Ухвала
від 26.10.2015 по справі 4/228(05-01/189/6-16"а"/10/7)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

26 жовтня 2015 року № 4/228(05-01/189/6-16"a"/10/7) Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Деревінської Л.В., розглянувши справу № 4/228(05-01/189/6-16"a"/10/7)

за заявою кредитора - відкритого акціонерного товариства "Кіровоградське автотранспортне підприємство "Агробудавтосервіс", м. Кіровоград,

до боржника - відкритого акціонерного товариства "Новоукраїнський цукровий завод" (далі - ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод"), м. Новоукраїнка Кіровоградської області,

про визнання банкрутом,

за участю представників:

від прокуратури - ОСОБА_1 посвідчення № 033352 від 13.05.2015 року;

від кредитора - Кіровоградського обласного центру зайнятості - ОСОБА_2, довіреність № 04-20/648/01 від 08.08.13 ;

від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_3

В засіданнях суду 26.10.2015 року оголошені перерви до 14год. 00 хв. 26.10.2015 року та до 16год. 30 хв. 26.10.2015 року.

Після оголошеної перерви до 16год. 30 хв. 26.10.2015 року представник кредитора - Кіровоградського обласного центру зайнятості - ОСОБА_2 участі в засіданнях суду не приймала.

Господарський суд В С Т А Н О В И В.

Постановою Вищого господарського суду України від 12.03.08 р. постанову ДАГС від 06.12.2007 р. та ухвалу господарського суду Кіровоградської області від 02.10.2007 р. у справі № 05-01/189/6-16"а"/10/7 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи банкрута та припинення провадження, скасовано.

Господарський суд ухвалою від 21.12.11 р. припинив повноваження ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_4, призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою від 10.03.15 р. суд продовжив строк ліквідаційної процедури банкрута та зобов'язав ліквідатора не пізніше 18.08.15 р. подати господарському суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI (далі-Закон).

Ліквідатор подав до господарського суду на затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора за період з 21.12.2011 р. по 10.08.2015 р. на загальну суму 183558,63 грн., які розглядаються у засіданні господарського суду з повідомленням кредиторів про дату, час і місце засідання суду.

З матеріалів справи вбачається, що ухвалою арбітражного суду Кіровоградської області від 16.01.1999 року по справі № 05-01/189/16-16«а» порушено провадження по справі про визнання банкрутом ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" за ознаками ст. ст. 5, 7, 8 Закону України "Про банкрутство" № 2343-XII від 14.05.1992 року.

В офіційному друкованому органі Кабінету Міністрів України газеті "Урядовий кур'єр" № 57 від 27.03.1999 року було опубліковано оголошення про порушення справи про банкрутство ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод".

Перехід до провадження у справі із застосуванням норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" здійснено господарським судом після визнання вимог кредиторів у порядку, визначеному ст. 10 Закону України "Про банкрутство" №2343-XII від 14.05.1992 року, тому реєстр вимог конкурсних кредиторів ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" у порядку, визначеному ст. ст. 14, 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражним керуючим не складався і не затверджувався судом.

Ухвалою арбітражного суду Кіровоградської області від 31.03.2000 року щодо ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" введено процедуру санації боржника.

26.06.2000 року ухвалою арбітражного суду Кіровоградської області затверджено план санації боржника ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод".

Ухвалою суду від 30.03.2001 року відмовлено в затвердженні звіту керуючого санацією, та встановлено, зокрема, що в процедурі санації на користь кредиторів сплачено 323926,00 грн., а саме 255926,00 грн. на користь ДПІ в Новоукраїнському районі, 50000,00 грн. на користь ПФУ в Новоукраїнському районі та 18000,00 грн. на користь СВК імені Чапаєва.

Постановою арбітражного суду Кіровоградської області від 30.03.2001 року боржника ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру.

В ході ліквідаційної процедури 26.06.2001 року цілісний майновий комплекс заводу було відчужено на користь TOB "Цукровий завод Новоукраїнський", про що було укладено договір купівлі-продажу від 26.06.2001 року.

Постановою Вищого господарського суду України від 30.10.2001 року постанову арбітражного суду Кіровоградської області від 30.03.2001 року скасовано, справу про банкрутство ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" направлено на новий розгляд до господарського суду Кіровоградської області.

Постановою господарського суду Кіровоградської області від 09.01.2002 року ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.

В засобі масової інформації газеті "Народне слово" № 11 від 31.01.2002 року було опубліковано відповідне оголошення.

Рішенням Господарського суду Кіровоградської області від 02.07.2003 р. по справі № 5/80 визнано недійсним договір купівлі-продажу від 26.06.2001 р., яким було відчужено цілісний майновий комплекс цукрового заводу на користь TOB "Цукровий завод Новоукраїнський".

ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" ініційовано справу № 12/236 про витребування цілісного майнового комплексу цукрового заводу з чужого незаконного володіння TOB «Цукровий завод "Новоукраїнський", яка розглядалася у Господарському суді Кіровоградської області, і в рамках цієї справи було видано наказ від 05.02.2004 р. про примусове виконання рішення про повернення цілісного майнового комплексу Новоукраїнського цукрового заводу до ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод".

Так-як на дату видачі наказу від 05.02.2004 року цілісний майновий комплекс ТОВ "Цукровий завод Новоукраїнський" було відчужено третім особам, рішення Господарського суду Кіровоградської області від 02.07.2003р. по справі № 5/80 невиконане.

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 01.10.2005 року відмовлено в затвердженні звіту та ліквідаційного балансу банкрута, арбітражного керуючого ОСОБА_5 усунуто від виконання обов'язків ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод".

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 20.10.2005 року ліквідатором ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» призначено арбітражного керуючого ОСОБА_6

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 02.10.2007 року по справі № 05-01/189/6-16"а"/10/7 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, юридичну особу ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" ліквідовано та припинено провадження по справі.

Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 06.12.2007 року ухвалу господарського суду Кіровоградської області від 02.10.2007 року залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 12.03.2008 року постанову Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 06.12.2007 року та ухвалу господарського суду Кіровоградської області від 02.10.2007 року у справі № 05-01/189/6-16"а"/10/7 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи банкрута - ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" та припинення провадження у справі, скасовано.

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 13.12.2010 р., залишеною без змін постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 14.02.2011 р., господарський суд відмовив в затвердженні звіту ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_6 та ліквідаційного балансу банкрута ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод", припинив повноваження ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_6 та призначив ліквідатором ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_7

Господарський суд Кіровоградської області ухвалою від 18.08.2011 р. припинив повноваження ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_7 та призначив ліквідатором ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_4

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 21.12.2011 року по справі № 4/228(05-01/189/6-16"a"/10/7) припинено повноваження ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_4 та призначено ліквідатором ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" арбітражного керуючого ОСОБА_3

Згідно з наказом № 1 від 21.12.2011 року арбітражний керуючий ОСОБА_3 приступив до виконання обов'язків ліквідатора ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод».

Статтею 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення, між іншим, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

На виконання ч. 2 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражним керуючим ОСОБА_4 28.12.2011 року було передано за актом приймання-передачі печатку банкрута та набуті ним документи.

30.12.2011 року з метою проведення інвентаризації майна банкрута було перевірено його наявність за юридичною адресою банкрута, в результаті якої майна та майнових активів, грошових коштів, фінансово - господарської, бухгалтерської та іншої документації на підтвердження наявності дебіторської заборгованості боржника не виявлено, про що складено акт перевірки наявності майна ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" від 30.12.2011 року.

30.12.2011 року проведена інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, незавершеного виробництва, розрахунків з дебіторами та кредиторами, грошових коштів та цінностей ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод", за результатами якої майна, яке можливо включити до ліквідаційної маси не встановлено, про що було складено інвентаризаційні описи, відомості та акти.

Згідно листа Новоукраїнського ВРЕР УДАІ УМВС України в Кіровоградській області № 130 від 08.02.2012 року за банкрутом зареєстровано 29 одиниць транспортних засобів, які відсутні за юридичною адресою банкрута.

В зв'язку з відсутністю транспортних засобів банкрута ліквідатором направлено до Відділення ДАІ з обслуговування Новоукраїнського району при УМВС України в Кіровоградській області заяву № 45 від 21.06.2012 року про розшук зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів.

Державна інспекція сільського господарства в Кіровоградській області в своєму листі № 2484/2 від 12.06.2013 року повідомила, що за банкрутом зареєстровано 10 одиниць сільськогосподарської техніки, яка відсутня за юридичною адресою банкрута.

В зв'язку з відсутністю сільськогосподарської техніки, зареєстрованої за ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод", ліквідатором направлено до Новоукраїнського РВ УМВС України в Кіровоградській області заяву № 18 від 25.06.2013 року про оголошення в розшук зареєстрованої за банкрутом сільськогосподарської техніки.

ВДАІ з обслуговування Новоукраїнського району при УМВС України в Кіровоградській області листом № 34 від 01.07.2014 року повідомило, що вжитими заходами встановити місцезнаходження транспортних засобів, зареєстрованих за ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" не представилось можливим.

Оскільки транспортні засоби та сільськогосподарська техніка, які зареєстровані за ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" відсутні, під час проведення ліквідаційної процедури не виявлені, вжиті правоохоронними органами заходи щодо їх розшуку результатів не дали і їх місцезнаходження невідоме, ліквідатором за погодженням з комітетом кредиторів (протокол зборів від 11.07.2014 року) прийнято рішення № 1 від 11.07.2014 року про списання транспортних засобів з балансу банкрута шляхом їх вибракування та зняття з реєстраційного обліку в Новоукраїнському ВРЕР УДАІ УМВС України в Кіровоградській області та рішення № 2 від 11.07.2014 року про списання сільськогосподарської техніки з балансу банкрута шляхом їх вибракування та зняття з реєстраційного обліку в Державній інспекції сільського господарства в Кіровоградській області.

11.07.2014 року транспортні засоби та сільськогосподарська техніка банкрута вибракувані, про що складено акти на вибраковку та списання.

12.07.2014 року на адресу Новоукраїнського ВРЕР УДАІ УМВС України в Кіровоградській області та 14.07.2014 року на адресу Державної інспекції сільського господарства в Кіровоградській області ліквідатором направлено заяви про зняття з реєстраційного обліку вибракуваних транспортних засобів, які зареєстровані за ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод".

Цент ДАІ 3595 Центру з надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування Новоукраїнського, Добровеличківського та Новоархангельського районів при ДАІ УМВС в Кіровоградській області листом № 728 від 08.08.2014 року повідомив, що транспортні засоби банкрута зняті з обліку в зв'язку із вибраковкою.

Новоукраїнська МДПІ Кіровоградської області в своєму листі № 383 від 01.02.2012 року повідомила, що у ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» обліковується рахунок № 58068930 (українська гривня) у Кіровоградській обласній ФАКБ УСБ м. Кіровоград, який не являється розрахунковим рахунком, а є розрахунковим чеком, який був відкритий 15.08.1996 р. Відповідно до ст. 1102 ЦК України, розрахунковий чек, який діє один рік, не являється розрахунковим рахунком клієнта і використовується лише для безготівкових перерахувань. З огляду на викладене, у банкрута в банківських установах відсутні відкриті розрахункові рахунки.

З метою проведення ліквідаційної процедури ліквідатором 11.12.2013 року у ПАТ КБ "Приватбанк" відкрито рахунок № 26001053208045, що підтверджується Довідкою ПАТ КБ "Приватбанк" № 08.7.0.0./1505191138126 від 19.05.2015 року.

Враховуючи той факт, що цілісний майновий комплекс цукрового заводу ТОВ "Цукровий завод "Новоукраїнський" був реалізований іншим підприємствам, ліквідатором 05.08.2013 року подано до господарського суду Кіровоградської області позовну заяву (віндикаційний позов) до ТОВ "Агро-Гарант-Цукор" про витребування нерухомого майна з чужого незаконного володіння та повернення законному власнику.

Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 17.10.2013 року у справі № 912/1165/13 ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" відмовлено в задоволенні позову.

Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 13.02.2014 року по справі № 912/1165/13 рішення господарського суду Кіровоградської області від 17.10.2013 року у справі № 912/1165/13 залишено без змін.

Відповідно до даних Ульяновського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації за ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" зареєстровано два об'єкти нерухомого майна по вул. П. Морозова, 2 та по вул. Толстого, 24 в м. Новоукраїнка Кіровоградської області, а саме:

Згідно листа Ульяновського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації № 209 від 17.09.2012 року за банкрутом в м. Новоукраїнка Кіровоградської області по вул. П. Морозова, 2 зареєстровано на праві власності майновий комплекс дошкільного навчального закладу на підставі Свідоцтва про право власності від 13.10.2006 року.

Статтею 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, зокрема, що дитячі дошкільні установи в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

26 позачергова сесія Новоукраїнської міської ради четвертого скликання рішенням від 23.12.2005 року № 748 розглянувши клопотання ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" ОСОБА_6 відмовила у прийнятті дитячого садка по вул. П. Морозова до комунальної власності у зв'язку з його повною непридатністю для подальшого використання за призначенням, руйнацією багатьох елементів будівлі та відсутністю комплектуючого майна.

Листом від 04.01.2006 року № 9/15 Новоукраїнська міська рада проінформувала ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" ОСОБА_6, зокрема про те, що дитячий садок знаходиться у вкрай занедбаному стані та майно повністю вивезено колишніми власниками.

На лист ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" ОСОБА_6 щодо прийняття до комунальної власності міста будівлі дитячого садка Новоукраїнська міська рада листом від 12.12.2008 року №1739/15 повідомила, що вказаний об'єкт не є об'єктом соціальної сфери, оскільки його використання за призначенням неможливе через його руйнування.

Комісією в складі ліквідатора та голови комітету кредиторів проведено обстеження будівлі колишнього дитячого садка по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка, за результатами якого встановлено, що будівля зруйнована (знищена), про що складено Акт огляду та обстеження майна ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" від 01.10.2012 року.

До Новоукраїнської міської ради ліквідатором 10.06.2013 року направлено листа стосовно створення комісії для прийняття об'єктів, зокрема майнового комплексу дошкільного навчального закладу по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка, до комунальної власності Новоукраїнської міської ради.

Новоукраїнська міська рада листом від 14.06.2013 року № 935/16 повідомила ліквідатора про те, що будівля колишнього дитячого садка по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка не може бути прийнята до комунальної власності та не є об'єктом соціальної сфери, оскільки вона зруйнована (знищена).

Майновий комплекс дошкільного навчального закладу по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка, Кіровоградської області не може бути переданий до комунальної власності та не може бути включений до ліквідаційної маси, оскільки він припинив своє існування як такий, зруйнований (знищений) та відповідно до норм ст. 349 ЦК України право власності на зазначено майно у ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" припинено в результаті його знищення. При цьому, зазначена норма поширюється на всі випадки знищення майна (тобто фізичного руйнування майна, що призводить до припинення його існування як такого) незалежно від причин настання такого результату.

Враховуючи викладене, право власності ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" на об'єкт нерухомого майна по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка Кіровоградської області припинене в силу ст. 349 ЦК України.

Ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 здійснено списання з балансу підприємства будівлі колишнього дошкільного навчального закладу ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" по вул. П. Морозова, 2 в м. Новоукраїнка Кіровоградської області, що підтверджується актом інвентаризації майна яке пропонується до списання, актом списання основних засобів та звітом про списання майна.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта № 21119229 від 29.04.2014 року відомості щодо права власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні.

Згідно листа Ульяновського комунального міжміського бюро технічної інвентаризації № 165 від 08.08.2012 року за банкрутом в м. Новоукраїнка Кіровоградської області по вул. Толстого, 24 на праві власності зареєстрована будівля клубу на підставі Свідоцтва про право власності від 13.10.2006 року.

Статтею 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, зокрема, що об'єкти житлового фонду, в тому числі гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об'єкти комунальної інфраструктури в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Відповідно до вимог п. п. 3.2.9 ст. 3 Закону України "Про податок на додану вартість" під об'єктами соціальної інфраструктури слід розуміти:

- заклади дошкільного виховання середньої та середньопрофесійної освіти дитячі музичні та художні школи;

- заклади охорони здоров'я, пункти медичного огляду, профілактики та допомоги працівникам;

- спортивні зали та майданчики, стадіони, дитячі табори відпочинку;

- клуби та будинки культури;

- бібліотеки та бібліотечні колектори;

- об'єкти житлово-комунального господарства, у тому числі мережі постачання електроенергії, газу, тепла, води та водовідведення, будівлі і споруди, призначені для їх обслуговування (котельні, бойлерні, каналізаційні та водопровідні споруди, колектори та їх обладнання);

- пожежні депо та протипожежна техніка і обладнання.

Виходячи з викладеного, законодавець визначив перелік об'єктів соціальної інфраструктури за їх призначенням, надавши статус об'єктів соціальної інфраструктури окремо клубам та будинкам культури, а також окремо - об'єктам житлово-комунального господарства, не ототожнюючи останніх.

Тобто, будівля клубу по вул. Толстого, 24 в м. Новоукраїнка Кіровоградської області є об'єктом соціальної інфраструктури, але законодавець не надає йому статусу об'єкта житлово-комунального господарства та комунальної інфраструктури.

Враховуючи норми ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», які не містять поняття «об'єкт соціальної інфраструктури», та не передбачають виключення із ліквідаційної маси банкрута об'єктів соціальної інфраструктури які не мають статусу об'єктів житлово-комунального господарства та належать банкруту на праві власності, будівля колишнього клубу по вул. Толстого, 24 в м. Новоукраїнка Кіровоградської області підлягає інвентаризації та включенню до ліквідаційної маси банкрута.

Вказана правова позиція викладена в Постанові ВГСУ від 11.07.2006 року по справі № 24/241 (ухвалою Судової палати у господарських справах Верховного Суду України від 28.09.2006 року відмовлено у порушенні провадження з її перегляду).

Для визначення вартості майна банкрута, зокрема будівлі колишнього клубу, відповідно до п. 2 ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором було укладено договір № 38 від 02.10.2012 року на проведення незалежної оцінки нерухомого майна з ФОП ОСОБА_8

Визначена ФОП ОСОБА_8 вартість майна складає 90993,00 грн., що підтверджується Висновком оцінювача про вартість майна від 04.10.2012 року.

У відповідності до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор розпочинає продаж майна банкрута на відкритих торгах, якщо комітетом кредиторів не встановлено інший порядок продажу майна банкрута. Вказана стаття Закону встановлює відкриті торги, як форму конкурентного продажу майна. ОСОБА_9 форма продажу майна дає можливість реалізувати майно банкрута за більш вигідною ціною ніж під час адресної реалізації майна.

З метою реалізації майна на відкритих торгах ліквідатором 15.10.2012 року було укладено Договір на організацію продажу майна № 34/12 з Універсальною біржею "Південь".

18.10.2012 року в загальноукраїнському тижневику "Український Південь" № 36(971) було розміщено оголошення про проведення 08.11.2012 року відкритих торгів (аукціону) з продажу майна банкрута.

На відкритих торгах з продажу майна банкрута 08.11.2012 року було визначено переможця, який відповідно до п. 6 ст. 17 ЗУ "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" запропонував найвищу ціну і одержав право на придбання майна, про що було складено протокол № 252 проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу майна банкрута від 08.11.2012 року. 09.11.2012 року з переможцем торгів було укладено договір №10424 купівлі-продажу, який зареєстрований 09.11.2012 року на УБ "Південь" у "Журналі реєстрації біржових угод" за № 10424, за умовами якого майно реалізовано за 100092,30 грн. та за актом приймання - передачі від 09.11.2012 року передано покупцю.

Регіональне відділення ФДМУ по Кіровоградській області в своєму листі № 208-43 від 16.02.2012 року повідомило, що на балансі ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" станом на 01.01.2012 року перебували 4 (чотири) одиниці Державного житлового фонду, які під час корпоратизації не увійшли до статутного фонду банкрута, а саме:

- житловий будинок по вул. Елеваторна, 4 м. Новоукраїнка;

- житловий будинок по вул. Толстого, 7б м. Новоукраїнка;

- житловий будинок (територія бурякопункту);

- житловий будинок (територія полів фільтрації).

Житлові будинки на території бурякопункту та території полів фільтрації повністю зруйновані (знищені), а у житлових будинках по вул. Елеваторна, 4 та по вул. Толстого, 7б у м. Новоукраїнка згідно інформації Ульяновського КМБТІ не зареєстровані частини, які належать державі і всі квартири приватизовані мешканцями та належать фізичним особам. В зв'язку з тим, що житлові будинки на території бурякопункту та території полів фільтрації повністю зруйновані (знищені), РВ ФДМУ по Кіровоградській області було проведено розрахунок розміру збитків, нанесених державі на суму 119538,46 грн., які в 2011 році включені до списку кредиторів ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод».

З наведених підстав РВ ФДМУ по Кіровоградській області Наказом від 23.05.2013 року № 190 "Про прийняття управлінського рішення" та Наказом від 23.05.2013 року № 195 "Про прийняття управлінського рішення" зняло з себе контроль стану утримання, зберігання та використання житлових будинків на територіях бурякопункту і полів фільтрації та по вул. Елеваторна, 4 і по вул. Толстого, 7б в м. Новоукраїнка, про що РВ ФДМУ по Кіровоградській області повідомлено ліквідатора листами № 125-45 та № 126-45 від 31.05.2013 року.

В ході проведення ліквідаційної процедури виявлено майно - не вилучена та не демонтована із під землі під час заміни технічного трубопроводу труба, яка розташована на глибині 1,5 м. - 3 м. від рівня землі.

З метою вилучення та демонтажу з під землі бувшої у використанні труби ліквідатором 12.08.2013 року укладено з суб'єктом підприємницької діяльності фізичною особою ОСОБА_10 договір на роботи по демонтажу.

Відповідно до акту приймання-передачі виконаних робіт від 01.10.2013 року за результатами робіт отримано бувшу у використанні трубу діаметром 325 мм та довжиною 15 м., про що було складено акт інвентаризації від 01.10.2013 року.

Відповідно до висновку експерта № 445 від 31.10.2013 року вартість 1 м. бувшої у використанні труби складає 66,11 грн.

Так-як визначена незалежним оцінювачем вартість являється меншою однієї тисячі гривень та враховуючи норми ч. 6 ст. 44 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором отримана від вилучення та демонтажу труба реалізована шляхом безпосереднього продажу за 995,00 грн., про що укладено договір купівлі-продажу від 07.11.2013 року та за актом прийняття-передачі від 07.11.2013 року передана покупцю.

Вивчивши та проаналізувавши отримані від РВ ФДМУ по Кіровоградській області матеріали приватизації та дані інвентаризації майна, яке було передано до статутного фонду банкрута під час приватизації, ліквідатором виявлено майно - колишні передавальні пристрої банкрута.

25.07.2014 року проведена інвентаризація виявленого майна - колишніх передавальних пристроїв банкрута в м. Новоукраїнка Кіровоградської області, про що було складено інвентаризаційний опис станом на 25.07.2014 року.

Визначена експертом-оцінювачем вартість передавальних пристроїв банкрута в м. Новоукраїнка Кіровоградської області складає 370000,00 грн.

Відповідно до абз. 2 п. п. 1-1 пункту 1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство. застосовується господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом.

З метою реалізації ст. ст. 49-76 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, ліквідатором було проведено конкурс на визначення організатора та ліцитатора проведення аукціону з продажу майна банкрута. Конкурсна комісія за результатами конкурсу визначила організатором та ліцитатором проведення аукціону з продажу майна банкрута - Універсальну біржу "Південь". Господарський суд Кіровоградської області ухвалою від 14.10.2014 року визнав Універсальну біржу "Південь" учасником у справі про банкрутство.

26.01.2015 року на сайті ВГСУ та 31.01.2015 року на сайті Міністерства юстиції України розміщено оголошення про проведення 11.03.2015 року аукціону з продажу передавальних пристроїв банкрута. Початкова вартість складає 370000,00 грн.

В зв'язку з відсутністю учасників, аукціон, який було призначено на 11.03.2015 року визнано таким, що не відбувся, про що 04.03.2015 року на сайті ВГСУ та 12.03.2015 року сайті Міністерства юстиції України розміщено відповідне оголошення.

13.03.2015 року на сайті ВГСУ та 20.03.2015 року на сайті Міністерства юстиції України розміщено оголошення про проведення 14.04.2015 року повторного аукціону з продажу передавальних пристроїв банкрута.

В зв'язку з відсутністю учасників, повторний аукціон, який було призначено на 14.04.2015 року визнано таким, що не відбувся, про що 09.04.2015 року на сайті ВГСУ та 17.04.2015 року сайті Міністерства юстиції України розміщено відповідне оголошення. Початкова вартість складає 296000,00 грн.

20.04.2015 року на сайті ВГСУ та 27.04.2015 року на сайті Міністерства юстиції України розміщено оголошення про проведення 26.05.2015 року другого повторного аукціону з продажу передавальних пристроїв банкрута. Початкова вартість складає 236800,00 грн.

Аукціон з продажу майна банкрута, який відбувся 26.05.2015 року визнано таким, що відбувся, про що було складено протокол № 380 проведення аукціону з продажу майна банкрута від 26.05.2015 року та розміщено відповідне повідомлення на сайті Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України.

За результатами аукціону передавальні пристрої реалізовано за 11 840,00 грн., про що з переможцем аукціону було укладено договір купівлі-продажу від 26.05.2015 року та за актом приймання-передачі від 26.05.2014 року майно передано покупцю.

Всього під час виконання повноважень ліквідатора від реалізації майна отримано грошових коштів у сумі 112927,30 грн., які направлені на оплату послуг та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі та виконанням постанови суду, в порядку, встановленому ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», в редакції до 19.01.2013 року, а саме:

- 31175,00 грн. на часткову оплату послуг ліквідатора;

- 81752,30 грн. направлено на відшкодування витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії.

Відділ державної виконавчої служби Новоукраїнського районного управління юстиції Кіровоградської області в своєму листі № 521 від 02.02.2012 року повідомив, що будь-які виконавчі документи щодо ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» у відділі на виконанні відсутні.

Відповідно до ОСОБА_3 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37718575 від 07.09.2012 року інформація щодо обтяжень рухомого майна банкрута в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна відсутня.

Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №21119408 від 29.04.2014 року у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек щодо ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» відомості відсутні.

Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 21119408 від 29.04.2014 року в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна наявні записи про обтяження нерухомого майна банкрута, які припиненні ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 27.11.2014 р. по справі № 4/228(05-01/189/6-16"a"/10/7).

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта №21119229 від 29.04.2014 року відомості щодо права власності, інших речових прав, іпотеки, обтяження у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні.

Згідно листа Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Кіровоградській області № 01-22-04/1777 від 09.11.2012 року технологічні транспортні засоби за банкрутом не зареєстровані.

Згідно листа Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 3953-4/922/45-12 від 08.11.2012 року записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут у Державному судновому реєстрі України та судновій книзі України відсутні.

Згідно листа Державної авіаційної служби України від 09.11.2012 року № 20.01.19-11288 в Державному реєстрі цивільних повітряних суден за банкрутом повітряних суден не зареєстровано.

Згідно листа Управління Держкомзему у Новоукраїнському районі Кіровоградської області № 529/01-13 від 13.02.2012 року в Управлінні відсутні зареєстровані земельні ділянки за банкрутом.

Південне територіальне управління національної комісії з цінних паперів та фондового ринку листом від 24.10.2012 року № 1729/07-04 повідомило про неможливість надання інформації про наявність зареєстрованих за банкрутом цінних паперів.

Згідно листа Головного управління статистики у Кіровоградській області № 04.3-7962 від 19.10.2012 року підприємств, для яких ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» є головним, в ЄДРПОУ не значиться.

Державною службою інтелектуальної власності України листом № 2-8/8731 від 31.10.2012 року відмовлено в наданні інформації про наявність у банкрута майнових прав на об'єкти права інтелектуальної власності в зв'язку з відсутністю правових підстав для проведення пошукових робіт та надання такої інформації.

Згідно довідки № 7225 від 07.11.2012 року Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» ДП «Український інститут промислової власності» за результатами пошуку об'єктів промислової власності, що належать ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод», не виявлено.

Згідно листа Державного підприємства «Одеська залізниця» Державної адміністрації залізничного транспорту України Міністерства інфраструктури України № Н31-01/830 від 09.12.2013 року інформація щодо наявності у банкрута об'єктів залізничного транспорту на залізниці відсутня.

Із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 06.07.2015 року № НОМЕР_1 вбачається, що дані про відокремлені підрозділи банкрута у реєстрі відсутні.

Згідно листа Новоукраїнського районного трудового архіву Кіровоградської області № 01-11/7 від 02.11.2012 року станом на 02.11.12 р. документи з особового складу ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" на зберігання архіву не передавались. Документи з особового складу Новоукраїнського цукрового заводу, АТ "Новоукраїнський цукровий завод", ТОВ "Цукровий завод "Новоукраїнський" за 1959-1999 роки та 2001-2004 роки знаходяться на зберіганні у Новоукраїнському районному трудовому архіві Кіровоградської області.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №12/02/4738 від 06.03.2015 року повернула без розгляду надані ліквідатором документи для зупинення обігу акцій ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» у зв'язку з тим, що розпорядженням Кіровоградського територіального управління ДКЦПФР від 22.11.2008 року №6-КІ-С реєстрацію випуску акцій банкрута було скасовано.

Рахунок банкрута закрито 24.06.2015 року, що підтверджується довідкою ПАТ КБ «Приватбанк» № 08.7.0.0.0/150625132334 від 25.06.2015 року.

Дублікат печатки банкрута знищено, про що ліквідатором складено акт знищення дублікату печатки ВАТ «Новоукраїнський цукровий завод» від 10.08.2015 року.

За наслідками ліквідаційної процедури вимоги кредиторів не можуть бути задоволені в зв'язку з відсутністю будь-яких майнових активів та коштів, які можливо направити на їх задоволення.

За вказаних причин, відповідно до реєстру вимог кредиторів, заборгованість банкрута: по заробітній платі в загальній сумі 213671,64 грн. (визнана ліквідатором на підставі рішень Новоукраїнського районного суду від 14.09.2004 р., від 14.09.2004 р., від 08.12.2004 р., від 14.09.2004 р., від 06.10.2004 р., від 06.10.2004 р.); перед Кіровоградським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в сумі 144564,04 грн.; Новоукраїнським районним центром зайнятості в сумі 16507,27 грн.; Новоукраїнським районним дорожнім державним підприємством в сумі 17219,00 грн.; Кіровоградською державною митницею в сумі 810381,16 грн.; Агрофірмою "Лан" в сумі 60337,00 грн.; Товариством з обмеженою відповідальністю "Добродетель" в сумі 91591,66 грн.; Відкритим акціонерним товариством "Маловисківський цукровий завод" в сумі 190599,71 грн.; Відкритим акціонерним товариством "Укрцукортеплоізоляція" в сумі 25771,52 грн.; Господарською асоціацією підприємств і організацій цукрової промисловості України "Кристал" в сумі 150626,00 грн.; Гр. ОСОБА_11 від імені 212 осіб в сумі 270272,0 грн.; Закритим акціонерним товариством "Механомонтаж-200" в сумі 72414,70 грн.; Закритим акціонерним товариством "Укрспецпостачзбуд"в сумі 15657,03 грн.; Малим приватним підприємством "Благо" в сумі 187630,00 грн.; Приватною агрофірмою ім.Ульянова в сумі 84766,99 грн.; Приватним підприємством "Агрофірма Зоря" в сумі 24314,01 грн.; Приватним підприємством "Агрофірма" ОСОБА_12" в сумі 106034,20 грн.; Приватним підприємством "Пас" в сумі 35489,77 грн.; Приватним сільськогосподарським підприємством ім ОСОБА_13 в сумі 87729,53 грн.; Приватним підприємцем ОСОБА_14 В,І. в сумі 3964,46 грн.; Приватним підприємцем ОСОБА_15 в сумі 46402,40 грн.; Сільськогосподарським виробничим кооперативом ім Чапаєва в сумі 243311,41 грн.; Спілкою "Жовтень" в особі гр. ОСОБА_9 в сумі 294610,00 грн.; Товариством з обмеженою відповідальністю "Допас" в сумі 614264,95 грн.; Товариством з обмеженою відповідальністю імені Фрунзе в сумі 97705,99 грн.; Товариством з обмеженою відповідальністю "НВО"Прок" в сумі 59595,88 грн.; Товариством з обмеженою відповідальністю "Югос" в сумі 230381,29 грн.; Товаристом з обмеженою відповідальністю "Аксіс" в сумі 723443,80 грн.; Фермерським господарством "Оазис" в сумі 517464,00 грн.; Управлінням ПФУ в Новоукраїнському районі в сумі 861804,48 грн.; Спільним багатопрофільним підприємтсвом "Вуглепрогрес" в сумі 285253,50 грн.; Фірмою "Дюк" в сумі 212997,00 грн.; Службою автомобільних доріг в Кіровоградській області в сумі 134706,39 грн.; Державною податковою інспекцією в Новоукраїнському районі в сумі 4611085,33 грн.; Регіональним відділенням ФДМУ по Кіровоградській області в сумі 119538,46 грн. не можуть бути сплачені за рахунок майна банкрута і відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважаються погашеними за відсутністю майна банкрута.

На день складання ліквідаційного балансу банкрута, він не може продовжувати свою фінансово-господарську діяльність, в зв'язку з відсутністю майнових активів та коштів достатніх для функціонування, як суб'єкт господарювання.

Крім того, комітет кредиторів на засіданні 10.08.15. р. постановив звіт ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" про виконану роботу № 02-01/334 від 10.08.15 р. затвердити, ліквідаційний баланс ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" станом на 10.08.15 р. затвердити та звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора ВАТ "Новоукраїнський цукровий завод" № 02-01/335 від 10.08.15 р. на загальну суму 183558,63 грн., в тому числі 101806,33 грн. оплата послуг ліквідатора та 871752,30 грн. понесених витрат затвердити.

Згідно частини 16 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI (далі - Закон), звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Господарський суд ухвалою від 14.06.12 р. затвердив арбітражному керуючому ОСОБА_3 розмір оплати послуг - дві мінімальні заробітні плати за кожен місяць здійснення ним повноважень ліквідатора у даній справі.

Обґрунтований звіт про оплату послуг, відшкодування витрат ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 на загальну суму 183558,63 грн., з яких 101806,33 грн. оплата послуг ліквідатора та 81752,30 грн. понесені витрати відповідно до ч. 16 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", підтверджений матеріалами справи, що свідчить про проведення заходів в ліквідаційній процедурі банкрута та підлягає затвердженню господарським судом.

Заперечення з приводу затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, звіту про оплату послуг та відшкодування витрат від кредиторів до господарського суду не надходили.

На підставі статті 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване.

Провадження у даній справі підлягає припиненню відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Керуючись п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, ст. ст. 3-1, 22, 24-32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI, ст. ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

У Х В А Л И В:

1. Звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період з 21.12.2011 р. по 10.08.2015 р. на загальну суму 183558,63 грн. в тому числі 101806,33 грн. оплата послуг ліквідатора та 871752,30 грн. понесених витрат затвердити.

2. Звіт ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс банкрута відкритого акціонерного товариства "Новоукраїнський цукровий завод" затвердити.

3.Ліквідувати юридичну особу - банкрута відкритого акціонерного товариства "Новоукраїнський цукровий завод", ідентифікаційний код -

4. Провадження у справі припинити.

5. Ухвала про припинення провадження у справі може бути оскаржена у встановленому законом порядку.

6. Примірники ухвали направити банкруту (вул. Промислова, 1, м. Новоукраїнка, Кірвоградська область 27100), ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_3 (вул. Кірова, 65, смт. Вільшанка, Кіровоградська область, 26600), ВАТ "Кіровоградське автотранспортне підприємство "Агробудавтосервіс"; господарській асоціації підприємств і організацій цукрової промисловості України "Кристал" (м. Київ, вул. Б.Грінченко, 1); ЗАТ "Укрспецпостачзбут" (м. Київ, вул. Скляренко, 1-А); ТОВ "Допас" (м. Донецьк, вул. Артема, 88, к. 923, 933); ТОВ "НВО "Поток" (83058, м. Донецьк, вул. Переїздна, 6); управлінню Пенсійного фонду України в Новоукраїнському районі (Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Леніна, 66/17); спільному багатопрофільному підприємству "Вуглепрогрес" (Луганська обл., м. Алчевськ, вул. Брестська, 5); ПП "Агрофірма "Зірка" (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Сотницька Балка); ВАТ "Укрцукортеплоізоляція" (вул. Чорновола, 37, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область, 08133); МПП "Бласто" (м. Кіровоград, вул. Дзержинського, 40, офіс 200-201); громадянину ОСОБА_11 (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Глодоси); спілці "Жовтень" в особі громадянина ОСОБА_9 (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Глодоси); ДПІ в Новоукраїнському районі (Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, вул. Леніна, 68); ВАТ "Маловисківський цукровий завод" (Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Кондратюка, 10); агрофірмі "Лан" (Кіровоградська обл., Маловисківський р-н, с. Злинка); фірмі "Дюк" (Київська область, м. Обухів, вул. Жовтнева, 174); Кіровоградському обласному відділенню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (м. Кіровоград, вул. Преображенська, 4); дочірньому підприємству "Кіровоградський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (м. Кіровоград, вул. Полтавська, 38); службі автомобільних доріг в Кіровоградській області (м. Кіровоград, вул. Полтавська, 38); ПСП "Шевченка" (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Кропивницьке); СВК ім. Чапаєва (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Рівне); ТОВ ім. Фрунзе (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Глодоси); приватній агрофірмі імені Ульянова (Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, с. Григорівка); приватному підприємцю ОСОБА_14 (м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, пр. Південний 25/15); ПП "Агрофірма "Молода гвардія" (с. Кропивницьке, Новоукраїнського району, Кіровоградської області); ТОВ "Югос" (м. Одеса, вул. Терешкової, 15, 8-й поверх); фермерському господарству "Оазис" (27102, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Промислова, 12 а, кв. 1; с. Іванівка, Первомайський район, Миколаївська область, 55272); Кіровоградській митниці (25013, м. Кіровоград, вул. Тореза, 27а); прокурору Новоукраїнського району (27100, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Гагаріна, 7); регіональному відділенню Фонду державного майна України по Кіровоградській області (м. Кіровоград, вул. Глінки, 2); прокуратурі Кіровоградської області (м. Кіровоград, ОСОБА_16, 4); Новоукраїнському районному центру зайнятості (вул. Леніна, буд. 52/1, м. Новоукраїнка, Кіровоградська область, 27100); ТОВ "Аксіс" (м. Київ, вул. Косіора, 26/2, оф. 52); ліквідатору ЗАТ "Механомонтаж-200" арбітражному керуючому ОСОБА_17 (40022, м. Суми, вул. Псільська, 4/9); приватному підприємцю ОСОБА_15 (АДРЕСА_1); ПП "Пас" (м. Кіровоград, вул. Автолюбителів, 3-Б); благодійному ТОВ "Добродетель" (м. Миколаїв, вул.Колодязна, 4/46), Універсальній біржі "Південь" (54001, м. Миколаїв, вул. Садова, 3в). сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, Реєстраційній службі Новоукраїнського районного управління юстиції для державного реєстратора (вул. Леніна, буд. 59, м. Новоукраїнка, Кіровоградська область, 27100), Новоукраїнській ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області.

Суддя Л. В. Деревінська

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення26.10.2015
Оприлюднено30.10.2015
Номер документу52798732
СудочинствоГосподарське
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні