Постанова
від 28.09.2015 по справі 804/13266/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 вересня 2015 р. Справа № 804/13266/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Олійника В.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпропетровська до комунального підприємства "Житлово-експлуатаційне підприємство №54" Дніпропетровської міської ради про стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ :

31 серпня 2015 року Лівобережний районний центр зайнятості звернувся до суду з позовом до «Житлово-експлуатаційного підприємства №54» Дніпропетровської міської ради, в якому просить стягнути з «Житлово-експлуатаційного підприємства №54» (код ЄДРПОУ 32495279, 49115, Амур-Нижньодніпровський район, вул.Висоцького,4) суму коштів 866,05 грн. (вісімсот шістдесят шість гривень 05 копійок) на користь Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (р/р 37170301900003, код ЄДРПОУ 37989300, МФО 805012, ДКСУ в АНД районі м. Дніпропетровська, код платежу 50040100).

В обґрунтування позову позивач зазначив, що «Житлово-експлуатаційне підприємство №54» Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 32495279, 49115, Амур-Нижньодніпровський район, вул. Висоцького, 4) зареєстровано 13.06.2003 р. в Центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».

За даними розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття з дня реєстрації 13.06.2003 року залишок заборгованості на кінець звітного періоду за «Житлово-експлуатаційним підприємством №54» Дніпропетровської міської ради складає 866,05 грн.

Станом на 27.08.2015 р. заборгованість не погашена.

Судом було направлено на адресу відповідача копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі, яка отримана останнім 16.09.2015 р., що підтверджується повідомленням наявним у матеріалах справи.

Згідно зі ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач є належно повідомлений про розгляд справи у скороченому провадженні. Відповідач заперечення на позов протягом десяти днів не надав, позов не визнав.

Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, суд встановив наступні обставини.

Лівобережний районний центр зайнятості м. Дніпропетровська - позивач є правонаступником Індустріального районного центру зайнятості м. Дніпропетровська, Амур-Нижньодніпровського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська, Самарського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська та діє на підставі Положення про Лівобережний районний центр зайнятості м. Дніпропетровська.

«Житлово-експлуатаційне підприємство №54» Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 32495279) - відповідач зареєстрований 13.06.2003р. в Центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».

За даними розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття з дня реєстрації 13.06.2003 року залишок заборгованості відповідача на кінець звітного періоду складає 866,05 грн. Станом на 27.08.2015 р. заборгованість відповідачем не погашена.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» № 1533-III, 02.03.2000, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття (далі - страхування на випадок безробіття) - система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Відповідно до ст. 2 Закону № 1533-III страхування на випадок безробіття здійснюється за принципами:

надання державних гарантій реалізації застрахованими особами своїх прав;

обов'язковості страхування на випадок безробіття всіх працюючих на умовах трудового договору (контракту) та на інших підставах, передбачених законодавством про працю, за цивільно-правовим договором, військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби), осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, фізичних осіб - підприємців, а також добровільності такого страхування громадянами України, які працюють за межами України, членами особистого селянського та фермерського господарства, якщо вони не є найманими працівниками;

цільового використання коштів страхування на випадок безробіття;

солідарності та субсидування;

обов'язковості фінансування Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття витрат, пов'язаних з наданням матеріального забезпечення у випадку безробіття та соціальних послуг в обсягах, передбачених цим Законом;

паритетності в управлінні страхуванням на випадок безробіття держави, представників застрахованих осіб та роботодавців;

диференціації розмірів виплати допомоги по безробіттю залежно від страхового стажу та тривалості безробіття;

законодавчого визначення умов і порядку здійснення страхування на випадок безробіття.

Згідно ст. 8 Закону №1533 Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.

Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом.

Підпунктом 7.1 пункту 7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18.12.2000 р. (зі змінами), у зв'язку з набранням чинності Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» на період повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум фінансових санкцій, нарахованих та /або не сплачених у період до 01 січня 2001 року, територіальні органи Державної служби зайнятості мають право перевіряти правильність нарахування, своєчасність і повноту перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Відповідно до п. 4 ст. 38 Закону №1533 строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України «Про зайнятість населення», адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

У зв'язку з тим, що заборгованість відповідачем не сплачена суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.

Керуючись ст.ст. 122, 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з «Житлово-експлуатаційного підприємства №54» Дніпропетровської міської ради (код ЄДРПОУ 32495279) суму коштів 866,05 грн. (вісімсот шістдесят шість гривень п'ять копійок) на користь Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (р/р 37170301900003, код ЄДРПОУ 37989300, МФО 805012, ДКСУ в АНД районі м. Дніпропетровська, код платежу 50040100).

Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 КАС України та може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст. 186 КАС України, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд.

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили 28 вересня 2015 року. Суддя З оригіналом згідно. СуддяОСОБА_1 ОСОБА_1 ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення28.09.2015
Оприлюднено16.11.2015
Номер документу53359865
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/13266/15

Постанова від 28.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 04.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні