Справа 127/25101/15-к
Провадження 1-кс/127/10455/15
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 листопада 2015 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання слідчого СУ УМВС України у Вінницькій області майора міліції ОСОБА_3 , про надання дозволу Державній Фінансовій Інспекції у Вінницькій області на проведення у кримінальному провадженні №12015020000000366 від 17. 09. 2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, протягом 15 робочих днів позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної (ЄДРПОУ 02141383, місцезнаходження Вінницька обл., смт. Літин, вул. Фабріціуса, 15, за відсутності клопотання про застосування технічних засобів фіксації судового процесу, -
ВСТАНОВИВ:
02.11.2015, слідчий ОСОБА_3 звернулася до суду із вказаним клопотанням, яке погоджене з прокурором ОСОБА_4 , мотивуючи його тим, що нею провадиться досудове розслідування в кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015020000000366 від 17. 09. 2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, у зв`язку із чим в органу досудового розслідування виникла необхідність у збиранні доказів, отримання яких можливе у результаті проведення ревізії.
Під час розгляду, з матеріалів клопотання встановлено, що 30.06.2015 відділ освіти Літинської РДА Вінницької області в особі начальника відділу ОСОБА_5 з однієї сторони і СТОВ «Обрій» в особі директора ОСОБА_6 з другої сторони уклали договір № 10 щодо виконання капітального ремонту (заміна вікон) будівлі ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Журавне Літинського району Вінницької області. Загальна сума договору склала, згідно кошторисних розрахунків вартості ремонтних робіт 443718,12 грн. Згідно умов договору, СТОВ «Обрій» повинен діяти як самостійний суб`єкт і виконувати роботи в рамках договору, субпідрядні організації не передбачені.
Проте, СТОВ «Обрій» в особі директора ОСОБА_6 зазначені у договорі роботи не виконав, а залучив до їх виконання, як підрядника ФОП ОСОБА_7 , уклавши договір № 11 від 06.07.2015 на загальну суму 350000,00 грн.
Крім того, 30.06.2015 відділ освіти Літинської РДА Вінницької області в особі начальника відділу ОСОБА_5 з однієї сторони і СМП ОСОБА_6 , він же директор СТОВ «Обрій», з другої сторони уклали договір № 13 щодо виконання капітального ремонту із заміною вікон будівлі ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Гордище Літинського району Вінницької області. Загальна сума договору склала, згідно кошторисних розрахунків вартості ремонтних робіт 330109,11 грн. Згідно умов договору, СМП ОСОБА_6 повинен діяти як самостійний суб`єкт і виконувати роботи в рамках договору, субпідрядні організації не передбачені.
Проте, СМП ОСОБА_6 зазначені у договорі роботи не виконав, а залучив до їх виконання, як підрядника ФОП ОСОБА_7 , уклавши договір № 15 від 06.07.2015 на загальну суму 200000,00 грн.
У подальшому директор СТОВ «Обрій» ОСОБА_6 та він же, як СМП ОСОБА_6 за попередньою змовою із службовими особами відділу освіти Літинської РДА, склавши акти виконаних робіт, у порушення правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та настанови щодо визначення прямих втрат у вартості виробництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 завищив понесені витрати, а після перерахування Літинською РДА Вінницької області коштів в загальній сумі 773 827,23 грн., різницею в сумі 223 827,23 грн. заволоділи.
ФОП ОСОБА_7 показав, що він є суб`єктом підприємницької діяльності, його діяльність заключається у продажу металопластикових конструкцій. На початку квітня 2015 року до нього звернувся ОСОБА_6 з проханням встановити металопластикові вікна у ЗОШ с. Журавне. На дану пропозицію ОСОБА_7 погодився. Відповідно до договору ОСОБА_6 перерахував кошти та він надав останньому своїх робітників для встановлення металопластикових конструкцій.
З метою з`ясування законності залучення субпідрядної організації СТОВ «Обрій» та СМП ОСОБА_6 в одній особі для проведення капітального ремонту, відповідно до умов договорів від 30.06.2015 за №№ 13,10, законності перерахування коштів відділом освіти Літинської райдержадміністрації за виконані роботи, виникла необхідність у дослідженні окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Літинської РДА з одночасною зустрічною звіркою із підрядником СТОВ «Обрій», СМП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 , у зв`язку з чим слідчим винесено постанову про призначення позапланової виїзної ревізії відділу освіти Літинської РДА.
Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006
«Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.
Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділ освіти Літинської районної адміністрації Вінницької області (ЄДРПОУ 02141383) є органом державної влади.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду.
На підставі викладеного, з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, керуючись ст.ст. 40, 93 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) та спільного наказу ГКРУ, МВС, СБУ, ГПУ «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» N 346/1025/685/53 від 19.10.2006, слідчий в судовому засіданні просив суд дане клопотання задовольнити.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, вислухавши учасників судового процесу, слідчий суддя дійшов наступного висновку.
Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності, незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної (ЄДРПОУ 02141383, місцезнаходження Вінницька обл., смт. Літин, вул. Фабріціуса, 15, тому слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40, 93 КПК України, ст. ст. 2, 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ УМВС України у Вінницькій області майора міліції ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області на проведення у кримінальному провадженні № 12015020000000366, позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної (ЄДРПОУ 02141383, місцезнаходження Вінницька обл., смт. Літин, вул. Фабріціуса, 15) щодо проведення капітального ремонту із заміною вікон будівлі СЗШ І-ІІІ ступенів с. Городище Літинського р-ну Вінницької обл. та у ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Журавне Літинського р-ну Вінницької обл., із правом проведення одночасної зустрічної звірки з підрядником СТОВ «Обрій» (ЗКПО 30804020, місцезнаходження 22300, Вінницька обл. смт. Літин, вул. Сосонське шосе, 10), СМП ОСОБА_6 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , місцезнаходження АДРЕСА_1 ), ФОП ОСОБА_7 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 ) в період з 30.06.2015 по 03.11.2015.
Встановити строк проведення позапланової виїзної ревізії тривалістю 15 робочих днів, починаючи з 16.11.2015.
Проведення ревізії доручити Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області.
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53080790 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Ковбаса Ю. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні