Справа № 161/19217/14-к
Провадження № 1-кс/161/4924/14
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2014 року слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю слідчого СУ УМВС України у Волинській області ОСОБА_2 , прокурора відділу нагляду за додержанням законів у сфері протидії корупції та процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про корупційні правопорушення прокуратури Волинської області ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого СУ УМВС України у Волинській області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СУ УМВС України у Волинській області ОСОБА_2 звернувся із клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК.
Вказує, що на протязі часу з 25.07.2014 року по 29.07.2014 року в м.Ковелі, ОСОБА_4 , будучи відповідно до Наказу Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК № 86 від 16.11.2011 року призначеним на посаду майстра виробничого навчання Ковельського учбового пункту, а також будучи відповідно до наказів № 105 від 23.06.2014 року та № 143 від 28.07.2014 року вищевказаного учбового закладу членом Державної екзаменаційної комісії, тобто являючись службовою особою, керуючись корисливим мотивом, привласнив бюджетні кошти за рахунок списання паливно-мастильних матеріалів, які були виділені на проведення практичних занять із слухачами Ковельського учбового пункту.
08.10.2014 року відомості по даному факту внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12014030000000376, про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.
З матеріалів кримінального провадження та протоколу допиту свідка ОСОБА_5 , що навчальне водіння із групою, яка здавала екзамен в Ковельському учбовому пункті у липні 2014 року проводилося чотири рази, а не 25 занять по 8 годин, одне заняття 6 годин та одне 4 години, як відмічено в дорожніх листках. Так, згідно дорожніх листків майстром виробничого навчання ОСОБА_6 списано 1680 л дизельного палива, хоча фактично він видав ОСОБА_5 лише 60 л дизельного палива.
Відповідно до інформації УБОЗ УМВС України у Волинській області така схема привласнення бюджетних коштів діє у всіх відділеннях Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК, у зв`язку із чим службовими особами вказаної установи привласнюються бюджетні кошти у великих розмірах.
В зв`язку з викладеним слідчий просить надати дозвіл на проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації АПК.
Згідно ч. 4 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулась до суду з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Оскільки слідчим СУ УМВС України у Волинській області (стороною кримінального провадження) в судовому засіданні доведено наявність підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, які підтверджують обставини розтрати коштів Волинським обласним учбовим центром підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК, тому розгляд даного клопотання здійснюється без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані документи.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши додані докази, заслухавши думку слідчого та прокурора, які підтримали клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.
Так, позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю (пункт 5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»).
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду, а для проведення такої ревізії орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості (ч. 8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»).
Водночас, пунктом 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами» передбачено, що позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним:
- клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ);
-постанови слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії, винесеної після повідомлення посадовій особі підконтрольної установи, що ревізується, про підозру у вчиненні нею кримінального правопорушення;
- інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю - підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, в якому зазначаються підстави проведення, дати початку та закінчення.
Так, з поданих слідчим СУ УМВС України у Волинській області матеріалів, встановлено достатність підстав для проведення позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК, а також те, що зібрані в результаті такої ревізії дані, можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.
Частиною 6 ст. 9 КПК України передбачено, що у випадках, коли положення цього Кодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою ст. 7 цього Кодексу.
Керуючись ст. ст. 7, 40,93 КПК України,-
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СУ УМВС України у Волинській області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності задовольнити.
Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції у Волинській області на проведення у кримінальному провадженні № 12014030000000376 від 08.10.2014 року позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Волинського обласного учбового центру підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів АПК, юридична адреса та фактичне місце розташування : смт.Рокині, вул.Наукова,1 Луцького району Волинської області (код ЄДРПОУ- 00914415) за період часу з 01.01.2013 року по 08.10.2014 року для дослідження використання виділених грошових коштів на придбання паливно-мастильних матеріалів, а також проведення інших фінансово-господарських операцій.
Проведення позапланової документальної ревізії із вищевказаних питань доручити службовим особам Державної фінансової інспекції у Волинській області, що знаходиться за адресою: 43005, Волинська область, м. Луцьк, пр. Грушевського, 3а.
Термін проведення позапланової виїзної ревізії встановити 21 робочий день, із 03.12.2014 року по 23.12.2014 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2014 |
Оприлюднено | 13.01.2023 |
Номер документу | 53119129 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Кирилюк В. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні