Ухвала
від 09.11.2015 по справі 127/25466/15-к
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/25466/15-к

Провадження №1-кс/127/10567/15

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2015 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання першого заступника начальника ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за відсутністю клопотання учасників процесуальної дії про застосування технічних засобів, -

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник начальника ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_2 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мотивуючи свої вимоги тим, що в ході проведення заходів спрямованих на перевірку отриманих в установленому законом порядку відомостей, стосовно підготовки до скоєння тяжкого злочину посадовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), встановлено обставини, які стали підставою для підготовки даного клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів.

Встановлено, що єдиним засновником ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є Державна акціонерна компанія « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , м. Київ). Тобто, ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є підприємством державної форми власності державним підприємством. Сума внеску до статутного фонду згідно з установчими документами 1497600 грн. За результатами декларування стало відомо, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », являючись одержувачем державних коштів, здійснювало формування податкового кредиту за рахунок «ризикових» суб`єктів підприємницької діяльності. Слід зазначити, що підприємством протягом 2013 року та ІІ кварталу 2015 року отримано державних коштів в сумі 8,3 млн. грн. ПДВ.

З метою проведення комплексного відпрацювання суб`єкта господарської діяльності одержувача державних коштів, а також підвищення ефективності заходів по викриттю та припиненню протиправної діяльності організаторів та учасників схем ухилення від сплати податків, легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, ліквідації тіньових фінансових потоків у сфері державних закупівель та розкрадання коштів державного бюджету, з`ясовано що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Державної акціонерної компанії « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на протязі січня травня 2015 року практично призупинило здійснення фінансово-господарської діяльності виробництво спирту. Відповідно до проведеного аналізу поданої податкової звітності суб`єктом господарської діяльності було встановлено, що на протязі 2014-2015 років ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » фактично перераховував грошові кошти за придбання патоки на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Київська область, м. Васильків) на суму 345 тис. грн. ПДВ. Починаючи з вересня 2015 року, основними постачальниками патоки на ІНФОРМАЦІЯ_2 стали два підприємства, одне з яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , Вінницька область, м. Гайсин).

Також встановлено, що на зазначених підприємствах-постачальниках рахується один працівник, це директор підприємства, який фактично не в змозі здійснювати об`єм робіт, який нібито надається їхнім підприємством в адресу живого сектору економіки. Слід зазначити, що виконання робіт та послуг здійснюється практично у всіх регіонах України та інколи в один і той же день у різних місцях на значній відстані.

Беручи до уваги описане вище, діяльність «транзитних» підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та їх посадових осіб спрямована на надання податкової вигоди суб`єктам господарської діяльності реального сектору економіки з імітації придбання товарно-матеріальних цінностей (робіт, послуг), без мети реального настання правових наслідків, без реального здійснення господарських операцій.

Таким чином, за рахунок проведених описаних вище «оборуток» між «транзитними» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 », останній має можливість реалізовувати наміри пов`язані з розтратою державних коштів на суму понад 5 млн. грн.

Зазначені дії посадових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » можуть кваліфікуватись за ч.5 ст. 191 КК України як скоєння тяжкого злочину розтрата державних коштів в особливо великих розмірах.

Зважаючи на вищевикладене, виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів, які підтверджують проведення фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), а саме: угод, договорів, касових книг, видаткових та прибуткових касових ордерів, накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, книг реєстрації доручень, довіреностей, книг складського обліку, книг фіксації в`їзду (виїзду) автотранспортних засобів, договорів про надання позик, фінансових допомог та іншої документації на придбання товарно-матеріальних цінностей (робіт, послуг), основних засобів, інших документів, що мають значення до визначеного вище.

Приведені документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », оскільки на них базується бухгалтерський облік, перерахування грошових коштів та зарахування коштів на розрахункові банківські рахунки суб`єктів господарської діяльності із ознаками «ризиковості» та «фіктивності» здійснювалось при безпосередній участі співробітників, посадових осіб товариства.

Згадувані вище документи мають виключне значення для встановлення шляхів та методів підготовки кримінально-караних дій посадовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 », оскільки останні дадуть можливість отримати відповідні докази протиправної діяльності, а також іншим способом неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів. Отримати документи іншим способом неможливо.

Також ініціатор клопотання просить не викликати у судове засідання з розгляду цього клопотання представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою недопущення модливості знищення бухгалтерських документів.

Суд приходить до висновку, що у відповідності до ч. 5 ст. 9 ЗУ "Про оперативно - розшукову діяльність", дане клопотання слід розглядати без виклику представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у володінні якого знаходяться заявлені документи.

В судовому засіданні старший оперуповноважений ВОВЕЗ ОУ ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_4 клопотання підтримав.

Заслухавши пояснення ОСОБА_4 , дослідивши матеріали клопотання, суддя вважає, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про оперативно - розшукову діяльність" оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності за наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право з дозволу слідчого судді в порядку, передбаченому КПК України, витребовувати документи та дані, що характеризують спосіб життя окремих осіб, підозрюваних у підготовці або вчиненні злочину, джерело та розміри їх доходів.

Частиною 2 ст. 160 КПК України передбачено, що у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено, крім іншого, короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв"язку з яким подається це клопотання, значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Матеріалами клопотанням підтверджено факт того, що документи, про доступ до яких клопоче останній, перебувають у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Крім того, під час розгляду клопотання знайшов своє підтвердження факт того, що документи, про доступ до яких подано клопотання, мають суттєве значення для встановлення шляхів та методів підготовки дій посадових осіб ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тому клопотання підлягає до задоволення.

Враховуючи викладене, керуючись ч. 6 ст. 9 КПК України, п. 4 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про оперативно - розшукову діяльність", ст. ст. 160 - 163 КПК України, суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задоволити.

Надати дозвіл старшому оперуповноваженому з ОВС відділу організації викриття економічних злочинів оперативного управління ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_4 , старшому оперуповноваженому відділу організації викриття економічних злочинів оперативного управління ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_5 , ст. оперуповноваженому з ОВС відділу організації викриття економічних злочинів оперативного управління ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_6 , на тимчасовий доступ до копій документів, в тому числі і тих, що містять охоронювану законом таємницю та перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ), можливість ознайомитися з ними, зробити їх копії які в подальшому вилучити за період з 01.01.2014 року по день постановлення ухвали суду, а саме: копії угод, касових книг, видаткових та прибуткових касових ордерів, платіжних доручень, виписок банку, накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, актів виконаних робіт, актів приймання передачі товарно-матеріальних цінностей (робіт, послуг), книг реєстрації доручень, доручень, довіреностей, книг складського обліку, книг фіксації в`їзду (виїзду) автотранспортних засобів та іншої документації, яка має відношення до проведених фінансово-господарських операцій із ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ДАК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

Ухвала діє протягом 30 днів з дня її постановлення.

Ухвала апеляційному оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення09.11.2015
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу53429612
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/25466/15-к

Ухвала від 09.11.2015

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Олійник О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні