ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
09.11.2015 Справа № 6/82-09 Господарський суд Сумської області у складі судді Яковенка В.В., за участю секретаря судового засідання Лєпкової І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи № 6/82-09, порушеної за заявою кредитора - фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до боржника товариства з обмеженою відповідальністю «Колумб» (40030, м. Суми, вул.Черепіна, буд. 38, код ЄДРПОУ 32779336) про визнання банкрутом,
Представники сторін:
Від кредиторів: ДПІ у м. Сумах - Притула Д.А. (довіреність від 10.06.2015 р.), ПАТ «ПУМБ» - Пилипенко О.В. (довіреність від 06.08.2014 р.);
Ліквідатор - Гайдуков С.П.;
Представник ліквідатора - Савостян Н.В. (довіреність від 15.01.2015 р.)
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду від 25.03.2009р. було порушено провадження у даній справі.
Постановою господарського суду Сумської області від 06.04.2009р. боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Мальованого О.П.
Ухвалою суду від 06.12.2010 року ліквідатором по справі призначено арбітражного керуючого Гайдукова С.П.
До суду надійшло клопотання № 02-01/230 від 12.10.2015 р. ліквідатора Гайдукова С.П. про затвердження витрат на провадження ліквідаційної процедури та оплату послуг ліквідатора в справі № 6/82-09 про банкрутство ТОВ «Колумб».
13.10.2015 р. ліквідатор подав до суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
Ухвалою суду від 20.10.2015 р. розгляд справи призначено в судове засідання на 09.11.2015 р.
09.11.015 р. ліквідатор Гайдуков С.П. подав до суду уточнений звіт ліквідатора з ліквідаційним балансом і реєстром вимог кредиторів.
У відповідності до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом № 4212-VI від 22.12.2011 р.) (далі Закон) ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, повноваження щодо прийняття до свого відання майна боржника, забезпечення його збереження; проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута; пред'явлення до третіх осіб вимог щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; ведення реєстру вимог кредиторів тощо.
Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.
Судом встановлено, що ліквідатором були вчинені всі необхідні дії щодо виявлення ліквідаційної маси боржника для погашення вимог кредиторів, звіт і ліквідаційний баланс відповідають вимогам ст. 32 Закону.
У ході ліквідаційної процедури було встановлено, що згідно з наданих на запити ліквідатора довідок за банкрутом сільськогосподарська техніка, транспортні засоби не значаться, корпоративні права щодо управління ТОВ «Колумб» до РВ ФДМУ не передавались. З відповіді управління Держземагенства в м. Суми вбачається, що за боржником зареєстровано право користування на умовах оренди земельними ділянками.
Під час проведення інвентаризацій майнових активів ТОВ «Колумб» було виявлено нерухоме майно, а саме: нежитлові приміщення, які є предметом застави ПАТ «ПУМБ», ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТ «Укрсоцбанк», АТ «ОТП Банк», а також майно, що не перебуває в заставі: нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, загальною площею 32,80 кв.м.
Відповідно до складеного ліквідатором реєстру вимоги кредиторів становили:
- ФОП ОСОБА_1 - 229388 грн. 00 коп. (4 черга);
- ДПІ у м. Сумах - 1150358 грн. 93 коп. (3 черга), 2260590 грн. 68 коп. (4 черга), 26173 грн. 00 коп. (6 черга);
- ПАТ «Укрсиббанк» - 5330909 грн. 10 коп. (4 черга), 85 грн. 00 коп. (6 черга), 236 грн. 00 коп. (1 черга);
- ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» - 6287898 грн. 21 коп. (1 черга);
- ПАТ «ПУМБ» - 14864418 грн. 67 коп. (1 черга);
- ПАТ «ОТП Банк» - 18604502 грн. 29 коп. (1 черга);
- ПАТ «Укрсоцбанк» - 11926519 грн. 19 коп. (1 черга), 142715 грн. 06 коп. (6 черга).
Також з'ясовано, що в ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором була сформована ліквідаційна маса на загальну суму 25698067 грн. 00 коп., яка складалася з коштів отриманих від реалізації нежитлових приміщень.
Отримані кошти в ході ліквідаційної процедури були розподілені в порядку встановленому ст. 31 Закону, а саме: ліквідатором були, частково погашені вимоги забезпечені заставою в сумі 24764124,99 грн., витрати та оплата послуг ліквідатора в сумі 933942,01 грн.
Інші вимоги кредиторів не погашені у зв'язку з відсутністю у боржника майнових активів.
Пунктом 6 статті 31 Закону передбачено, що вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно з п. 2 ст. 32 Закону якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ «Колумб» було розглянуто та схвалено на засіданні комітету кредиторів від 08.10.2015 р.
На підставі викладеного, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню судом, юридична особа - банкрут - ліквідації, а провадження у справі підлягає припиненню.
Щодо клопотання ліквідатора про затвердження витрат та оплату послуг ліквідатора.
Подане клопотання мотивоване тим, що за період з 06.12.2010 р. по 01.09.2015 р. ліквідатором було понесено ліквідаційні витрати на суму 743839,40 грн., а саме: на оплату послуг БТІ та проведення технічної інвентаризації - 9566,25 грн., оплату послуг нотаріуса - 21900,00 грн., публікацію оголошень - 790,00 грн., поштові витрати - 876,20 грн., проведення оцінки майна - 6000,00 грн., обслуговування не рухомого майна - 4444,22 грн., РКО - 1210,00 грн., винагороди виконавцям аукціонів - 699052,73 грн.
Матеріали справи свідчать, що вказані витрати були затверджені на зборах комітету кредиторів 08.10.2015 р.
Відповідно до рішення зборів комітету кредиторів від 11.05.2011 р. було встановлено оплату послуг арбітражного керуючого в розмірі 7500,00 грн. за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень. Таким чином, за період з 06.12.2010 р. по 01.09.2015 р. розмір оплати послуг ліквідатора становить 190102,61 грн.
Відповідно до частин 4, 10, 12, 13, 14 ст. 3-1 Закону арбітражний керуючий має право залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їх діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами.
Оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Кредитори мають право встановлювати і виплачувати арбітражному керуючому за результатами його діяльності додаткову винагороду, розмір якої затверджується господарським судом.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Частиною 1 пунктом г статті 31 Закону визначені витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону.
Перелічені витрати відшкодовуються ліквідаційною комісією після реалізації нею частини ліквідаційної маси, якщо інше не передбачено цим Законом.
Враховуючи викладене, господарський суд дійшов висновку про задоволення клопотання ліквідатора щодо затвердження витрат та оплату послуг за період з 06.12.2010 року по 01.09.2015 року.
Керуючись ст. ст. 3-1, 32, 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (у редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом № 4212-VI від 22.12.2011р.), ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Клопотання ліквідатора ТОВ «Колумб» арбітражного керуючого Гайдукова С.П. про затвердження витрат та оплату послуг задовольнити.
2. Затвердити витрати ліквідатора Гайдукова С.П. у справі № 6/82-09 про банкрутство ТОВ «Колумб» в сумі 743839,40 грн.
3. Затвердити оплату послуг ліквідатора Гайдукова С.П. у справі № 6/82-09 про банкрутство ТОВ «Колумб» в розмірі 190102,61 грн.
4. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю «Колумб» (40030, м. Суми, вул. Черепіна, буд. 38, код ЄДРПОУ 32779336).
5. Ліквідувати товариство з обмеженою відповідальністю «Колумб» (40030, м. Суми, вул.Черепіна, буд. 38, код ЄДРПОУ 32779336) як юридичну особу.
6. Провадження у справі припинити.
7. Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
8. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута, ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
9. Ухвалу надіслати: кредиторам, банкруту, державному реєстратору, органу державної статистики для припинення юридичної особи, ліквідатору, Головному управлінню юстиції у Сумській області, ВДВС Сумського міського управління юстиції.
СУДДЯ В.В. ЯКОВЕНКО
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2015 |
Оприлюднено | 16.11.2015 |
Номер документу | 53357878 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Яковенко Василь Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні