УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
03.11.15р. Справа № 904/7061/15 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
за заявою ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ
до боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, код ЄДРПОУ 38911429
про визнання банкрутом
Представники:
від кредитора: не з'явився
від боржника: ліквідатор ОСОБА_2 НОМЕР_1
в засіданні приймали участь: -
ВСТАНОВИВ:
До господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, код ЄДРПОУ 38911429 про порушення провадження у справі про банкрутство, згідно зі ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).
Ухвалою від 07.08.2015 р. заяву про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, код ЄДРПОУ 38911429 прийнято до розгляду.
Провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, код ЄДРПОУ 38911429 порушено 13.08.15 р. за заявою ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ .
Постановою від 25.08.2015 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - голову ліквідаційної комісії ОСОБА_2 (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Щорса, 4, офіс 418; ідентифікаційний номер НОМЕР_2).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання за місцезнаходженням банкрута.
Згідно довідок/листів Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області №07.2/07.1-07/5880 від 22.09.2015р.; Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів, обслуговування Красногвардійського, Ленінського районі м. Дніпропетровськ, Дніпропетровського та Солонянського районів, підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/ЦНП1201-2641 від 10.09.2015р.; Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області №2530-14/05 від 14.09.2015р.; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті №1417-05/2/3-15 від 21.09.2015р.; Державної авіаційної служби України №21.1.19-14799 від 09.06.2015р.; Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області №9-411-0.2-3252/2-15 від 09.09.2015р. за боржником сільськогосподарської техніки, автотранспортних засобів і механізмів, великовантажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, плавзасобів, повітряних суден, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 43493027 від 08.09.2015 р. відомості щодо обтяження нерухомого майна банкрута в реєстрах відсутні.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 47800051 від 07.09.2015р. всі обтяження вилучені щодо рухомого майна банкрута.
Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/01/19603/НК від 09.09.2015р. банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів, відсутнії.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №20974039 від 04.08.2015р. записів щодо наявності філій та представництв банкрута не знайдено.
Згідно довідки ДПІ в Кіровському районі м. Дніпропетровськ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №19070/10/04-65-23 від 19.10.2015р. банкрут має відкритий рахунок у АТ "ОСОБА_3 Аваль" у м. Києві.
Під час ліквідаційної процедури на рахунку банкрута у АТ "ОСОБА_3 Аваль" ліквідатором виявлено грошові кошти у розмірі 7950,00грн.
Зазначені кошти ліквідатором використано під час ліквідаційної процедури наступним чином: 6090,00грн. - судовий збір за подання до суду заяви про порушення справи про банкрутство; 773,04грн. - на комісію банку та 1086,96грн. - часткове погашення вимог ТОВ "ФІТОРІЯ ЛТД", м. Дніпропетровськ.
Відповідно до довідки АТ "ОСОБА_3 Аваль" №892 від 15.10.2015р. рахунок банкрута в зазначеній банківській установі закрито.
З огляду на викладене, реалізація ліквідаційної маси не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.
Згідно листа Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №23163/06-41/с від 08.09.2015р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у відділі не перебуває.
Крім того, відповідно до ст. 95 Закону кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
Згідно зі ст. 38 Закону з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
З метою виявлення кредиторів банкрута в порядку ч. 3, 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" судом оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет № 21831 від 26.08.2015р.
Ухвалою суду від 08.10.2015 р. затверджено реєстр вимог кредиторів з наступними вимогами.
- ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ФІТОРІЯ ЛТД", м. Дніпропетровськ - 1218,00 грн. (1 черга), 369802,00 грн. (4 черга), з яких погашено 1086,96 грн.
Встановлені вимоги кредитора залишились частково незадоволеними, у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Крім того, до суду надійшло клопотання ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська №17869/9/04-65-10-018 від 06.10.2015р. про зобов'язання ліквідатора надати необхідна документи; не скорочувати термін ліквідаційної процедури та не затверджувати звіт ліквідатора до проведення перевірки банкрута та надання доказів проведення останньої.
Розглянувши зазначене звернення встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).
Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.
Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.
З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.
Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська отримала 25.08.2015р. (т.с. 1 а.с.102), а постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури 31.08.2015р. (т.с. 1 а.с. 122).
На час розгляду справи ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.
З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 46 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -.
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, код ЄДРПОУ 38911429.
Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ТРАМПЛ КОМПАНІ", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Щорса, буд. 4, офіс 418, (ЄДРПОУ 38911429).
Провадження у справі припинити.
Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя ОСОБА_4
Виконавець: Матросова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2015 |
Оприлюднено | 11.11.2015 |
Номер документу | 53226275 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чус Оксана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні