cpg1251
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.11.2015р. Справа № 876/10823/15
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
Головуючого судді Левицької Н.Г.,
судді Яворського І.О.,
судді Сапіги В.П.,
за участю секретаря судового засідання Гелецького П.В.,
за участю представників:
апелянта (позивача у справі): Стахіва О.В., Шніцара А.О.,
відповідача у справі: Гойдика В.М., Різника О.Р., Ломаги Ю.Т.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові
апеляційну скаргу Львівської міської організації Української республіканської партії
на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 03.11.2015р. у справі №813/5969/15
за позовом Львівської міської організації Української республіканської партії
до Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області
про визнання недійсним та скасування протоколу, зобов'язання до вчинення дій, -
ВСТАНОВИВ:
01.11.2015р. позивач: Львівська міська організація Української республіканської партії звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області про визнання недійсним та скасування протоколу, зобов'язання до вчинення дій, просив визнати недійсним підсумковий Протокол "Про кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі з виборів Винниківської міської ради" Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області; зобов'язати Винниківську міську виборчу комісію міста Львова Львівської області здійснити повторний перерахунок голосів по ДВК №461967 з метою встановлення дійсної кількості бюлетенів, проголосованих за Львівську міську організацію Української республіканської партії з виборів Винниківської міської ради; зобов'язати Винниківську міську виборчу комісію міста Львова Львівської області здійснити повторний перерахунок голосів по ДВК №№461964, 461965, 461966, 461967, 461968, 461969 з метою встановлення дійсної кількості бюлетенів, проголосованих за Львівську міську організацію Української республіканської партії з виборів Винниківської міської ради і які були безпідставно зараховані до недійсних бюлетенів.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 25.10.2015р. під час голосування, підрахунку голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі з виборів Винниківської міської ради та встановлення підсумків голосування, яке здійснювалось 26.10.2015р., дільничними виборчими комісіями №№461964, 461965, 461966, 461967, 461968, 461969 були вчинені численні порушення чинного виборчого законодавства про місцеві вибори, а також здійснені прямі фальсифікації, пов'язані із підрахунком голосів виборців.
27.10.2015р. до Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області було подано понад двадцять три скарги кандидатами у депутати до Винниківської міської ради від Львівської міської організації Української республіканської партії з вимогами перерахувати бюлетені у зв'язку з фальсифікаціями на виборчих дільницях у місті Винники.
30.10.2015р. на стенді Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області з'явився витяг з Протоколу "Про кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі з виборів Винниківської міської ради", який датований 27.10.2015р.
Позивач вважає, що внаслідок порушень виборчого законодавства, замість набраних згідно з протоколами відповідних ДВК Львівською міською організацією Української республіканської партії 303 голосів виборців, Винниківською міською виборчою комісією міста Львова Львівської області було зараховано лише 283 голоси, при прохідному 5% бар'єрі 297 голосів.
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 03.11.2015р. у справі №813/5969/15 в задоволенні адміністративного позову Львівської міської організації Української республіканської партії відмовлено повністю, стягнуто з Львівської міської організації Української республіканської партії до Державного бюджету України 3654,00грн. судового збору.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, його оскаржив апелянт (позивач у справі): Львівська міська організація Української республіканської партії, який у поданій апеляційній скарзі, посилаючись на те, що при винесенні даного рішення судом неповністю з'ясовано обставини, які мають значення для справи, висновки суду не відповідають обставинам справи та порушено норми матеріального та процесуального права, просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задоволити повністю; прийняти окрему ухвалу щодо перевірки правоохоронними органами фактів фальсифікації результатів виборів.
Доводи апеляційної скарги обґрунтовано тим, що суд першої інстанції безпідставно не залучив до участі в справі в якості третьої особи Остапа Стахіва (кандидата в депутати, першого номера списку Української республіканської партії); суд взяв до уваги неналежні докази, а саме копії фотофіксації розміщення спірного Протоколу на стенді відповідача; суд взяв до уваги підтвердження розгляду скарг, які подано 28.10.2015р., постановою №68, однак, з такою постановою позивач і скаржники не були ознайомлені, відтак, розгляд таких скарг є незаконним; суд безпідставно не взяв до уваги протокол ДВК №461967 по округу №1, в якому кількість голосів за позивача становить 23, в той час як в оспорюваному підсумковому протоколі - 3 голоси (а.с.5).
У судове засідання Львівського апеляційного адміністративного суду 04.11.2015р. з'явились представники апелянта (позивача у справі): Стахів О.В. та Шніцар А.О. які доводи, викладені в апеляційній скарзі, підтримали у повному обсязі, просили апеляційну скаргу задоволити, оскаржувану постанову скасувати та прийняти нову постанову, якою позовні вимоги задоволити.
Представники відповідача у справі: Гойдик В.М., Різник О.Р. та Ломага Ю.Т. проти доводів апеляційної скарги заперечили, зазначили, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, прийнятим на основі повного та всебічного з'ясування всіх обставин справи, просили апеляційну скаргу залишити без задоволення, постанову Львівського окружного адміністративного суду від 03.11.2015р. залишити без змін.
Заслухавши доповідь судді-доповідача у справі, пояснення учасників судового розгляду, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегією суддів апеляційного суду встановлено наступне:
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України "Про місцеві вибори", Кодексом адміністративного судочинства України.
27.10.2015р. відповідачем було складено Протокол "Про кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі".
Відповідно до вимог ч.4 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори", протокол про підрахунок голосів виборців з кожних місцевих виборів по кожному виборчому округу, по якому проводиться голосування на виборчій дільниці, складається дільничною виборчою комісією у кількості примірників, яка на чотири більша, ніж кількість осіб, які входять до складу дільничної виборчої комісії. Примірники протоколу нумеруються та мають однакову юридичну силу. У протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами дільничної виборчої комісії. Кожен примірник протоколу підписується головою, заступником голови, секретарем та іншими членами дільничної виборчої комісії, присутніми на засіданні виборчої комісії. У разі незгоди з діями комісії чи результатами підрахунку голосів, зафіксованими у протоколі комісії, член комісії підписує протокол із приміткою "З окремою думкою". Письмовий виклад окремої думки додається до відповідного протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці. У разі відсутності підпису члена дільничної виборчої комісії у протоколі підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці навпроти його прізвища зазначається причина відсутності підпису. Цей протокол підписується та засвідчується печаткою дільничної виборчої комісії лише після його остаточного заповнення. Перший і другий примірники протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці мають право також підписати кандидати, довірені особи кандидатів, уповноважені особи місцевих організацій партій, офіційні спостерігачі, які були присутні на засіданні дільничної виборчої комісії при підрахунку голосів виборців. Непідписання або відмова від підписання протоколу окремими членами комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу.
Частинами 5, 6 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що забороняються заповнення протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці олівцем, а також внесення до них без відповідного рішення дільничної виборчої комісії будь-яких виправлень.
Якщо після підписання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці дільнична виборча комісія виявила в ньому неточності (описку чи помилку у цифрах), вона на своєму засіданні розглядає питання про внесення змін до нього шляхом складання нового протоколу, на якому робиться позначка "Уточнений".
Відповідно до вимог ч.8, 9 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори", перший і другий примірники протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів у відповідному виборчому окрузі, а за наявності - і відповідні примірники протоколу з позначкою "Уточнений", акт про видачу копій протоколу, складений відповідно до частини сьомої цієї статті, запаковуються. На пакеті робиться напис "Протокол про підрахунок голосів" та зазначаються назва відповідних виборів, позначення та/або номер виборчого округу, номер виборчої дільниці, дата і час пакування, кількість запакованих документів, ставляться підписи усіх присутніх членів дільничної виборчої комісії та печатка дільничної виборчої комісії. Третій примірник протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, поданих на відповідних місцевих виборах у відповідному виборчому окрузі, а також протоколу з поміткою "Уточнений" зберігається у секретаря дільничної виборчої комісії, четвертий примірник зазначеного протоколу (з поміткою "Уточнений") невідкладно вивішується для загального ознайомлення у приміщенні дільничної виборчої комісії, а решта по одному примірнику зазначеного протоколу (з поміткою "Уточнений") видається членам дільничної виборчої комісії.
Після складання у порядку, визначеному цією статтею, протоколів з кожних місцевих виборів по кожному виборчому округу пакети з протоколами дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з кожних місцевих виборів по кожному виборчому округу, пакети з виборчими бюлетенями, контрольними талонами, предметами, списком виборців, а також, за наявності, окремими думками членів виборчої комісії, викладеними у письмовій формі, актами, заявами, скаргами та рішеннями, прийнятими виборчою комісією, невідкладно доставляються членами дільничної виборчої комісії до відповідної територіальної виборчої комісії у порядку, визначеному статтею 82 цього Закону.
Згідно із вимогами ч.ч.1, 6, 7, 16, 17 ст.83 Закону України "Про місцеві вибори", протоколи та інші виборчі документи дільничних виборчих комісій приймаються і розглядаються на засіданні відповідної територіальної виборчої комісії.
За наявності відповідно оформлених актів, складених уповноваженими особами місцевих організацій партій, довіреними особами кандидатів та офіційними спостерігачами - суб'єктами відповідного виборчого процесу, про порушення вимог цього Закону під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що дозволяє територіальній виборчій комісії поставити під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців.
У разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії, а також у разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної комісії, територіальна комісія зобов'язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці.
Прийняття рішення територіальною виборчою комісією про проведення повторного підрахунку голосів після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії у разі виявлення порушення цілісності пакетів із запакованими документами не допускається.
До протоколу територіальної виборчої комісії про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів, крім відомостей, зазначених у частині чотирнадцятій цієї статті, цифрами і прописом заносяться:
1) кількість голосів виборців, поданих за кожну місцеву організацію партії, кандидата, закріпленого нею за відповідним територіальним виборчим округом (у разі закріплення), у цьому територіальному виборчому окрузі;
2) загальна кількість голосів виборців, поданих за усі місцеві організації партій, кандидатів, закріплених ними за відповідним територіальним виборчим округом (у разі закріплення).
Протокол територіальної виборчої комісії про підсумки голосування у відповідному виборчому окрузі містить відомості, зазначені у частині чотирнадцятій цієї статті, і відомості, зазначені відповідно у частинах п'ятнадцятій або шістнадцятій цієї статті.
Виходячи із системного аналізу матеріалів справи та чинного законодавства України, колегія суддів апеляційного адміністративного суду погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що при складанні спірного Протоколу "Про кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі" на підставі протоколів ДВК, копії яких надано суду, враховувались лише перший і другий примірники цих же протоколів, які повністю відповідають вимогам ст.80 Закону України "Про місцеві вибори".
В цих протоколах, наданих відповідачем, відсутні будь-які відомості про факти незгоди з діями комісії чи результатами підрахунку голосів, зафіксованими у таких протоколах комісії, із приміткою "З окремою думкою". Апелянт (позивач у справі) будь-якими належними та допустимими доказами не спростовує відповідність наданих відповідачем копій протоколів вимогам виборчого законодавства.
Посилання апелянта (позивача у справі) на ту обставину, що судом першої інстанції не взято до уваги протокол ДВК №461967 по округу №1, в якому кількість голосів за позивача становить 23, в той час як в оспорюваному підсумковому протоколі - 3 голоси, судом апеляційної інстанції до уваги не беруться, з огляду на наступне:
Матеріали справи містять копію протоколу ДВК про підрахунок голосів на виборчій дільниці №461967 з виборів депутатів Винниківської міської ради м.Львова Львівської області у територіальному виборчому окрузі №1, який надано позивачем (а.с.5-6) на підтвердження позовних вимог та доводів апеляційної скарги, в якому зазначено, що кількість голосів виборців, поданих за Львівську міську організацію Української республіканської партії, становить 23 (двадцять три). У вказаному протоколі не зазначено номер примірника, що суперечить вимогам ч.4 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори"; він містить виправлення, що прямо заборонено вимогами виборчого законодавства, зокрема, ч.5 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори"; у протоколі відсутні підписи всіх членів виборчої комісії, присутніх на засіданні, без зазначення причин відсутності цих підписів, що суперечить ч.4 ст.80 Закону України "Про місцеві вибори". Вказані обставини позбавляють примірник протоколу ДВК про підрахунок голосів на виборчій дільниці №461967 з виборів депутатів Винниківської міської ради м.Львова Львівської області у територіальному виборчому окрузі №1, який надано позивачем, юридичної сили.
Натомість, копія протоколу ДВК про підрахунок голосів на виборчій дільниці №461967 з виборів депутатів Винниківської міської ради м.Львова Львівської області у територіальному виборчому окрузі №1, який надано відповідачем (а.с.107), та в якому зазначено, що кількість голосів виборців, поданих за Львівську міську організацію Української республіканської партії, становить 3 (три), повністю відповідає вимогам Закону України "Про місцеві вибори". Крім того, відповідачем надано копію уточненого протоколу ДВК про підрахунок голосів на виборчій дільниці №461967 з виборів депутатів Винниківської міської ради м.Львова Львівської області у територіальному виборчому окрузі №1 (а.с.179), в якому зазначено, що кількість голосів виборців, поданих за Львівську міську організацію Української республіканської партії, становить 3 (три), та який повністю відповідає вимогам Закону України "Про місцеві вибори".
Доводи апелянта (позивача у справі) про те, що суд першої інстанції взяв до уваги неналежні докази, а саме: копії фото фіксації розміщення спірного Протоколу на стенді відповідача, не заслуговують на увагу, з огляду на наступне:
Відповідно до вимог ч.1 ст.70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Частиною 1 ст.138 КАС України визначено, що предметом доказування є обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.
Вимогами ст.86 КАС України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що наявними в матеріалах справи доказами, зокрема, копіями фотофіксації розміщення спірного Протоколу на стенді відповідача (а.с.221-226) та видача його копії іншим учасникам виборчого процесу (а.с.227) спростовують доводи позивача про його неіснування станом на 28.10.2015р.
Безпідставними є посилання апелянта (позивача у справі) на порушення відповідачем ч.1 ст.88 Закону України "Про місцеві вибори", з огляду на наступне:
Відповідно до вимог ч.ч.21, 25 ст.83 Закону України "Про місцеві вибори", перший примірник протоколу територіальної виборчої комісії про підсумки голосування з відповідних місцевих виборів по відповідному виборчому округу, а за наявності - і відповідний примірник протоколу з позначкою "Уточнений" запаковуються. На пакеті робиться напис "Протокол про підсумки голосування" та зазначаються назва відповідних виборів, позначення та/або номер виборчого округу, дата і час пакування, кількість запакованих документів, ставляться підписи усіх присутніх членів територіальної виборчої комісії та печатка територіальної виборчої комісії. Другий примірник протоколу територіальної виборчої комісії про підсумки голосування з відповідних місцевих виборів по відповідному виборчому округу, а також протоколу з позначкою "Уточнений" зберігаються у секретаря територіальної виборчої комісії, третій примірник зазначеного протоколу (з позначкою "Уточнений") невідкладно вивішується для загального ознайомлення у приміщенні територіальної виборчої комісії, а решта по одному примірнику зазначеного протоколу (з позначкою "Уточнений") видається членам територіальної виборчої комісії.
У разі якщо результати місцевих виборів встановлює територіальна виборча комісія, що встановлювала підсумки голосування, її протокол про підсумки голосування у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів є підставою для встановлення нею результатів таких виборів.
Згідно із вимогами ч.12 ст.86 Закону України "Про місцеві вибори", повідомлення про підсумки голосування та результати виборів, рішення про черговість кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій, які відповідно до частини другої цієї статті отримали право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, а також список обраних депутатів у багатомандатному окрузі (в алфавітному порядку) із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), числа, місяця, року народження, відомостей про громадянство, освіту, партійність, посаду, місце роботи (заняття), місце проживання депутата, назв місцевих організацій партій, від яких вони обрані, не пізніш як на п'ятий день після встановлення результатів публікуються в друкованих засобах масової інформації або доводяться до відома населення в інший спосіб. Про підсумки голосування та результати виборів територіальна виборча комісія приймає відповідне рішення.
Частиною 1 ст.88 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що територіальна виборча комісія не пізніш як на п'ятий день з дня встановлення результатів виборів офіційно оприлюднює результати місцевих виборів шляхом опублікування у відповідних місцевих друкованих засобах масової інформації.
Враховуючи наведені норми чинного законодавства України, колегія суддів апеляційного адміністративного суду приходить до висновку про те, що вивісивши підсумковий Протокол "Про кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію політичної партії у багатомандатному виборчому окрузі" для загального ознайомлення на стенді у приміщенні територіальної виборчої комісії, Винниківська міська виборча комісія міста Львова Львівської області діяла в порядку та у спосіб, що передбачений чинним законодавством України.
Відносно посилання апелянта (позивача у справі) на той факт, що Постанова Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області №68 від 28.09.2015р. "Про розгляд скарг кандидатів у депутати до Винниківської міської ради висунутих Львівською міською організацією політичної партії Українська республіканська партія" прийнята з порушенням ч.9 ст.97 Закону України "Про місцеві вибори", тобто без повідомлення суб'єктів звернення зі скаргою, суд апеляційної інстанції зазначає наступне:
Відповідно до вимог ч.ч.4, 6 ст.95 Закону України "Про місцеві вибори", скарга на рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, члена цієї комісії, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів та встановлення підсумків голосування, може бути подана до виборчої комісії вищого рівня у дводенний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності.
Строк подання скарги продовженню або поновленню не підлягає, крім випадку повторного подання скарги після усунення її недоліків не пізніше наступного дня після дня її повернення суб'єктом розгляду скарги без розгляду відповідно до частини другої статті 97 цього Закону.
Як вбачається з тексту Постанови Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області №68 від 28.09.2015р. "Про розгляд скарг кандидатів у депутати до Винниківської міської ради висунутих Львівською міською організацією політичної партії Українська республіканська партія" (а.с.228), у задоволенні скарг кандидатів у депутати до Винниківської міської ради м.Львова Львівської області, висунутих Львівською міською організацією політичної партії "Українська республіканська партія", було відмовлено у зв'язку із пропущенням строку на оскарження дії чи бездіяльності виборчої комісії, члена цієї комісії, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів та встановлення підсумків голосування, який поновленню або продовженню не підлягає.
Відповідно до вимог п.п.9.1., 9.2., 9.3. п.9 Постанови Центральної виборчої комісії України від 05.09.2015р. №229 "Про Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з місцевих виборів", за результатами розгляду на своєму засіданні скарги виборча комісія ухвалює рішення у формі постанови.
Перед розглядом скарги по суті виборча комісія вивчає скаргу для встановлення:
1) чи подано скаргу належним суб'єктом звернення зі скаргою, визначеним Законом та цим Порядком;
2) чи віднесено Законом та цим Порядком розгляд цієї скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб'єкт розгляду скарги);
3) чи дотримано суб'єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Законом.
Виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана неналежним суб'єктом звернення зі скаргою чи до неналежного суб'єкта розгляду скарги або з порушенням строків оскарження, встановлених Законом (частина одинадцята статті 97 Закону).
Враховуючи наведене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що розгляд скарг кандидатів у депутати до Винниківської міської ради, висунутих Львівською міською організацією політичної партії Українська республіканська партія, по суті порушених у скаргах питань фактично не відбувся, оскільки заявниками пропущено строк на оскарження дії чи бездіяльності виборчої комісії, члена цієї комісії, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів та встановлення підсумків голосування.
Приписами ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Керуючись вимогами ст.9 КАС України, суди при вирішенні справи керуються принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вищенаведене, суд апеляційної інстанції зазначає, що судом першої інстанції при вирішенні даного публічно-правового спору правильно встановлено обставини справи та ухвалено законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах справи, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстави для скасування постанови суду першої інстанції відсутні.
Відповідно до вимог ч.1 ст.200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись вимогами ст.ст.160, 172, 177, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,
суд, -
УХВАЛИВ:
1. Апеляційну скаргу Львівської міської організації Української республіканської партії на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 03.11.2015р. у справі №813/5969/15 за позовом Львівської міської організації Української республіканської партії до Винниківської міської виборчої комісії міста Львова Львівської області про визнання недійсним та скасування протоколу, зобов'язання до вчинення дій, - залишити без задоволення.
2. Постанову Львівського окружного адміністративного суду від 03.11.2015р. у справі №813/5969/15, - залишити без змін.
3. Стягнути з Львівської міської організації Української республіканської партії на користь Державного бюджету України 4019,40грн. (чотири тисячі дев'ятнадцять гривень сорок копійок) судового збору.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, є остаточною та оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя Н.Г. Левицька
Суддя І.О. Яворський
Суддя В.П. Сапіга
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2015 |
Оприлюднено | 10.11.2015 |
Номер документу | 53201831 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Левицька Наталія Георгіївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Левицька Наталія Георгіївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Левицька Наталія Георгіївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Левицька Наталія Георгіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні