10.3.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
29 жовтня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/663/15
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., перевіривши матеріали заяви комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-паркового господарства та благоустрою» про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2015 року по справі №812/663/15 за адміністративним позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-паркового господарства та благоустрою» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 17877,67 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
14 липня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогог осподарства та благоустрою» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 17877,67 грн.
Постановою суду від 15 вересня 2015 року позовні вимоги Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогогосподарства та благоустрою» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 17877,67 грн.,- задовольнити в повному обсязі. Стягнуто з комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогогосподарства та благоустрою» (код ЄДРПОУ 38350231, 93404, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Сметаніна, 26а) на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 13396264, 93003, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будьонного, 28) адміністративно - господарську санкцію у сумі 12329,17 грн. (дванадцять тисяч триста двадцять дев'ять гривень 17 копійок) та пеню за порушення термінів сплати адміністративно - господарських санкцій у розмірі 5548,50 грн. (п'ять тисяч п'ятсот сорок вісім гривень 50 копійок) всього 17877,67 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот сімдесят сім гривень 67 копійок) на розрахунковий рахунок 31212230700080 в ГУ ДКСУ у Луганській області, МФО 804013, код ОКПО 37944909, код доходу 50070000.
26 жовтня 2015 року комунальне підприємство «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогогосподарства та благоустрою» звернулось з заявою про розстрочення виконання постанови від 15 вересня 2015 року.
Згідно частиною 7 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
Кодекс адміністративного судочинства України не визначив вимог до заяви про розстрочення виконання судового рішення, тому суддя, у відповідності із ч. 7 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України за аналогією закону керується правилами статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України щодо вимог до позовної заяви.
Нормами статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначені вимоги щодо позовної заяви, зокрема, відповідно до ч.3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно ч.2 ст.87 КАС України, розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюється законом.
01 листопада 2011 року набув чинності Закон України В«Про судовий збірВ» від 08 липня 2011 року №3674-VI (з послідуючими змінами), який визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.
Згідно ч.1 ст.3 Закону України В«Про судовий збірВ» судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Частиною 1 ст.4 Закону №3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно ч.2 ст.4 Закону №3674-VI, за подання до адміністративного суду заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення сплачується 0,3 розміру мінімальної заробітної плати.
Згідно ч.1 ст. 6 Закону України В«Про судовий збірВ» від 08.07.2011 N 3674-VI судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі.
Суддя, перевіривши матеріали позовної заяви встановив, що заявником - комунальним підприємством «Сєвєродонецьке підприємство садово-паркового господарства та благоустрою» не подано до заяви доказів сплати судового збору.
Зазначений недолік заяви може бути усунуто шляхом надання до суду доказів сплати судового збору за подання заяви про розстрочення виконання постанови від 15 вересня 2015 року встановленого Законом.
Крім того, відповідно до вимог ст.263 КАС України розстрочення виконання стосується судового рішення, яке ухвалено по справі, а не виданого виконавчого листа, як це зазначив заявник в тексті заяві та в прохальній частині заяви. А тому заявнику необхідно привести саму заяву у відповідність з вимогами ст.263 КАС України та подати до суду відповідну виправлену заяву про розстрочення виконання судового рішення.
Згідно ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Отже, суддею встановлено, що заяву подано без додержання вимог ст.ст.106,263 КАС України, а тому вона підлягає залишенню без руху.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.9,87,106-108,263 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
УХВАЛИВ:
Заяву комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогогосподарства та благоустрою» про розстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 15 вересня 2015 року по справі №812/663/15 за адміністративним позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до комунального підприємства «Сєвєродонецьке підприємство садово-парковогогосподарства та благоустрою» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі 17877,67 грн.- залишити без руху.
Запропонувати позивачу у строк протягом 10 (десяти) днів з дня отримання копії ухвали надати до суду докази сплати судового збору за подання заяви про розстрочення виконання судового рішення та виправлену заяву про розстрочення виконання судового рішення відповідно до вимог ст.263 КАС України.
Роз'яснити заявнику, що у разі усунення недоліків заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати особі, що звернулася із заявою.
У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк заяву буде повернуто заявнику зі всіма доданим до неї документами.
Залишення позовної заяви без руху не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала про залишення позовної заяви без руху може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Ухвала може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. В інших випадках в строк, встановлений ст. 254 КАС України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2015 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 52934613 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.В. Тихонов
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні