.
2. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_5 та ліквідаційний баланс ОСОБА_2 будівельно - монтажної дільниці ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт.
3. Ліквідувати юридичну особу - банкрута ОСОБА_2 будівельно - монтажну дільницю ремонтно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт, зареєстровану ОСОБА_2 районною радою народних депутатів 26.01.1995, за юридичною адресою: Житомирська область, Любарський район, с.Стрижівка, ідентифікаційний код 02903918.
4. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_2 будівельно - монтажної дільниці ремотно-будівельних та дезактиваційно-відновлювальних робіт - ОСОБА_5
5. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
6. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
7. Провадження у справі припинити.
8. Ліквідатору ОСОБА_5:
- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;
- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;
- надіслати на адресу господарського суду Житомирської області докази виключення ліквідованої особи з ЄДРПОУ;
- подати суду докази виконання вимог ухвали суду.
9. Державному реєстратору Реєстраційної служби ОСОБА_2 районного управління юстиції надіслати на адресу господарського суду довідку з ЄДР про внесення запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи, що пов'язане з банкрутством згідно запиту.
Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу доходів та зборів за місцезнаходженням банкрута.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.
Суддя Костриця О.О.
1- у справу
2- ОСОБА_1 ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській обл.13200, смт. Чуднів , вул. Леніна, 146 , Житомирської області
3- РВ Фонду державного майна Ураїни по Житомир. обл., 10008, м. Житомир. вул. 1-го Травня, 20
4- Міністерство надзвичайних ситуацій України - 01030, м. Київ, вул. О.Гончара, 55
5- Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області - 10006,м. Житомир, вул.Героїв Пожежних,67-б
6 - відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській обл.
7 - ліквідатору ОСОБА_5
8- УПФУ в ОСОБА_2 районі
9-Реєстраційній службі ОСОБА_2 РУЮ (реком. з повід.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2015 |
Оприлюднено | 30.10.2015 |
Номер документу | 52797947 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні