ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
12 листопада 2015 р.м.ОдесаСправа № 821/2948/15-а
Категорія: 8.3.13 Головуючий в 1 інстанції: Попов В.Ф.
Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Бойко А.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Цюрупинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області (Голопристанське відділення) на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2015 р. по справі № 821/2948/15-а
позивач ОСОБА_2
відповідач Цюрупинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області (Голопристанське відділення) про скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В :
Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2015 р. позов ОСОБА_2 до Цюрупинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області (Голопристанське відділення) про скасування податкового повідомлення-рішення задоволено.
На зазначену постанову суду Цюрупинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області (Голопристанське відділення) подала апеляційну скаргу.
Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 27 жовтня 2015 р. було залишено подану апеляційну скаргу без руху, у зв`язку з несплатою судового збору та надано строк для усунення недоліків до 20.11.2015 року.
Зазначену ухвалу отримано апелянтом 04.11.2015 року, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення, яке наявне в матеріалах справи.
На виконання ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду про залишення апеляційної скарги без руху, Цюрупинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області 09.11.2015 року за № 1455/21-22-10-02-05 направила на адресу суду заяву про усунення недоліків, яка надішла до апеляційного суду 11.11.2015 року.
У вказаній заяві апелянт зазначив про те, що Цюрупинська об`єднаної державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області є бюджетною установою, яка фінансується з Державного бюджету України, і у затвердженому кошторисі даної установи на 2015 рік відсутні кошти по видаткам КЕКВ 2800 "Інші видатки", за рахунок яких здійснюється сплата обов'язкових платежів до бюджетів відповідно до законодавства.
На підставі викладеного апелянт просив звільнити його від сплати судового збору, у зв'язку з неможливістю його сплати через відсутність фінансування з Державного бюджету.
Розглянувши заяву подану апелянтом на усунення недоліків, зазначаю наступне:
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється, зокрема, за подання до суду апеляційної скарги на судові рішення.
Ст. 4 Закону України "Про судовий збір" визначено розміри ставок судового збору.
Згідно з чинною на момент подання апеляційної скарги редакцією Закону України "Про судовий збір" органи Державної фіскальної служби України не звільнені від сплати судового збору.
Відповідно до ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Оцінивши доводи, наведені в обґрунтування поданої заяви, вважаю, що відсутність бюджетного фінансування не є підставою для звільнення скаржника від законодавчо встановленого обов'язку зі сплати судового збору.
Крім того, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Виходячи з цього, суддя не вбачає правових підстав для звільнення апелянта від сплати судового збору.
В даному випадку, апелянтом не виконано вимоги ухвали про залишення поданої апеляційної скарги без руху та не сплачено судовий збір за подачу апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції.
Згідно з ч.3 ст.108 та ч.3 ст.189 КАС України апеляційна скарга повертається особі, що її подала якщо цією особою не усунуто недоліків, залишеної без руху апеляційної скарги.
З огляду на викладене, суддя приходить до висновку, що подана апеляційна скарга підлягає поверненню.
Керуючись ч.3 ст.108, ст.187, ч.3 ст.189 КАС України, суддя -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Цюрупинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області повернути апелянту .
Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.
Суддя: Бойко А.В.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2015 |
Оприлюднено | 18.11.2015 |
Номер документу | 53437813 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Бойко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні