Ухвала
від 29.10.2015 по справі 306/2533/13-а
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відмову у задоволенні клопотання

29 жовтня 2015 рокум. Ужгород№ 306/2533/13-а Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Скраль Т.В.

при секретарі - Гелетей А.В.Є,

за участю сторін:

позивача: ОСОБА_1 - представник в судове засідання не з'явився,

відповідача: Управління Держземагенства у Свалявському районі Закарпатської області - представник ОСОБА_2 ( а.с.37, Т.2),

третьої особи: Релігійна громада "Свідки Єгови" - представник ОСОБА_4 ( а.с. 36 Т.2),

третьої особи: ОСОБА_8- представник ОСОБА_6 (договір про правову допомогу від 18 жовтня 2015 року),

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання третьої особи ОСОБА_7 в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління Держземагентства у Свалявському районі Закарпатської області, третя особа ОСОБА_8., Релігійної громади Свідків Єгови про скасування державної реєстрації земельної ділянки, -

В С Т А Н О В И В:

01 жовтня 2013 року , ОСОБА_1 звернувся до Свалявського районного суду Закарпатської області з адміністративним позовом до державного кадастрового реєстратора Управління Держземагентства у Свалявському районі, третя особа: ОСОБА_8., релігійна громада "Свідків Єгови" про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

12 жовтня 2015 року через канцелярію суду подано клопотання ОСОБА_8 про закриття провадження у справі. Клопотання мотивоване тим, що справа підлягає закриттю з підстав визначених статтею 157 ч.1 КАС України. Позовні вимоги носять майнових характер і за своїм змістом є спором про право і такі належить розглядати у порядку цивільного судочинства. Станом на день реєстрації Управлінням ДЗК у Свалявському районі земельної ділянки як об'єкта права власності у ОСОБА_1 не існувало публічного права, яке могло бути порушеним та підлягало судовому захисту.

У судовому засіданні представник третьої особи ОСОБА_6 підтримав дане клопотання і просив таке задоволити.

Представник відповідача підтримав подане клопотання та просив закрити провадження у даній адміністративній справі.

Представник третьої особи ОСОБА_8. не заперечував проти задоволення даного клопотання.

Розглянувши подану представником заяву та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються вимоги заявника, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду даної заяви, суд приходить до наступних висновків.

Постановою Кабінету Міністрів від 17 серпня 2011 року № 974 про утворення територіальних органів Державного агентства земельних ресурсів, постановлено уторити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державного агентства земельних ресурсів за переліком згідно з додатком 1 , в т.ч. Управління Держземагентства у Свалявському районі.

Відповідно до статті 1 Положення "Про Державне агентство земельних ресурсів України", Державне агентство земельних ресурсів України є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин Предметом оскарження за адміністративним позовом є протиправність дій Державного кадастрового реєстратора Управління Держземагентства, визнати протиправною та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки.

Справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача, що визначено частиною 3 статті 18 КАС України.

27 травня 2015 року, Ухвалою Свалявського районного суду Закарпатської області дану справу передано до Закарпатського окружного адміністративного суду.

Згідно частини 8 статті 22 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються

Відповідно до статті 2 частини 2 КАС України , до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до статті 17 частини 1 та 2 пункту 1 КАС України , юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України , суд закриває провадження у справі у разі, зокрема, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Таким чином, суд приходить до висновку, що переданий до суду адміністративний спір є публічно-правовим, де однією із сторін є посадова особа органу виконавчої влади, яка здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.

За наведених обставин клопотання представника третьої особи про закриття провадження у справі слід відмовити у задоволенні такого, як безпідставного.

На підставі викладеного та керуючись ст.133, ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Відмовити у задоволенні клопотання третьої особи ОСОБА_8. про закриття провадження у справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління Держземагентства у Свалявському районі Закарпатської області, третя особа ОСОБА_8, Релігійна громада "Свідки Єгови" про скасування державної реєстрації земельної ділянки .

Ухвала оскарженню не підлягає. Згідно ч. 2 ст.185 КАС України заперечення на ухвалу сторони можуть викласти в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.

СуддяТ.В. Скраль

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2015
Оприлюднено03.11.2015
Номер документу52932895
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —306/2533/13-а

Постанова від 22.12.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 29.10.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 29.10.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 13.07.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 27.05.2015

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

Ухвала від 27.03.2014

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

Ухвала від 27.03.2014

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

Ухвала від 17.01.2014

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Жиганська Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні