Постанова
від 21.10.2015 по справі 824/1959/15-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 жовтня 2015 р. м. Чернівці Справа № 824/1959/15

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Лелюка О.П.,

за участю:

секретаря судового засідання Кіщук О.І.,

представника позивача Бойчук І.Я. та представника відповідача Васійчука С.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Державної податкової інспекції у Вижницькому районі Головного управління ДФС у Чернівецькій області до Вижницького районного управління юстиції Чернівецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Ферзем", про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи та зобов'язання до вчинення певних дій,

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інспекція у Вижницькому районі Головного управління ДФС у Чернівецькій області звернулась до суду з позовом до Вижницького районного управління юстиції Чернівецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Ферзем", про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи та зобов'язання до вчинення певних дій.

Позивач просить суд відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" (вул.Центральна, 93/6, смт.Берегомет, Вижницький район, Чернівецька область, 59233, код ЄДРПОУ 338976816);

зобов'язати Вижницьке районне управління юстиції Чернівецької області внести до Єдиного державного реєстру запис про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" (вул.Центральна, 93/6, смт.Берегомет, Вижницький район, Чернівецька область, 59233, код ЄДРПОУ 338976816).

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на порушення відповідачем порядку проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її перетворення. Зокрема, вказував, що спочатку проводиться державна реєстрація юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, а потім - державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її перетворення.

Відповідач надав суду заперечення проти позову, в яких посилався на правомірність своїх дій при вченні оскаржуваної позивачем реєстраційної дії. Зазначав, що порядок створення юридичної особи шляхом перетворення передбачає спочатку припинення юридичної особи, а потім створення новоствореної юридичної особи, правонаступником якої була попередня юридична особа.

В судовому засіданні позивач свої вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві. Просив суд позов задовольнити повністю.

Відповідач в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, мотивуючи правомірністю вчинення оскаржуваної реєстраційної дії. Просив суд в задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши доводи осіб, які з'явились в судове засідання, дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з'ясувавши всі обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з нижченаведеного.

Судом встановлено, що 20 жовтня 2014 року державним реєстратором реєстраційної служби Вижницького районного управління юстиції Чернівецької області внесено до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" (вул.Центральна, 93/6, смт.Берегомет, Вижницький район, Чернівецька область, 59233, код ЄДРПОУ 338976816) в результаті реорганізації шляхом перетворення.

На думку Державної податкової інспекції у Вижницькому районі Головного управління ДФС у Чернівецькій області, указана реєстраційна дія підлягає відміні, оскільки відповідачем було порушено порядку проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її перетворення.

У зв'язку з цим суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої та другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з пунктом 8 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України позивачем є особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.

Частиною третьою статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.

Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб.

Водночас, звернувшись до суду з даним позовом про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, позивачем як суб'єктом владних повноважень не доведено обґрунтованості звернення з таким.

Позивачем не було наведено переконливих доводів відносно яких порушених його прав та на виконання яких саме повноважень контролюючого органу спрямовано подання даного позову.

Згідно підпунктом 67.1.1. пункту 67.1 статті 67 Податкового кодексу України підставами для зняття з обліку у контролюючих органах юридичної особи, її відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб є повідомлення чи документальне підтвердження державного реєстратора чи іншого органу державної реєстрації про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.

Надані в судовому засіданні позивачем посилання як на мотив звернення до суду з даним позовом - унеможливлення здійснення контролю за юридичною особою у зв'язку із необхідністю зняття з обліку юридичної особи (товариство з обмеженою відповідальністю "Ферзем") внаслідок повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення цієї юридичної особи, - суд вважає безпідставними.

Отже, за відсутності обґрунтованих підстав для звернення до суду контролюючим органом з даним позовом, такий задоволенню не підлягає.

Крім цього, вирішуючи спір по суті заявлених вимог, суд не вбачає правових підстав для їх задоволення, виходячи з наступного.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 травня 2003 року № 755-IV ( далі- Закон №755-IV в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до статті 33 Закону №755-IV юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

З матеріалів справи вбачається, що на загальних зборах учасників товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" 03 червня 2014 року вирішено реорганізувати (припинити) товариство з обмеженою відповідальністю "Ферзем" шляхом перетворення у приватне підприємство. Новостворене приватне підприємство буде правонаступником всього майна, усіх прав, обов'язків та зобов'язань товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем".

Також на загальних зборах встановлено строк для пред'явлення вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" у зв'язку з реорганізацією (припиненням) у приватне підприємство; створено комісію з реорганізації (припинення); вирішено організувати та забезпечити подання відповідному державному реєстратору пакету документів для внесення в Єдиний державний реєстр запису про рішення щодо реорганізації (припинення ) товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" шляхом перетворення, про що свідчить Протокол №03-06-2014 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" від 03 червня 2014 року.

Статтею 34 Закону №755-IV передбачені документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.

За змістом указаної статті для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Якщо документи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи подаються особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Якщо такі документи подаються іншим представником юридичної особи, державному реєстратору пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та додатково подається примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження такого представника.

Документи, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) заявнику з відміткою про дату надходження документів.

Згідно частини першої статті 35 Закону №755-IV державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.

Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.

Як вбачається з матеріалів справи та підтверджувалось сторонами в судовому засіданні, 04 червня 2014 року представник товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" подав державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним орану щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації» рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним орану щодо припинення юридичної особи (примірник оригіналу) та документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи.

На підставі цього державним реєстратором було внесено до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та повідомлено органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.

Також сторонами не заперечувалось про публікацію у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, про припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем". Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, було надано органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.

Статтею 37 Закону №755-IV визначено порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.

Згідно частини першої статті 37 Закону №755-IV для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;

підписаний головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірник оригіналу передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, чи розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, або їх нотаріально засвідчені копії;

довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;

документ про узгодження плану реорганізації з органом доходів і зборів (за наявності податкового боргу);

довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;

довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

Відповідно до частини другої статті 37 Закону №755-IV у випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти передавального акта або розподільчого балансу.

У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).

Згідно частини третьої статті 37 Закону №755-IV у разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами четвертим - сьомим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.

Відповідно до частини четвертої статті 37 Закону №755-IV передавальний акт або розподільчий баланс повинен бути затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи. Нотаріальне засвідчення справжності підписів голови та членів комісії з припинення юридичної особи на передавальному акті або розподільчому балансі у такому разі не вимагається.

Передавальний акт або розподільчий баланс центрального органу виконавчої влади повинен бути затверджений головою комісії з реорганізації. Нотаріальне засвідчення справжності підписів голови та членів комісії з реорганізації на передавальному акті або розподільчому балансі у цьому випадку не вимагається.

Згідно частини сьомої статті 37 Закону №755-IV державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення, якщо вони не передбачені цією статтею.

Частиною дев'ятою статті 37 Закону №755-IV передбачено, що державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, якщо:

документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи подані не у повному обсязі;

документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону;

передавальний акт або розподільчий баланс не відповідає вимогам, які встановлені частиною четвертою цієї статті;

документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи;

не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством;

від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, і воно не відкликане;

не зазначені та не підтверджені особистим підписом голови комісії з припинення або уповноваженою ним особою відомості, передбачені частиною другою цієї статті.

З матеріалів справи вбачається, що 20 жовтня 2014 року представник товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" подав державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті реорганізації» такі документи: реєстраційну картку, документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи та передавальний акт.

Подані документи відповідали наведеним вище вимогам закону, що не заперечувалось і позивачем.

На підставі цих документів державним реєстратором реєстраційної служби Вижницького районного управління юстиції Чернівецької області 20 жовтня 2014 року було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" (вул.Центральна, 93/6, смт.Берегомет, Вижницький район, Чернівецька область, 59233, код ЄДРПОУ 338976816) в результаті реорганізації шляхом перетворення.

Таким чином, у державного реєстратора були відсутні передбачені законом підстави для залишення без розгляду документів, поданих представником товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення.

Зазначене позивачем в судовому засіданні також не заперечувалось.

Поряд з цим судом встановлено, що позивач як орган доходів і зборів не надсилав відповідачу повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем" в результаті перетворення (таке право передбачено частиною дев'ятою статті 37 Закону №755-IV).

Відтак, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для визнання незаконною та, як наслідок, відміни державної реєстрації припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Ферзем".

При вчиненні оскаржуваної позивачем реєстраційної дії відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений Законом №755-IV.

Позивачем не було обґрунтовано наведено норму Закону №755-IV, яку порушив відповідач, вчиняючи оскаржувану реєстраційну дію.

Посилання позивача при цьому в обґрунтування своїх вимог на частину сімнадцяту статті 37 Закону №755-IV є безпідставними.

Так, відповідно до частини сімнадцятої статті 37 Закону №755-IV державна реєстрація юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення, здійснюється у порядку, який встановлено статтями 24 - 27 цього Закону. При перетворенні юридичної особи до неї не застосовуються обмеження, встановлені частиною другою статті 35 цього Закону. Перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.

Отже, указаною нормою визначено в якому порядку проводиться реєстрація юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення; зазначено про незастосування обмежень, встановлених частиною другою статті 35 Закону№755-IV, при перетворенні юридичної особи; а також указано з якого часу вважається завершеним перетворення юридичної особи (з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення).

Ні зазначеною нормою, ні іншими положеннями Закону №755-IV не передбачено обов'язку державного реєстратора спочатку проводити державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, а потім - державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її перетворення.

До того ж, указані реєстраційні дії проводяться державним реєстратором за заявницьким принципом, тобто на підставі поданих документів відповідно до вимог Закону №755-IV.

Судом встановлено, що 20 жовтня 2014 року державному реєстратору юридичною особою "Ферзем" були також подані документи для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація юридичної особи шляхом перетворення», про що свідчить відповідний опис документів, підписаний державним реєстратором, та не заперечувалось сторонами.

Однак у проведенні державної реєстрації юридичної особи шляхом перетворення "Ферзем" було відмовлено у зв'язку з невідповідністю установчих документів вимогам частини третьої статті 8 Закону №755-IV. Одночасно роз'яснено, що відмова у проведенні реєстраційної дії не перешкоджає повторному поданню документів до державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у загальному порядку після усунення причин, що були підставою для відмови.

Між тим, як вбачається з обставин справи та підтверджено сторонами, з указаного часу представники юридичної особи "Ферзем" до державного реєстратора з приводу проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація юридичної особи шляхом перетворення» не звертались.

Таким чином, наразі є незавершеним процес перетворення зазначеної вище юридичної особи.

Згідно із пунктом 4 частини третьої статті 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В ході судового розгляду справи позивач - суб'єкт владних повноважень не довів обґрунтованість і правомірність заявлених позовних вимог.

З огляду на викладене та керуючись статтями 160 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В :

В задоволенні позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя О.П. Лелюк

Постанова у повному обсязі складена 26 жовтня 2015 року.

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2015
Оприлюднено02.11.2015
Номер документу52870652
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/1959/15-а

Ухвала від 07.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 08.12.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 16.11.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 21.10.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні