Постанова
від 30.10.2015 по справі 760/18404/15-п
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-5603/15 (760/18404/15-п)

П О С Т А Н О В А

30 жовтня 2015 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Кізюн Л.І., при секретарі Рахімовій Н.В., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Панькіна Д.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3, директора ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 39334687, 08200, Київська область, м. Ірпінь, вул. Воїнів - інтернаціоналістів, буд. 2 А, частина кабінету № 1), ідентифікаційний номер НОМЕР_1, за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України , -

в с т а н о в и в:

22.12.2014 року на митну територію України з Туреччини через п/п «Іллічівський морський торговельний порт» м/п «Іллічівськ» Одеської митниці ДФС в автомобілі д/н НОМЕР_2/НОМЕР_3 на адресу ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 39334687, 01030, м. Київ, вул. Ярославів Вал/Івана Франка, буд. 11/1) ввезено товар «килими для підлоги, виробник: SOFITEKS TEKSTIL SAN. & TIC. A.S. (Турецька Республіка)» загальною вагою брутто 18680,00 кг, вагою нетто - 18640,00 кг, загальною площею - 14471,4 м 2 та кількістю - 622 вантажних місця.

Підставою для переміщення вказаного товару через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» № 100000000/2014/876352, а також товаросупровідні документи: CMR б/н від 19.12.2014 року, інвойс від 15.12.2014 року № CS-TC-111, виставлений компанією «CHILSIDE SOLUTIONS LLP» (Cornwall Buildings 45 Newhall street, suite 211 Birmingham B3 3QR, Великобританія) в адресу ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» з зазначенням вартості товару - 23433,67 дол. США.

Зазначені товари переміщено на виконання умов контракту від 16.09.2014 року № 1609-2014/9, укладеного між компаніями «CHILSIDE SOLUTIONS LLP» (Великобританія) та ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» в особі директора громадянина ОСОБА_3.

Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари були заявлені ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» на митному посту «Столичний» та випущено для вільного обігу на митній території України за МД № 100270001/2014/224615 шляхом подання електронної митної декларації.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт від 16.09.2014 року № 1609-2014/9, CMR б/н від 19.12.2014 року, пакувальний лист від 15.12.2014 року № CS-TC-111, інвойс від 15.12.2014 року № CS-TC-111 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

Відповідно до даних, зазначених в інвойсі від 15.12.2014 року № CS-TC-111, виставленого в рамках контракту від 16.09.2014 року № 1609-2014/9 компанією «CHILSIDE SOLUTIONS LLP» (Великобританія) до ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ», загальна вартість товару «килими для підлоги, країна виробництва - Турецька Республіка» кількістю - 14471,4 м 2 становить 23443,67 дол. США (на умовах поставки - CPT Київ).

В пакувальному листі від 15.12.2014 року № CS-TC-111 зазначені наступні характеристики даного товару: виробник - SOFITEKS TEKSTIL SAN. & TIC. A.S., загальна вага брутто - 18680,00 кг, вага нетто - 18640,00 кг, кількість - 622 вантажних місця. Відповідно до CMR б/н від 19.12.2014 року місцем завантаження товару є Турецька Республіка.

28.08.2015 року Київською міською митницею ДФС отримано відповідь митних органів Турецької Республіки (лист Департаменту аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Державної фіскальної служби України від 21.08.2015 року № 31228/7/99-99-26-03-03-17), якою надіслано копію митної декларації №14160100ЕХ084150, на підставі якої зазначений товар було оформлено митними органами Туреччини при експорті його з Туреччини в Україну.

Згідно даних зазначених в надісланій копії експортної декларації № 14160100ЕХ084150 компанія-виробник товару «SOFITEKS TEKSTIL SAN. & TIC. A.S.» (Турецька Республіка) відправила транспортним засобом НОМЕР_2/НОМЕР_3 на адресу ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» (01030, М. Київ, вул. Ярославів Вал/Івана Франка, буд. 11/1) товар «килими» загальною вагою брутто 18680,00 кг, вагою нетто - 18640,00 кг, загальною площею - 14471,4 м 2 , кількістю - 622 вантажних місця. Вартість відправленого товару згідно гр. 22 митної декларації № 14160100ЕХ084150 становить - 54991,32 дол. США (на умовах поставки - EXW Bursa).

Таким чином дані щодо одержувача, номеру транспортного засобу, найменування, загальної ваги брутто/нетто, площі, кількості товару в надісланих митними органами Туреччини матеріалах відповідають даним, зазначеним в митній декларації № 100270001/2014/224615 та в документах, поданих ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» для митного оформлення даного товару в Україні.

При цьому, відмінність полягає в даних щодо вартості та умов поставки товару, а саме: вартість товарів, вказана в гр. 22 митної декларації № 14160100ЕХ084150, наданій митними органами Туреччини, становить 54991,32 дол. США (на умовах поставки - EXW Bursa), що значно вище за вартість - 23443,67 дол. США (на умовах поставки - CРТ Київ), яка зазначена в інвойсі від 15.12.2014 року № CS-TC-111, поданому ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» для митного оформлення даних товарів в Київській міській митниці ДФС.

Отже, товари «килими, виробник: SOFITEKS TEKSTIL SAN. & TIC. A.S. (Турецька Республіка)» загальною вагою брутто 18680,00 кг, вагою нетто - 18640,00 кг, загальною площею - 14471,4 м2, кількістю - 622 вантажних місця, вартість яких становить - 54991,32 дол. США, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення вантажу через митний кордон України складає - 867178,47 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення, документів (інвойс від 15.12.2014 року № CS-TC-111), що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Згідно картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами № 125/2015/0000046 керівником ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» та особою, уповноваженою на роботу з митними органами є ОСОБА_3.

Крім того, контракт від 16.09.2014 року № 1609-2014/9 укладений в особі директора ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» громадянина ОСОБА_3.

Таким чином, дії громадянина ОСОБА_3, директора ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ» на момент їх вчинення, містять ознаки порушення митних правил, а саме: переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.

По даному факту 09 вересня 2015 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил №0698/10000/15, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, в судове засідання не з'явилася, будучи належним чином повідомлений про день, час та місце судового засідання. Крім того, оголошення про час розгляду справи було розміщено на офіційному веб-сайті Солом'янського районного суду м. Києва.

Представник Київської міської митниці ДФС України Панькін Д.В. у судовому засіданні підтримав протокол про порушення митних правил та просив притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України.

Суд, заслухавши представника митних органів, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку про те, що адміністративний матеріал підлягає поверненню до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки з наступних підстав.

Статтею 527 МК України передбачено, що однією з постанов, що виноситься у справі про порушення митних правил митним органом або судом є постанова про проведення додаткової перевірки.

У постанові про проведення додаткової перевірки зазначаються конкретні суб'єкти, завдання та строки перевірки. Ці дії не повинні порушувати права громадянина, шкодити господарській діяльності юридичної особи.

Відповідно до ст.494 МК України протокол про порушення митних правил повинен містити, в тому числі, такі дані:

1) дату і місце його складення;

2) посаду, прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, яка склала протокол;

3) необхідні для розгляду справи відомості про особу, яка притягується до відповідальності за порушення митних правил, якщо її встановлено;

4) місце, час вчинення, вид та характер порушення митних правил;

5) посилання на статтю цього Кодексу, що передбачає адміністративну відповідальність за таке порушення;

6) прізвища та адреси свідків, якщо вони є;

7) відомості щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів, вилучених згідно із статтею 511 цього Кодексу;

8) інші необхідні для вирішення справи відомості.

У разі складання протоколу особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, роз'яснюються її права, передбачені статтею 498 цього Кодексу.

Протокол складається у двох примірниках, один з яких вручається під розписку особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил.

У разі відмови особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, одержати примірник протоколу до протоколу вноситься відповідний запис, який підписується посадовою особою органу доходів і зборів, яка склала протокол, та свідками, якщо вони є, після чого зазначений примірник протягом трьох робочих днів надсилається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, за повідомленою нею або наявною в митниці адресою (місце проживання або фактичного перебування). Протокол вважається врученим навіть у разі, якщо особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, не перебувала за повідомленою нею адресою або місце проживання чи фактичного перебування, назване нею, є недостовірним.

З протоколу про порушення митних правил 0698/10000/15 вбачається, що в ньому відсутні необхідні для розгляду справи відомості про особу, яка притягується до відповідальності за порушення митних правил, а саме в протоколі про порушення митних правил не зазначено число, місяць і рік народження, місце проживання чи фактичного перебування особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Разом з тим, в матеріалах справи відсутня відповідь ПАТ «ПУМБ» щодо витребуваної інформації митним органом про здійснення розрахунку за поставлені товари ТОВ «ТРАФ КОМПАНІ», що також надасть можливість перевірити обставини, викладені в протоколі про порушення митних правил, щодо відправника та одержувача товарів, їх вартості, порядку оплати за вищезазначений товар.

З огляду на наведене, матеріали справи про порушення митних правил підлягають направленню до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

Керуючись ст. 483, 486, 489, 494, 522, 527 МК України, -

п о с т а н о в и в:

Матеріали справи, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 по факту порушення митних правил, передбачених частиною 1 статтею 483 МК України, повернути до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

Встановити строк для проведення додаткової перевірки 15 днів.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя Л.І.Кізюн

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.10.2015
Оприлюднено09.11.2015
Номер документу53174366
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/18404/15-п

Постанова від 22.01.2021

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Постанова від 22.01.2021

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Постанова від 18.12.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Коробенко С. В.

Постанова від 12.06.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Постанова від 31.03.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Шереметьєва Л. А.

Ухвала від 13.02.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

Постанова від 12.02.2020

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Українець В. В.

Постанова від 30.10.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 30.10.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

Постанова від 30.10.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Кізюн Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні