Рішення
від 30.10.2015 по справі 927/1178/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Господарський суд Чернігівської області

Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua

========================================================================================================================================================================

Іменем України

РІШЕННЯ

В« 27В» жовтня 2015 року справа № 927/1178/15

Позивач: Заступник прокурора Чернігівської області в інтересах держави 14000, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, 9 Відповідач 1: Чернігівська міська рада 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7 Відповідач 2: Автокооператив № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів 14000, м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 4/5 Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача : Чернігівське міське управління юстиції 14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 118 про визнання недійсним рішень та договору оренди Суддя В.М. Репех

Представники сторін:

від прокуратури: ОСОБА_1-прокурор відділу прокуратури Чернігівської області посв. № 010890 від 23.10.2012 року

від відповідача 1: ОСОБА_2-гол.спец.-юрисконсульт, дов. від 03.12.2014 року № 3-24/1373

від відповідача 2: ОСОБА_3-голова правління автокооперативу

від третьої особи: не з"явився

Рішення виноситься після перерви, оголошеної в судовому засіданні з 13.10.2015р. по 27.10.2015 р., на підставі ст. 77 Господарського процесуального кодексу України.

В судовому засіданні 27.10.2015р., на підставі ч. 2 ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, було оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

СУТЬ СПОРУ:

Заступником прокурора Чернігівської області в інтересах держави заявлено позов до Чернігівської міської ради та Автокооперативу № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Чернігівське міське управління юстиції) про:

- визнання недійсним п. 1.1 рішення двадцять сьомої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.11.2012 року "Про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок юридичним особам в межах м. Чернігова"

- визнання недійсним п. 16 рішення тридцять третьої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.09.2013 року "Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою та надання, передача земельних ділянок юридичним та фізичним особам".

- визнання недійсним договорів оренди земельної ділянки від 31.10.2013 року № 1197 площею 0,0750 га (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052), розташованої по вул. Любецькій, 163 у м. Чернігові, укладений між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів.

- скасування рішення державного реєстратора реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції про державну реєстрацію іншого речового права від 23.12.2013 року індексний номер 9378369 щодо реєстрації договору оренди земельної ділянки від 31.07.2013 року № 1197 площею 0,0750 га (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052), розташованої по вул. Любецькій 163 у м. Чернігові, укладеного між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на те, що при передачі земельної ділянки в оренду Чернігівською міською радою допущено порушення вимог Земельного кодексу України.

При цьому ч. 2 ст. 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків встановленими частиною другою, третьою статті 134 цього кодексу.

Таким чином, для передачі земельної ділянки комунальної власності в оренду Автокооперативу № 34 Деснянської районної організації всеукраїнської спілки автомобілістів без проведення земельних торгів на час надання дозволу на розроблення землевпорядної документації, її затвердження та надання земельної ділянки в оренду відсутні.

Відповідно до ч.1 ст. 138 Земельного кодексу України основним завданням запровадження механізму земельних торгів при передачі у користування земель державної чи комунальної форми власності є встановлення найбільшого розміру орендної плати за користування землею, яка надходитиме до відповідного бюджету, оскільки за результатами проведення аукціону укладається договір оренди земельної ділянки з учасником (переможцем) земельних торгів, який запропонував найвищу плату за користування нею, зафіксовану в ході проведення земельних торгів.

Так, при прийнятті Чернігівською міською радою рішення про надання в оренду Автокооперативу № 34 земельної ділянки вказану ціль досягнуто не було, а розмір орендної плати встановлено у мінімальному можливому розмірі.

Відповідач 1, Чернігівська міська рада, надала відзив на позовну заяву в якому проти позовних вимог заперечує та просить суд відмовити в задоволенні позову виходячи з наступного.

На підставі рішення 33 сесії Чернігівської міської ради 6 скликання від 30 вересня 2013 року "Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою та надання, передача земельних ділянок юридичним та фізичним особам" 31.10.2013 року між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 було укладено договір оренди земельної ділянки № 1197.

Відповідно до ст. 41 земельного кодексу України чітко встановлено можливість набуття земельних ділянок у користування гаражно-будівельними кооперативами на підставі рішення органу місцевого самоврядування без проведення земельних торгів. Відповідно, набуття у користування земельної ділянки гаражно-будівельним кооперативом для гаражного будівництва підпадає під "надання земельних ділянок в інших випадках передбачених законом", встановлене ч. 2 ст. 134 ЗК України.

Відповідно до положень статуту Відповідача-2 випливає право та безпосередня можливість здійснення будівництва нових гаражів для подальшого зберігання транспортних засобів членів кооперативу.

Тобто, Відповідач -2 є гаражно-будівельним кооперативом, відповідає вимогам ст.. 41 Земельного Кодексу України для надання за рішенням органу місцевого самоврядування земельної ділянки в оренду для гаражного будівництва відповідно до затвердженої містобудівної документації.

Рішенням 11 сесії Чернігівської міської ради 6 скликання від 29 липня 2011 року "Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати в місті Чернігові" встановлено розмір орендної плати земель житлової та громадської забудови на рівні 3-кратного розміру земельного податку.

Таким, чином, при укладенні договору оренди земельної ділянки орендодавець встановив розмір земельного податку не за власною ініціативою, а на підставі регулятивного акту , щодо затвердження ставок земельного податку та розміру орендної плати.

Щодо позовних вимог про скасування рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та рішення щодо передачі земельної ділянки в оренду Відповідач-1 зазначає наступне.

Відповідне рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за своєю правовою природою не є нормативним актом, оскільки було звернене до окремої юридичної особи, застосовувалось одноразово і після реалізації вичерпало свою дію. Саме по собі оскарження рішення не є захистом інтересів держави, воно не припиняє права оренди земельної ділянки. Скасування такого рішення не призведе до припинення користування земельною ділянкою.

В своїх додаткових поясненнях Відповідач -1 зазначає, що згідно ч. 1,2 ст. 6 Закону України " Про оренду землі" орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним Кодексом України та іншими законами України і договором оренди землі.

У разі набуття права оренди земельної ділянки на конкурентних засадах підставою для укладення договору оренди є результати аукціону.

Згідно ст. 41 земельного кодексу України житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам за рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування земельні ділянки для житлового і гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлено відповідно до затвердженої містобудівної документації.

Таким чином, законодавцем було чітко відокремлено дві незалежні підстави для укладення договору оренди земельної ділянки: на підставі рішення органів державної влади чи органу місцевого самоврядування та за результатами аукціону.

Враховуючи, що ст. 41 Земельного кодексу України визначено, що підставою передачі земельної ділянки в оренду гаражно-будівельним кооперативам є рішення органу місцевого самоврядування, то для застосування ст.. 6 ЗУ "Про оренду землі, ст.. 134 Земельного кодексу України взагалі немає підстав.

Позовна вимога про скасування рішення державного реєстратора реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції про державну реєстрацію іншого речового права від 23.12.2013 пред"явлена до Реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції.

Як вбачається з позовної заяви, Чернігівське міське управління юстиції набуло статусу третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.

Так, позовні вимоги щодо скасування рішення державного реєстратора реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції не можуть бути задоволені, оскільки Реєстраційна служба не являється відповідачем у справі.

Відповідач 2 письмового відзиву на позовну заяву не надав. В судовому засіданні усно заперечив проти поданого позову, як безпідставного вказуючи на те, що надана земельна ділянка є суміжною з поряд існуючими гаражними кооперативами.

Третя особа про дату, час та місце проведення судового розгляду належним чином була повідомлена, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення № 1403002201152, № 1403002208068 однак в судове засідання представник не з'явився, причини неявки суду не повідомив.

Справа розглядається на підставі ст. 75 Господарського процесуального кодексу України за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши подані документи і матеріали, вислухавши пояснення повноважного представника прокуратури, відповідача-1, відповідача-2 з'ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:

Рішенням двадцять сьомої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.11.2012 року "Про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок юридичним особам в межах м. Чернігова" Автокооперативу № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою на земельну ділянку по вул. Любецькій, 163 у м. Чернігові, суміжно з орендованою земельною ділянкою для гаражного будівництва.

Рішенням тридцять третьої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.09.2013 року "Про затвердження проектів землеустрою, щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою та надання, передача земельних ділянок юридичним та фізичним особам" Автокооперативу № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів затверджено проект землеустрою щодо відведення та передано у короткострокову оренду земельну ділянку площею 0,075 га по вул. Любецькій, 163 у м. Чернігові (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052) для гаражного будівництва.

На підставі рішення сесії міської ради 31.10.2012 року між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів укладено договір оренди земельних ділянок № 1197.

Вказаний договір зареєстровано Реєстраційною службою Чернігівського міського управління юстиції на підставі рішення державного реєстратора від 23.12.2013 року за індексним номером 9378369.

Згідно до умов укладеного договору Автокооперативу № 34 передано в короткострокове платне користування земельну ділянку в. м. Чернігові для гаражного будівництва по вул. Любецькій. 163 площею 0,075 га (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052).

Договір укладено до 30.09.2016 року.

Прокурор у позовній заяві зазначає, про те, що спірні рішення Чернігівської міської ради прийнято в супереч ч. 1 ст. 134 Земельного кодексу України без проведення земельних торгів.

Статтею 116 Земельного Кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

Згідно ч. 1-3 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст.. 122 Земельного кодексу України, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків встановлених ч.ч.2.3. ст.. 134 Земельного кодексу України.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним ч. 2-3 ст. 134 Земельного кодексу України, здійснюються в порядку встановленому ст.. 123 земельного кодексу України.

Згідно ч. 1,2 ст. 134 Земельного кодексу України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті. Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі: розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб; використання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих дозволів; використання релігійними організаціями, які легалізовані в Україні, земельних ділянок під культовими будівлями; будівництва об'єктів, що в повному обсязі здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів; надання земельних ділянок державним та комунальним підприємствам, бюджетним установам, вищим навчальним закладам, а також господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 60 відсотків; надання земельних ділянок підприємствам, установам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам) під творчі майстерні; надання земельних ділянок в оренду для реконструкції кварталів застарілої забудови, для будівництва соціального та доступного житла, якщо конкурс на його будівництво вже проведено; розміщення іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій згідно з міжнародними договорами України; надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб; надання земельних ділянок державної або комунальної власності для потреб приватного партнера в рамках державно-приватного партнерства відповідно до закону; надання земельної ділянки замість викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала; будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу); створення озеленених територій загального користування; будівництва об'єктів забезпечення життєдіяльності населених пунктів (сміттєпереробних об'єктів, очисних споруд, котелень, кладовищ, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд); передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для городництва; надання земельних ділянок особам взамін тих, що були викуплені (примусово відчужені) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності за рішенням органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування; розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції; надання земельних ділянок суб'єктам господарювання, що реалізують відповідно до Закону України "Про особливості провадження інвестиційної діяльності на території Автономної Республіки Крим" зареєстровані в установленому порядку інвестиційні проекти. Надання такої земельної ділянки у власність здійснюється згідно із законодавством після завершення строку реалізації інвестиційного проекту за умови виконання суб'єктом господарювання договору про умови реалізації цього інвестиційного проекту на території Автономної Республіки Крим; надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб; надання земельної ділянки взамін викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику або його спадкоємцю (правонаступнику) у разі, якщо така потреба відпала; поновлення договорів оренди землі; використання земельних ділянок для здійснення концесійної діяльності; передачі в оренду, концесію майнових комплексів або нерухомого майна, розташованого на земельних ділянках державної, комунальної власності; надання в оренду земельних ділянок індустріальних парків керуючим компаніям цих індустріальних парків; надання земельних ділянок в інших випадках, визначених законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 Земельного кодексу України житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування земельні ділянки для житлового і гаражного будівництва передаються безоплатно у власність або надаються в оренду у розмірі, який встановлюється відповідно до затвердженої містобудівної документації.

Вказаною нормою Земельного кодексу встановлено можливість набуття земельних ділянок у користування гаражно-будівельними кооперативами на підставі рішення органу місцевого самоврядування без проведення земельних торгів. Відповідно, набуття у користування земельної ділянки гаражно-будівельним кооперативом для гаражного будівництва підпадає під "надання земельних ділянок в інших випадках, передбачених законом", встановлене ч. 2 ст. 134 Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 94 Господарського кодексу України кооперативи як добровільні об"єднання громадян з метою спільного вирішення ними економічних, соціально-побутових та інших питань можуть створюватись у різних галузях (виробничі, споживчі, житлові тощо)

Відповідно до ст.. 1 Закону України "Про кооперацію" кооперація-система кооперативних організацій, створених з метою задоволення економічних, соціальних та інших потреб своїх членів.

Статтею 2 Закону "Про кооперацію" визначено термін обслуговуючий кооператив. Так обслуговуючий кооператив це кооператив, який утворюється шляхом об'єднання фізичних та/або юридичних осіб для надання послуг переважно членам кооперативу, а також іншим особам з метою провадження їх господарської діяльності. Обслуговуючі кооперативи надають послуги іншим особам в обсягах, що не перевищують 20 відсотків загального обороту кооперативу.

Статтею 6 Закону України "Про кооперацію" встановлено, що кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об'єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану.

Згідно статті 22 Закону України "Про кооперацію" земля кооперативу складається із земельних ділянок, наданих йому в оренду або придбаних ним у власність. Кооперативи придбавають земельні ділянки відповідно до Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про кооперацію" статут кооперативу є правовим документом, що регулює його діяльність.

Згідно п. 1 Статуту Автокооперативу № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів він являється добровільною неприбутковою громадською організацією, яка не займається комерційною діяльністю і утримується за рахунок членських внесків членів автокооперативу.

Основна діяльність автокооперативу направлена на зберігання транспортних засобів, що знаходяться у приватній власності громадян - членів автокооперативу, та благоустрій території автокооперативу.

Автокооператив в своїй діяльності керується Конституцією України, діючим законодавством, цим Статутом, Статутом Деснянської районної організації Всеукраїнської Спілки автомобілістів і діє на основі рівноправності членів автокооперативу, самоуправління, законності і гласності.

Пунктами 1.10 Визначено можливість будівництва гаражів членами автокооперативу, їх розміри та площа. В разі порушень правил, щодо площі та розміру збудованого гаража, таке будівництво буде вважатися самовільним.

Відповідно до пункту 4.5 Статуту в щойно створених автокооперативах та в разі розширення території автокооперативу, його перебудови, при появі нових місць для будівництва нових гаражів прийом нових членів відбувається тільки по направленню ради Деснянської районної організації Всеукраїнської Спілки автомобілістів, з послідуючим затвердженням членства на чергових зборах автокооперативу.

Відповідно до п. 4.8 Статуту гаражі побудовані (встановлені) на земельній ділянці автокооперативу, є власністю членів автокооперативу і знаходиться і їх користуванні на весь період перебування їх членами.

Відповідно до п. 2 Статуту Автокооператив створюється за сприянням районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів для зберігання транспортних засобів, що знаходяться у приватній власності громадян.

При необхідній кількості заяв районна організація Всеукраїнської Спілки автомобілістів разом з Деснянською районною радою вирішує питання про виділення в постійне користування земельної ділянки під територію авто кооперативу.

Після виділення земельної ділянки та після розробки проекту розміщення гаражів і об"єктів загального користування районна організація Всеукраїнської Спілки автомобілістів організовує і проводить установчі збори членів цієї організації, які в подальшому стануть членами конкретного автокооперативу.

Згідно п. 6.2.1 Статуту член автокооперативу має право побудувати підрядним чи господарським методом капітальний гараж (встановити збірно-металевий) та зберігати в ньому особистий транспортний засіб.

Одним з обов"язків правління авто кооперативу є розподіл наявних в автокооперативі місць для будівництва (установки) гаражів конкретному члену автокооперативу.

Пунктом 8.6 Статуту встановлено що виконавчим органом автокооперативу є правління автокооперативу. Одним з обов"язків правління автокооперативу є розподіл наявних в автокооперативі місць для будівництва (установки) гаражів конкретному члену автокооперативу по направленню районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів.

Таким чином, відповідно до положень Статуту Автокооперативу № 34 випливає право та безпосередня можливість здійснення будівництва нових гаражів. Тобто Автокоператив № 34 є гаражно-будівельним кооперативом, відповідає вимогам ст.. 41 Земельного кодексу України для надання за рішенням органу місцевого самоврядування земельної ділянки в оренду для гаражного будівництва відповідно до затвердженої містобудівної документації в порядку передбаченому ст.. 123, 124 Земельного кодексу України.

Правові підстави скасування правового акту індивідуальної дії, виданого органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування визначені положеннями ст. 21 ЦК України, згідно якої 1. суд визнає незаконним та скасовує нормативно-правовий акт або правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Таким чином, правові підстави для скасування рішення органу місцевого самоврядування можуть мати місце виключно за наявності двох умов:

1)невідповідність актам цивільного законодавства;

2)порушення цивільних прав або інтересів.

Таким чином, враховуючи недоведеність з боку прокурора порушень Відповідачем-1 норм чинного законодавства, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги про визнання недійсним п. 1.1 рішення двадцять сьомої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.11.2012 року "Про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок юридичним особам в межах м. Чернігова", визнання недійсним п. 16 рішення тридцять третьої сесії шостого скликання Чернігівської міської ради від 30.09.2013 року "Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою та надання, передача земельних ділянок юридичним та фізичним особам", визнання недійсним договорів оренди земельної ділянки від 31.10.2013 року № 1197 площею 0,0750 га (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052), розташованої по вул. Любецькій, 163 у м. Чернігові, укладений між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів є неправомірними, необґрунтованими і такими, що не підлягають задоволенню.

Щодо вимог прокурора про скасування рішення державного реєстратора реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції про державну реєстрацію іншого речового права від 23.12.2013 року індексний номер 9378369 щодо реєстрації договору оренди земельної ділянки від 31.07.2013 року № 1197 площею 0,0750 га (кадастровий номер 7410100000:01:045:0052), розташованої по вул. Любецькій 163 у м. Чернігові, укладеного між Чернігівською міською радою та Автокооперативом № 34 Деснянської районної організації Всеукраїнської спілки автомобілістів, суд відмовляє у їх задоволенні, оскільки вони є похідними вимогами від вимоги прокурора про визнання недійсними рішень Чернігівської міської ради та договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про судовий збір» N 3674-VI від 08.07.2011р. (в редакції чинній на момент подання прокурором позовної заяви) передбачено, що від сплати судового збору звільняються органи прокуратури - при здійсненні своїх повноважень.

Керуючись ст. ст. 33, 34, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України суд,

ВИРІШИВ:

В позові відмовити повністю

Суддя В.М.Репех

Повний текст рішення підписано 30.10.2015 року.

Суддя В.М.Репех

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення30.10.2015
Оприлюднено04.11.2015
Номер документу52954568
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/1178/15

Ухвала від 25.11.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Рішення від 30.10.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Репех В.М.

Ухвала від 17.09.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Репех В.М.

Ухвала від 04.09.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Репех В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні