Ухвала
від 02.11.2015 по справі 902/1157/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

02 листопада 2015 р. Справа № 902/1157/15

Господарський суд Вінницької області у складі судді Стефанів Т. В.,

розглянувши матеріали заяви Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. №28620 від 06.10.2015 р. про збільшення кредиторських вимог на 141 549, 76 грн. та включення до реєстру вимог кредиторів із загальною сумою кредиторських вимог в розмірі 515 337,76 грн. у справі № 902/1157/15 та клопотання № б/н від 27.10.2015 р. у справі № 902/1157/15

за заявою : Вінницької об'єднаної Державної податкової інспекції головного

управління ДФС у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. 30-річчя

Перемоги, 21

до : Товариства з обмеженою відповідальністю "Європак",

21036, м. Вінниця, Ленінський район, вул. Хмельницьке шосе,

буд.82, кім. 402, код ЄДРПОУ 30836533

про банкрутство

без виклику представників сторін

В С Т А Н О В И В :

У провадженні господарського суду Вінницької області (суддя Стефанів Т. В.) перебуває справа №902/1157/15 за заявою Вінницької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Європак", код ЄДРПОУ 30836533.

Ухвалою суду від 07.09.2015 порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Європак", введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних дні, призначено розпорядником майна ОСОБА_1, з покладенням на останнього всіх прав та обов'язків, визначених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

07.10.2015 від Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. до суду надійшла заява №28620 від 06.10.2015 р. про збільшення кредиторських вимог на 141 549, 76 грн. та включення до реєстру вимог кредиторів із загальною сумою кредиторських вимог в розмірі 515 337,76 грн. у справі №902/1157/15.

Суд, розглянувши матеріали даної заяви, дійшов до висновку про необхідність винесення ухвали 12.10.2015 р. про повідомлення заявника-Вінницьку ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій обл щодо усунення недоліків, допущених при поданні заяви №28620 від 06.10.2015 р. та надання часу до 30.10.2015 р. для усунення зазначених у даній ухвалі недоліків, а саме: сплатити судовий збір у відповідності до Закону України "Про судовий збір", докази сплати надати суду; надіслати копії заяви боржнику і розпоряднику майна, поштовий опис з доказами надати суду.

28.10.2015 р. Вінницька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Вінницькій обл. надала на виконання вимог ухвали суду від 12.10.2015р. документи та звернулася до господарського суду Вінницької області з клопотанням про відстрочення сплати судового збору, мотивоване майновим станом заявника.

Дослідивши матеріали заяви та клопотання суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання про відстрочку сплати судового збору з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 44 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Статтею 8 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Згідно із п. 12 інформаційного листа Вищого господарського суду України від 25.08.2011 р. №01-06/1175/2011 (зі змінами та доповненнями) за приписами статті 8 Закону суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою: відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше, ніж до ухвалення судового рішення у справі; зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати. Таким чином, єдиною підставою для вчинення судом зазначених у цій нормі дій є врахування ним майнового стану сторони. Обґрунтування пов'язаних з цим обставин, які свідчать про неможливість або утруднення в здійсненні оплати судового збору у встановлених законом розмірах і в строки, покладається на заінтересовану сторону. Відповідні питання можуть бути вирішені судом в ухвалі про прийняття позовної заяви чи іншої заяви або скарги, передбаченої ГПК.

У п. 3.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України» від 21.02.2013 р. за № 7 зазначено, що єдиною підставою для вчинення господарським судом дій, зазначених у статті 8 Закону, є врахування ним майнового стану сторін. Клопотання про відстрочення (розстрочення) сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати може бути викладене в заяві чи скарзі, які подаються до господарського суду, або окремим документом. Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому порядку і розмірі.

Тобто, обов’язковою умовою для звільнення заявника від сплати судового збору є наявність обґрунтованих обставин, що свідчать про неможливість сплати судового збору. При цьому, обов’язок по доведенню наявності таких обставин покладається на заявника.

Заява Вінницької об'єднанної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. мотивована наступним. Згідно з п. 21 ч.І ст.5 Закону України «Про судовий збір» (в редакції, що діяла до 01.09.2015 року ) органи доходів і зборів були звільнені від сплати судового збору, у зв'язку з чим кошторисом Вінницької ОДПІ на 2015 рік кошти на сплату судового збору передбачені не були. Станом на 01.01.2015 року при формуванні та затвердженні кошторису Вінницької ОДПІ не передбачено грошові кошти (КЕКВ 2800 «Інші видатки»), які підлягають сплаті як судовий збір за подання позовів до суду. Станом на 27.10.2015 року кошторис в частині затвердження витрат на сплату судового збору за подання позовів до суду не переглянутий, а тому фінансування відсутнє. На підтвердження викладеного до клопотання додано довідку про недостатність коштів на рахунку, виписку по рахунку.

З огляду на викладене, враховуючи те, що заявником підтверджено поганий майновий стан, наявні правові підстави для задоволення заяви Вінницької ОДПІ про відстрочку сплати судового збору за подачу наведеної заяви в сумі 2 436, 00 грн до прийняття судом рішення у справі.

Відповідно до абз. 4 ч.3 ст.23 Закону про банкрутство господарський суд зобов’язаний прийняти заяву кредитора, подану з дотриманням вимог цього Закону та Господарського процесуального кодексу України, про що виноситься ухвала, в якій зазначається дата розгляду заяви.

Згідно п.20 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 року №01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 №4212 - VI), визначено, що у разі виявлення недоліків заяви господарський суд відповідною ухвалою зобов'язує заявника усунути їх в установлений судом строк. Якщо у цей строк недоліки усунуто, господарський суд приймає заяву та призначає її до розгляду.

З урахуванням наведеного, суд, розглянувши матеріали заяви Вінницької об'єднанної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл., враховуючи виправлення допущених при поданні заяви недоліків, дійшов до висновку про відповідність останньої вимогам Закону про банкрутство.

З огляду на викладене, заяву Вінницької об'єднанної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. про визнання кредиторських вимог до боржника та включення до реєстру вимог кредиторів у справі № 902/1157/15 слід призначити до розгляду в засіданні суду.

Керуючись ст. ст. 1, 23, 24, 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. ст. 44, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України "Про судовий збір", суд

У Х В А Л И В :

1 . Клопотання Вінницької об'єднанної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. № б/н від 27.10.2015 р. про відстрочення сплати судового збору в сумі 2 436, 00 грн задовольнити.

2 . Відстрочити сплату судового збору до прийняття судом рішення у справі.

3 . Призначити заяву Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій обл. №28620 від 06.10.2015 р. про збільшення кредиторських вимог на 141 549, 76 грн. та включення до реєстру вимог кредиторів із загальною сумою кредиторських вимог в розмірі 515 337, 76 грн. у справі № 902/1157/15 до розгляду в попередньому засіданні на 12.11.15 о 10:00 год ., у приміщенні господарського суду Вінницької області, кімн. № 1115 .

4 . Зобов'язати боржника та арбітражного керуючого (розпорядника майна) надати обгрунтовані письмові пояснення з посиланням на норми чинного законодавства з приводу заявлених вимог (визнання/невизнання), заявнику - оригінали доданих до заяви документів для огляду в судовому засіданні.

5 . Явку в судове засідання представників заявника, боржника, арбітражного керуючого визнати обов'язковою.

6 . Ухвалу направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення.

Суддя Стефанів Т.В.

віддрук. прим.:

1- до справи;

2- Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги,21;

3-ТзОВ "Європак", 21036, м. Вінниця, Ленінський район, вул. Хмельницьке шосе, буд.82, кім. 402;

4,5- арбітражному керуючому ОСОБА_1 вул.Хрещатик, буд.22 а/с 144-а, Київ-1, Україна, 01001

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення02.11.2015
Оприлюднено06.11.2015
Номер документу53056737
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1157/15

Ухвала від 13.12.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 21.11.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 11.02.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Постанова від 17.12.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 17.12.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 12.11.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 02.11.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 15.10.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 12.10.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Стефанів Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні