Ухвала
від 02.11.2015 по справі 820/2806/15
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2015 р.Справа № 820/2806/15 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Бегунца А.О.

Суддів: Старостіна В.В. , Рєзнікової С.С.

за участю секретаря судового засідання Машури Г.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВОС" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015р. по справі № 820/2806/15

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВОС"

до Харківської міської ради , Управління Держгеокадастру у м.Харкові Харківської області, треті особи Державне підприємство "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" , Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"

про визнання дій протиправними,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВОС", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Харківської міської ради (далі - відповідач 1), Управління Держземагенства у місті Харкові Харківської області (далі - відповідач 2), треті особи: Державне підприємство "Харківський науково дослідний та проектний інститут землеустрою", Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", Департамент земельних відносин Харківської міської ради, в якому, з урахуванням уточнень, просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність Харківської міської ради, яка полягає у не перевірці даних витягу №217 від 08.11.2013 р. із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Новопрудна (в районі перетину з вул. Старицького) (кадастровий номер 6310136300:10:007:0004);

- визнати незаконним та скасувати Витяг із технічної документації про нормативно - грошову оцінку № 217 від 08.11.2013 року, виданий Управлінням Держземагенства у м. Харкові Харківської області.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 15.07.2015 року залучено до участі у справі у якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору Департамент земельних відносин Харківської міської ради.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015 року у задоволенні вказаного позову відмовлено.

Позивач, не погодившись із судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015 року та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги, позивач посилається на прийняття оскаржуваної постанови з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 02.11.2015 року замінено Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області на правонаступника - Управління Держгеокадастру у м.Харкові Харківської області.

Представники сторін в судове засідання апеляційної інстанції не з'явилися, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, причини неявки не повідомили.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що рішенням Харківської міської ради від 28.09.2005 № 170/05 ТОВ "ІНВОС", надано в оренду строком до 01.10.2030 р. земельну ділянку за адресою: м. Харків, вул. Новопрудна (в районі перетину з вул. Старицького) загальною площею 0,0279 га.

На підставі вказаного рішення між Харківською міською радою та ТОВ "ІНВОС" укладено договір оренди землі від 15.05.2006 за № 140667100157.

Згідно з пунктом 5 вказаного договору нормативна грошова оцінка вказаної земельної ділянки на період експлуатації становить 346062 гривні (триста сорок шість тисяч шістдесят дві гривні).

На адресу ТОВ "ІНВОС" 19.09.2014 року надійшов позов, в якому Харківська міська рада просить господарський суд Харківської області прийняти рішення про внесення зміни до договору оренди землі від 15.05.2006 року № 140667100157, укладеного між Харківською міською радою та ТОВ "ІНВОС", шляхом визнання укладеної додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у запропонованій Харківською міською радою редакції. Нова редакція договору передбачала, збільшення орендної плати з 14907,36 грн. на рік до 35953,62 грн. на рік. Вказане збільшення вартості орендної плати Харківська міська рада обґрунтовує тим, що відповідно до рішення від 25.09.2013 року №1269/13 "Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 2013 рік", плата за землю здійснюється з 01.01.2014 року на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року". Додано розрахунок нової орендної плати, складений на підставі Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №217 від 08.11.2013 року, сформованого Управлінням Держземагенства у місті Харкові Харківської області. Згідно вказаного Витягу нормативна грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:10:007:0004) загальною площею 0,0279 га. складає 642029,00 грн.

Позивач не погоджується з даними, зазначеними у Витязі, звернувся до суду із даним позовом.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржуване рішення відповідача 2 прийняте та вчинене на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та до повноважень відповідача 1 не входять обов'язки щодо перевірки даних витягу №217 від 08.11.2013 року із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Новопрудна (в районі перетину з вул. Старицького), а тому і відсутній факт його бездіяльності.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до Закону.

Преамбулою Закону України "Про оцінку земель" від 11.12.2003 № 1378 встановлено, що цей Закон визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.

У відповідності до положень статті 5 Закону України "Про оцінку земель" залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель та грошова оцінка земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

У відповідності до ст. 23 Закону України "Про оцінку земель", оформлюються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, який видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин є Державне агентство земельних ресурсів України (далі - Держземагенство), яке відповідно до пункту 2 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, є правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів.

Відповідно до пп. 6 п. 4 Положення про Держземагенство України та пункту 21 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, територіальні органи Держземагентства, серед іншого, уповноважені видавати витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.

Відповідно до ч.1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, а згідно з ст. 73 цього Закону акти ради сільського, селищного, міського голови, голови районної вмісті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ( у разі створення) ради, прийняті в межах наданих повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Як свідчать письмові докази, рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014 року.

Відповідно до пунктів 2.1-2.3 цього рішення визначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013", здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Управління Держземагентства у місті Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством (пункт 2.2 рішення).

Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" є користувачем програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень (пункт 2.3 рішення).

Відповідно до пункту 3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури та УААН від 27.01.2006 року № 18/15/21/11 зареєстрованим в Мінюсті 05.04.2006 року №388/1226, вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х Км3.

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000, - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. чол. та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення Км3 враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, табл. 3.7, при цьому добуток пофакторних оцінок не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Таким чином, розрахунок значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснюється із застосуванням програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій.

Аналіз викладеного свідчить, що Управління Держземагентства не розраховує та не впливає на значення зазначеного коефіцієнту.

Значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) було розраховано розробниками Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р. та затверджено рішенням Харківської міської ради і внесено до програмного комплексу.

Щодо твердження апелянта про необґрунтоване збільшення коефіцієнтів "зони пішохідної доступності до громадських центрів" та "зони пішохідної доступності до природних об'єктів", які зазначені у оспорюваному витязі №217 від 08.11.2013 року, та посилання на правильність визначення вказаних коефіцієнтів у довідці про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки №208/06 від 30.01.2006 року, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Так, технічна документація з нормативно-грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року була розроблена Державним підприємством "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" та пройшла державну експертизу, яка була проведена Державним агентством земельних ресурсів України, що підтверджується Висновком державної експертизи землевпорядної документації від 07.06.2013 року № 405-13.

03 липня 2013 року Харківська міська рада прийняла рішення № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативно грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року".

Викладене свідчить, що технічна документація з нормативно-грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 року була розроблена у відповідності до норм ст. 18 ЗУ "Про оцінку земель" та згідно з Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів від 27.01.2006 року №18/15/21/11, та відповідно під час формування витягу №217 від 08.11.2013 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 6310136300:10:007:0004, правомірно застосовано до даної земельної ділянки коефіцієнти "зони пішохідної доступності до громадських центрів" та "зони пішохідної доступності до природних об'єктів".

Враховуючи наведене, колегія суддів приходить до висновку, що встановлені у Витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №217 від 08.11.2013 року локальні коефіцієнти повністю відповідають вимогам чинного законодавства.

Щодо використання комп'ютерного комплексу "Нормативно-грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за наявності ліцензії та сертифікату відповідності даного програмного комплексу нормам чинного законодавства, колегія суддів зазначає наступне.

Питання, що виникають у процесі підтвердження відповідності (сертифікації) продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу вимогам, встановленим законодавством України регулюються Законом України "Про підтвердження відповідності", який визначає два види сертифікацій: в законодавчо регульованій сфері та в законодавчо нерегульовані сфері.

Відповідно до статей 9 та 11 зазначеного Закону України "Про підтвердження відповідності" процедура підтвердження відповідності в законодавчо регульованій сфері для окремих видів продукції, яка може становити небезпеку для життя та здоров'я людини, тварин, рослин, а також майна та охорони довкілля, запроваджується технічними регламентами.

Сертифікація в законодавчо регульованій сфері провадиться згідно з вимогами технічних регламентів.

За результатами проведення сертифікації у разі позитивного рішення призначеного органу з оцінки відповідності заявникові видається сертифікат відповідності, зразок якого затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері оцінки відповідності.

Слід зауважити, що програмний комплекс "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" не відноситься до видів продукції, яка може становити небезпеку для життя та здоров'я людини, тварин, рослин, а також майна та охорони довкілля, передбачених ст. 9 Закону України "Про підтвердження відповідності", а тому не потребує обов'язкового підтвердження відповідності в законодавчо регульованій сфері з видачею сертифікату, як то передбачено статтею 11 цього Закону.

Згідно статті 17 Закону України "Про підтвердження відповідності" сертифікація в законодавчо нерегульованій сфері проводиться на добровільних засадах.

Враховуючи наведене, сертифікація програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" не проводилась.

Процедура використання в органах виконавчої влади комп'ютерних програм як об'єктів авторського права визначена Порядком використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N1433.

Відповідно до пункту 2 цього Порядку ліцензія на використання комп'ютерної програми (далі - ліцензія) - письмове повноваження на використання комп'ютерної програми певним способом і за певних умов, надане особою, що має виключне право видавати відповідний дозвіл; ліцензійні примірники комп'ютерної програми - примірники комп'ютерної програми, які розповсюджуються і використовуються в обсягах і у спосіб, визначені у ліцензії.

Пунктом 6 зазначеного Порядку передбачено, що придбання органами виконавчої влади комп'ютерних програм здійснюється з урахуванням потреби. При цьому придбаваються виключно ліцензійні примірники таких програм або примірники програм вільного використання, які повинні бути забезпечені документацією, що підтверджує правомірність їх використання згідно з ліцензією або належність до комп'ютерних програм вільного використання.

Як вбачається з листа Департаменту земельних відносин Харківської міської ради № 5472/0/225-15 від 28.07.2015 року, наявного в матеріалах справи, Рішенням 20 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.10.2012р. № 894/12 "Про заходи щодо виконання Постанови Верховної Ради України від 06.09.2012 № 5215-УІ про зміну і встановлення межі міста Харкова" комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" було визначено замовником робіт за рахунок власних коштів підприємства на розроблення Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова з урахуванням нової межі міста. Виконавцем зазначених робіт є ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" (вул. Космічна, 21, м. Харків, 61145, Ліцензія Держземагенства України серія АД № 076157).

У відповідності із Законом України "Про державну експертизу землевпорядної документації" проведено державну експертизу розробленої технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова та отримано відповідний висновок Держземагенства України від 07.06.2013 № 405-13.

Рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання №1209/13 від 03.07.2013 була затверджена "Технічна документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Рішенням 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання №1269/13 від 25.09.2013 був затверджений "Порядок впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Пунктом 2.1 вищевказаного Порядку №1269/13 від 25.09.2013 зазначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є власником програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013".

Пунктом 2.3 вищевказаного Порядку №1269/13 від 25.09.2013 зазначено, що Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" є користувачем програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень.

Програмний комплекс "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" Харківською міською радою та її виконавчими органами не придбавався. Розробником її є комунальне підприємство "Міський інформаційний центр", у якого вона знаходиться в користуванні. Зазначена програма не призначена для розповсюдження будь-яким способом. Використання її здійснюється виключно шляхом надання доступу через онлайн-сервери. Коло осіб, які мають доступ до програмного комплексу визначено Порядком впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.

Повноваження на використання комп'ютерної програми певним способом і за певних умов та коло осіб, що мають виключне право використовувати цю програму та доступу до неї наведено в рішенні 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 №1269/13, тому ліцензування програмного комплексу "Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013" не проводилось.

Враховуючи наведене, колегія суддів дійшла висновку, що під час прийняття оскаржуваного витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №217 від 08.11.2013, відповідач 2 діяв на підставі та у відповідності до вимог діючого законодавства.

Водночас, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що до повноважень відповідача 1, Харківської міської ради, не входять обов'язки щодо перевірки даних витягу №217 від 08.11.2013 року із технічної документації земельної ділянки за адресою: м. Харків, вул. Новопрудна (в районі перетину з вул. Старицького), а тому і відсутній факт його бездіяльності.

Відповідно до частини 1 статті 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із вимогами ч. 1 ст. 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно із статтею 86 цього ж Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Колегія суддів зазначає, що позивачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження обґрунтованості заявлених позовних вимог.

Натомість, відповідачі, будучи суб'єктами владних повноважень та заперечуючи проти позову, довели правовірність власних дій під час виконання оскаржуваних витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, які є предметом оскарження позивачем.

Таким чином, колегія суддів переглянувши рішення суду першої вважає, що при його прийнятті суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги з наведених підстав висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВОС" залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.09.2015р. по справі № 820/2806/15 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)Бегунц А.О. Судді (підпис) (підпис) Старостін В.В. Рєзнікова С.С.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2015
Оприлюднено10.11.2015
Номер документу53202168
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2806/15

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Постанова від 01.09.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 15.07.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні