Ухвала
від 02.11.2015 по справі 405/7683/15-к
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/7683/15-к

1-кс/405/2344/15

УХВАЛА

02.11.2015 року Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_2 , від 30.10.2015 р. у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.09.2015 р. за № 32015120010000088, про надання дозволу на проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області за погодженням із прокурором звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку приміщення магазину „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться на першому поверсі двоповерхової цегляної будівлі за адресою: Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.50 років Жовтня,19/4, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання і вилучення знарядь скоєння кримінального правопорушення, майна, що було здобуте в результаті його вчинення, оригіналів та копій первинних бухгалтерських документів документи фінансово-господарської діяльності товариства ТОВ «НГК-Трейд», які планується відшукати, а саме: документи що підтверджують закупівлю, придбання, транспортування меду та інших супутніх товарів та подальшого продажу його на експорт, митне оформлення товарно-матеріальних цінностей, такі як : вантажні митні декларації з усіма поданими до них додатками, зовнішньоекономічні контракти, додаткові угоди, специфікації до контрактів, що є їх невід`ємною частиною, інвойси, сертифікати походження, картки акредитації при митниці, довідки про декларування валютних цінностей, книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП), міжнародні транспортні накладні (CMR, AWB, залізничні накладні, коносаменти), документи, які підтверджують вартість і код товару (прайси, каталоги, технічний опис, попередні висновки про вартість і класифікацію товарів), платіжні доручення за карантинний огляд, завірені в Держкарантині, договори на декларування товарів при залученні до митного оформлення брокерських організацій, платіжні доручення про оплату митних платежів, платіжні документи про проведення розрахунків з постачальниками меду, необхідні дозвільні документи (сертифікати походження, сертифікати якості, міжнародні ветеринарні сертифікати, фітосанітарний, екологічний сертифікат, міжнародний ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво форми №2, посвідчення про якість, висновки лабораторних досліджень, аналізні картки, картки відбору аналізу), акти прийому-передачі товарів, документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «НГК-Трейд», документи бухгалтерського, податкового обліку і податкової звітності ТОВ «НГК-Трейд», як на паперових так і на магнітних носіях інформації (ноутбуках, флешкартах, дисках, системних блоках, зовнішніх жорстких дисках, модемах, тощо), пристроїв, які містять відомості про механізм, обставини та наслідки вчинення кримінального правопорушення пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків службовими особами ТОВ «НГК-Трейд», чорнові записи, блокноти, дозвільні документи (ліцензії та дозволи на здійснення окремих видів діяльності), договори, додатки та специфікації до договорів, додаткові угоди, договори-доручення з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, прибуткові та видаткові касові ордери, платіжні доручення, виписки банку по розрахунковим рахункам, рахунки-фактури, відомості про нарахування та виплату зарплати, заяви про прийняття, звільнення з роботи, надання відпусток, якими зафіксований період причетності осіб до діяльності підприємства, табелі (відомості) виходу на роботу, графіки змін, виробничі графіки, показники роботи, накази по підприємству, авансові звіти, чекові книжки, розрахункові документи, квитанції, складські документи (картки, квитанції), довіреності, акти приймання-передачі робіт, документи в тому числі контрагентів покупців та постачальників товарів/послуг, а також контрагентів ТОВ „НГК-Трейд в ланцюгу проходження товарів/послуг, листування з контрагентами, іншими організаціями, податкові декларації з ПДВ, з податку на прибуток, декларації про валютні цінності, звітність Ф.1ДФ, книги реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, книги (журнали) реєстрації входу-виходу та в`їзду виїзду транспортних засобів на територію, журнали проведення інструктажів, журнали приймання-здачі об`єкту під охорону, касові книги, книги (журнали) складського обліку, книги (журнали) обліку зважування, прибуткові та видаткові складські накладні, документація приймальних пунктів, складські квитанції та відомості, документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності, договір оренди або свідоцтво на право власності на вагове (вимірювальне) обладнання та свідоцтва про державну повірку вагового обладнання, акти повірки терез, журнали обліку прийняття продукції, відомості повернення тари та видачі оплати, звіти про використання підзвітних коштів, закупівельні документи, додані до звітів, закупівельні акти, реєстри закупівель меду у фізичних осіб, реєстри закупівель меду у юридичних осіб, відомості видачі грошових коштів за реалізований мед, облікові документи видачі коштів під звіт, а також їх витрачання, відомості по субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами», про оприбуткування закупленої продукції меду відомості по субрахунку 201 «Сировина і матеріали» та відомості по субрахунку 281 «Товари на складі», регістри синтетичного обліку: головну книгу за 2014-2015роки, регістри аналітичного та синтетичного бухгалтерського обліку витрат і доходів, журнали-ордери, відомості та картки по бухгалтерських рахунках, ведення яких передбачене Законом України «Про бухгалтерських облік в Україні», оборотно-сальдові відомості та картки по бухгалтерському рахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті», відомості по рахунку № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями загальні та в розрізі контрагентів, відомості по рахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» загальні та в розрізі контрагентів, картки аналітичного обліку по бухгалтерських рахунках, статзвітність в тому числі за формами : Ф.1 «Баланс», Ф.2 «Звіт про фінансові результати», Ф.3 «Звіт про рух грошових коштів з додатками та розшифровками», Ф.24 „Стан тваринництва, Ф.21-заг (річна) „Реалізація сільськогосподарської продукції, Ф.50-сг (місячна) „Основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств, інші предмети і документи, в тому числі на магнітних носіях, якими зафіксовані відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та причетних до цього осіб, печатки, штампи, факсиміле ТОВ «НГК-Трейд», а також підприємств нерезидентів, готівкові кошти, а також інші предмети, документи і техніку, які можуть містити доказові відомості протиправної діяльності ТОВ «НГК-Трейд» за період з 01.01.2014 року по теперішній час.

На обґрунтування клопотання зазначено, що в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС в Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження №32015120010000088 внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.09.2015 щодо службових осіб ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Паризької комуни, 82) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням по даному провадженню встановлено, що службові особи ТОВ «НГК-Трейд» при здійсненні операцій із закупівлі меду натурального бджолиного у фізичних осіб для подальшої реалізації (експорту) з метою ухилення від сплати податків безпідставно завищили валові витрати в податковій звітності за 2014 рік, що призвело до фактичного ненадходження в бюджет держави податку на прибуток у значних розмірах на загальну суму 646238 грн.

Підставою реєстрації вказаного кримінального провадження стало повідомлення про вчинення кримінального правопорушення направлене ОУ Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області 23.09.2015 разом з матеріалами відпрацювання.

З вказаних матеріалів встановлено наступне :

Основним видом діяльності ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930, Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.Паризької Комуни, 82) є неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування.

В ході господарської діяльності ТОВ «НГК-Трейд» регулярно здійснює експорт меду натурального бджолиного за кордон.

В ході аналізу вантажних митних декларацій, поданих ТОВ «НГК-Трейд» до митного органу встановлено, що країнами покупцями виступають такі країни як: Сполучені Штати Америки, Чеська Республіка, Словаччина, Польща, Австрія, Болгарія.

В свою чергу придбання меду ТОВ «НГК-Трейд» здійснюється як у юридичних осіб з безготівковим проведенням розрахунків, так і у фізичних осіб за готівкові кошти видані у підзвіт. Придбання меду також проводитися за готівкові кошти із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій.

В більшості випадків придбання меду ТОВ «НГК-Трейд» здійснювалося у фізичних осіб, які проживають на території різних областей України, в тому числі і Кіровоградської області.

Після завершення закупівлі за готівку працівник підприємства відповідно до пп. 170.9.2, пп. «а» пп. 170.9.3 Податкового кодексу (далі ПК) зобов`язаний скласти Звіт про використання підзвітних коштів за формою, затверджений наказом Міндоходів № 845 від 24.12.13, та подати до бухгалтерії підприємства. Про витрачання готівкових коштів та підтвердження здійснення закупівель у фізичних осіб до звіту додаються первинні документи, які підтверджують витрачання підзвітних грошей - двосторонні закупівельні акти або закупівельні відомості (реєстри) за формою, затвердженою наказом Мінекономіки від 17.06.03 р. № 157 (додаток 5), на яких проставляються два підписи: підпис продавця, що підтверджує факт отримання коштів та підпис покупця, що підтверджує факт передачі сільгосппродукції (меду) та суму виплати.

У випадках, коли сільгосппродукція купується у великої кількості фізичних осіб, складається відомість (реєстр) закупівлі сільгосппродукції, які відповідно до Положення про касові операції (Положення № 637 п.1.2, п.3.4) є касовим документом і відповідно до п. 3.4 Положення відомість (реєстр) повинні містити обов`язкові реквізити: прізвища й адреси здавальників продукції, обсяги зданої продукції та суму виплати, а також на відомості (реєстрі) повинні стояти підписи сільгоспвиробників - продавців меду. При складанні закупівельної відомості, так само як і закупівельного акту зазначається реєстраційний (ідентифікаційний) номер продавця, що в подальшому використовується при декларуванні виплачених доходів фізичним особам та заповненні податкової звітності підприємства-покупця меду за формою № 1ДФ.

В бухгалтерському обліку видача коштів під звіт, а також їх витрачання відображається на субрахунку №372 «Розрахунки з підзвітними особами». Придбана сільгосппродукція обліковується на субрахунку №201 «Сировина і матеріали» або ж на субрахунку №281 «Товари на складі». Підставою для відображення цієї операції є: затверджений керівником звіт про використання підзвітних коштів, закупівельні документи (закупівельні акти, реєстри закупівель), додані до звіту.

Відповідно до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності. (УКТЗЕД) натуральний мед - відноситься до 04 групи І розділу „Живі тварини; продукти тваринного походження.

Купуючи у громадян продукцію тваринного походження, суб`єкти господарювання є податковими агентами щодо доходів, які вони виплачують за цю продукцію, а тому зобов`язані нарахувати, утримати і сплатити (перерахувати) до бюджету податок з доходів фізичних осіб (ПДФО) та військовий збір. А також подати до органів ДФС податковий розрахунок за формою № 1ДФ про суми виплачених доходів.

Придбання меду в юридичних осіб оформляється договорами купівлі-продажу (поставок), видатковими та податковими накладними, товарно-транспортними накладними, актами приймання-передачі ТМЦ, тощо.

Приймання товарів проводиться за кількістю та якістю, що повинна відповідати супровідним документам - накладним, рахункам-фактурам, товарно-транспортним накладним та інші. Товари надходять у тарі, відкритій тарі і без тари. Товари, що надійшли у справній тарі, приймаються за вагою брутто і кількістю товарних місць. Якщо товар надійшов у пошкодженій тарі, то він приймається за вагою нетто і кількістю товарних одиниць в момент вступу.

Товари за якістю приймаються відповідно до стандартів, технічних умов, договорами та іншими обов`язковими для сторін правилами, а також за супровідними документами, що посвідчують якість поставлених товарів (сертифікат відповідності, міжнародний ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво форми №2, посвідчення про якість, висновки лабораторних досліджень, аналізні картки, картки відбору аналізу та інші).

Остаточним місцем приймання товарів за якістю є склад кінцевого одержувача роздрібного торгового підприємства.

На кожному приймальному пункті повинні знаходитися документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності; договір оренди або свідоцтво на право власності на вагове (вимірювальне) обладнання та свідоцтва про державну повірку вагового обладнання, акти повірки терез, журнали обліку прийняття продукції та відомості повернення тари та видачі оплати.

Матеріали направлені ОУ Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області 23.09.2015 року до СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області містять закупівельні акти, реєстри закупівлі меду та пояснення фізичних осіб у яких ТОВ «НГК-Трейд» в період 2014-2015 років здійснювало закупівлю меду через приймальні пункти різних областей України та через делегованих осіб закупівельників за договорами-дорученнями з фізичними-особами підприємцями. Також закупівля меду ТОВ «НГК-Трейд» здійснювалась на приймальному пункті з назвою «Компанія Медонос», який знаходиться безпосередньо за юридичною адресою реєстрації ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930): Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.Паризької Комуни, буд. 82.

ТОВ «НГК-Трейд» здійснюючи експорт придбаного у сільгоспвиробників меду, понесені витрати з придбання меду відносить до складу собівартості реалізованого меду та відображає у складу валових витрат податкових декларацій з податку на прибуток з наданням під час митного оформлення експорту відповідних підтверджуючих документів.

З метою перевірки достовірності задекларованих у складі валових витрат собівартості реалізованої продукції (в даному випадку меду), та з цією метою перевірки достовірності відомостей внесених до реєстрів закупівлі меду та закупівельних актів, які службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» оперативними співробітниками ОУ Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області були встановлені та опитані 106 осіб, які зазначені у вказаних документах, як такі, що здавали мед бджолиний натуральний на адресу ТОВ «НГК-Трейд».

Із пояснень вказаних осіб встановлено, що відомості зазначені в наданих ТОВ «НГК-Трейд» в реєстрах закупівлі та закупівельних актах не відповідають дійсності щодо фактів закупівлі меду у конкретних фізичних осіб, кількісних показників, сум виплачених грошових коштів, що вказує на внесення до вказаних документів службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» завідомо неправдивих відомостей, на підставі яких складались сертифікати походження та подавались до митного органу.

Відповідно до ст. 43 Митного кодексу України на підтвердження того, що товар, який експортується, вироблений повністю або підданий достатній обробці в Україні до вантажних митних декларацій підприємством повинні бути подані сертифікати походження (Certificate of origin) документ встановленої форми, оформлення яких здійснюється торгово-промисловими палатами (ТПП) відповідного регіону на підставі Закону України «Про торгово-промислові палати і Постанови Кабінету Міністрів України «Про визнання торгово-промислової палати уповноваженим органом з видачі сертифікатів походження товарів № 255 від 25.02.03. Для оформлення сертифіката про походження товару на сільгосппродукцію до ТПП повинні бути подані відповідні документи, в т.ч. обов`язкові до подання документи на підтвердження придбання товару - закупівельні акти за формою передбаченою Додатком №5 до затверджених наказом Мінекономіки України №157 від 17.06.2003 „Методичних рекомендацій щодо впровадження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку у сфері громадського харчування і побутових послуг, гармонізованих з міжнародними стандартами.

З метою завищення понесених витрат на придбання меду, який придбавається без ПДВ та експортується за нульовою ставкою ПДВ, при складанні закупівельних актів від населення-сільгоспвиробників меду та складанні реєстрів закупівлі меду у фізичних осіб, придбання якого здійснюється за готівку, службові особи ТОВ «НГК-Трейд» в актах та реєстрах завищують кількість придбаного меду і витраченої готівки, що призводить до безпідставного завищення в рядку 05.1 «Собівартість придбаного (реалізованого) товару» податкових декларацій з податку на прибуток і, відповідно, до заниження розміру належного до сплати в бюджет податку на прибуток.

Таким чином, як підставу для отримання сертифікату походження товарів службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» надані документи, зміст яких не підтверджений фактичними обставинами, тобто недостовірними відомостями, а задекларована кількість меду є невстановленого походження, що не дає підстав для його експорту.

Приховуючи істинні відомості про походження меду та не підтвердженого документально факту його придбання у фізичних осіб - виробників, службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» в період 2014-2015 років надані до Кіровоградської ТПП не підтверджені фактичними обставинами закупівельні акти, на підставі яких видані сертифікати походження, які в подальшому використані службовими особами ТОВ „НГК-Трейд для складання вантажних митних декларацій, а саме внесення відомостей про мед походження якого фактично не підтверджено до графи 44 вказаних офіційних документів. Тобто проведено включення до офіційного документа інформації, яка повністю або частково не відповідає дійсності. При цьому форма документа та всі його реквізити відповідають необхідним вимогам.

Враховуючи, що сертифікати про походження товару були видані Кіровоградською торгово-промисловою палатою в період 2014-2015років на підставі наданих службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» закупівельних актів та реєстрів закупівлі меду у фізичних осіб, які містять неправдиві відомості, службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» було вчинено дії на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару внаслідок подання до митного органу як підставу для переміщення вказаного товару документів, що містять недостовірні відомості.

Результатом вказаних дій службових осіб ТОВ «НГК-Трейд» є внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, до яких відносяться вантажні митні декларації щодо обсягу придбання меду у фізичних осіб та країни походження товару в графі 44 декларації та декларації з податку на прибуток щодо понесених витрат у складі собівартості придбаних (реалізованих) товарів в рядку 05.1 декларацій.

Як наслідок, дії службових осіб ТОВ «НГК-Трейд» спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, чим порушено митні правила, передбачені ч.1 ст.483 МК України.

Відповідно до вимог п.п.47.1.1. п.47.1. ст.47 відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть: юридичні особи, які відповідно до цього Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи.

Таким чином, в ході досудового розслідування по зазначеному кримінальному провадженню встановлено, що документи, які надаються ТОВ «НГК-Трейд» до митного посту „Олександрія Кіровоградської митниці ГУ ДФС України для митного оформлення операцій з експорту товарів, містять неправдиві данні та можуть бути підробленими. Отже, відповідно і товар, зазначений в даних документах, може не відповідати дійсності, що може слугувати доказом завищення витрат на придбання товару, який в подальшому експортовано, що є предметом доказування у даному кримінальному провадженні №32015120010000088 від 23.09.2015 року.

Враховуючи вказані обставини, підлягає встановленню та перевірці задекларована в період 2014-2015 років в ВМД та в деклараціях з податку на прибуток кількість меду натурального бджолиного на відповідність кількості зазначеної в закупівельних актах та реєстрах закупівель наданих ТОВ «НГК-Трейд» до Кіровоградської ТПП для видачі сертифікатів походження товару із перевіркою та співставленням задекларованої і фактичної кількості придбаного меду.

Згідно долучених до матеріалів провадження розширених відомостей з централізованої бази даних обліку платників податків юридичних осіб юридичною адресою ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930) є-Кіровоградська область, м.Олександрія, вул. Паризької Комуни, 82).

Директором ТОВ «НГК-Трейд» є ОСОБА_3 .

Засновником підприємства являється ОСОБА_4 , який в розумінні ст.103 ПК України, є кінцевий «бенефіціарний (фактичний) одержувач (власник) доходу (контролер)» ТОВ «НГК-Трейд», тобто фактичний одержувач і власник доходу підприємства, яким не може являтися номінальний власник з обмеженим обсягом повноважень чи посередник. Також ОСОБА_4 на даний час є директором КП «Олександрійський центральний ринок» (код 23230033).

Службові особи ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930) в ході здійснення фінансово-господарської діяльності, використовують приміщення магазину „Пчеловод, який знаходиться за адресою: Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.50 років Жовтня,19/4, в якому здійснюється приймання меду від виробників, з оформленням актів приймання та реєстрів, до яких вносяться завідомо недостовірні відомості щодо кількості прийнятого меду, які в подальшому в використовують для завищення собівартості придбаного (поставленого) межу та понесених витрат, та у такий спосіб мінімізують свої податкові зобов`язання з податку на прибуток.

З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні виникла необхідність у проведенні обшуку та вилученні оригіналів та копій первинних фінансово-господарських документів, що підтверджують закупівлю, придбання, транспортування меду та інших супутніх товарів та подальшого продажу його на експорт, митне оформлення товарно-матеріальних цінностей ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930), речей та предметів підтверджуючих протиправну діяльність службових осіб ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930) за адресою місцезнаходження приміщення магазину „Пчеловод, який службові особи ТОВ „НГК-Трейд використовують в ході здійснення фінансово-господарської діяльності, який знаходиться за адресою: Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.50 років Жовтня,19/4.

Підставами для проведення обшуку приміщення магазину „Пчеловод за вказаною адресою являються матеріали досудового розслідування та виконаного доручення щодо встановлення фактичного місця розташування бухгалтерій та місцезнаходження оригіналів договірних документів, документів бухгалтерського та податкового обліків на паперових та електронних магнітних носіях інформації підприємства ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930) та покази допитаного в якості свідка ст. оперуповноваженого ВОСА ПДВ ОУ Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_5 з яких встановлено, що службові особи ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930) при здійсненні фінансово господарської діяльності для розрахунку з продавцями використовують приміщення магазину „Пчеловод, що знаходиться за адресою: Кіровоградська область, м.Олександрія, вул.50 років Жовтня,19/4, розташований на території КП «Олександрійський центральний ринок», директором якого являється засновник (власник) та колишній директор ТОВ «НГК-Трейд» ОСОБА_4 , який контролює діяльність ТОВ «НГК-Трейд» та його бенефіціарний (фактичний) власник доходу.

В приміщенні вказаного магазину на першому поверсі двоповерхової цегляної будівлі білого кольору вхід до якої здійснюється з середини ринку на першому поверсі, ліворуч від вхідних дверей, розташовані двері, які ведуть до приміщення магазину «Пчеловод», що використовується ТОВ «НГК-Трейд» в ході здійснення фінансово-господарської діяльності, де знаходяться документи фінансово-господарської діяльності вказаного товариства, в тому числі документи, що підтверджують розрахунок з продавцями меду, комп`ютерна техніка ТОВ «НГК-Трейд» (код 37809930), які використовуються службовими особами ТОВ «НГК-Трейд» для підроблення документів.

Згідно інформаційної довідки №46659186 від 30.10.15 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна власником нерухомого майна за адресою: м.Олександрія, вул.50 років Жовтня,19/4, є територіальне громада м. Олександрії в особі Олександрійської міської ради (код ЄДРПОУ 33423535).

З посиланням на викладені обставини слідчим вказується на необхідність надання дозволу на обшук приміщення магазину.

При розгляді клопотання в суді слідчий підтримав його повністю.

Заслухавши слідчого та вивчивши надані стороною кримінального провадження матеріали вважаю необхідним задоволення клопотання слідчого та надання дозволу на обшук приміщення магазину.

При цьому враховується, що згідно ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Одночасно ч. 5 ст. 234 КПК України визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:

1) було вчинено кримінальне правопорушення;

2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування;

3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;

4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

За даним клопотанням слідчого відзначається наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, зазначені в клопотанні слідчого речі і документи мають значення для досудового розслідування, відомості, які містяться в них, можуть бути доказами під час судового розгляду, а самі речі і документи знаходяться у вказаному в клопотанні приміщенні магазину.

За таких обставин слід визнати наявність передбачених законом підстав для надання дозволу на проведення обшуку приміщення магазину „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться на першому поверсі двоповерхової цегляної будівлі за адресою: АДРЕСА_1

З урахуванням викладеного і керуючись ст. 234 КПК України,

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_2 , від 30.10.2015 р. у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.09.2015 р. за № 32015120010000088, про надання дозволу на проведення обшуку - задовольнити.

Надати дозвіл на обшук приміщення магазину „ ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке знаходиться на першому поверсі двоповерхової цегляної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 , яке належить територіальній громаді м. Олександрії в особі Олександрійської міської ради та яким користується ОСОБА_4 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання і вилучення знарядь скоєння кримінального правопорушення, оригіналів та копій первинних бухгалтерських документів документи фінансово-господарської діяльності товариства ТОВ «НГК-Трейд», які планується відшукати, а саме: документи що підтверджують закупівлю, придбання, транспортування меду та інших супутніх товарів та подальшого продажу його на експорт, митне оформлення товарно-матеріальних цінностей, такі як : вантажні митні декларації з усіма поданими до них додатками, зовнішньоекономічні контракти, додаткові угоди, специфікації до контрактів, що є їх невід`ємною частиною, інвойси, сертифікати походження, картки акредитації при митниці, довідки про декларування валютних цінностей, книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП), міжнародні транспортні накладні (CMR, AWB, залізничні накладні, коносаменти), документи, які підтверджують вартість і код товару (прайси, каталоги, технічний опис, попередні висновки про вартість і класифікацію товарів), платіжні доручення за карантинний огляд, завірені в Держкарантині, договори на декларування товарів при залученні до митного оформлення брокерських організацій, платіжні доручення про оплату митних платежів, платіжні документи про проведення розрахунків з постачальниками меду, необхідні дозвільні документи (сертифікати походження, сертифікати якості, міжнародні ветеринарні сертифікати, фітосанітарний, екологічний сертифікат, міжнародний ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво форми №2, посвідчення про якість, висновки лабораторних досліджень, аналізні картки, картки відбору аналізу), акти прийому-передачі товарів, документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «НГК-Трейд», документи бухгалтерського, податкового обліку і податкової звітності ТОВ «НГК-Трейд», як на паперових так і на магнітних носіях інформації (ноутбуках, флешкартах, дисках, системних блоках, зовнішніх жорстких дисках, модемах, тощо), пристроїв, які містять відомості про механізм, обставини та наслідки вчинення кримінального правопорушення пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків службовими особами ТОВ «НГК-Трейд», чорнові записи, блокноти, дозвільні документи (ліцензії та дозволи на здійснення окремих видів діяльності), договори, додатки та специфікації до договорів, додаткові угоди, договори-доручення з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, прибуткові та видаткові касові ордери, платіжні доручення, виписки банку по розрахунковим рахункам, рахунки-фактури, відомості про нарахування та виплату зарплати, заяви про прийняття, звільнення з роботи, надання відпусток, якими зафіксований період причетності осіб до діяльності підприємства, табелі (відомості) виходу на роботу, графіки змін, виробничі графіки, показники роботи, накази по підприємству, авансові звіти, чекові книжки, розрахункові документи, квитанції, складські документи (картки, квитанції), довіреності, акти приймання-передачі робіт, документи в тому числі контрагентів покупців та постачальників товарів/послуг, а також контрагентів ТОВ „НГК-Трейд в ланцюгу проходження товарів/послуг, листування з контрагентами, іншими організаціями, податкові декларації з ПДВ, з податку на прибуток, декларації про валютні цінності, звітність Ф.1ДФ, книги реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, книги (журнали) реєстрації входу-виходу та в`їзду виїзду транспортних засобів на територію, журнали проведення інструктажів, журнали приймання-здачі об`єкту під охорону, касові книги, книги (журнали) складського обліку, книги (журнали) обліку зважування, прибуткові та видаткові складські накладні, документація приймальних пунктів, складські квитанції та відомості, документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності, договір оренди або свідоцтво на право власності на вагове (вимірювальне) обладнання та свідоцтва про державну повірку вагового обладнання, акти повірки терез, журнали обліку прийняття продукції, відомості повернення тари та видачі оплати, звіти про використання підзвітних коштів, закупівельні документи, додані до звітів, закупівельні акти, реєстри закупівель меду у фізичних осіб, реєстри закупівель меду у юридичних осіб, відомості видачі грошових коштів за реалізований мед, облікові документи видачі коштів під звіт, а також їх витрачання, відомості по субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами», про оприбуткування закупленої продукції меду відомості по субрахунку 201 «Сировина і матеріали» та відомості по субрахунку 281 «Товари на складі», регістри синтетичного обліку: головну книгу за 2014-2015роки, регістри аналітичного та синтетичного бухгалтерського обліку витрат і доходів, журнали-ордери, відомості та картки по бухгалтерських рахунках, ведення яких передбачене Законом України «Про бухгалтерських облік в Україні», оборотно-сальдові відомості та картки по бухгалтерському рахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті», відомості по рахунку № 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями загальні та в розрізі контрагентів, відомості по рахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» загальні та в розрізі контрагентів, картки аналітичного обліку по бухгалтерських рахунках, статзвітність в тому числі за формами : Ф.1 «Баланс», Ф.2 «Звіт про фінансові результати», Ф.3 «Звіт про рух грошових коштів з додатками та розшифровками», Ф.24 „Стан тваринництва, Ф.21-заг (річна) „Реалізація сільськогосподарської продукції, Ф.50-сг (місячна) „Основні економічні показники роботи сільськогосподарських підприємств, предмети і документи, в тому числі на магнітних носіях, якими зафіксовані відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення та причетних до цього осіб, печатки, штампи, факсиміле ТОВ «НГК-Трейд», а також підприємств нерезидентів, майна, здобутого в результаті вчинення кримінального правопорушення.

Строк дії ухвали до 01.12.2015 р.

Ухвала не оскаржується

Слідчий суддя Ленінського

районного суду

м. Кіровограда ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення02.11.2015
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу53137766
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —405/7683/15-к

Ухвала від 02.11.2015

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Черненко І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні