Постанова
від 26.10.2015 по справі 826/14207/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 жовтня 2015 року № 826/14207/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Гарника К. Ю., розглянувши відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовом Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Екогаз+" про застосування заходів реагування ВСТАНОВИВ:

Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві (далі по тексту - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Екогаз+" (далі по тексту - відповідач) у якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи АГЗП ТОВ "Екогаз+" (код 39220562), розташованого за адресою: вул.Електротехнічна, 13 у Деснянському районі міста Києва, визначити спосіб виконання судового рішення у порядку, передбаченому наказом МНС України 21 жовтня 2004 року № 130 «Про затвердження інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, шляхом відключення електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та вхідні двері приміщень ТОВ "Екогаз+" (код 39220562), розташованого за адресою: вул.Електротехнічна, 13 у Деснянському районі міста Києва.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05 серпня 2015 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі № 826/14207/15 та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову.

Ухвала про відкриття скороченого провадження, скерована рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення за юридичною адресою відповідача, повернена на адресу суду з відміткою "за закінченням встановленого терміну зберігання".

Відповідно до частини 8 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Таким чином, протягом встановленого пунктом 3 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України 10 (десяти) денного строку з дня одержання ухвали (відповідно до п.11 ст.35 КАС вважається належно одержаною) відповідачем не надано письмових заперечень проти позову чи заяви про визнання позову.

Розглянувши адміністративний позов та додані до нього матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, зазначає наступне.

На виконання вимог Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 січня 2015 року № 317-р, «Про надання дозволу на проведення планових перевірок стану пожежної та техногенної безпеки», наказу МНС від 25 травня 2012 року № 863 «Про затвердження Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 червня 2012 року за № 1054/21366 Деснянським районним управлінням ГУ ДСНС України у місті Києві видано наказ від 21 травня 2015 року № 57 про проведення планових перевірок.

На основі вищезазначеного наказу та посвідчення на проведення перевірки від 25 травня 2015 року № 29/05 т.в.о. провідного інспектора відділу з державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Деснянського РУ ГУ ДСНС України у місті Києві, капітаном служби цивільного захисту Антонюком В.В. у період з 08 червня 2015 року по 26 червня 2015 року проведено планову перевірку додержання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб ТОВ "Екогаз+" за адресою: м.Київ, вул. Електротехнічна, 13.

На підставі наказу Деснянського районного Управління ГУ ДСНС України у місті Києві від 21 травня 2015 року № 57 видано посвідчення від 25 травня 2015 року № 29/105 на проведення планової перевірки ТОВ "Екогаз+", розташованого за адресою: місто Київ, вул. Електротехнічна, 13.

Повідомлення про проведення планової перевірки від 21 травня 2015 року № 29/45 про проведення планової перевірки відповідача за адресою м.Київі, вул. Електротехнічна, 13 було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу відповідача та додаткового вручено оператору АГЗП "Екогаз+" ОСОБА_2, який був присутнім під час здійснення планової перевірки.

За результатами перевірки позивачем було винесено акт перевірки додержання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 26 червня 2015 року № 29/89, яким встановлено порушення вимог законодавства, а саме:

- допускається експлуатація тимчасових дільниць електромережі (подовжувачі) в порушення розд. IV п.1.8, 1.18 ППБУ;

- з'єднання, відгалюдження та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщенні оператора не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискання в порушення розд. IV п. 1.6 ППБУ;

- електророзетки, вимикачі та перемикачі освітлення встановлені на горючій основі без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити електроприладу на 1 см з кожного боку в порушення розд. IV п. 1.17 ППБУ;

- не проведено замір опору ізоляції електричних мереж та електроустановок в порушення розд. IV п. 1.20 ППБУ;

- електрощит, групові електрощитки не обладнані автономними системами пожежогасіннята не оснащені схемами підключення в порушення розд. IV п. 1.16 ППБУ;

- посадова особа, що згідно наказу призначена відповідальною за пожежну безпеку на об'єкті не пройшла навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки в порушення розд. IІ, п. 16, п.п. 2.5, 2.6 ППБУ, Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року;

- в приміщення на видних місцях не вивішені таблички із зазначенням номеру телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів в порушення розд. IІ п. 7 ППБУ;

- для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння не установлені вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Фома та колір" в порушення розд. V п. 3.10 ППБУ;

- зовнішнє пожежогасіння АГЗП не забезпечено від 2-х пожежних гідрантів в порушення п. 4.3 Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій № 376;

- не забезпечена мінімальна нормована протипожежна відстань від приміщення операторської до наземного резервуару зберігання СВГ в порушення п. 2.5.8 табл. 7 Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій № 376;

- територія АГЗП не забезпечена у повній мірі первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого термоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку в порушення розд. V п. 3.6 ППБУ;

- не забезпечена мінімальна протипожежна відстань від резервуара зберізання СВГ до краю проїздної частини дороги в порушення п. 2.5.5 табл. 5 Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій № 376;

- опори, на які встановлені резервуари СВГ не виконані з класом вогнестійкості не менше ніж R 120 в порушення розд. VІ п. 10.1; п. 2.5.12, п .8.46 ППБУ, НАПБ Б. 05.019-2005, Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій № 376, ДБН В.2.5-20-2001 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди Газопостачання";

- не проведено ідентифікацію об'єкту та не узгоджено її з державним інспектором цивільного захисту та техногенної безпеки в порушення п. 3.1.1 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273, наказу МНС України від 23.02.2006р. №98 "Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів";

- не проведено паспортизацію потенційно небезпечного об'єкту, копію паспорту надати до Головного управління ДСНС України м. Києві в порушення п. 3.1.1 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273, наказу МНС України від 23.02.2006р. №98 "Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів";

- не проведено паспортизацію потенційно небезпечного об'єкту, копію паспорту надати до Головного управління ДСНС України м. Києві в порушення п. 3.1.1 п. 4 ст. 17 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273, наказу МНС України від 18.12.2000р. №338 "Про затвердження Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів",; наказ МНС України від 16.08.2005р. № 140 "Про внесення змін до наказу МНС України від 18.12.2000р. №338";

- не проведено ідентифікацію потенційно-небезпечного об'єкту в порушення ст. 9 Закону України від 18.01.2001р. №2245 "Про об'єкти підвищеної небезпеки", постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002р. №956 "Про ідентифікацію і декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" НПАОП 0.00-3.08-02.;

- не організовано розробку та складання декларації безпеки об'єкта підвищеної небезпеки в порушення п. 4 п. 4.9.6 постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002р. №956 «Порядок декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки» НПАОП 0.00- 3.08-02,, наказ МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не обладнано АГЗП системою раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення в порушення ч. 1 ст. 53 Кодексу Цивільного захисту України;

- не розроблено проектну документацію на систему раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення, згідно з технічним завданням розробленим відповідними службами підприємства, за участю проектної організації, та узгодити її з уповноваженим підрозділом ДСНС та іншими заінтересованими організаціями в порушення п. 3.1.1 п. 4.4.1 п. 6.2 наказу МНС України від 15.05.2006р. №288 "Про затвердження правил улаштування, експлуатації та технічного обслуговування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення", зареєстрований в Мінюсті України від 05.07.2006р. №785\12659,, наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не проведено експертизу декларації безпеки в порушення п. 4.9.6 постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2002р. №956 «Порядок декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки» НПАОП 0.00- 3.08-02, п.19, наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не приведено у відповідність до вимог зберігання і утримання засобів індивідуального захисту працюючого персоналу в порушення п. 4.3 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях»;

- не проведено встановленим порядком обов'язкове страхування цивільної відповідальності суб'єкта господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки в порушення п. 4.9.5, 4.9.6 Підстава: постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2002р. №1788 "Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно- епідемологічного характеру", наказ МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не забезпечено АГЗП бланками регламентів надання інформації про аварію та повідомленнями про надзвичайну ситуацію, погодженими з територіальним органом управління МНС в порушення п. 4.4.10 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за№1006/14273;

- не розроблено план локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій на АГЗП в порушення п. 3.1.1, п. 1 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273 НПАОП 0.00-4.33-99 "Положення щодо розробки планів локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій.";

- не вивішено на видному місці відповідні інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу у разі виникнення надзвичайної ситуації в порушення п. 4.5.5 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не проведено встановленим порядком реєстрацію підприємства через Державний департамент страхового фонду документації МНС України в Державному реєстрі потенційно небезпечних об'єктів в порушення п.п 6-12 "Положення про Державний реєстр потенційно небезпечних об'єктів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2002р. №128;

- не розроблено, не затверджено і не узгоджено графік проведення навчально-тренувальних занять і навчальних тривог по плану локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій в порушення п. 3.1.1 п. 10.5, п. 3.3 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273 НПАОП 0.00-4.33-99 "Положення щодо розробки планів локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій.", наказ МНС від 23.04.2001р. №97 "Про затвердження порядку здійснення підготовки населення на підприємствах, в установах та організаціях до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

- номенклатуру і обсяги матеріального резерву не погоджено та не затверджено згідно закону в порушення ст. 4, 6,п. 3.1.1, 4.2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001р. №308 "Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідки", наказ МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273;

- не проведено незалежну експертизу плану локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій в порушення п. 3.1.1, 5.9 наказу МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за №1006/14273 НПАОП 0.00-4.33-99 "Положення щодо розробки планів локалізації та ліквідації аварійних ситуацій і аварій".;

- не створено на АГЗП матеріальний резерв в порушення ст. 4, 6 п. 3.1.1, 4.2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001р. №308 "Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідки", наказ МНС України від 15.08.2007р. №557 «Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.09.2007р. за№1006/14273.

Таким чином, позивач в ході перевірки встановив, що ТОВ "Екогаз+", розташоване за адресою: вул. Електротехнічна, 13 у Деснянському районі м. Києва функціонує з порушенням правил та норм пожежної і техногенної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, які працюють, перебувають на підприємстві, а також особам, які будуть здійснювати гасіння виниклої пожежі.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право одержувати та знайомитися з актами державного нагляду (контролю), надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду.

На підтвердження обставин якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивачем долучено до матеріалів справи фотоматеріали ТОВ "Екогаз+", які підтверджують фактичну наявність порушень норм чинного законодавства на відповідачем.

Відповідачем не надано жодних доказів в спростування заявлених позовних вимог.

Надаючи правову оцінку позовним вимогам, суд приходить до наступного.

Згідно зі статтею 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю

Статтею 55 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI передбачені заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, відповідно до частини першої якої забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб'єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.

Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях (частина друга статті 55 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Частиною 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Частина 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до частин 1, 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Як визначено у частині 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів може бути недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання.

Відповідно до частини 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Таким чином, вищенаведеними положеннями законодавства встановлено, що у разі встановлення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) застосовуються виключно за рішенням адміністративного суду, що свідчить про те, що позивач звернувся до суду у межах наданих йому повноважень та з дотриманням законодавства України.

Станом на дату розгляду даної справи відомості про усунення порушень, які є підставою для застосування заходів реагування, в матеріалах справи відсутні.

Оскільки, на даний час відповідач порушення не усунув, суд вважає, що подальша його діяльність може створювати загрозу життю та здоров'ю людей, навколишньому природному середовищу, внаслідок чого є підстави для застосування до відповідача заходів реагування.

Враховуючи вищевикладене в сукупності, оцінивши докази, наявні в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про застосування заходів реагування до повного усунення порушень вимог пожежної та техногенної безпеки, зазначених у даному позові, до відповідача у вигляді повного зупинення роботи ТОВ "Екогаз+" (код ЄДРПОУ 39220562), розташованого за адресою: вул. Електротехнічна, 13 у Деснянському районі м.Києва шляхом повного зупинення роботи АГЗП ТОВ "Екогаз+" (код 39220562), розташованого за адресою: вул.Електротехнічна, 13 у Деснянському районі міста Києва, визначити спосіб виконання судового рішення у порядку, передбаченому наказом МНС України 21 жовтня 2004 року № 130 «Про затвердження інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, шляхом відключення електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та вхідні двері приміщень ТОВ "Екогаз+" (код 39220562), розташованого за адресою: вул.Електротехнічна, 13 у Деснянському районі міста Києва підлягають задоволенню.

Згідно п. 8 ч. 6 ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач зобов'язаний виконати постанову негайно.

Суд зазначає, що відповідно до частини 12 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Керуючись положеннями статей 2, 7, 69-71, 160-163, 183-2, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві задовольнити.

2. Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю "Екогаз+" (код ЄДРЮОФОП 39220562) заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи АГЗП ТОВ "Екогаз+" (код 39220562), розташованого за адресою: вул. Електротехнічна, 13 у Деснянському районі міста Києва.

3. Постанова підлягає негайному виконанню на підставі ч. 1 ст. 256 та п. 8. ч. 6 ст. 183 2 КАС України.

Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими ч 8 ст. 183-2, ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, судове рішення апеляційної інстанції по такій справі є остаточним і оскарженню не підлягає.

Суддя К.Ю. Гарник

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.10.2015
Оприлюднено03.11.2015
Номер документу52924233
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14207/15

Постанова від 26.10.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 20.07.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні