ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м. Херсон, вул. Горького, 18
тел. /0552/ 49-31-78
Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 листопада 2015 р. Справа № 923/1450/15
Господарський суд Херсонської області у складі судді Литвинової В.В. при секретарі Короткій Ю.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за заявою: Прокурора Новотроїцького району Херсонської області в інтересах держави в особі
позивача-1 : Новотроїцької районної ради, смт.Новотроїцьке Херсонської області
позивача-2 : Чкалівської сільської ради Новотроїцького району, с.Чкалове Херсонської області
до: Малого приватного підприємства "ІСАН", с.Воскресенське Херсонської області
про стягнення 13345,11 грн. заборгованості з орендної плати за договором оренди комунального майна
за участю представників сторін:
від прокуратури: ОСОБА_1, старший прокурор відділу за посвідч. № 032528, видане 11.03.2015р.;
від позивача-1: не прибув;
від позивача-2: не прибув;
від відповідача: ОСОБА_2, представник за довіреністю № 25 від 11.08.2015р.
Прокурор Новотроїцького району Херсонської області в інтересах держави в особі Новотроїцької районної ради (позивач-1), Чкалівської сільської ради Новотроїцького району (позивач-2) звернувся до господарського суду Херсонської області з позовною заявою до Малого приватного підприємства "ІСАН" (відповідач) про стягнення заборгованості з орендної плати за договором оренди комунального майна від 25.02.2014р. у розмірі 13 345, 11 грн., з яких: заборгованість за зобов'язаннями: 7884,29 грн.; 3919,61 грн. втрати від інфляції; 205,42 грн. 3% річних, 1335,79 грн. пені. У позовній заяві прокурор просить стягнути з відповідача: 70% суми боргу в розмірі 9341,57 грн. на користь Чкалівської сільської ради Новотроїцького району, 30% суми боргу в розмірі 4003,54 грн. стягнути на користь Новотроїцької районної ради.
В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається також на положення ст. 18 Закону України В«Про оренду державного та комунального майнаВ» , ст. ст. 526, 530, 548, 549, 610, 612, 625 ЦК України, ст. 193 ГК України.
Прокурор в ході судового розгляду справи підтримав вимоги, викладені у позовній заяві.
Позивач-1 надіслав клопотання про розгляд справи за відсутності його представника.
Позивач-2, повідомлений про час, дату і місце проведення засідання господарського суду належним чином, відповідно до ст. 64 Господарського процесуального кодексу України, в судове засідання не прибув, 9 вересня 2015 року надіслав суду лист, в якому просить розглянути справу без його присутності.
Представник відповідача в ході судового засідання заперечував проти позовних вимог, відповідно до відзиву на позовну заяву та доповнень до відзиву, посилаючись на наступні обставини. Як зазначає відповідач, згідно Договору оренди частини майнового комплексу внутрішньогосподарської меліоративної системи, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького району та знаходяться в оперативному управлінні Чкалівської сільської ради від 25.02.2014 року (п. 1.1.) позивач-2 повинен був передати відповідачу в строкове платне користування частину внутрішньогосподарської меліоративної системи Новотроїцького району від насосних станцій № № 6, 7 та 30 каналу Р-5-2 за актом приймання-передачі майна, який складається в день підписання договору. Однак, як стверджує відповідач, хоч такий акт і був підписаний сторонами, фактичної передачі будь-якого конкретно визначеного майна, а саме частини внутрішньогосподарської меліоративної системи, не відбулося. Згідно акту прийому-передачі від 25.02.2014 року відповідачем були прийняті земельні ділянки: площею 40,52 га на контурі 83, 50,00 га на контурі 71, контур 71 - 52,43 га, контур 72 - 42,73 га, контур 72 - 26,66 га, а всього - 212,4 га. Зазначені земельні ділянки перебувають у приватній власності громадян. Наявні у матеріалах справи докази, на думку відповідача, свідчать про те, що ніякого майна, визначеного індивідуальними чи родовими ознаками, відповідач від позивача-2 не отримував, а отже не повинен і здійснювати оплату за користування майном. Позивач-2 отримав від позивача-1 згідно рішення Новотроїцької районної ради № 494 від 17.05.2013 року в оперативне управління конкретно визначене майно - частину міжгосподарської меліоративної системи Новотроїцького району, яка складається з трубопроводів різного діаметру та протяжності, задвижок, гідроспоруд та інше. Позивач-2 ж згідно рішення Чкалівської сільської ради № 419 від 07.02.2014 року прийняв на баланс та в оперативне управління частину внутрішньогосподарської меліоративної системи. Статтею 1 закону України В«Про меліорацію земельВ» визначені такі поняття, як меліоративна система, внутрішньогосподарська меліоративна система та міжгосподарська меліоративна система. Меліоративна система - це В«технологічно цілісна інженерна інфраструктура, що включає в себе такі окремі об'єкти як меліоративна мережа каналів, трубопроводів (зрошувальних, осушувальних, осушувально-зволожувальних, колекторно-дренажних) з гідротехнічними спорудами і насосними станціями, захисні дамби, спостережна мережа, дороги і споруди на них, взаємодію яких забезпечує управління водним, тепловим, повітряним і поживним режимом грунтів на меліорованих земляхВ» . В«Внутрішньогосподарська меліоративна система - меліоративна система, що знаходиться в межах земель одного власника (користувача) і забезпечує подачу, розподіл та відведення води на цих землях.В» В«Міжгосподарська меліоративна система - меліоративна система, що знаходиться в межах АР Крим, однієї області або одного району і забезпечує міжрайонну та міжгосподарську подачу, розподіл та відведення водиВ» . Як зазначає відповідач, суду не надані докази права власності позивачів на внутрішньогосподарську меліоративну системи та міжгосподарську меліоративну систему, а саме державної реєстрації права власності на нерухоме майно як це передбачено діючим законодавством (ст.182 ЦКУ). Крім того, як стверджує відповідач, між ним та управлінням головного Каховського магістрального каналу, Новотроїцьким управлінням водного господарства та Херсонським обласним управлінням водних ресурсів 03.04.2014 року за № 72092/26/02-12/228 та 31.03.2015 року за № 72092/26/02-12/294 укладені договори про надання послуг, пов'язаних з транспортуванням та подачею води на полив сільськогосподарських культур, вода для поливу відповідачу подавалася і відповідно до кількості споживанняоплачувалася. Позивач-2 не являється суб'єктом господарювання і не здійснює господарської діяльності, а отже, на думку відповідача, не може володіти, користуватися і розпоряджатися майном на праві оперативного управління. Крім того, 29 квітня 2009 року Новотроїцька районна рада Херсонської обласгі уклала з МПП В«ІСАНВ» договір безкоштовного користування внутрішньогосподарською меліоративною системою за № 28, відповідно до п. 3.2. якого строк безкоштовного користування цією внутрішньогосподарською меліоративною системою було встановлено у 20 років, до 29.04.2029 року. Як зазначає відповідач, договір не розірвано до цього часу, внутрішньогосподарська та міжгосподарська меліоративні системи, визначені цим договором, зображені на додатках до вказаного договору - схемах зрошувальних ділянок від НС 7 каналу Р-5-2. Згідно п. 1.1. вказаного договору МПП В«ІСАНВ» прийняло у безкоштовне користування об'єкти внутрішньогосподарської меліоративної системи НС № 7 каналу Р-5-2: - господарський трубопровід довжиною 1472 м діаметром 720 мм, господарський трубопровід довжиною 1096 м діаметром 630 мм та польові трубопроводи: ПТ № 3 довжиною 396 м діаметром 274 мм; ПТ №4 довжиною 380 м діаметром 222 мм; ПТ №5 довжиною 395 м діаметром 222 м; ПТ №6 довжиною 380 м діаметром 222 мм; ПТ №18 довжиною 225 м діаметром 326 мм; довжиною 193 м діаметром 274 мм. Що стосується договору оренди, на який посилається прокурор в обґрунтування позовних вимог та акту прийому-передачі від 25.02.2014 року, то в них зазначається про передачу частини внутрішньогосподарської меліоративної системи від насосних станцій № 6, № 7 та № 30 каналу Р-5-2, однак, як стверджує відповідач, МПП В«ІСАНВ» отримує воду лише від насосної станції № 7 каналу Р-5-2.
Ухвалою по справі від 20.10.15 продовжено строк вирішення даного спору на 15 днів.
У судовому засіданні 5.11.15 оголошено вступну та резолютивну частини рішення по справі.
Заслухавши пояснення учасників судового процесу, що прибули в судове засідання, дослідивши матеріали справи, господарський суд
в с т а н о в и в :
Відповідно до п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2003 № 1253 В«Про затвердження Порядку безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у томі числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських меліоративних систем колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств - правонаступниківВ» , відповідно до якого, право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі, Новотроїцька
районна рада набула право власності на внутрішньогосподарську меліоративну систему. Зазначене підтверджується відповідними актами приймання - передачі та рішеннями Новотроїцької районної ради № 224 від 17.03.2004 В«Про затвердження актів приймання-передачі внутрішньогосподарської меліоративних систем ВАТ В«ЖовтневийВ» та № 303 від 320.03.205 В«Про затвердження актів приймання - передачі внутрішньогосподарських меліоративних систем Олександрівської територіальної громади та ВАТ ім. ЧкаловоВ» .
Відповідно до ст. 1 Закону України В«Про меліорацію земельВ» , меліоративна система - це технологічно цілісна інженерна інфраструктура, що включає в себе такі окремі об'єкти, як меліоративна мережа каналів, трубопроводів (зрошувальних, осушувальних, осушувально-зволожувальних, колекторно-дренажних) з гідротехнічними спорудами і насосними станціями, захисні дамби, спостережна мережа, дороги і споруди на них, взаємодію яких забезпечує управління водним, тепловим, повітряним і поживним режимом ґрунтів на меліорованих землях.
Відповідно до положень ст. 181 Цивільного кодексу України, вказана меліоративна система фактично має ознаки нерухомих речей.
Згідно з положеннями ч. 5 ст. 3 Закону України "Про меліорацію земель" (в редакції від 01.07.2004 року), право власності та інші речові права на нерухоме майно, набуті згідно з діючими нормативно - правовими актами до набрання чинності закону, визнаються державою.
До 2003 року окремі внутрішньогосподарські меліоративні системи перебували на балансі ВАТ В«ЖовтневийВ» , ВАТ ім. Чкалова. Після реорганізації вказаних сільськогосподарських підприємств, у відповідності до рішення Новотроїцької районної ради № 152 від 11.06.2003, останні за актами прийому - передач були передані на баланс Новотроїцької районної ради. Пізніше, з метою приведення у відповідність до вимог ст. 1 Закону України В«Про меліорацію земельВ» , рішенням Новотроїцької районної ради № 162 від 26.08.2011, районна рада вирішила внести зміни до рішень сесій з питань меліоративної системи, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького району та у всіх відмінках замінити слова В«внутрішньогосподарськаВ» на В«міжгосподарськаВ» . В подальшому, 17.05.2013 рішенням районної ради № 494 ініційовано передачу з балансу КП В«ФАКЕЛЛВ» на баланс сільських селищних рад міжгосподарську меліоративну систему. Разом з тим, 05.08.2013 рішенням районної ради № 549, скасовано рішення № 162. 01.08.2013 за Договором № 2 про оперативне управління внутрішньогосподарською меліоративною системою та на підставі рішення Чкалівської сільської ради № 419 від 07.02.2014, остання прийняла в оперативне управління та на баланс саме В«внутрішньогосподарську меліоративну системуВ» колишнього ВАТ В«ЖовтневийВ» , тобто майновий комплекс - внутрішньогосподарську меліоративну систему, яка перебувала в користуванні одного підприємства.
25.02.2014 між Чкалівською сільською радою Новотроїцького району (надалі за текстом рішення - Орендодавець, Позивач-2) з одного боку, та МПП В«ІСАНВ» (надалі за текстом рішення - Орендар, Відповідач) укладено договір оренди частини майнового комплексу внутрішньогосподарської меліоративної системи, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл. селищ Новотроїцького району та знаходиться в оперативному управлінні Чкалівської сільської ради (надалі за текстом рішення - Договір).
Відповідно до п. п. 1.1., 1.2. вказаного Договору, Орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування частину внутрішньогосподарської меліоративної системи Новотроїцького району від насосних станцій № № 6, 7, 30 каналу Р-5-2, вартість якого визначена згідно з актом приймання - передачі від 01.08.2013 згідно додатку № 1 до договору № 2 і становить за незалежною оцінкою/залишковою вартістю 14 787 030, 90 (чотирнадцять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч трпдцять) грн. 90 коп. Майно передається в оренду з метою зрошення земельних ділянок.
Відповідно до умов п. 2.1. Договору орендар вступає у строкове платне користування майном у термін, вказаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього Договору та акту приймання - передачі майна.
Відповідно до підписаного сторонами акту приймання - передачі майна 25.02.2014 орендодавець передав, а орендар прийняв частину майнового комплексу внутрішньогосподарської меліоративної системи, а саме: 40,52 га на контурі 83, 50,00 га на контурі 71, контур 71 - 52,43 га, контур 72 - 42,73 га, контур 72 - 26,66 га, а всього - 212,4 га. Таким чином, орендар вступив у фактичне користування майном.
Умовами п. 3.1., 3.2. Договору встановлено, що орендна плата визначається на підставі В«Положення про порядок передачі в оренду об'єктів комунальної власності та ті, які знаходяться в оперативному управлінні територіальної громади сіл на території Чкалівської сільської радиВ» , затвердженим рішенням сесії сільської ради № 418 від 07.02.2014 року і становить згідно з розрахунком 37 грн. 12 коп.(тридцять сім гривень 12 коп.). Розмір орендної плати не залежить від результатів господарської діяльності орендаря.
Відповідно до умов п. 3.3. Договору орендна плата на одного користувача нараховується із розрахунку співвідношення загальної балансової вартості (експертної оцінки) частини меліоративної системи, переданої на баланс сільській, селищній раді, до загальної кількості зрошуваних гектарів землі помноженої на кількість гекгарів земель, яка використовується для зрошення та помноженої на річну орендну ставку. Орендна плата за рік складає 7884,29 грн.(37,12 грн. х 212,4 га).
Відповідно до умов п. 3.4 Договору річна орендна плата перераховується як виняток до 1 жовтня поточного року, з урахуванням офіційно встановленого індексу інфляції щодо суми орендної плати за попередні місяці та індексації балансової вартості майна, переданого в оренду (в разі її проведення).
Пунктом 3.6. Договору узгоджено, що орендна плата перераховується орендодавцю та до районного бюджету у співвідношенні 70% до 30% річної орендної плати.
Відповідачем прострочено виконання грошового зобов'язання за Договором щодо сплати орендної плати за 2014 рік. Основний борг з орендної плати, за розрахунком позивача-2, становить 7884,29 грн.
Відповідно до ст. ст. 610, 612 ЦК України порушення зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Боржник вважається таким., що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у сірок, встановлений договором або законом. Боржник, який прострочив виконання зобов'язання, відповідає перед кредитором за завдані простроченням збитки і за неможливість виконання, що випадково настала після прострочення.
Відповідно до ст. 549 Цивільного кодексу України (435-4) "неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.
Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання".
Частиною 2 статті 551 ЦК України передбачено, що вразі, "якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства".
Отже, обчислення пені у відсотках саме від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання передбачено законом, яким сторонам договору не надається право змінювати зазначений порядок обчислення пені. Натомість, розмір відсотків (що впливає саме на розмір пені, а не на порядок обчислення) при обчисленні пені встанровлюється договором або актом цивільного законодавства.
Відповідно до умов п. 3.5. Договору за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань з виплати орендної плати орендар сплачує орендодавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожний день прострочення (включаючи день сплати).
Відповідно до Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" (№ 543/96-ВР від 22.11.1996 р.) "платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін (ст. 1 Закону). Розмір пені, передбачений статтями 1 та 2 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу, та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який нараховується пеня" (Стаття 3 Закону, із змінами, внесеними згідно із Законом N 2921-III (2921-14) від 10.01.2002 ).
Статтею 232 (ч. 6) Господарського кодексу України (436-4) встановлено, що "нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано".
За поданим позивачем-2 розрахунком та згідно вимог зазначеного законодавства, розмір пені становить 1335,79грн.
Відповідно до вимог частини 2 статті 625 ЦК України (435-4) "боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом".
За розрахунком позивача-2, розмір інфляційних втрат становить 3919,61грн ., 3% річних складає 205,42 грн.
Відповідно до положень ст. 526 Цивільного кодексу України (435-4) "зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться".
Судом не приймаються до уваги посилання відповідача, в обґрунтування заперечень на позовну заяву:
на фактичне непередання орендованого майна відповідачу (оскільки вказана обставина спростовується підписаним сторонами актом прийому - передачі від 25.02.14, а. с. 12);
відсутність доказів права власності позивачів на внутрішньогосподарську меліоративну систему та міжгосподарську меліоративну систему, а саме державної реєстрації права власності на нерухоме майно (оскільки сам факт відсутності державної реєстрації свідчить про те, що майно не є нерухомим);
наявність договорів про надання послуг, пов'язаних з транспортуванням та подачею води на полив сільськогосподарських культур від 03.04.2014 року № 72092/26/02-12/228 та від 31.03.2015 року № 72092/26/02-12/294, укладених відповідачем з Управлінням головного Каховського магістрального каналу, Новотроїцьким управлінням водного господарства та Херсонським обласним управлінням водних ресурсів (оскільки вказані догвори не стосуються майна, яке не належить вказаним суб'єктам господарської діяльності і фактично є договорами про надання послуг, а не оренди майна, крім того, наявність вказаних договорів підтверджує той факт, що МПП В«ІСАНВ» використовує частину внутрішньогосподарської меліоративної системи (трубопровід) від насосної станції № 7 з каналу Р-5-2. Зазначене також підтверджується довідкою, яка надана Новотроїцьким Управлінням водного господарства від 03.11.2015);
відсутність у позивача-2 права володіти, користуватися і розпоряджатися майном на праві оперативного управління у зв'язку з тим, що він не являється суб'єктом господарювання і не здійснює господарської діяльності (оскільки відповідні повноваження надані позивачу-2 частиною 5 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", а також через відсутність доказів недійсності Договору оренди від 25.02.14, укладеного між позивачем-2 та відповідачем);
наявність договору № 28 безкоштовного користування внутрішньогосподарською меліоративною системою від 29 квітня 2009 року, укладеного між відповідачем та позивачем-1 (оскільки предмет оренди за вказаним договором відрізняється від предмету оренди за Договором оренди від 25.02.14, укладеним між позивачем-2 та відповідачем, крім того Законом України "Про оренду державного та комунального майна" не передбачено права безкоштовної оренди вказаного у Законі майна, зазначений договір № 28 не створює для сторін жодних прав та обов'язків, оскільки він не діяв та не виконувався, акт прийому - передач до Договору № 28 від 29.04.2009 не укладався, фактично майно за договором не передавалось, а відсутність такої істотної умови як розмір орендної плати свдчить про його неукладеність, відповідно до вимог ст. ст. 638, 640 ЦК України).
Вказані вище обставини підтверджуть наступні письмові докази, наявні в матеріалах справи: рішення Новотроїцької районної ради від 11.06.2003 № 152 В«Про згоду районної ради про прийняття до спільної власності територіальних громад сіл, селищ району внутрішньогосподарських меліоративних систем, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації сільськогосподарських підприємствВ» ; рішення Новотроїцької районної ради від 17.03.2004 № 224 В«Про затвердження актів приймання передачі внутрішньогосподарських меліоративних систем ВАТ В«ЖовтневийВ» ; рішення Новотроїцької районної ради від 30.03.2005 № 303 В«Про затвердження актів приймання-передачі внутрішньогосподарських меліоративних систем Олександрівської територіальної громади та ВАТ ім. ЧкаловоВ» ; рішення Новотроїцької районної ради від 11.08.2009 № 487 В«Про надання в господарське відання та передачу на баланс комунальному підприємству В«ФакелВ» внутрішньогосподарські меліоративні системи Новотроїцького району; рішення Новотроїцької районної ради від 17.05.2013 № 494 В«Про ініціювання передачі з балансу КП В«ФАКЕЛИ»» на баланс сільських, селищних рад з правом оперативного управління міжгосподарської меліоративної системи; рішення Чкалівської сільської ради від 07.02.2014 № 419В» Про прийняття в оперативне управління та на баланс частини внутрішньогосподарської меліоративної системиВ» ; рішення Новотроїцької районної ради № 525 від 03.07.2013 В«Про зміни та доповнення до додатків 1, 2 рішення сесії районної ради від 17.05.2007р. № 183В» ; рішення сесії Новотроїцької районної ради від 03.07.2013 № 532 В«Про затвердження типового договору про оперативне управління внутрішньогосподарською меліоративною системою, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького районуВ» ; договір № 2 від 01.08.2013 про оперативне управління внутрішньогосподарською меліоративною системою, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького району; акт приймання - передачі майна в оперативне управління та на баланс від 01.08.2013; рішення сесії Новотроїцької районної ради від 26.08.2011 № 162 В«Про зміни до рішень сесій районної ради з питань меліоративної системи, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Новотроїцького районуВ» ; рішення сесії Новотроїцької районної ради від 19.05.2009 № 444 В«Про затвердження договорів безоплатного користування внутрішньогосподарською меліоративною системоюВ» ; рішення сесії Новотроїцької районної ради від 14.05.2010 № 592 В«Про скасування рішень сесій районної радиВ» ; рішення сесії Новотроїцької районної ради від 05.08.2013 № 549 В«Про скасування рішення сесії районної ради від 26.08.2011 № 162В» .
З огляду на вказані обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Згідно ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до положень ст.32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення спору.
В силу ст.34 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. За приписами статті 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
З огляду на викладене, суд вважає, що наявних у справі матеріалів достатньо для розгляду справи та ухвалення законного рішення.
Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача.
На підставі зазначених вище норм матеріального права, керуючись ст. ст. 82-85 Господарського процесуального кодексу України,
в и р і ш и в :
1.Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
2.Стягнути з Малого приватного підприємства «ІСАН» (ідентифікаційний код - 31248732, адреса - 75322, Херсонська область, Новотроїцький район, с. Воскресенське, вул..Центральна, буд.8) заборгованість з орендної плати за договором оренди комунального майна від 25.02.2014 р. у розмірі 13345,11 грн. , з яких: 70% в розмірі 9341,57 грн . стягнути на користь Чкалівської сільської ради Новотроїцького району (ідентифікаційний код - 04402184, адреса - 75320, Херсонська область, Новотроїцький район, с. Чкалове, вул. Центральна, 3, р/р 33217850700266, МФО 852010 ДКСу у Новотроїцькому районі); 30% суми в розмірі 4003,54 грн . стягнути на користь Новотроїцької районної ради Херсонської області (ідентифікаційний код - 22749551, адреса - 75300, Херсонська область, Новотроїцький район, смт Новотроїцьке, вул. Леніна, 73, р/р 33215871700247 МФО 852010, відкритий в Управлінні державної казначейської служби в Новотроїцькому районі).
3.Стягнути з Малого приватного підприємства «ІСАН» (ідентифікаційний код - 31248732, адреса - 75322, Херсонська область, Новотроїцький район, с. Воскресенське, вул..Центральна, буд.8) в доход державного бюджету України (код отримувача - 37959779 УДКСУ у місті Херсоні, банк ГУДКСУ у Херсонській області, МФО - 852010, р\рахунок № 31215206783002, судовий збір, код 03500045) 1218,00 грн. судового збору.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
(Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом).
Повне рішення складено 09 листопада 2015 р.
Суддя В.В.Литвинова
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2015 |
Оприлюднено | 12.11.2015 |
Номер документу | 53274314 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Литвинова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні