Ухвала
від 22.09.2014 по справі 755/25697/14-к
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/25697/14

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" вересня 2014 р.слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , слідчого СВ Дніпровського РУ ГУ МВС України у м. Києві ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Дніпровського РУ ГУМВС України в м. Києві ОСОБА_4 про отримання дозволу суду на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр»,

ВСТАНОВИВ:

19 вересня 2014 року слідчий СВ Дніпровського РУ ГУМВС України в м. Києві ОСОБА_4 звернувся до суду із клопотанням про отримання дозволу суду на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр», внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014100000000496 від 26 травня 2014 року за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

Клопотання погоджено з прокурором прокуратури Дніпровського району м. Києва ОСОБА_5 .

Клопотання мотивовано тим, що відділом захисту конституційних прав і свобод громадян управління захисту прав і свобод громадян та інтересів держави прокуратури міста Києва на підставі постанови № 83 від 30.04.2014 в порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів Проведено перевірку додержання вимог законодавства у діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі - КП «ГІОЦ»).

Установлено, що відповідно до п. 6.1 Статуту КП «ГІОЦ», затвердженого розпорядженням Представника Президента України у м. Києві від 21.07. f992 № 678 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) від 09.02.2012 № 204), майно підприємства є комунальною власністю територіальної громади міста Києва і закріплено за ним на праві господарського відання.

У пунктах 7.1, 7.4 Статуту визначено, що управління підприємством здійснює директор, який самостійно вирішує питання діяльності підприємства в межах своєї компетенції відповідно до Статуту, несе персональну відповідальність за виконання завдань, визначених цим Статутом та контрактом, додержання порядку ведення й достовірність бухгалтерського, податкового обліків та статистичної звітності, дотримання державної фінансової дисципліни, ефективне використання та охорону майна, закріпленого за підприємством тощо. Директор зобов`язаний раціонально розпоряджатись майном та коштами підприємства відповідно до законодавства України, цього Статуту та колективного договору.

КП «ГІОЦ» (замовник) в особі виконувача обов`язків директора ОСОБА_6 та TOB «ОКС» (підрядник) в особі директора ОСОБА_7 укладено договір підряду № 6 від 01.03.2010 із терміном дії до 01.03.2013 (відповідно до додаткової угоди № 1 від 25.02.2013 термін дії даного договору продовжено до 31.12.2014).

У подальшому цими ж сторонами за період з 01.03.2011 по 31.07.2013 підписані акти приймання виконаних підрядних (ремонтно-будівельних) робіт за даним договором на суму 714,2 тис. грн.

Згідно наданої КП «ГІОЦ» інформації за період з 01.03.2011 по 31.07.2013 на розрахунковий рахунок TOB «ОКС» за даним договором перераховані грошові кошти у сумі 912,7 тис. грн.

Окрім того, КП «ГІОЦ» в особі виконувача обов`язків директора ОСОБА_6 та TOB «ОКС» (перевізник) в особі директора ОСОБА_7 укладено договір № 5-Т про перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях від 01.03.2010 із терміном дії до 01.03.2013 (відповідно до додаткової угоди № 1 від 25.02.2013 термін дії даного договору продовжено до 31.12.2014).

У подальшому цими ж сторонами за період з 01.03.2011 по 31.07.2013 за даним договором підписані акти виконаних робіт на суму 878,6 тис. грн.

Згідно наданої КП «ГІОЦ» інформації за період з 01.03.2011 по 31.07.2013 за даним договором на розрахунковий рахунок TOB «ОКС» перераховані грошові кошти у сумі 905,8 тис. грн.

Водночас, документальною позаплановою невиїзною перевіркою ДПІ у Дніпровському районі ГУ Міндоходів у м. Києві у КП «ГІОЦ» з питань правильності дотримання податкового законодавства в частині взаємовідносин з TOB «ОКС» (код ЄДРПОУ 23502075) за період з 01.03.2011 по 31.07.2013, установлено відсутність господарських операцій між TOB «ОКС» та КП «ГІОЦ». Враховуючи, що наслідком для податкового обліку є лише фактичний рух активів, а не задекларований на папері, у КП «ГІОЦ» Не було підстав для податкового обліку вказаних у акті операцій. Будь-які документи (у т.ч. договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством (акт від 28.03.2014 № 658/26-53-22-01-21-04013755).

Одночасно дослідивши надані КП «ГІОЦ» первинні документи бухгалтерської та податкової звітності щодо підтвердження взаємовідносин з TOB «ОКС» за період з 01.03.2011 по 31.07.2013, дані акту ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві від 30.01.2014 № 71/26-54-22-03/23502075 про неможливість проведення зустрічної звірки суб`єкта господарювання TOB «ОКС» з питань підтвердження фінансово-господарських взаємовідносин із рядом постачальників за період з 01.01.2011 по 31.12.2013, ДПІ у Дніпровському районі ГУ Міндоходів у м. Києві прийшла до висновку, що вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов`язання, з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру.

З огляду на викладене, перерахування грошових коштів КП «ГІОЦ» на розрахункові рахунки TOB «ОКС» у сумі 1 818,5 тис. грн. за роботи, які фактично підприємством не виконувались (факт взаємовідносин TOB «ОКС» з КП «ГІОЦ» документально не підтверджено) та внесення завідомо неправдивих відомостей до актів виконаних робіт є розтратою майна комунального підприємства та службовим підробленням, що свідчить про наявність в діях посадових осіб КП «ГІОЦ» ознак злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

Приймаючи до уваги, що на даний час по вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність в проведенні ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» та враховуючи, що у відповідності до вимог Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження, керуючись ст.ст. 36, 93 КПК України та ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Вислухавши доводи прокурора та слідчого, якими він обґрунтовує клопотання, дослідивши надані копії документів, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.4 ч.2 ст.40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку визначеного законом.

Відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Відповідно до ч. 8 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Враховуючи наявність достатніх та обґрунтованих підстав для проведення позапланової виїзної ревізії, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст.40, 110, 309, КПК України, ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського РУ ГУ МВС України у м. Києві ОСОБА_4 про отримання дозволу суду на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» - задовольнити.

1.Дати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ЄРДПОУ 04013755) , що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12-а, за період з 2010 року по теперішній час, а саме:

-Чи наявані доркументи, які підтверрджують необхідінсть проведення будівельних, ремонтних та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях у КП «ГІОЦ» за період з 2010 року по теперішній час?

-Чи дотриманні вимоги чинного законодавства при проведенні процедур закупівель проведення будівельних, ремонтних та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях у КП «ГІОЦ» за період з 2010 року по теперішній час?

-Яка кількість укладених договорів між КП «ГІОЦ» і ТОВ «ОКС» (ЄРДПОУ 23502075) на проведення будівельних, ремонтних та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях , їх предмет та загальна вартість?;

-Чи правильно враховані норми витрати та вартість будівельних матеріалів по укладеним договарам на виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях при виконанні договорів укладених між КП «ГІОЦ» та ТОВ «ОКС»?;

-Чи виявленні порушення чинного законодавства під час використання, за період з 01.01.2010 року по теперішінй час коштів на виконання ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях проведених за рахунок коштів КП «ГІОЦ» (у разі необхідності провести зустрічні звірки з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій і розрахунків)?;

-Чи наявні дозвільні документи, у ТОВ «ОКС» (ЄРДПОУ 23502075), та у працівників вказаного товариства на виконання ремонтно-будівельних робіт та та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях ?;

-Яка фактична кількість працівників та автотранспортних засобів ТОВ «ОКС» (ЄРДПОУ 23502075) що були залучені до виконання умов вищезазначених договрів?;

-Чи задіювались ТОВ «ОКС» (ЄРДПОУ 23502075) субпідрядні організації для проведення ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях згідно договорів укладених КП «ГІОЦ»?;

-Чи є в наявності документи підтверджуючі проведення вищезазначених ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях виконані безпосередньо працівниками КП «ГІОЦ»?;

-Чи є в наявності документи підтверджуючи виконаненя умов договорів на проведення ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях виконані безпосередньо працівниками ТОВ «ОКС»?;

-Чи залучали конкретні транспортні засоби, будівельні машини та техніку при виконанні ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях, і чи правильно врахувано в актах виконаних робіт (ф. КБ-2в) загальновиробничі витрати, показники кошторисного прибутку, адміністративні витрати з врахуванням вимог Д.1.1-1-2000 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 при виконанні договорів укладених між КП «ГІОЦ» та ТОВ «ОКС»?;

-Чи застосувались при виконанні ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях «інші» витрати, витрати пов`язані з відрядженнями та витрати при виконанні просто неба при виконанні договорів укладених між КП «ГІОЦ» та ТОВ «ОКС»?;

-Чи наявні товарно-матеріальні цінності, які використовувались під час виконання умов договорів;

-Які документи підтверджують витрати, включені до калькуляції наданих послуг та актів виконаних робіт по проведенню ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях при виконанні договорів укладених між КП «ГІОЦ» та ТОВ «ОКС»?;

-Чи в повній мірі виконано умови договорів на проведення ремонтно-будівельних робіт та договорів по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях в КП «ГІОЦ»?;

-На яку суму та по яким актам завищена вартість ремонтно-будівельних робіт та робіт по перевезенню пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученнях по договорах укладених між КП «ГІОЦ» та ТОВ «ОКС»? (при цьому зазначити посади та ПІБ осіб, що їх підписали)?;

-Хто з посадових осіб КП «ГІОЦ» підписував вищезазначені акти виконаних робіт?;

-Яка сума коштів була безпідставно перерахована КП «ГІОЦ» на розрахункові рахунки ТОВ «ОКС» (ЄРДПОУ 23502075) за виконання всіх видів робіт?.

-Провести котрольні обміри з метою підтвердження фактично виконаних робіт з даними, включеними до актів виконаних робіт, в тому числі форми КБ2в;

-Чи обґрунтована виплачена заробітна плата керівному складу КП «ГІОЦ» (директор та його заступники) за період з 2012 р. по теперішній час?

Проведення ревізії у кримінальному провадженні 42014100000000496 від 26 травня 2014 року за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України України доручити Державній фінансовій інспекції в м. Києві та провести в період з 01.10.2014 по 21.10.2014.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.09.2014
Оприлюднено13.01.2023
Номер документу52981416
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —755/25697/14-к

Ухвала від 22.09.2014

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Чаус М. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні