ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
УХВАЛА
про відмова у відкритті провадження в адміністративній справі в частині
позовних вимог
м. Київ
09 лютого 2011 року № 2а-1801/11/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Блажівська Н. Є., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
За позовом Державної податкової інспекції у Оболонському районі міста Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламне агентство «Нова Ідея»
провизнання недійсним свідоцтва, запису та припинення юридичної особи
В С Т А Н О В И В
Відповідно до меж заявлених позовних вимог Позивач звертається до Окружного адміністративного суду міста Києва з метою визнати недійсним запис про проведення державної реєстрації Відповідача (код ЄДРПОУ 35437204) через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути; визнати недійсними первинні документи, що виписувались від імені Відповідача; припинити юридичну особу Відповідача в зв'язку з визнанням недійсним запису про проведення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламне агентство «Нова Ідея»через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути; визнати недійсним свідоцтво платника ПДВ Відповідача з моменту реєстрації.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції (далі –адміністративна справа) –переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Пунктами 1 та 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до частини 3 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.
Частиною 4 статті 50 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень:
1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян;
2) про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян;
3) про примусове видворення іноземця чи особи без громадянства з України;
4) про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо);
5) в інших випадках, встановлених законом.
Станом на час звернення ДПІ у Оборонському районі міста Києва до суду з даним адміністративним позовом права органів державної податкової служби було визначено статтею 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».
Органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право, зокрема, звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності; звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про застосування санкцій, пов'язаних із забороною організації і проведення азартних ігор на території України (пункти 17, 18 частини 1 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»).
Відтак, враховуючи вищевикладене та вимоги частини 3 статті 6 та частини 4 статті 50 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд звертає увагу на те, що Законом України «Про державну податкову службу в Україні»не передбачено права податкового органу на звернення до суду з позовом про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації юридичної особи через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути; визнання недійсними первинних документів, що виписувались від імені Відповідача; визнання недійсним свідоцтва платника ПДВ Відповідача з моменту реєстрації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що дані позовні вимоги не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належать розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Керуючись статтями 2, 3, 17 та пунктом 1 частиною 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
У Х В А Л И В
1. Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог про визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації юридичної особи через порушення закону, допущені при створенні юридичної особи, які не можна усунути; визнання недійсними первинних документів, що виписувались від імені Відповідача; визнання недійсним свідоцтва платника ПДВ Відповідача з моменту реєстрації.
Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.
Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки, визначені статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н. Є. Блажівська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2011 |
Оприлюднено | 13.11.2015 |
Номер документу | 53325222 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні