Справа №127/25151/15-к
Провадження №1-кс/127/10474/15
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 листопада 2015 року м. Вінниця
Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області капітана міліції ОСОБА_2 про надання дозволу на призначення позапланової перевірки дотримання ФОП ОСОБА_3 ( ІПН НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) вимог земельного законодавства, проведення якої доручити спеціалістам Державної інспекції сільського господарства України, Державній екологічній інспекції у Вінницькій області, Державній службі геології та надр України, Державній службі гірничого нагляду та промислової безпеки України або їх територіальним органам, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий ОСОБА_2 звернувся до суду з вказаним клопотанням, яке погоджено прокурором ОСОБА_4 , яке мотивовано тим, що слідчим відділом Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за №112015020100001561, розпочатому за зверненням мешканців с. Лисогора, Вінницького району та області щодо незаконного видобутку надр на території Вінницького району.
23.10.2015 року близько 13 год 25 хв за адресою Вінницька область, Вінницький район, с. Лисогора посадові особи ТОВ «Керамік-Плюс» в особі директора ОСОБА_3 в порушення встановлених правил охорони надр без відповідних на те дозвільних документів проводили забір та вивіз ґрунту для промислових цілей. Вищезазначеними протиправними діями посадових осіб було завдано небезпеку довкіллю.
В подальшому з допитів свідків, що проживають по вул. Калініна в с. Лисогора встановлено, що видобування корисних копалин проводиться на протязі близько останніх двох років із різною періодичність, без відповідних на те дозвільних документів та з грубими порушеннями норм природоохоронного законодавства, перевезення проводиться вантажними автомобілями марки MERCEDES-BENZ за вказівкою директора ТОВ «Керамік-Плюс» ОСОБА_3 . Зокрема 23.10.2015 року працівниками Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області був зупинений автомобіль MERCEDES-BENZ ACTROS 4140K вантажний самоскид-с, червоного кольору, д.н.з. НОМЕР_2 , який перевозив глиняновмісний грунт загальною вагою близько 20 тон. Будучи допитаним водій вказаного автомобіля гр. ОСОБА_5 показав, що вказану глину із с. Лисогора уже близько двох років він перевозить до ТОВ «Керамік-Плюс» м. Вінниця, пр. Цегельний, 12 за вказівкою директора ОСОБА_3 , також відповіді супроводжуючі документи на вказаний вантаж у водія були відсутні.
Одночасно встановлено, що вказані роботи проводяться на території земельної ділянки кадастровий номер №0520688900:01:001:0045, яку орендує ФОП ОСОБА_3 у Вінницької районної державної адміністрації без будь яких на те дозвільних документів.
Враховуючи вищевикладене, з метою повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, а також з метою підтвердження або спростування факту порушень норм екологічної безпеки та використання природних ресурсів посадовими особами ТОВ «Керамік-Плюс», слідчий звернувся з даним клопотанням до суду.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав за обставин, викладених у ньому, просив його задоволити.
Представник Вінницької РДА Вінницької області ОСОБА_6 не заперечив щодо вимог вказаного клопотання.
Суд, вислухавши пояснення учасників кримінального провадження, дослідивши матеріали кримінального провадження, клопотання слідчого, вимоги земельного законодавства України, дійшов висновку, що клопотання є обгрунтованим, а тому підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Згідно з ч. 2 ст. 94 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини другої статті 99 КПК України віднесено і акти перевірок.
Статтею 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
На даний час з КПК України виключено п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40, якими прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Приймаючи до уваги викладене, зважаючи на те, що слідчим в судовому засіданні доведено необхідність проведення перевірки, а представник Вінницької РДА Вінницької області ОСОБА_6 підтвердив, що вказані роботи проводяться на території земельної ділянки, яку орендує ФОП ОСОБА_3 у Вінницької районної державної адміністрації без будь яких на те дозвільних документів, суд вважає, що є достатні підстави для надання дозволу на документальну перевірку з питань дотримання вимог чинного земельного законодавства ФОП ОСОБА_3 .
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 309, 372 КПК України, ст. 20, 36, 40 Податкового кодексу України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задоволити.
Надати дозвіл на призначення позапланової перевірки дотримання ФОП ОСОБА_3 ( ІПН НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) вимог земельного законодавства, проведення якої доручити спеціалістам Державної інспекції сільського господарства України, Державної екологічної інспекції у Вінницькій області, Державної служби геології та надр України, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або їх територіальним органам).
1.На вирішення спеціалістам поставити наступні питання:
1.1виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням;
1.2наявність фактів самовільного зайняття земель;
1.3наявність спеціального дозволу органів, що здійснюють державний контроль за використанням та охоронною земель, на зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок;
1.4виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару грунту під час проведення робіт, повязаних з грунтовим покривом;
1.5чи заподіяна шкода земельним ресурсам внаслудок допущених порушень земельного законодавства.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню.
Слідчий суддя:
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53172379 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Клапоущак С. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні