ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"31" березня 2010 р. Справа № 2a-500/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Григорука О.Б.
при секретарі Пікович Л.Р.
за участю: представника позивача - ОСОБА_1, представника відповідача - не з"явився; представника третьої особи, на стороні позивача - не з"явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області, вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, 76004
до відповідача: Снятинського спеціалізованого агролісництва, вул. Грушевського, 43, смт. Заболотів, Снятинський район, Івано-Франківська область,78315
третя особа на стороні позивача без самостійних вимог - Державна екологічна інспекція в Івано-Франківській області, вул. Сахарова, 23а, м. Івано-Франківськ
про зобов"язання вчинення дій,-
ВСТАНОВИВ:
Контрольно-ревізійне управління в Івано-Франківській області звернулося до суду з адміністративним позовом до Снятинського спеціалізованого агролісництва, третя особа на стороні позивача без самостійних вимог - Державна екологічна інспекція в Івано-Франківській області про зобов'язання вчинення дій.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, з підстав викладених у позовній заяві, просить задовольнити адміністративний позов та зобов’язати відповідача виконати обов’язкові вимоги КРВ в Снятинському районі, зокрема відшкодувати шкоду від незаконної рубки лісу в сумі 5398,32 грн.
Представник відповідача в судове засідання не з"явився, подавши суду заяву №3492 від 31.03.10р. про визнання позову в повному обсязі та розгляд справи без його участі.
Третя особа на стороні позивача без самостійних вимог в судове засідання не з"явилася, про час, дату та місце судового розгляду була повідомлена належним чином.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи судом встановлено наступне.
Згідно зі статтею 2 Закону України Закону України «Про контрольно-ревізійну службу в Україні» №2939-ХП від 26.01.1993 року (із змінами та доповненнями) головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі-підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів. Розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудиту та інспектування.
Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.
Відповідно до п.1.1 Плану контрольно-ревізійної роботи котрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі на IV- й квартал 2009 року та на підставі направлення на проведення ревізії від 01.10.2009 року №82, заступником начальника КРВ в Снятинському районі ОСОБА_2 проведено планову ревізію використання коштів державного бюджету, виділених Мінагрополітики на заходи з охорони і захисту, раціонального використання лісів, наданих в постійне користування Снятинському спеціалізованому агролісництву та ревізії фінансово-господарської діяльності Снятинського спеціалізованого агролісництва за період з 01.04.2007 року по 30.09.2009 рік.
Результати ревізії задокументовано в акті від 16.11.2009 року № 400-21/12.
В період ревізії для проведення контрольних дій щодо використання лісових ресурсів було залучено головного спеціаліста відділу екологічного контролю біоресурсів та природоохоронного фонду - державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Державної екологічної інспекції в Івано-Франківській області ОСОБА_3 на підставі направлення від 13.11.2009 року №89 для участі у ревізії, в якості спеціаліста.
Результати ревізії задокументовано в акті від 06.11.2009 року б/н.
В ході ревізії було встановлено ряд порушень фінансової дисципліни.
Під час проведення огляду вирубки лісу (деревини) було встановлено самовільну вирубку лісу, зокрема:
- по 11 кварталу у 1 виділі - виявлено 2 штуки пнів дуба (діаметром 30см. та 25 см.) і 1 пень граба (діаметром 34 см.), на яких відсутні відбитки контролю лісничого;
- по 5 кварталу у 3 виділі - виявлено 11 штук пнів смереки ( діаметрами: 21 см. - 2шт., 22см.- 2шт., 17см.- 2шт., 24см., 20см., 31см., 18см.- 2шт.), на яких відсутні відбитки клейма контролю лісничого.
В ході ревізії було встановлено незаконну рубку лісу 14-ти дерев об"ємом 2,81 куб.м., розмір шкоди заподіяної лісу із врахуванням коефіцієнту індексації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 року №665 становить 5938,32 грн., що є порушенням ст.19 Лісового кодексу України.
Акт ревізії використання коштів державного бюджету, виділених Мінагрополітики на заходи з охорони і захисту, раціонального використання лісів, наданих в постійне користування Снятинському спеціалізованому агролісництву та ревізії фінасово - господарської діяльності відповідача за період з 01.04.2007 року по 30.09.2009 рік від 16.11.2009року №400-21/12 підписано без заперечень: лісничим Снятинського спеціалізованого агролісництва - ОСОБА_4 та головним бухгалтером - ОСОБА_5
На підставі ст.ст.10,15 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" №2939 від 26.01.1993року, відповідачу направлено лист від 21.11.2009 року №400-14/459 "Про усунення виявлених ревізією у Снятинському спеціалізоаному агролісництві порушень законодавства з питань фінансово-господарської діяльності, збереження і використання державної (комунальної) власності та фінасів " з вимогою:
- "4. Притягнути до відповідальності винних осіб і відшкодувати шкоду від незаконної вирубки лісу розрахованої відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 року №665 в сумі 5398,32 грн., зокрема з вини лісника ОСОБА_6 - 1965,36грн. та лісника ОСОБА_7 - 3432,96 грн. Провести збори лісників та розглянути питання щодо самовільної вирубки лісу та винести на розгляд Постанову Кабінету Міністрів України " Про затвердження такс для обчислення розміру шкоди, заподіяної лісу " від 23.07.2008 р. №665. "
У відповідності до ст.15 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізується.
Станом на 10.02.2010року відповідачем обов"язкові вимоги КРВ в Снятинському районі виконано частково.
Визнання відповідачем адміністративного позову в повному обсязі не суперечить закону та не порушує чиї-небудь права, свободи та інтереси.
Відповідно до пункту 10 статті 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»органи ДКРС уповноважені звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Таким чином позовні вимоги підлягають до задоволення в повному обсязі.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Зобов"язати Снятинське спеціалізоване агролісництво, код 22184058, виконати обов"язкові вимоги Контрольно-ревізійного відділу в Снятинському районі від 20.11.2009року №400-14/459, в частині забезпечення відшкодування шкоди від незаконної порубки лісу в сумі 5398 (П"ять тисяч триста дев"яносто вісім) грн. 32 коп.
Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя: /підпис/ ОСОБА_8
Постанова складена в повному обсязі 01.04.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.03.2010 |
Оприлюднено | 03.11.2015 |
Номер документу | 52872985 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні